Inmiddels afgehaakt, je hebt pm!quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:10 schreef Felon het volgende:
[..]
Milan shirt is onbedrukt. Ik hou je bod even in mijn achterhoofd, aangezien een andere member ook interesse heeft getoond in het Rusland shirt. Hij vroeg om wat bedenktijd die ik hem gun!
Geld voor het Barca shirt is overgemaaktquote:
Mooi zo, veel plezier er van!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:46 schreef Sjechov het volgende:
Shirt ontvangen!
Helemaal top!
Precies zoals je zei!
Nogmaals bedankt!
Als het goed is, is die verkocht. Mocht dat niet zo zijn laat ik het weten!quote:
Check het morgen, en doe daarna asap het pakketje op de post!quote:
Rusland en Milan zijn onderweg naar mijquote:Op maandag 10 mei 2010 07:45 schreef Symphonic het volgende:
Barca shirt is uit de OP.
Welke zijn er nog meer verkocht?
Topic opgeschoond
Neen, shirt is onbedrukt!quote:Op maandag 10 mei 2010 00:40 schreef Babbatuur het volgende:
Interesse in witte Sunderland shirt, staat er ook bedrukking achterop?
Barcelona, Rusland, AC Milan, NEC en Dortmund zijn verkocht!quote:Op maandag 10 mei 2010 07:45 schreef Symphonic het volgende:
Barca shirt is uit de OP.
Welke zijn er nog meer verkocht?
Topic opgeschoond
Beide shirts hebben geen naam/nummerbedrukking, ik zie je bod graag tegemoet!quote:Op zondag 16 mei 2010 10:46 schreef numero_uno het volgende:
Heb wel interesse in Las Palmas en Italie
Staat er nog wat achterop?
(Ook je PM beantwoord)quote:Op zondag 16 mei 2010 09:46 schreef crazygamers13 het volgende:
uhm nu heb je wel mijn adres ontvangen maar nog steeds geen shirt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |