Foto's graag!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:59 schreef Lonaa het volgende:
Oh! Een bengalentopic!
Wij zijn gelukkig met 3 bengalenpoezen in huis.ook nog 2 huiskaters en een hond. Het is hier zogezegd, lekker druk.
Wat een goed idee, wellicht is dat voor hier ook een idee!quote:Die harde kipstripjes kan ik ook zelf maken, met een voedseldroger. Ze zijn dan minder hard en fors (want mijn kipfilet is dunner gesneden) en er zitten niks geen toevoegingen oid in.
Foto's ga ik zo uploaden.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
RandomMoron, wat een geweldige foto's. Keep 'em coming!
[..]
Foto's graag!
[..]
Wat een goed idee, wellicht is dat voor hier ook een idee!
http://www.aximax.nl/cata(...)maat-p-70482562.htmlquote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb gekeken n aar voedseldrogers..maar die zijn best duurik vond het echt geniaal... appelchips, beef jerkey...alles!
Haaihaai,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:32 schreef RandomMoron het volgende:
vet gaafdankjewel..ik ga haar zo eens even PM-en
Bij de boerenbond hebben ze fijne verstelbare tuigjes. Daar hebben ze ook lange looplijnen van 5 meter ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:07 schreef RandomMoron het volgende:
nee, glad vergeten natuurlijkwat gaaf, wij moeten nog een geschikt tuigje vinden want de ene was te klein, de andere nog veel kleiner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |