Doen ze daar niet moeilijk overquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga niet. Ik ben geen 18, douchebag.
Dan nog ga ik niet, want ik heb geen vrienden die meewillen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doen ze daar niet moeilijk overAlthans bij meiden
Dat is wel kutquote:
Ja dat zeiden er meer, maar die sturen het dan zeg maar naar die hele groep en dan krijg ik het dus ook weer.quote:
Haha, leuk jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat zeiden er meer, maar die sturen het dan zeg maar naar die hele groep en dan krijg ik het dus ook weer.
Heb je dat gemist? Ik ben druk met mijn examenjaar, weten ze, maar ze vinden dat ik geen contact met ze zoek terwijl ze zelf ook niets laten horen. Dus ze kunnen mijn rug op.quote:
Ah lekker is dat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je dat gemist? Ik ben druk met mijn examenjaar, weten ze, maar ze vinden dat ik geen contact met ze zoek terwijl ze zelf ook niets laten horen. Dus ze kunnen mijn rug op.
Dikke care met dat soort vrienden. Als ze dat niet kunnen accepteren en respecteren kunnen ze van mij de pelikanenschurft krijgen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je dat gemist? Ik ben druk met mijn examenjaar, weten ze, maar ze vinden dat ik geen contact met ze zoek terwijl ze zelf ook niets laten horen. Dus ze kunnen mijn rug op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |