quote:Het opgegeven wachtwoord voldoet niet aan de minimale complexiteitsvereisten. Probeer het opnieuw
Ik zal het eens proberen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:11 schreef Garisson72 het volgende:
je had 'Godver' als wachtwoord? Nou ja, daar zat tenminste een hoofdletter in. Doe anders 'G0dv3r'.
Bedenken wel, onthouden is het volgende probleem, ik heb een paar standaard wachtwoord dingen en als ik steeds nieuwe moet verzinnen dan vergeet ik het weerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:12 schreef Aneurysma het volgende:
TS kan geen complexe wachtwoorden bedenken.
Schrijf het dan opquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bedenken wel, onthouden is het volgende probleem, ik heb een paar standaard wachtwoord dingen en als ik steeds nieuwe moet verzinnen dan vergeet ik het weer
Nee zit geen hoofdletter in en geen cijferquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:19 schreef Garisson72 het volgende:
ik wed dat het woord 'complexiteitsvereisten' wel aan de complexiteitsvereisten voldoet.
Het is toch ook goffedomme altijd wat! FFFUUU enzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee zit geen hoofdletter in en geen cijfer
Ja daar heb ik op andere computers niet zoveel aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Gebruik lastpass die onthoud je wachtwoorden
Mja het is m'n schoolmail, maar om de zoveel maanden moet je verplicht dat password aanpassen, en dan mag je niet een van je eerdere wacthwoorden gebruiken blalbalblquote:
u zit op avans?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja het is m'n schoolmail, maar om de zoveel maanden moet je verplicht dat password aanpassen, en dan mag je niet een van je eerdere wacthwoorden gebruiken blalbalbl
gezeik
Na het lezen van deze tekst vul ik altijd maar wat in in de hoop dat het goed komtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:36 schreef StormS.A het volgende:
The password length must be 8 characters
The password should consist of 6 or 7 alphabetic characters and 2 or 1 numeric characters
The password is case sensitive; use at least one capital to make the password stronger
Do not use symbols in your password, only a..z, A..Z and 0..9
Start with an alphabetic character (not with a digit!)
Examples: a1Bcdef2 or abcD1efg
Do not use passwords that can easily be guessed through social engineering
Do not use passwords that have been used before
maar dat doe jij soberso wel met je topicdiarreequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Na het lezen van deze tekst vul ik altijd maar wat in in de hoop dat het goed komt
Nee, en het wachtwoord mag ook niet grotendeels overeenkomen, dus een cijfer erbij werkt ook nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
u zit op avans?
ik tel altijd gewoon 1 cijfertje op bij mijn wachtwoord
Your new strong password is:quote:
Wat ontzettend kansloos. Voor de schoolmailquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee, en het wachtwoord mag ook niet grotendeels overeenkomen, dus een cijfer erbij werkt ook niet![]()
Wat je zegt inderdaadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Your new strong password is:
OI88a1.73B3^l7
Remember it as:
OPRAH IPOD 8 8 amazon 1 . 7 3 BRITNEY 3 ^ laptop 7
waarom moeilijk doen?
Wel apart hoe ze dat kunnen vergelijken. Blijkbaar worden de wachtwoorden dan niet gecodeerd opgeslagen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee, en het wachtwoord mag ook niet grotendeels overeenkomen, dus een cijfer erbij werkt ook niet![]()
Ik snap die zinnen ook niet. Alsof het daarmee makkelijker te onthouden is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Your new strong password is:
OI88a1.73B3^l7
Remember it as:
OPRAH IPOD 8 8 amazon 1 . 7 3 BRITNEY 3 ^ laptop 7
waarom moeilijk doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |