Tof!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Acceptabel? Ik vind hem heerlijk, hoewel die Koh ook wel ver komt.
[ afbeelding ]
Swoop!
ik heb je gepm'tquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die nog hopeloos op zoek zijn naar lakjes uit Duitsland? Ga donderdag dus stuur maar een PM!
En iemand die nog musthaves weet voor mijzelf?
Lief! Maar dat dus inderdaadquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:25 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Sorry ik dacht bespaard je weer wat geldalsof vrouwen het dan niet weer ergens anders aan uitgeven
Ja!quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.mostbeautiful.nl/?p=99
Iemand nog wat lakjes winnen?
ja, leuk en aardig enzo, maar nu heb jij het al hier gepostquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.mostbeautiful.nl/?p=99
Iemand nog wat lakjes winnen?
Ja he!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef Debsterr het volgende:
Ooooh die nagellakjes van de Topshop zijn pwetty!
erg mooi!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:28 schreef Lindytje het volgende:
Met flips:
[ afbeelding ]
Zonder flips:
[ afbeelding ]
Action zwart (dat spul dekt echt in 1 laagje!!) met Nfu Oh #51
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:30 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ja, leuk en aardig enzo, maar nu heb jij het al hier gepost
Dat wel ja.. maar ach, misschien eens een keer met wat mensen samen bestellenquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja he!alleen had ze wel iets minder verwacht qua prijs
want volgens mij zijn het best kleine potjes.
We kunnen binnenkort wel samen een bestelling doen? voor 5 pond mag je zoveel bestellen als je wilt toch? Want dan denk ik dat ik ook wel kleren mee bestelquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat wel ja.. maar ach, misschien eens een keer met wat mensen samen bestellen?
Dankjequote:
Tsssk, kun je in plaats daarvan niet je klantenbestellingen verwerken?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Vanmiddag de eerste TD bestelling gedaan via mijn VS adres
Jurkjes! Een rooie en een grijze!quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht Mss?
Volgend jaar is het pas dik cashen hier als we een vol jaar hypotheekrente hebben gedokt (wij doen niet aan voorlopige teruggaaf, een keer per jaar een grote zak geld is veel leuker)
Wat is E-on?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan wel merken dat het vakantiegeld er aan zit te komenIedereen slaat weer aan het bestellen
Hier krijgen we deze maand 650 euro terug van E-OnEn het maandelijks voorschot gaat zo'n 30% omlaag
En deze week is de belastingteruggaaf over 2008 overgemaakt. Dus er valt wel een beetje spanning van m'n schouders
E-On is energiemaatschappij, sorryquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat is E-on?
ik krijg ook vakantiegeld, heb vorig jaar half jaar fulltime gewerkt dus dat is toch even een heel leuk bedrag. Dan nog geld voor mijn verjaardag de 19e... lekker maandje dit!
Ik kijk liefst zo min mogelijk, ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:47 schreef princess-a het volgende:
Ik ben zon muts die maar 1 keer per maand op haar bankrekening kijkt, om de huur te betalen
Ik kan niet iets opsturen wat nog niet binnen isquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:40 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Tsssk, kun je in plaats daarvan niet je klantenbestellingen verwerken?*kijkt enorm uit naar secret periwinkle*
![]()
Hoop dat het goed gaat zo Bubs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |