Kneus, je zoekt gewoon een reden om TS te bashen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef dubidub het volgende:
TS klikt 'dankjewel google' in google met behulp van het digitale toetsenbord van google_
Typ gewoon ofzo
Daar komt natuurlijk ook geen virtueel toetsenbord van Safari in beeld.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef cherrycoke het volgende:
das voor touch schermen zoals de ipad
dit is handig volgens googlequote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Want die hebben geen ingebouwd toetsenbord ofzo
Oh echtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Kneus, je zoekt gewoon een reden om TS te bashen._
Doe het dan goed.
Goed mogelijk via een bookmark, link of automatisch bij 't openen van de browser omdat het ingesteld staat als startpagina.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef DaFan het volgende:
God wat overbodig. Hoe ben je in eerste instantie op Google.com terechtgekomen dan.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:01 schreef Poostema het volgende:
Terechte klacht, wat een kneuzenfunctie...
Bomil....quote:
Obvious troll is obvious!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:13 schreef Penisbaard het volgende:
Dat nog nooit iemand aan zoiets gedacht heeft, waarom zit zoiets handigs niet gewoon automatisch al bij Windows in!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:13 schreef Penisbaard het volgende:
Dat nog nooit iemand aan zoiets gedacht heeft, waarom zit zoiets handigs niet gewoon automatisch al bij Windows in!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:13 schreef Lod het volgende:
Lijkt me vooral handig als je op je mobiel Google gebruikt. Hoef je niet te lopen klooien met die cijfertoetsen
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:18 schreef Trollface. het volgende:
[ afbeelding ]
Teven weten niet over mijn 3 toetsenborden.
Altijd het zekere voor het onzekere nemenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:18 schreef Trollface. het volgende:
[ afbeelding ]
Teven weten niet over mijn 3 toetsenborden.
Dat zeg ik, in deze onzekere tijden KUN je het NIET weten. Je weet het NIET.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Altijd het zekere voor het onzekere nemen
Ja gewoon voor de zekerheid hè?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Altijd het zekere voor het onzekere nemen
hoe wil je dan www.google.com/nl intikken?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Het kan echt wel goed van pas komen. Stel, er wordt ingebroken en ze jatten je toetsenbord maar niet je muis. Dan kun je toch nog googelen!
Startpaginaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:25 schreef Bomil het volgende:
[..]
hoe wil je dan www.google.com/nl intikken?
die heb je natuurlijk als favoriet ergens staanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:25 schreef Bomil het volgende:
[..]
hoe wil je dan www.google.com/nl intikken?
Maar niet iedereen heeft Google in zijn favorieten staanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
die heb je natuurlijk als favoriet ergens staan
Dàt zou nog eens wat zijn!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Wat een uitvinding!!!!!!!!
Hopelijk ook met touchscreen
Ik betwijfel het, Google laat zijn nieuwste technologie heus niet zomaar uitlekken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:26 schreef Id_do_her het volgende:
Die functie zit ook op de meeste moderne pc's, vanaf Vista denk ik.
Dan zet je het nu voordat je toetsenbord weg is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:26 schreef Bomil het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft Google als startpagina
dat is de grapquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef dubidub het volgende:
TS klikt 'dankjewel google' in google met behulp van het digitale toetsenbord van google_
Typ gewoon ofzo
Maar Fok is een betere startpagina....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan zet je het nu voordat je toetsenbord weg is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |