Sorry.quote:
oeps jaquote:
Ik zal nog wel gestraft worden gok ikquote:
ik denk dat murpkind veel aandacht vraagtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zal nog wel gestraft worden gok ikNiet meer dan terecht.
Leeft murp eigenlijk nog?
haha ja, die moet hij nu ook modereren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk dat murpkind veel aandacht vraagt
Ah bah. Druipt hij na?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:01 schreef amvrosios het volgende:
De dieren-arts heeft mn hond vol gespoten
(jaarlijkse check-up enzo)
Gelukkig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:02 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Mn hond? nee..
die loopt al weer vrolijk in de tuin rond
dat kan ook druipendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:02 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Mn hond? nee..
die loopt al weer vrolijk in de tuin rond
The name is Kuukel. Min Kuukel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:16 schreef minkuukel het volgende:
Jajaja vrienden![]()
Ook al heb ik het keidruk, ik hou jullie in de gaten![]()
![]()
Enaf en toe.
Wie is de man die alles kan?????quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Pure misleiding. Ik wou eigenlijk Bavaria stemmenquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:21 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Wie is de man die alles kan?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ik niet weten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:32 schreef DeLuna het volgende:
Wie had trouwens de TT verneukt in het vorige topic?
Ik had er neergezet.... The_Chosen_1 in dromenland.quote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had er neergezet.... The_Chosen_1 in dromenland.
mja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:32 schreef DeLuna het volgende:
Wie had trouwens de TT verneukt in het vorige topic?
Zal wel geen incrowd tt mogen ofzoietsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
mja
ik had dat ook eens met een topic was de titel ineens veranderdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
mja
ah kijk. Goed gegoktquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had dat ook eens met een topic was de titel ineens veranderd
Ach het was leuk voor zolang het duurdequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zal wel geen incrowd tt mogen ofzoiets
TC1 is nou juist geen incrowd manquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zal wel geen incrowd tt mogen ofzoiets
dat gezeik over incrowdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
TC1 is nou juist geen incrowd manDie is hier nog maar net
![]()
Net is redelijk relatiefquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
![]()
Dit dus!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat gezeik over incrowd
valt reuze mee hier gewoon mee lullen en je rolt er vanzelf wel in
Ja maar niet dat jij hier al maaaaanden zit ofzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Net is redelijk relatiefMaar ik ben van plan een gevestigde naam te worden in onz sc
Zal nog wel eem duren
Oke maar voor iemand die nog nooit in deze SC is geweest is dat ook incrowdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
![]()
Ligt eraan welke maandenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar niet dat jij hier al maaaaanden zit ofzo.
Net alsof andere SC's dat niet hebbenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke maar voor iemand die nog nooit in deze SC is geweest is dat ook incrowdAlle titels met namen erin zijn incrowd wat mij betreft.
Zou ook wel gek wezen om een naam in een topic te douwen die niemand kentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke maar voor iemand die nog nooit in deze SC is geweest is dat ook incrowdAlle titels met namen erin zijn incrowd wat mij betreft.
KLB SC is een aardig kille SCquote:
koffie slowchat heeft regelmatig naam topicsquote:
dat zeg ik niet. Maar ik hoef jou niet te vertellen dat er hier altijd extra zeikerig naar wordt gekeken. Het is ook geen aanval op jou, gewoon een constatering.quote:
Ik heb ook in KLB SC gezeten maar daar was echt niks aan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
KLB SC is een aardig kille SCIk probeer me daar aan te passen maar gaat lastig
Dan is deze SC veull beter
Nee dat snap ik ook wel, maar niet van de modjes hierquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. Maar ik hoef jou niet te vertellen dat er hier altijd extra zeikerig naar wordt gekeken. Het is ook geen aanval op jou, gewoon een constatering.
Ze proberen er wat van te maken maar het lukt ze nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook in KLB SC gezeten maar daar was echt niks aan.
ik ben hier bij toeval terecht gekomen bevalt me welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook in KLB SC gezeten maar daar was echt niks aan.
Jaah DUHquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
KLB SC is een aardig kille SCIk probeer me daar aan te passen maar gaat lastig
Dan is deze SC veull beter
![]()
waar zit de koffie slowchat dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben hier bij toeval terecht gekomen bevalt me wel
en ik zit af en toe nog wel es in koffie slowchat
met cassis smaakquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach ik zeg altijd graag dingen die al overduidelijk zijn
Heb jij nachtdienst dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:56 schreef Graseter het volgende:
Ik wil rustig slapen, zijn er allemaal kinderen die buitenspelen.
Ze maken lawaai!
hier zijn ze bezig met een grote bouwcontainer aan het vullen met steenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:56 schreef Graseter het volgende:
Ik wil rustig slapen, zijn er allemaal kinderen die buitenspelen.
Ze maken lawaai!
Oeh gelukkig maarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi je hebt je nu al geliefd gemaakt.(in ieder geval bij mij)
Gooi water uit het raam over ze heenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier zijn ze bezig met een grote bouwcontainer aan het vullen met steen
lijkt wel onweer zoveel herrie
gaat niet is net op de hoek van de straat nou ja dan mijn muziek maar wat harderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gooi water uit het raam over ze heen
Was jij die gast met dat topic over de winkel die op zondag open was ofzoiets? Iets met energydrankquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had LAN party
Nu kan ik niet eens rustig slapen;(
Ja, die ja. En die altijd met zijn overklokte i7 loopt te patsen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was jij die gast met dat topic over de winkel die op zondag open was ofzoiets? Iets met energydrank
'sup nigger?quote:
Ik heb een overclockte pentium 2quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, die ja. En die altijd met zijn overklokte i7 loopt te patsen.
Nog 4 uur te gaanquote:
Niks ben even mijn Nederlands voor anderstaligen aan het oefenen.quote:
Als dat morgen ook eem zo blijft met veel zon dan wordt het misschien toch nog een enigszins 'leuke' bevrijdingsfestivalquote:
Klopt nog 4 lange uren en ik ben hier doodgaan.quote:
wat is er over 4 uur dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt nog 4 lange uren en ik ben hier doodgaan.
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Niks ben even mijn Nederlands voor anderstaligen aan het oefenen.
Dit is Nederlands voor Chinezen.
Kijk dan kan ik Nederland spreken niet Nederlanders.
quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als dat morgen ook eem zo blijft met veel zon dan wordt het misschien toch nog een enigszins 'leuke' bevrijdingsfestivalVoor zover dat kan hier
ik ga mooi naar wageningen danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als dat morgen ook eem zo blijft met veel zon dan wordt het misschien toch nog een enigszins 'leuke' bevrijdingsfestivalVoor zover dat kan hier
Nee helaas maar die is inderdaad welquote:
aaah wat schattigquote:
I know! Ik ben bijna verslaafd...quote:
Wat een schatjequote:
SUIKERTAARTJE!quote:
ik denk ik val even van mijn geloof af en zet toch even twee fotootjes op fokquote:
Ik wou die eigenlijk ook gaan halen voor op stage maar toen bleek dat m'n vriendin nog een fles teveel open had staan thuis dus heb ik die maar meegenomen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I know! Ik ben bijna verslaafd...
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
SUIKERTAARTJE!![]()
Heee meneertje! Hoe is het met u dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Maar geen 21 maanden dus lang niet zo schattigquote:
Wauw. Dan MOET ze wel de ware zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wou die eigenlijk ook gaan halen voor op stage maar toen bleek dat m'n vriendin nog een fles teveel open had staan thuis dus heb ik die maar meegenomen.
Nog niet vol hoorquote:
Jonge mannen die kindertjes tof vindenquote:
Ja goed hoor!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heee meneertje! Hoe is het met u dan?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar geen 21 maanden dus lang niet zo schattig
Ik kan ook goed met kinderen overweg hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jonge mannen die kindertjes tof vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, prima, lekker een beetje een luie dag vandaag..en goed nieuws: hondje mag blijven levenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja goed hoor!Beetje de hele dag aan het herdenken
En met mevrouwtje dan?
Maar je bent niet jong?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik kan ook goed met kinderen overweg hoor
Dan ben ik vrij en mag ik naar huis.quote:
Nou gewoon om eten te bestellen enzo.quote:
Milftaartjesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jonge mannen die kindertjes tof vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Check my homepagequote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
Zeg Will, wie is die chick in je ava nou eigenlijk? Ze komt me zo bekend voor
Oh! Wat was er met je hondje dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, prima, lekker een beetje een luie dag vandaag..en goed nieuws: hondje mag blijven leven(was misschien een beetje stuk, maar het valt mee
)
ze hebben je hondje kunnen fixen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, prima, lekker een beetje een luie dag vandaag..en goed nieuws: hondje mag blijven leven(was misschien een beetje stuk, maar het valt mee
)
*probeertquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook niet als je op je allerliefst kijkt?
ik had der ook heul niet herkentquote:
of urinequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gooi water uit het raam over ze heen
quote:
maar dat is geilquote:
Er ligt hier nog genoegquote:
quote:
Naborrelen?quote:
Nageboortes?quote:
Oh dat is zuurquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
Hondje is 13 en zakt door zijn pootjes en plast in huis![]()
Maar hij is 'gewoon' oud..voor een herder schijnt 13 echt heul oud te zijn
Snel douchen jij!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Fuck. Thijs wordt wakker en ik moest nog douchen![]()
Ik ga snel, doehoeg!![]()
Hij ligt nu lekker in het zonnetje op zijn kussen te doezelenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh dat is zuurEn 13 is inderdaad een aardig hoge leeftijd voor honden.
Mijn oma ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij ligt nu lekker in het zonnetje op zijn kussen te doezelen![]()
![]()
Nee nee Ezequote:
oooh, euken!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:37 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nee nee Eze![]()
Ik bedoel De daad verrichten onder het genot van een goed stuk klassieke muziek en borrelnootjes.
Oooh, neuqsecks dus!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:37 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nee nee Eze![]()
Ik bedoel De daad verrichten onder het genot van een goed stuk klassieke muziek en borrelnootjes.
Borrelnootjes in bedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:37 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nee nee Eze![]()
Euken is goed!quote:
Jij doucht alleen om Thijs dwars te zitten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
oja, het was vals alarm net, maar ik ga toch maar nu dan echt enzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
En na het eukenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jij doucht alleen om Thijs dwars te zitten?
Borsten eukenquote:
Plassex?quote:
keel-doorsnijden-slokdarm-dp euken.quote:
kan ik daar misschien iets voor je aan veranderen?quote:
Er zijn een paar methodes jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan ik daar misschien iets voor je aan veranderen?![]()
PM me maar, want ik ga nu douchenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Er zijn een paar methodes ja![]()
Overigens hoe start ik een fobo?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
voor een vrouw heb jij wel erg kinky gedachtes
Door eerst te euken met Yvonnequote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klik op het linkje fotoboek, bovenaan deze pagina. Dan profiel aanpassen klikken, linksboven aan de pagina die verschijnt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Neem hem mee!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
PM me maar, want ik ga nu douchen![]()
Oeh, en dat vertelt iemand anders (Ez?) je wel even
Ik durf dat niet te typenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
PM me maar, want ik ga nu douchen![]()
Oeh, en dat vertelt iemand anders (Ez?) je wel even
Het begint met N, het eindigt op euken, en het is verdomd lekker.quote:
Naakt een vrouw in de kont beuken?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het begint met N, het eindigt op euken, en het is verdomd lekker.
jezus wat een weirdoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:56 schreef Panda72 het volgende:
Wat heb je toch een rare mensen op de wereld
Automobilist rijdt in op meisjes
UTRECHT - Een 21-jarige man uit Utrecht is gisteravond aangehouden omdat hij eerder die dag met zijn auto op twee meisjes was ingereden. De twee liepen op de Neckardreef nabij de watertoren toen er plotseling een auto kwam aanrijden. De bestuurder sprak ze aan, maar de twee reageerden daar niet op. Vervolgens reed de verdachte het trottoir op en raakte hij één van twee meisjes licht.
Na het incident bleef de automobilist op een afstand van ruim dertig meter op het trottoir achter de meisjes aanrijden. De slachtoffers zijn hierop een huis aan de Hogenhorstdreef ingevlucht en hebben de politie ingeschakeld.
Surveillerende politieagenten controleerden 's avonds een auto met twee inzittenden op de Theemsdreef. Eén van de inzittenden bleek de man te zijn die het tweetal had achtervolgd. Hij is opgepakt en voor verhoor meegenomen naar het politiebureau. Naar eigen zeggen wilde hij de meisjes enkel bang maken omdat ze niet op hem reageerden.
Vuist neuken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuken in de keukenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Ik vind die van mij beter.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje perverselingen.
Nasi uit eigen keuken!
Niet iedereen stelt dat op prijsquote:
Maar jij kan niet eens koken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje perverselingen.
Nasi uit eigen keuken!
Ik kan het een beetje. Waaronder nasi, dat kan ik wel maken.quote:
Ik ga vanavond maar eens kijken of ik mijn PC kan redden, of dat ik nieuw speelgoed moet gaan bestellenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:07 schreef laforest het volgende:
Ik ga vanavond maar eens Satanic Sluts 2 kijken.
Als je lijken geil vindt dan is vuistneuken niet zo'n big deal hoor.quote:
Neem je DW haar laptop.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga vanavond maar eens kijken of ik mijn PC kan redden, of dat ik nieuw speelgoed moet gaan bestellen
http://forum.fok.nl/#resizequote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
VerdommeMijn fobo werkt niet mee omdat mijn foto's te groot zijn
En tinypic verkleint niet goed genoeg
Gebruik Paint. Of photoshop.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
VerdommeMijn fobo werkt niet mee omdat mijn foto's te groot zijn
En tinypic verkleint niet goed genoeg
hoezo werkt paint niet das toch easy zelfs ik kan hetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm werkt niet helemaalIk bekijk het wel eventjes
de pixels blurren helemaalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoezo werkt paint niet das toch easy zelfs ik kan het
hoe groot zijn je fotos dan wel niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
de pixels blurren helemaalEn laat maar ik doe vanaamd wel nu geen zin in meer
Smoesjesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
de pixels blurren helemaalEn laat maar ik doe vanaamd wel nu geen zin in meer
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die doet het redelijk maar verkleint de foto teveelIk knip wel wat van de foto af
Ja lul er maar overheen.quote:
quote:
Together as onequote:
Je kunt je fobo ook openen zonder pics.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]Jij bent nu toch de enige die mij ermee confronteert
Maar ik wil er pics inquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Je kunt je fobo ook openen zonder pics.
Goed idee! Dat ga ik ook gewoon doenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:48 schreef Giertje het volgende:
ik heb mijn fotos eruit gehaald komt toch bijna niemand in mijn fobo vind et ook niet zo boeiend plaats hier wel es af en toe een foto
pleur er gewoon plaatjes in van artiesten die je goed vind of personen die je waardeerdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Goed idee! Dat ga ik ook gewoon doenveel praktischer
Ik heb er helemaal niks staanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Goed idee! Dat ga ik ook gewoon doenveel praktischer
Hoe komt dat zo dat er niemand in je fobo komt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:48 schreef Giertje het volgende:
ik heb mijn fotos eruit gehaald komt toch bijna niemand in mijn fobo vind et ook niet zo boeiend plaats hier wel es af en toe een foto
kijk eens aan dat is niet verkeerdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Commentaar geleverd, broek gekocht, voorraad drank gekregen, irischeque gekregen..
Geslaagde middag
Jij krijgt wel veel hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Commentaar geleverd, broek gekocht, voorraad drank gekregen, irischeque gekregen..
Geslaagde middag
weeet ik veel af en toe wel es een lurker met af en toe een bericht maar voor de rest het boeit me gewoon vrij weinigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo dat er niemand in je fobo komt?
Jawel want het is beerenburgquote:
Ja, voor commentaar leverenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jij krijgt wel veel he
maar fijn dat je een geslaagde middag had![]()
als je et niet lust stuur maar op naar mij danquote:
Interpunctie boeit je ook niet echt hè?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
weeet ik veel af en toe wel es een lurker met af en toe een bericht maar voor de rest het boeit me gewoon vrij weinig
Vriendinnetje is volgende week jarig, ik geef ;t aan haar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je et niet lust stuur maar op naar mij dan
nee ik weet dat ik er op moet letten, maar ik vergeet het voor de helft van de tijd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Interpunctie boeit je ook niet echt hè?
Mja hmmm okay.
hmmz jammerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendinnetje is volgende week jarig, ik geef ;t aan haar.En de vodka drink ik zelf op.
Je moet Beerenburg ook met cola drinkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendinnetje is volgende week jarig, ik geef ;t aan haar.En de vodka drink ik zelf op.
Zij vindt berenburg wel lekker dusja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz jammer
afijn ik ga koken
heb zin in biefstuk
Dat vind ik alsnog niet lekker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je moet Beerenburg ook met cola drinkenProbeer dat eens
Hij;s leuk hequote:
Vodka, witte wijn en Bier.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm ok jammerwat drink je dan graag?
Alleen echt Bier he. Hertog Janquote:
Aanbid mij.quote:
quote:
Jij mag blijven.quote:
Incrowd gebabbelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
YES! ik ben geaccepteerd door de groep!
Je houdt van me, ik weet het.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vodka, witte wijn en Bier.hertog jan
Verdomme.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik aanbid al iemand anders sorry![]()
Maar jou bier keuze is TOP!
Met onze triobruiloft J&J bubbelsquote:
Hertog Jan=Bier.quote:
Je had het bijna verpest door te zeggen dat je liever wijn drinktquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme.
Natuurlijk is mijn bierkeuze top, anders was ik allang afgekeurd door de geilste man van de SC.
quote:
Ik kan een vrouw met zo'n goede smaak toch niet afkeurenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme.
Natuurlijk is mijn bierkeuze top, anders was ik allang afgekeurd door de geilste man van de SC.
IK HOUD OOK VAN JOUquote:
Dat klopt. Maar als ik grolsch zou drinken, zou je ;t niet erg vinden. Jij drinkt nog liever wijn dan grolsch.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je had het bijna verpest door te zeggen dat je liever wijn drinkt
Ja inderdaad! Ik weet het niet, ik weet ook niet meer wat ze bij de Buze hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik hoop dat ze in steenwijk op gothfest ook hertog hebben
dat weet ik ook niet meer ben daar al in geen jaren meer geweestquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ik weet het niet, ik weet ook niet meer wat ze bij de Buze hebben.
In Steenwijk?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ik weet het niet, ik weet ook niet meer wat ze bij de Buze hebben.
uhuhquote:
Ik drink het allebei niet, stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als ik grolsch zou drinken, zou je ;t niet erg vinden. Jij drinkt nog liever wijn dan grolsch.
Echte mannen drinken pure alcohol!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik drink het allebei niet, stuk makkelijker
Daar ben ik wel eens naar het Stonehenge festival geweest. Het eerste jaar dat ze het daar hadden was echt gaaf.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Echte mannen drinken pure alcohol!
ik ging er altijd heen met koninginnedag hele dag death metal bandjes kijkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens naar het Stonehenge festival geweest. Het eerste jaar dat ze het daar hadden was echt gaaf.
Ik als klein ventje totaal van de wereld door veeeeel te veel alcohol en +30 graden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |