abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81192448
Geinig rijden daar. Als de wind goed staat rijd ik daar ook heen. Meestal langs t water tot aan Montfoort

Hopelijk is het morgen ook nog droog. Eerst wat werken, dan fietsen en ik moet eigenlijk nog schoenen kopen.. Vandaag lekker winkelen. Kleed gekocht, bestek, eetkamerstoelen. Wordt al steeds meer echt een bewoonbaar huis :p

Oh ja, Alan Wake Ik weet nog niet of ik verder ga spelen na Chapter 1. Ik game toch echt meer als ontspanning en dat is bij Alan Wake niet echt het geval Wel een geniaal goede sfeer zeg, erg goed. Skate 3 is ook uit overigens, dat vind ik dan vaak wel weer erg geinig.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_81194712
Jeemzz hoor net dat Jafar al een poosje gescheiden is.

binnenkort eens met hem afspreken.
pi_81205986
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:42 schreef jpjedi het volgende:
Jeemzz hoor net dat Jafar al een poosje gescheiden is.

binnenkort eens met hem afspreken.
Das wel naar zeg Ik wil wel aanschuiven trouwens.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-ballenmeisje.dhtml
"Het idee van de 'ballenvrouwen' komt van sponsor Amstel."Dat is inderdaad door een man van onze marketingafdeling bedacht'', zegt woordvoerder Norbert Cappetti."

"Zijn de meiden geselecteerd op voetbalkennis?
"Nee, dat niet. En dat foutje is misschien wel een leermomentje, ja.''"

Niet te filmen zeg...

Jorrit; PvdA: honderden miljoenen voor veilige wijken
Wordt zo wel erg moeilijk om met droge ogen op PvdA te stemmen he
pi_81206350
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:21 schreef FJD het volgende:

[..]

Jorrit; PvdA: honderden miljoenen voor veilige wijken
Wordt zo wel erg moeilijk om met droge ogen op PvdA te stemmen he
wtf, is dat serieus ??
pi_81206794
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:36 schreef jpjedi het volgende:
wtf, is dat serieus ??
1. Pak een plan van Vogelaar uit de kast .
2. Ctrl + H "Vogelaar" replace with "Cohen".
3. Presenteer het plan.
pi_81207093
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:55 schreef FJD het volgende:

[..]

1. Pak een plan van Vogelaar uit de kast .
2. Ctrl + H "Vogelaar" replace with "Cohen".
3. Presenteer het plan.
hoe bestaat het dat er nog mensen zijn die pvda stemmen.. Meer macht der gewoonte dan verstand dunkt me.
  zondag 9 mei 2010 @ 12:41:24 #107
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_81208269
Ze maken het me nu wel heel lastig om PvdA te stemmen. Die Cohen is echt een flapdrol, dacht in het begin nog daar hebben we een goeie aan, maar het wordt steeds erger met die pipo.

Maar wat dan wel stemmen?
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_81208684
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ze maken het me nu wel heel lastig om PvdA te stemmen. Die Cohen is echt een flapdrol, dacht in het begin nog daar hebben we een goeie aan, maar het wordt steeds erger met die pipo.

Maar wat dan wel stemmen?
cohen viel pas bij de nos echt zooo zwaar door de mand zeg. Nou is Roemer ook redelijk in de pan gehakt trouwens bij buitenhof.

Econome Barbara Baarsma laat daar Roemer alle hoeken van de studio zien.

Ik zweef altijd tussen cda en vvd maar net zoals zovelen is vvd nu de onvermijdelijke keuze. Het vvd programma klopt gewoon als een bus. Gelukkig oogt Rutte eindelijk sterk als partijleider.

Check anders kieskompas

[ Bericht 4% gewijzigd door jpjedi op 09-05-2010 13:10:29 ]
pi_81209853
Tja, Roemer heeft alleen een HAVO papiertje en een papiertje voor onderwijzer. Hoe kun je als partij er op vertrouwen dat zo iemand een fatsoenlijke visie op een samenleving kan ontwikkelen & uitdragen

Beetje hetzelfde concept als dat je mij een ziekenhuis inschopt om een open hart operatie te verrichten want ja ik heb tenslotte ook wel eens in een ziekenhuis gelegen dus dat moet ongeveer wel goed gaan.

Bij Cohen gingen m'n nekharen ook overeind staan Op een vraag hoeveel (hypotheek) schuld de mens/overheid had oid geeft ie als antwoord dat ie t niet weet maar dat hij wel weet dat het veels te veel is. Dan ben je wmb direct klaar. Zonder kennis van de zaak wel zeggen dat het niet klopt, faalhaas.

Ik hing wel veel naar D66 maar die enorm vrolijke EU opinie van hun stoort me enorm. De situatie van Griekenland, Spanje, Portugal, Italie en met een beetje pech Engeland sterkt me in m'n mening dat iedereen er in zit voor eigen gewin terwijl D66 nog steeds doet alsof we een grote samen-visie hebben.

Hopen dat Rutte er wat van kan maken.
  zondag 9 mei 2010 @ 13:45:53 #110
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_81210552
Homo's! Nog een rel gemist?

24
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 9 mei 2010 @ 13:49:35 #111
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_81210688
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Homo's! Nog een rel gemist?

24
Nou dat kun je wel zeggen. Ik zou maar even terug lezen, anders geloof je het toch niet
2de in de Tour de BoF!
  zondag 9 mei 2010 @ 13:53:45 #112
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_81210849
Heb al teruggelezen Verrassend genoeg ging het weer veel over voetbal en zag ik weer een verwensing naar een Ajacied van Keltie
  zondag 9 mei 2010 @ 15:53:57 #113
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_81215143
Hebben jullie de nieuwe Stemwijzer al gedaan? Ik kom uit op:

1. Trots op Nederland
2. PVV
3. VVD

Die eerste twee worden het sowieso niet dus VVD, wat ik zelf al dacht
  zondag 9 mei 2010 @ 16:01:46 #114
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_81215436
Toch mooi dat zo'n stemwijzer wijst op bepaalde partijen, maar dat de kiezer dan toch voor een andere gaat
Of de kiezer is niet slim bezig of de stemwijzer is gewoon slecht. Waarschijnlijk is het een mix van beide
2de in de Tour de BoF!
pi_81215532
Stemwijzer !

Pvv op 1 SP op 2 en Pvda op 3 TON op 4 en op 5 de VVD

nee dat maakt het stemmen erg makkelijk
Narf!
pi_81215737
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toch mooi dat zo'n stemwijzer wijst op bepaalde partijen, maar dat de kiezer dan toch voor een andere gaat
Of de kiezer is niet slim bezig of de stemwijzer is gewoon slecht. Waarschijnlijk is het een mix van beide
Zijn meer opties;

Stemwijzer hecht geen waarde aan softe variabelen aangezien die allemaal discutabel zijn. Denk alleen al aan de kans dat een LPF scenario optreed.

Daarnaast is het alleen maar een vergelijking van in hoeverre je standpunten op papier overeen komen met de partij. Ik kom bij praktisch elke stemwijzer ver rechts van partijen als PVV uit. Ik denk dat als de Nationalisten mee er bij zouden staan dat ik zelfs die rechts zou passeren Echter, waar dat soort partijen de immigratie willen beperken omdat ze een hekel hebben aan alles en iedereen zonder blond haar en blauwe ogen, ben ik van mening dat je alleen mensen toe zou moeten laten die ook iets toevoegen aan het land en niet direct de hand ophouden. Wat krijg je dan? PVV wil sociale zekerheid voor immigranten beperken want dan komen er minder buitenlanders. Ik zou de sociale zekerheid voor immigranten de eerste jaren willen beperken omdat ik vind dat je eerst iets op moet bouwen.

Dus ja op de vraag of sociale zekerheid voor immigranten beperkt moet worden komt dat overeen met de PVV maar ik zal er nooit op stemmen omdat de PVV het doet uit een soort van haat richting buitenlanders.

Dat soort factoren zijn natuurlijk niet in te bakken en dat geeft ook niet maar dan moeten we ook niet doen alsof de Stemwijzer het antwoord heeft voor iedere kiezer.
  zondag 9 mei 2010 @ 17:05:09 #117
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_81217749

Ik hou niet echt van Dance maar dit nummer is wel erg goed En dan vooral met het geluid vol aan
pi_81217764
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:10 schreef FJD het volgende:

[..]

Zijn meer opties;

Stemwijzer hecht geen waarde aan softe variabelen aangezien die allemaal discutabel zijn. Denk alleen al aan de kans dat een LPF scenario optreed.

Daarnaast is het alleen maar een vergelijking van in hoeverre je standpunten op papier overeen komen met de partij. Ik kom bij praktisch elke stemwijzer ver rechts van partijen als PVV uit. Ik denk dat als de Nationalisten mee er bij zouden staan dat ik zelfs die rechts zou passeren Echter, waar dat soort partijen de immigratie willen beperken omdat ze een hekel hebben aan alles en iedereen zonder blond haar en blauwe ogen, ben ik van mening dat je alleen mensen toe zou moeten laten die ook iets toevoegen aan het land en niet direct de hand ophouden. Wat krijg je dan? PVV wil sociale zekerheid voor immigranten beperken want dan komen er minder buitenlanders. Ik zou de sociale zekerheid voor immigranten de eerste jaren willen beperken omdat ik vind dat je eerst iets op moet bouwen.

Dus ja op de vraag of sociale zekerheid voor immigranten beperkt moet worden komt dat overeen met de PVV maar ik zal er nooit op stemmen omdat de PVV het doet uit een soort van haat richting buitenlanders.

Dat soort factoren zijn natuurlijk niet in te bakken en dat geeft ook niet maar dan moeten we ook niet doen alsof de Stemwijzer het antwoord heeft voor iedere kiezer.
En dan een stemadvies op basis van overeenkomstige standpunten die niet in het desbetreffende programma terug te vinden zijn. De partijen mogen namelijk zelf hun gegevens aanreiken aan stemwijzer.

Kieskompas is onafhankelijk en puur op basis van partijprogramma`s.
  zondag 9 mei 2010 @ 17:30:03 #119
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_81218747
Wat ik vaak miste in die stemwijzers was de mogelijkheid om weging aan te geven. Sommige standpunten ben ik tegen en dat maakt dat bepaalde partijen nooit mijn stem zullen krijgen.

Ik verveel me de tering zeg. Er is echt geen zak te doen. Alle sport is weer afgelopen, dus tv kijken is ook wel klaar...

Administratie nog maar een keertje updaten...
2de in de Tour de BoF!
pi_81219701
Ga fietsen dan gek! Net terug van een rondje Rotte 40km want ik moet nog wat werken vanavond Wel vol vlammen, zal vanavond de track eens uploaden
pi_81219772
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:05 schreef jpjedi het volgende:
Kieskompas is onafhankelijk en puur op basis van partijprogramma`s.
Wat is onafhankelijk?
pi_81219805
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:

Ik hou niet echt van Dance maar dit nummer is wel erg goed En dan vooral met het geluid vol aan
Live is het echt één groot feest Ga je mee in juli als ze int Westerpark spelen?
pi_81219912
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:04 schreef Sickert het volgende:
Stemwijzer !

Pvv op 1 SP op 2 en Pvda op 3 TON op 4 en op 5 de VVD

nee dat maakt het stemmen erg makkelijk
Wij maken standpunten tov immigratie de leidraad voor of een partij links of rechts is. Doodknuffelen is links, doodknuppelen is rechts. Echter, de PVV is op economische standpunt juist links en conservatief. Die zien weinig in een open markt omdat juist hun kiezers daar het minst profijt van hebben. Dus tja als je in die hoek zit dan is de uitkomst zo gek nog niet.
pi_81219986
Oh ja en ik heb een hekel aan dat gezeik van Rutte over de vlaktax. Vlaktax is in mijn ogen helemaal niet liberaal. Daardoor krijg ik bij Rutte vaak het idee dat ie eerder de rijke burger dient dan dat hij een echt liberale visie op de samenleving aanhangt. Zie ook bv de HRA.

Zo en na deze geniale 5-klapper ga ik douchen en chinees opwarmen
  zondag 9 mei 2010 @ 18:06:06 #125
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_81220083
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:58 schreef FJD het volgende:

[..]

Live is het echt één groot feest Ga je mee in juli als ze int Westerpark spelen?
Klopt, in 2007 op Rock Werchter Live gezien Hoeveel kost 't?
pi_81221402
quote:
Op zondag 9 mei 2010 18:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt, in 2007 op Rock Werchter Live gezien Hoeveel kost 't?
50,- incl. Vind het echt belachelijk veel geld dus misschien dat ik tot de dag van tevoren wacht om iets op MP te scoren voor minder.
  zondag 9 mei 2010 @ 19:48:34 #127
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_81223362
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:55 schreef FJD het volgende:
Ga fietsen dan gek! Net terug van een rondje Rotte 40km want ik moet nog wat werken vanavond Wel vol vlammen, zal vanavond de track eens uploaden
Net fiets schoon gemaakt en gisteren al 90 gefietst, dus daar had ik geen zin in, dus ben maar gaan hardlopen, kleine 12km in minder dan 1:20. Niet slecht gezien hoe relatief eenvoudig het ging. Wilde gewoon lang lopen en niet een snelheidsrecord zetten.
2de in de Tour de BoF!
  zondag 9 mei 2010 @ 20:13:49 #128
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_81224536

[ Bericht 70% gewijzigd door RudyCarell op 11-05-2010 16:47:04 ]
  zondag 9 mei 2010 @ 20:14:52 #129
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_81224594
Morgen lekker op de fiets naar valkenburg.
Eens kijken wat die cauberg nou echt is.
zonder dwalen is het maar 95 heen en terug, maar zal met 140 eindigen.
  zondag 9 mei 2010 @ 20:15:36 #130
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_81224629
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:14 schreef ursel het volgende:
Morgen lekker op de fiets naar valkenburg.
Eens kijken wat die cauberg nou echt is.
zonder dwalen is het maar 95 heen en terug, maar zal met 140 eindigen.
Niet de Giro in Leiden?
pi_81227443
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-de-Stemwijzer.dhtml

Test is overigens ook echt volstrekt waardeloos. Welke mongool verzint het dat je in een stelling twee vragen stelt? Autobezit moet goedkoper, gebruik duurder. Daarom moet er kilometerheffing komen. Wat moet ik nou kiezen? Ik ben het eens met het eerste deel maar absoluut oneens met het tweede deel vanwege de invulling die de overheid daaraan denkt te gaan geven.

Daarnaast kom ik bij de eerste 15 vragen al 4x een vraag over betalen naar inkomen tegen
Dat wordt erna weer gecorrigeerd gelukkig.

1. Trots op Nederland
2. VVD
3. PVV
4. CDA
5. D66

Verrassend dat D66 zo laag komt eigenlijk. Gevoelsmatig had ik daar veel meer overeenkomsten mee. Afstand tot het CDA is ook aanzienlijk.

Kieskompas heeft hetzelfde euvel een beetje;
"Iedereen mag zeggen wat hij wil, ook als dit leidt tot discriminatie."
Ben ik het wel mee eens zolang de mogelijkheid bestaat om deze personen te vervolgen als de wet dat toestaat.

"Ouderen die vinden dat hun leven voltooid is mogen met prof. hulp een einde aan hun leven maken".
Ben ik het niet mee eens tenzij het om uitzichtloos lijden gaat. Wat kies je dan

"Uitgeprocedeerde asielzoekers dienen ongeacht hun omstandigheden worden uitgezet"
Dan ga je er maar vanuit dat het geen politieke vluchtelingen zijn oid. Anders heb ik zojuist toch een hele verkeerde "helemaal mee eens" geplaatst

Kom uiteindelijk het dichtst bij de VVD uit, daarna TON, CDA & D66. Eigenlijk zit ik wel een beetje in no-mans-land maar ach.

[ Bericht 23% gewijzigd door FJD op 09-05-2010 21:22:53 ]
  zondag 9 mei 2010 @ 21:16:02 #132
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_81227765
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:15 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Niet de Giro in Leiden?
ik zit in weert. Beetje ter weg.
was wel eerst van plan te kijken, maar was ff niet bewust dat ut gelijk viel met de vakantie.
pi_81228633
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:09 schreef FJD het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-de-Stemwijzer.dhtml

Test is overigens ook echt volstrekt waardeloos. Welke mongool verzint het dat je in een stelling twee vragen stelt? Autobezit moet goedkoper, gebruik duurder. Daarom moet er kilometerheffing komen. Wat moet ik nou kiezen? Ik ben het eens met het eerste deel maar absoluut oneens met het tweede deel vanwege de invulling die de overheid daaraan denkt te gaan geven.

Daarnaast kom ik bij de eerste 15 vragen al 4x een vraag over betalen naar inkomen tegen
Dat wordt erna weer gecorrigeerd gelukkig.

1. Trots op Nederland
2. VVD
3. PVV
4. CDA
5. D66

Verrassend dat D66 zo laag komt eigenlijk. Gevoelsmatig had ik daar veel meer overeenkomsten mee. Afstand tot het CDA is ook aanzienlijk.

Kieskompas heeft hetzelfde euvel een beetje;
"Iedereen mag zeggen wat hij wil, ook als dit leidt tot discriminatie."
Ben ik het wel mee eens zolang de mogelijkheid bestaat om deze personen te vervolgen als de wet dat toestaat.

"Ouderen die vinden dat hun leven voltooid is mogen met prof. hulp een einde aan hun leven maken".
Ben ik het niet mee eens tenzij het om uitzichtloos lijden gaat. Wat kies je dan

"Uitgeprocedeerde asielzoekers dienen ongeacht hun omstandigheden worden uitgezet"
Dan ga je er maar vanuit dat het geen politieke vluchtelingen zijn oid. Anders heb ik zojuist toch een hele verkeerde "helemaal mee eens" geplaatst

Kom uiteindelijk het dichtst bij de VVD uit, daarna TON, CDA & D66. Eigenlijk zit ik wel een beetje in no-mans-land maar ach.
Ik had dus precies wat jij ook zegt !

Je kunt niets met die stemwijzers!
leuk voor Josti's die snel voor het stemmen nog even de stemwijzer raadplegen en daardoor pvv stemmen
Narf!
pi_81228781
@ Giro

Ze komen hier heel dicht langs, zet de tv wel aan
Narf!
pi_81229395
Skate 3 intro
pi_81231791
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:35 schreef Sickert het volgende:
@ Giro

Ze komen hier heel dicht langs, zet de tv wel aan
had morgen vrijgenomen om te komen kijken maar werk dwingt me om dat toch te skippen.
  zondag 9 mei 2010 @ 23:20:06 #137
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_81234177
Nou ik heb hem doorlopen en dit was het resultaat
PvdA
CDA
SP
VVD
GroenLinks
D66
Partij voor de Dieren
SGP
Trots op Nederland
ChristenUnie
PVV

Persoonlijk ben ik heel blij met de onderste 5, die staan daar prima
Oh en toch weer de PvdA bovenaan
2de in de Tour de BoF!
  maandag 10 mei 2010 @ 06:49:45 #138
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81240951
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb al teruggelezen Verrassend genoeg ging het weer veel over voetbal en zag ik weer een verwensing naar een Ajacied van Keltie
Huh?
pi_81241115
Voor je het weet heb je weer een ban Keltie

Blauwe lucht, goede temperatuur en ik zit tot 21:00 in de vd Valk

Tiefus zeg De EU spreekt een reddingsplan af van 750 miljard en wij zitten erin voor 26 miljard. Maar ze gaan er vanuit dat dit niet gebruikt gaat worden omdat de landen hebben beloofd dat ze haast gaan maken met bezuinigingen....oh ja en dit pakket staat nog los van de 110 miljard die al naar Griekenland gaat...wat een ontiegelijke rasmongolen zeg..CDA verdwijnt iig vd de shortlist.

Mogguh
pi_81241983
quote:
Op maandag 10 mei 2010 07:35 schreef FJD het volgende:
Voor je het weet heb je weer een ban Keltie

Blauwe lucht, goede temperatuur en ik zit tot 21:00 in de vd Valk

Tiefus zeg De EU spreekt een reddingsplan af van 750 miljard en wij zitten erin voor 26 miljard. Maar ze gaan er vanuit dat dit niet gebruikt gaat worden omdat de landen hebben beloofd dat ze haast gaan maken met bezuinigingen....oh ja en dit pakket staat nog los van de 110 miljard die al naar Griekenland gaat...wat een ontiegelijke rasmongolen zeg..CDA verdwijnt iig vd de shortlist.

Mogguh
Aanhoudend slecht boekhouden moet een ban in de EU opleveren! 3 strikes out politiek!

Als je hoort wat een puinhoop die Grieken er van gemaakt hebben zeg. Belgie moet zelfs geld lenen om vervolgens door te lenen aan Griekenland.
  maandag 10 mei 2010 @ 09:16:38 #141
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81242371
Fer, woensdag kunnen we neuken hoor
Heb toestemming van Aufseherin
  maandag 10 mei 2010 @ 09:20:19 #142
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_81242442
quote:
Op maandag 10 mei 2010 06:49 schreef Keltie het volgende:

[..]

Huh?
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 06:55 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ga toch weg man. Zet alle naaiacties van De Zeeuw in 1 seizoen achter elkaar en je hebt een uitzending die langer duurt dan Lord of the rings. Volgend seizoen moet iemand eens z'n been breken, heeft'ie echt wat om te janken.
  maandag 10 mei 2010 @ 09:33:05 #143
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81242755
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

[..]

Ow dat.. Dat is geen verwensing, dat is de waarheid.
Eigenlijk zou het als bijlage bij de Bijbel meegeleverd moeten worden..
  maandag 10 mei 2010 @ 10:22:07 #144
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_81243858
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:33 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ow dat.. Dat is geen verwensing, dat is de waarheid.
Eigenlijk zou het als bijlage bij de Bijbel meegeleverd moeten worden..
Wacht even, ga jij hier nu lopen beweren dat er alleen maar waarheden in de bijbel staan
2de in de Tour de BoF!
  maandag 10 mei 2010 @ 11:20:08 #145
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81245578
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Wacht even, ga jij hier nu lopen beweren dat er alleen maar waarheden in de bijbel staan
Nee, God is een vrouw.. Die is veel te tegenstrijdig voor een man.
  maandag 10 mei 2010 @ 11:20:57 #146
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_81245603
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:20 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nee, God is een vrouw.. Die is veel te tegenstrijdig voor een man.
God bestaat niet...
  maandag 10 mei 2010 @ 11:31:35 #147
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_81245955
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:20 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

God bestaat niet...
Wat doen jullie met mijn wereld, eerst is God een vrouw en nu bestaat ze niet meer

Wat moet ik nu toch doen, alles deed ik voor God. Mijn leven is voorbij
2de in de Tour de BoF!
  maandag 10 mei 2010 @ 11:49:36 #148
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81246638
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Wat doen jullie met mijn wereld, eerst is God een vrouw en nu bestaat ze niet meer

Blaas jezelf op
  maandag 10 mei 2010 @ 11:52:28 #149
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_81246772
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Sinterklaas ook niet btw... Elfjes en kabouters wel!
pi_81247012
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:52 schreef RudyCarell het volgende:
Elfjes en kabouters wel!
Klopt ja, die maken bij maanlicht van die peperdure digitale kabeltjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')