quote:Het opgegeven wachtwoord voldoet niet aan de minimale complexiteitsvereisten. Probeer het opnieuw
Ik zal het eens proberen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:11 schreef Garisson72 het volgende:
je had 'Godver' als wachtwoord? Nou ja, daar zat tenminste een hoofdletter in. Doe anders 'G0dv3r'.
Bedenken wel, onthouden is het volgende probleem, ik heb een paar standaard wachtwoord dingen en als ik steeds nieuwe moet verzinnen dan vergeet ik het weerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:12 schreef Aneurysma het volgende:
TS kan geen complexe wachtwoorden bedenken.
Schrijf het dan opquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bedenken wel, onthouden is het volgende probleem, ik heb een paar standaard wachtwoord dingen en als ik steeds nieuwe moet verzinnen dan vergeet ik het weer
Nee zit geen hoofdletter in en geen cijferquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:19 schreef Garisson72 het volgende:
ik wed dat het woord 'complexiteitsvereisten' wel aan de complexiteitsvereisten voldoet.
Het is toch ook goffedomme altijd wat! FFFUUU enzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee zit geen hoofdletter in en geen cijfer
Ja daar heb ik op andere computers niet zoveel aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Gebruik lastpass die onthoud je wachtwoorden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |