Weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:48 schreef Snowcold het volgende:
Mijn vriendje woont in Zuid-Limburg, ik zelf woon in Brabant, maar ben een geboren Gelderlander.
Soms maak ik grapjes over Limburg, om mn vriendje te pesten, maar ik vind het eigenlijk supertof daar!
Heerlen is sterk verbeterd de laatste 10 jaar en het zal alleen maar meer worden gezien de plannen die ze hebben: nieuw station met een winkelcentrum erin. Ook heb ik gehoord dat ze iets met de schouwburg gaan doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:32 schreef MissSpooky het volgende:
Heerlen heeft echt niks qua winkelen. Alleen echt 't broodnodige en de sfeer is ook ver te zoeken. Maastricht is al wat beter tho.
Probeer Shaggy in elsloo eens!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kleren moet je kopen in Roermond
ohhh ik moet vanavond zeker 3 minuten lopen voor op een feessie te komenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:17 schreef Gezicht het volgende:
Vanavond vanuit Elsloo helemaal naar Schinnen fietsen voor een feest, ik heb er al zin in.
Zeur nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:17 schreef Gezicht het volgende:
Vanavond vanuit Elsloo helemaal naar Schinnen fietsen voor een feest, ik heb er al zin in.
Ik van Born naar Roermond!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeur nietLaatst van Landgraaf naar Maastricht gefietst en terug
Waarom? Had ik zin in
Is er niemand om mee te rijden dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:26 schreef Gezicht het volgende:
Ach jong, gewoon lekker zo een stuk fietsen vind ik ook niet erg. Maar als je dan als resultaat bezweet bij dat feest staat dan vind ik dat ook niet bepaald plezierig.
En ja ik zweet veel.
Ik geef je groot gelijk hoor. Om die afstand voor een feest af te leggen is dat idd niet chill. Zweet zelf ook gauwquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:26 schreef Gezicht het volgende:
Ach jong, gewoon lekker zo een stuk fietsen vind ik ook niet erg. Maar als je dan als resultaat bezweet bij dat feest staat dan vind ik dat ook niet bepaald plezierig.
En ja ik zweet veel.
Chapeauquote:
Landgraafquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Chapeaualleen heb je dan minder last van heuvels. Van Landgraaf naar Maastricht is een aaneenschakeling van heuvels en dalen
Klopt maar zoals je al zei je daalt ook!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Chapeaualleen heb je dan minder last van heuvels. Van Landgraaf naar Maastricht is een aaneenschakeling van heuvels en dalen
De meeste Limburgs-pratenden hebben wel degelijk een Duits accent. Limburgers die dat ontkennen zijn sneue, inferieure, aan een postoorlogsyndroom lijdende sukkels.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:36 schreef presidenttje het volgende:
mensen die beweren dat limburgers een duits accent hebben zijn
1. Nooit in limburg geweest.
of
2. Nooit in duitsland geweest.
Gelukkig maar dat Brabo's 0,0 accent hebbenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef Bav het volgende:
Limburg.
Ik moet altijd lachen als ik tegen een Limburgs team moet spelen.
Waar kom jij vandaan? Ik heb 20 jaar in Elsloo gewoondquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:42 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Probeer Shaggy in elsloo eens!
Ben je 10 minuten de longen uit je lijf aan t trappen om n berg op te komen, rol je 1 minuut keihard berg afquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt maar zoals je al zei je daalt ook!Dus dat is wel relaxt. Maar hmm idd is zoals Gezicht al zei zweet een groot probleem! Want natuurlijk fietsen wij niet als wat meisjes/mietjes, die met zon klote tempo naar school/naar huis fietsen.
...want door de joare heen, blieft Limburg onbetwist, 't sjtukske Nederland dat 't sjoeënste is....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben je 10 minuten de longen uit je lijf aan t trappen om n berg op te komen, rol je 1 minuut keihard berg af10 km vlakke weg is veel chiller dan 5 km berg op - 5 km berg af
Ff pronken met m'n fotoOver Limburgse heuvels gesproken
Voor de kenners: dichtbij Colmont (Voerendaal)
[ link | afbeelding ]
Klik voor groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |