Sorry.quote:
oeps jaquote:
Ik zal nog wel gestraft worden gok ikquote:
ik denk dat murpkind veel aandacht vraagtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zal nog wel gestraft worden gok ikNiet meer dan terecht.
Leeft murp eigenlijk nog?
haha ja, die moet hij nu ook modereren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk dat murpkind veel aandacht vraagt
Ah bah. Druipt hij na?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:01 schreef amvrosios het volgende:
De dieren-arts heeft mn hond vol gespoten
(jaarlijkse check-up enzo)
Gelukkig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:02 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Mn hond? nee..
die loopt al weer vrolijk in de tuin rond
dat kan ook druipendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:02 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Mn hond? nee..
die loopt al weer vrolijk in de tuin rond
The name is Kuukel. Min Kuukel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:16 schreef minkuukel het volgende:
Jajaja vrienden![]()
Ook al heb ik het keidruk, ik hou jullie in de gaten![]()
![]()
Enaf en toe.
Wie is de man die alles kan?????quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Pure misleiding. Ik wou eigenlijk Bavaria stemmenquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:21 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Wie is de man die alles kan?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ik niet weten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:32 schreef DeLuna het volgende:
Wie had trouwens de TT verneukt in het vorige topic?
Ik had er neergezet.... The_Chosen_1 in dromenland.quote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had er neergezet.... The_Chosen_1 in dromenland.
mja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:32 schreef DeLuna het volgende:
Wie had trouwens de TT verneukt in het vorige topic?
Zal wel geen incrowd tt mogen ofzoietsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
mja
ik had dat ook eens met een topic was de titel ineens veranderdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
mja
ah kijk. Goed gegoktquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had dat ook eens met een topic was de titel ineens veranderd
Ach het was leuk voor zolang het duurdequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zal wel geen incrowd tt mogen ofzoiets
TC1 is nou juist geen incrowd manquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zal wel geen incrowd tt mogen ofzoiets
dat gezeik over incrowdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
TC1 is nou juist geen incrowd manDie is hier nog maar net
![]()
Net is redelijk relatiefquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
![]()
Dit dus!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat gezeik over incrowd
valt reuze mee hier gewoon mee lullen en je rolt er vanzelf wel in
Ja maar niet dat jij hier al maaaaanden zit ofzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Net is redelijk relatiefMaar ik ben van plan een gevestigde naam te worden in onz sc
Zal nog wel eem duren
Oke maar voor iemand die nog nooit in deze SC is geweest is dat ook incrowdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
![]()
Ligt eraan welke maandenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar niet dat jij hier al maaaaanden zit ofzo.
Net alsof andere SC's dat niet hebbenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke maar voor iemand die nog nooit in deze SC is geweest is dat ook incrowdAlle titels met namen erin zijn incrowd wat mij betreft.
Zou ook wel gek wezen om een naam in een topic te douwen die niemand kentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke maar voor iemand die nog nooit in deze SC is geweest is dat ook incrowdAlle titels met namen erin zijn incrowd wat mij betreft.
KLB SC is een aardig kille SCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |