quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:17 schreef Rifoki het volgende:
Gooi ons Limburgers maar weer in Onzin voor het leven.
VERNEUKEN moet het zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ow. nu die * voor de u staat weet ik niet wat je bedoelt.
Loser.
beste mod'squote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:20 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Beste mod's,
Mocht het weer een bash-topic worden, gooi er maar gewoon een slot op.
Ik probeer een topic te openen, waar limburgers kunnen kletsen, maar als er users zijn die het topic willen verne*ken, dan hoort het op.
Groetjes!
HET GROTE LIMBURG FORUMquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:20 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Beste mod's,
Mocht het weer een bash-topic worden, gooi er maar gewoon een slot op.
Ik probeer een topic te openen, waar limburgers kunnen kletsen, maar als er users zijn die het topic willen verne*ken, dan hoort het op.
Groetjes!
Dat dit kan in Nederlandquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:22 schreef Smaland het volgende:
Volgensmij is Kabouter_Batsgraag trots op limburg
Zegt de boer uit Eindhovenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:23 schreef Smaland het volgende:
[..]
5 posts
limburgers hebben heul geen internet
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:24 schreef ThePianoMan het volgende:
ex-Limbo hier! Gelukkig dat ik opgerot ben! W![]()
Ouders, BEDANKT!
Wij zijn ook blij dat je weg bentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:24 schreef ThePianoMan het volgende:
ex-Limbo hier! Gelukkig dat ik opgerot ben! W![]()
Ouders, BEDANKT!
Dat dacht ik al...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ow. nu die * voor de u staat weet ik niet wat je bedoelt.
Loser.
Hoezo? Er waren alleen maar koeien. Het enige wat ik mij kan herinneren is: LAAAMBAAARAGG, de hele dag doorquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:29 schreef appeltjap het volgende:
Trots zijn op je provinciewees dan trots op de plaats waar je vandaan komt
Dat snappen jullie niet als niet-Limburgers.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:29 schreef appeltjap het volgende:
In een land, in de Benelux in de Europese Unie, in Europa, op de wereld, zonnestelsel nzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:30 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
En waar ligt die plaats?
Juist, in een Provincie!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:29 schreef appeltjap het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:32 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Als ik de plaats zeg, noem ik automatisch ook de provincie. DAT ZIJN DE PLAATSEN WAAR JE MOET WONEN!
Een duits accentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat snappen jullie niet als niet-Limburgers.Limburg heeft iets.. speciaals.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:32 schreef appeltjap het volgende:
[..]
In een land, in de Benelux in de Europese Unie, in Europa, op de wereld, zonnestelsel nzo
Roda JC, 75% van de reclame is Duits, Duitse muziek in de rust.quote:
Rodaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:35 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Roda JC, 75% van de reclame is Duits, Duitse muziek in de rust.
Je argument dat een plaats in een provincie ligt slaat gewoon nergens opquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:34 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
![]()
Wel knap dat je goed hebt opgelet tijdens Aardrijkskunde.
Hulde!
En roda telt ook direct als heel limburg hèquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:35 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Kerkrade, een plaats in ...quote:
Weet je wel waar je over praat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:35 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Het geldt in ieder geval als een mooi stereotype.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:37 schreef presidenttje het volgende:
[..]
En roda telt ook direct als heel limburg hè
Liever mest dan smogquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:37 schreef ThePianoMan het volgende:
Strontprovincie is het ook. Na 12 jaar draag ik die mestlucht nog steeds bij me.
Serieus als je daarover moet beginnen, heb je echt geen betere dingen te doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:37 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Weet je wel waar je over praat?
En die 25% is?
Dus als een mens op aarde een vage aandoenig heeft geld dat als stereotiep voor alle mensen op aarde ??quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:38 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Het geldt in ieder geval als een mooi stereotype.
Goh wat gek, dit is een forum voor iedereen en wie ben jij om dan te gaan discrimineren?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:40 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Van mij mag wederom een slot op dit topic.
Wat krijg ik de schijt van al die users die het niet kunnen weerstaan om toch even een reactie te plaatsen op een topic wat niets met hun afkoms, of wat dan ook te maken heeft.
Foei!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:39 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Serieus als je daarover moet beginnen, heb je echt geen betere dingen te doen.
Ik verdedig alleen mezelf, mijn trots en mijn provinciequote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:40 schreef Rifoki het volgende:
Haha,
- De rest van de Nederlanders die Limburgers bashen:
- Limburgers die de rest van de Nederlanders bashen:
Duits een aandoening noemenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:39 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Dus als een mens op aarde een vage aandoenig heeft geld dat als stereotiep voor alle mensen op aarde ??
- De rest van de Nederlanders die Limburgers bashen:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:40 schreef Rifoki het volgende:
Haha,
Ach gut, terugbashen heeft ook zo'n geweldig effect.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:41 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Ik verdedig alleen mezelf, mijn trots en mijn provincie
Als de nederlanders limburg niet bashen bash ik nederland ook niet
Wij hebben inderdaad het verstandelijk vermogen om niet alles met een stereotiep te omschrijvenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:42 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Duits een aandoening noemen
Maar gelukkig maken Limburgers geen stereotypes van de rest van normaal Nederland.
Post boven je wordt toch duidelijk anders beweerdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:43 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Wij hebben inderdaad het verstandelijk vermogen om niet alles met een stereotiep te omschrijven
Ik bash geen Hollanders,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:40 schreef Rifoki het volgende:
Haha,
Daar?! Even kijken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:46 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Ik bash geen Hollanders,
Heb genoeg maatjes die daar wonen, maar zo triest dat users even het topic komen verneuken.
Maar ik kan me er wel wat bij bedenken, als je de gehele dag op een stoffige zolder zit...
Moeilijk he, een topic volgen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:48 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Daar?! Even kijken.
[ afbeelding ]
Wel een raar land hoor, met al die halve plaatsnamen erop.
Venray.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:48 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Daar?! Even kijken.
[ afbeelding ]
Wel een raar land hoor, met al die halve plaatsnamen erop.
Het voor elkaar krijgen je leven te verspillen in Limburgquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:42 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
- Limburgers die de rest van de Nederlanders bashen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb 5 jaar van mijn leven verspild daar.. en dan nog denken dat ze de leukste provincie hebben![]()
Probeer Epen eens!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:51 schreef appeltjap het volgende:
Oké oké geef jullie 1 ding, ijs uit Ottersum is baas.
Ijs uit Epen > Ijs anywhere.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:52 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Probeer Epen eens!
Beste ijs over heel Limburg!
quote:
En nu? Duimen naar elkaar opsteken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |