Het is dat jij het was want ik was van plan diegene de grond in te stampen. Ik heb zon hekel aan dat getypquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
KIJK DEZE RICH GIRLS DAN. HIER IS HET HOSSELEN OM TE OVERLEVEN.
Vind je wel lekkerder.quote:
Stamp me de grond in, daar word ik geil van dushi.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is dat jij het was want ik was van plan diegene de grond in te stampen. Ik heb zon hekel aan dat getyp
Oh my god mijn vader heeft ook altijd wel een vijfje in z'n portemonnee, wat Goois!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh zo.Mijn pappie heeft altijd flappen in z'n wallet.
![]()
Ynuhh, we zijn zo Goois bezig. beter stoppen we.
Prima foto hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nu wil je dus dat wij HIER de foto gaan zoeken?
Ik werk ook voor mijn centen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Oh my god mijn vader heeft ook altijd wel een paar vijftigjes in z'n portemonnee, wat Goois!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh zo.Mijn pappie heeft altijd flappen in z'n wallet.
![]()
Ynuhh, we zijn zo Goois bezig. beter stoppen we.
OH MIJN GOD IK HAD HET NIET OVER 5JES HAHA! WAT GRAPPIG!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh my god mijn vader heeft ook altijd wel een vijfje in z'n portemonnee, wat Goois!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Iew, z'n bakkes is groen. Hij is aan het schimmelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was mijn poownie. Ik heb nu een paard.
[ afbeelding ]
Patheticquote:
Het is een zij. Check die blingbling haarband dan. En ze heeft net gras gegeten, dus vandaar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iew, z'n bakkes is groen. Hij is aan het schimmelen.
Hilarisch, werkelijk hilarisch.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OH MIJN GOD IK HAD HET NIET OVER 5JES HAHA! WAT GRAPPIG!
watquote:
Haarband.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is een zij. Check die blingbling haarband dan. En ze heeft net gras gegeten, dus vandaar.
Frontriem.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haarband.Het zit op d'r voorhoofd. Wats dat.
Das een Pantelicband.
Totaal niet grappig en het slaat nergens op.quote:
Nee het slaat nergens opquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Totaal niet grappig en het slaat nergens op.
Jongen wat doe je, kijk uit. Je hebt helemaal geen backsupz hier. Dus doe niet stoer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Totaal niet grappig en het slaat nergens op.
Oh shite ima get burned to the ground.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Jongen wat doe je, kijk uit. Je hebt helemaal geen backsupz hier. Dus doe niet stoer.
Sokken zijn kut. Die moet je altijd wassen voor wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
Hij had wel sokjes en een witte ster op z;n voorhoofd.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:55 schreef Maisnon het volgende:
BANZAI STELLETJE KAKRAPERS HAHA NOU HE GROETJES HE EN EEN FIJNE DAG
Hoi.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:55 schreef Maisnon het volgende:
JEWEETWELKESOKKENIKBEDOEL,KUT.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Sokken zijn kut. Die moet je altijd wassen voor wedstrijd.
watquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:55 schreef Maisnon het volgende:
Wasserette.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Sokken zijn kut. Die moet je altijd wassen voor wedstrijd.
Ja witte sokken aan de benen, maar die bedoel ik ook. Daar komen heel snel vlekken op als ze 1x in hun eigen stront staan en allemaal stof wat je heel goed ziet.quote:
Nu nog antwoord geven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh shite ima get burned to the ground.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:55 schreef Maisnon het volgende:
Oh maar dat was altijd priiiiiiiima onderhouden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja witte sokken aan de benen, maar die bedoel ik ook. Daar komen heel snel vlekken op als ze 1x in hun eigen stront staan en allemaal stof wat je heel goed ziet.
Ze lijkt op chai!quote:
Extra hete wasquote:
Niks werkt beter dan niet antwoorden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |