Foto's graag!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:59 schreef Lonaa het volgende:
Oh! Een bengalentopic!
Wij zijn gelukkig met 3 bengalenpoezen in huis.ook nog 2 huiskaters en een hond. Het is hier zogezegd, lekker druk.
Wat een goed idee, wellicht is dat voor hier ook een idee!quote:Die harde kipstripjes kan ik ook zelf maken, met een voedseldroger. Ze zijn dan minder hard en fors (want mijn kipfilet is dunner gesneden) en er zitten niks geen toevoegingen oid in.
Foto's ga ik zo uploaden.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
RandomMoron, wat een geweldige foto's. Keep 'em coming!
[..]
Foto's graag!
[..]
Wat een goed idee, wellicht is dat voor hier ook een idee!
http://www.aximax.nl/cata(...)maat-p-70482562.htmlquote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb gekeken n aar voedseldrogers..maar die zijn best duurik vond het echt geniaal... appelchips, beef jerkey...alles!
Haaihaai,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:32 schreef RandomMoron het volgende:
vet gaafdankjewel..ik ga haar zo eens even PM-en
Bij de boerenbond hebben ze fijne verstelbare tuigjes. Daar hebben ze ook lange looplijnen van 5 meter ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:07 schreef RandomMoron het volgende:
nee, glad vergeten natuurlijkwat gaaf, wij moeten nog een geschikt tuigje vinden want de ene was te klein, de andere nog veel kleiner
zoveel geld in aanschaf waren ze voor ons initieel niet. Ban en zijn zus waren herplaatsers, en Ares ook. Alleen Azrael is een kitten van een fokker, omdat de zus van Ban overleden is en Ban heel erg zielig was.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:01 schreef Wihakayda het volgende:
ik wil zoooooo graag een bengaal... of 2... of 1 en een abbesijn![]()
Maar tis zoveel geld qua aanschaf, echt jammer...
wachten, wachten, wachten dus
Sjah, dat is geluk hebben denk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 01:42 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
zoveel geld in aanschaf waren ze voor ons initieel niet. Ban en zijn zus waren herplaatsers, en Ares ook. Alleen Azrael is een kitten van een fokker, omdat de zus van Ban overleden is en Ban heel erg zielig was.
Ennehm..Herr Ratt, wij hebben minder en dat gaat prima
Ik heb alleen Boor en een hondje.quote:Op maandag 25 april 2011 00:28 schreef RandomMoron het volgende:
iemand hier ervaring met een bengaal die andere katten pest? Ares en een abessijn boteren niet zo,..
Dan nu vast een Feliway stekker er in!quote:Op maandag 25 april 2011 00:43 schreef RandomMoron het volgende:
4 maanden. Maar ze zitten nu juist niet meer bij elkaar sinds een weekje want bengaal had abessijn aangevallen en abessijn moest naar de dierenarts en de wonden moeten eerst genezen voordat we weer een poging wagen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:38 schreef RandomMoron het volgende:
het lijkt er op dat wij afscheid moeten gaan nemen van onze Bengaal.
Hij kan niet samen met onze Abessijn, na heel lang hoop gehad te hebben gaat het gewoon niet goed. Hij valt hem de hele tijd aan, en de Abessijn is op zijn beurt doodsbang,.
http://www.ifness.com/bengaal/oproep.htmlquote:Op maandag 9 mei 2011 11:38 schreef RandomMoron het volgende:
het lijkt er op dat wij afscheid moeten gaan nemen van onze Bengaal.
Hij kan niet samen met onze Abessijn, na heel lang hoop gehad te hebben gaat het gewoon niet goed. Hij valt hem de hele tijd aan, en de Abessijn is op zijn beurt doodsbang,.
Je mag je er best tegenaanbemoeienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:53 schreef Greys het volgende:
Maar (misschien bemoei ik me er teveel mee maar ik denk alleen mee) zou Ares niet beter op zijn plekje zijn in een huis zonder katten? Of zou het wel gaan met andere katten, maar alleen niet met de Abessijn van Moron?
En die situatie ken ik van hier, tussen Liza en Ziva. Die zitten nu ruim een jaar bij elkaar, maar het gaat steeds beter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:03 schreef withxhonor het volgende:
Ares wordt, denk ik, erg ongelukkig als hij alleen komt te zitten ergens. En het is niet zo dat hij niet met andere katten kan. Hij en Ban liggen elkaar niet. de eerste 3 maanden leek het erop dat ze zouden gaan voor de " ik vind jou niet leuk, dus ik negeer je" houding maar toen begon Ares achter Ban aan te jagen, waar Ban op zijn beurt erg ongelukkig van werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |