Moet je er doppies in stoppen, door dat lapje stof gaat dat wel heen hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is om zijn oren te bschermen tegen het geluid.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niemand. Ik vind het gewoon rot. Mag ik![]()
Ik wil wel een pic posten van iemand die me echt een minuutlang supereng aanstaarde:Eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja je doet er watten onder. Maar zonder die muts valt dat er uit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet je er doppies in stoppen, door dat lapje stof gaat dat wel heen hoor.
quote:De inbox van chai is vol
dies welquote:
Por horsie. Horsie do not want teh st00pid hat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja je doet er watten onder. Maar zonder die muts valt dat er uit.
Niet dat ik het vaak nodig heb, maar het dichtsbijzijnde geldautomaat is echt iets van 15 minuten fietsen. Dus dan is het makkelijk om even aan paps wat te vragen.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
het dichtsbijzijnde geldautomaat is echt iets van 15 minuten fietsen
Ik ga hem uitprinten, bepaalde substantie op droppen en daar weer een pic van maken en hier uploaden.quote:
wtfquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Por horsie. Horsie do not want teh st00pid hat.
Daar heb je vast nachtmerries van gehad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja irl was ze nog veel zonnebankgebruinder en haar ogen nog spinnenpotiger.
Oh zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet dat ik het vaak nodig heb, maar het dichtsbijzijnde geldautomaat is echt iets van 15 minuten fietsen. Dus dan is het makkelijk om even aan paps wat te vragen.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Por horsie. Horsie do not want teh st00pid hat.
quote:
brbquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga hem uitprinten, bepaalde substantie op droppen en daar weer een pic van maken en hier uploaden.
KIJK DEZE RICH GIRLS DAN. HIER IS HET HOSSELEN OM TE OVERLEVEN.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh zo.Mijn pappie heeft altijd flappen in z'n wallet.
![]()
Ynuhh, we zijn zo Goois bezig. beter stoppen we.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |