Doen ze daar niet moeilijk overquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga niet. Ik ben geen 18, douchebag.
Dan nog ga ik niet, want ik heb geen vrienden die meewillen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doen ze daar niet moeilijk overAlthans bij meiden
Dat is wel kutquote:
Ja dat zeiden er meer, maar die sturen het dan zeg maar naar die hele groep en dan krijg ik het dus ook weer.quote:
Haha, leuk jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat zeiden er meer, maar die sturen het dan zeg maar naar die hele groep en dan krijg ik het dus ook weer.
Heb je dat gemist? Ik ben druk met mijn examenjaar, weten ze, maar ze vinden dat ik geen contact met ze zoek terwijl ze zelf ook niets laten horen. Dus ze kunnen mijn rug op.quote:
Ah lekker is dat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je dat gemist? Ik ben druk met mijn examenjaar, weten ze, maar ze vinden dat ik geen contact met ze zoek terwijl ze zelf ook niets laten horen. Dus ze kunnen mijn rug op.
Dikke care met dat soort vrienden. Als ze dat niet kunnen accepteren en respecteren kunnen ze van mij de pelikanenschurft krijgen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je dat gemist? Ik ben druk met mijn examenjaar, weten ze, maar ze vinden dat ik geen contact met ze zoek terwijl ze zelf ook niets laten horen. Dus ze kunnen mijn rug op.
Ojaquote:
Beetje lomp.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dikke care met dat soort vrienden. Als ze dat niet kunnen accepteren en respecteren kunnen ze van mij de pelikanenschurft krijgen.
That's what I thought.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dikke care met dat soort vrienden. Als ze dat niet kunnen accepteren en respecteren kunnen ze van mij de pelikanenschurft krijgen.
Net als "vrienden" die alleen wat laten horen als ze wat van je moeten, overigens.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel zonde. Bedoel als het chill is om met ze om te gaan kun je dat af en toe nog wel doen toch? Alleen je verwacht dan gewoon verder niets van ze.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet je bek houden.quote:
Die ken ik ook. "Hey jij had toch ... zullen we afspreken binnenkort, lang niet gezien haha."quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net als "vrienden" die alleen wat laten horen als ze wat van je moeten, overigens.
wordquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vrienden? Ik heb nooit vrienden gehad. Behalve jullie.
Nee, vrienden horen je gewoon door dik en dun te steunen en als ze gaan lopen miepen op tijden dat je het druk hebt moeten ze gewoon lekker opkankeren. Dat zij de hele dag geen fuck uitvoeren wil niet zeggen dat een ander altijd maar tijd heeft.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel zonde. Bedoel als het chill is om met ze om te gaan kun je dat af en toe nog wel doen toch? Alleen je verwacht dan gewoon verder niets van ze.
Ik heb inmiddels in beide plaatsen aardig wat vrienden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn vrienden wonen meer dan 100 kilometer verderop.
Nou het was niet alleen dat hoor. Ik moest van 1 iemand horen hoe iedereen dus ineens over me dacht omdat ik geen contact met ze zou zoeken. Ik zou arrogant, achterlijk en een slettebak zijn en nog wat meer negatiefs. Mooie dat slettebak trouwens.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel zonde. Bedoel als het chill is om met ze om te gaan kun je dat af en toe nog wel doen toch? Alleen je verwacht dan gewoon verder niets van ze.
KILL IT WITH FIRE!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die ken ik ook. "Hey jij had toch ... zullen we afspreken binnenkort, lang niet gezien haha."
Oh maar dan zijn het ook je vrienden niet meer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, vrienden horen je gewoon door dik en dun te steunen en als ze gaan lopen miepen op tijden dat je het druk hebt moeten ze gewoon lekker opkankeren. Dat zij de hele dag geen fuck uitvoeren wil niet zeggen dat een ander altijd maar tijd heeft.
Ik durfde dit niet te zeggen. Mensen haten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels in beide plaatsen aardig wat vrienden.
Dat zei ik inderdaad, ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh maar dan zijn het ook je vrienden niet meer.
Sowieso mensen die ineens met allerlei negatieve dingen aan komen zetten als iets ze niet aan staat. Sterf gewoon.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou het was niet alleen dat hoor. Ik moest van 1 iemand horen hoe iedereen dus ineens over me dacht omdat ik geen contact met ze zou zoeken. Ik zou arrogant, achterlijk en een slettebak zijn en nog wat meer negatiefs. Mooie dat slettebak trouwens.
2 km jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn vrienden wonen meer dan 100 kilometer verderop.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh maar dan zijn het ook je vrienden niet meer.
quote:
Achter je rug om als ze je lang niet gezien hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso mensen die ineens met allerlei negatieve dingen aan komen zetten als iets ze niet aan staat. Sterf gewoon.
Haters zijn verlaters. Vergeet dat nooit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik durfde dit niet te zeggen. Mensen haten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |