Niemand verplicht je toch ook iets?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik JUIST niet. Want je doet het als het goed is niet omdat je het zo hoort, of moet, maar om het 2e gedeelte van je post. En ook dan blijft het iets symbolisch. Ik doe het ook vrijwel altijd hoor, maar volgens mij vorig jaar was ik gewoon een film aan het kijken (vanaf DVD) en dan 'schrik' je ineens als het >20:00u is. Maar ook dan kan je toch nog wel dankbaar zijn?
Ik zeg toch ook niet dat jullie me verplichten. Ik leg alleen uit dat ik het gewoon vrijwel altijd doe en het er alleen ooit eens bij ingeschoten is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Niemand verplicht je toch ook iets?
Jij vraagt, wij geven antwoord.
Precies, dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik doe het ook niet omdat mijn ouders me vroeger gedwongen hebben en het er nu ingebakken zit. Ik doe het omdat mijn ouders me geleerd hebben dat het belangrijk is om er bij stil te staan.
Zijn er genoeg die nauwelijks weten wat we nou herdenken eigenlijk.
Oh dat zal best vaker gebeuren hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat jullie me verplichten. Ik leg alleen uit dat ik het gewoon vrijwel altijd doe en het er alleen ooit eens bij ingeschoten is.
Oh lekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
Even iets anders... wat doe je 'op' tortellini? Niet gewoon pastasaus toch?
Ik wil van die tortellini met kaas er in eten vanavond, maar doe je er dan nog saus op?
Vorig jaar was ik een weekje op vakantie met de familie net over de grens. En toen was het echt toevallig dat we rond 8 uur op Ned 1 uitkwamen en ons opeens realiseerden dat het 4 mei was.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik sta er wel altijd even bij stil, al moet ik toegeven dat die twee minuten stilte niet altijd door me gedaan wordt. Niet uit disrespect, of dat ik niet dankbaar ben voor de offers die sommige mensen hebben moeten maken of wat dan ook, maar soms ben je gewoon met iets bezig en dan let ik niet zo op de klok.
Hmm wij zouden vanavond gaan skeeleren kun je nagaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik een weekje op vakantie met de familie net over de grens. En toen was het echt toevallig dat we rond 8 uur op Ned 1 uitkwamen en ons opeens realiseerden dat het 4 mei was.
Maar normaal zit het er bij me ingeprogrammeerd. En sowieso, als je tv kijkt kun je er eigenlijk nauwelijks omheen. Bijna alle zenders zenden wel hun versie uit van de herdenking. Of de 2 minuten stilte.
En toen schakelde ik uit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
Even iets anders... wat doe je 'op' tortellini? Niet gewoon pastasaus toch?
Ik wil van die tortellini met kaas er in eten vanavond, maar doe je er dan nog saus op?
En nu?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm wij zouden vanavond gaan skeeleren kun je nagaan
Geen ideequote:
Ik ga wel eens kijken, misschien staan er tips op de verpakkingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh lekker! geen idee, volgens mij kan je erop gooien wat je wil, maar ik vind die dingen gewoon kaal al lekker
.
Die smiley heb je van mij gejat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb daar nu zin in Greys! Dit weekend maar voor mezelf maken dan als ik het huis alleen heb
.
Plan je dat zo ver vooruit?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb daar nu zin in Greys! Dit weekend maar voor mezelf maken dan als ik het huis alleen heb
.
quote:
Ik doe normaal de boodschappen hier niet, en ook het koken nietquote:
Ik denk dat Erik met zijn ouders mee eet de rest van de week?quote:
Hoe ver vooruit plan jij je eten dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als je dat al shocking vindt dan ben ik mega shocking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |