quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:46 schreef blonchi het volgende:
[..]
...want door de joare heen, blieft Limburg onbetwist, 't sjtukske Nederland dat 't sjoeënste is....
En met afstand het lekkerste bier van Nederland! Met name Alfa Bierquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:26 schreef Gezicht het volgende:
Ach jong, gewoon lekker zo een stuk fietsen vind ik ook niet erg. Maar als je dan als resultaat bezweet bij dat feest staat dan vind ik dat ook niet bepaald plezierig.
En ja ik zweet veel.
Snijders berg!! Is ook wel grappig ligt bij Elsloo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben je 10 minuten de longen uit je lijf aan t trappen om n berg op te komen, rol je 1 minuut keihard berg af10 km vlakke weg is veel chiller dan 5 km berg op - 5 km berg af
Ff pronken met m'n fotoOver Limburgse heuvels gesproken
Voor de kenners: dichtbij Colmont (Voerendaal)
[ link | afbeelding ]
Klik voor groot
Alfaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:48 schreef blonchi het volgende:
[..]
En met afstand het lekkerste bier van Nederland! Met name Alfa Bier![]()
![]()
(Ook nog de mooist gelegen brouwerij van het land, Nederland mag maar al te blij zijn dat Limburg erbij is.)
Nee Voerendaalquote:Op zondag 9 mei 2010 00:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Snijders berg!! Is ook wel grappig ligt bij Elsloo.
Hertog Jan en Alfa Bier in één adem noemen? Schaam je. Alfa is gigantisch veel drinkbaarder dan Hertog Jan.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:10 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het betaalbare alternatief voor Hertog Jan
Weet hij zeker dat het dan mannetjes zijn ?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:30 schreef Tassiepassie het volgende:
Limburg is weer een paar inwoners rijker![]()
Kleine neefje belde me net om te vertellen dat zijn 2 ''mannetjes hamsters'' ineens 6 kleintjes hebben
I know I know maar ik zei dat snijders berg ''ook'' wel grappig was. Als in dat is ook wel een berg die de moeite waard is !quote:Op zondag 9 mei 2010 00:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee Voerendaal
Hier om precies te zijn (zoom uit en je weet waar je zit)
Wat denk je zelfquote:Op zondag 9 mei 2010 13:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Weet hij zeker dat het dan mannetjes zijn ?
Een Limburg reeks zou gewoon leuk zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:33 schreef Gezicht het volgende:
Volgens mij komen we nog een deeltje 2 van dit topique aan't maken.
Precies. Echter denk ik dat die beter zou passen in stad & streek als daar niet al een Limburg reeks is.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een Limburg reeks zou gewoon leuk zijn.
Trieste mensen zijn het.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:10 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Precies. Echter denk ik dat die beter zou passen in stad & streek als daar niet al een Limburg reeks is.![]()
Tevens vind ik het echt triest hoe mensen Limburg proberen af te kraken maar het niet voor elkaar krijgen een goed paar argumenten te stellen.
Jawel,ik moet nog 4 dagen wachten dan kuurtje van de dokter klaarquote:
susterenquote:Op zondag 9 mei 2010 13:08 schreef Argo het volgende:
http://www.nederland-in-beeld.nl/Limburg/Susteren/Baakhoven.html
Trouwens wat vinden jullie van dat dorpje! Toen ik daar kwam dacht ik in de middel eeuwen zat. Of in zon resident evil serie waar opeens de bewoners met ketting zagen naar buiten komen!
ach ja weekje niet drinken ga je niet dood vanquote:Op zondag 9 mei 2010 23:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Jawel,ik moet nog 4 dagen wachten dan kuurtje van de dokter klaar![]()
Mag hier niet bij drinken dus ik mis mijn 1 glaasje rode wijn per avond wel
Nieuwstadt Roosteren en Echt zijn natuurlijk ook wel helemaal top vergeleken bij Susterenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
susterenthank god woon ik er 3km vanaf
en niet erin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |