Das wel naar zegquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:42 schreef jpjedi het volgende:
Jeemzz hoor net dat Jafar al een poosje gescheiden is.
binnenkort eens met hem afspreken.
wtf, is dat serieus ??quote:Op zondag 9 mei 2010 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Jorrit; PvdA: honderden miljoenen voor veilige wijken
Wordt zo wel erg moeilijk om met droge ogen op PvdA te stemmen he
1. Pak een plan van Vogelaar uit de kast .quote:Op zondag 9 mei 2010 11:36 schreef jpjedi het volgende:
wtf, is dat serieus ??
hoe bestaat het dat er nog mensen zijn die pvda stemmen.. Meer macht der gewoonte dan verstand dunkt me.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:55 schreef FJD het volgende:
[..]
1. Pak een plan van Vogelaar uit de kast .
2. Ctrl + H "Vogelaar" replace with "Cohen".
3. Presenteer het plan.
cohen viel pas bij de nos echt zooo zwaar door de mand zeg. Nou is Roemer ook redelijk in de pan gehakt trouwens bij buitenhof.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ze maken het me nu wel heel lastig om PvdA te stemmen. Die Cohen is echt een flapdrol, dacht in het begin nog daar hebben we een goeie aan, maar het wordt steeds erger met die pipo.
Maar wat dan wel stemmen?
Nou dat kun je wel zeggen. Ik zou maar even terug lezen, anders geloof je het toch nietquote:
Zijn meer opties;quote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toch mooi dat zo'n stemwijzer wijst op bepaalde partijen, maar dat de kiezer dan toch voor een andere gaat
Of de kiezer is niet slim bezig of de stemwijzer is gewoon slecht. Waarschijnlijk is het een mix van beide
En dan een stemadvies op basis van overeenkomstige standpunten die niet in het desbetreffende programma terug te vinden zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Zijn meer opties;
Stemwijzer hecht geen waarde aan softe variabelen aangezien die allemaal discutabel zijn. Denk alleen al aan de kans dat een LPF scenario optreed.
Daarnaast is het alleen maar een vergelijking van in hoeverre je standpunten op papier overeen komen met de partij. Ik kom bij praktisch elke stemwijzer ver rechts van partijen als PVV uit. Ik denk dat als de Nationalisten mee er bij zouden staan dat ik zelfs die rechts zou passerenEchter, waar dat soort partijen de immigratie willen beperken omdat ze een hekel hebben aan alles en iedereen zonder blond haar en blauwe ogen, ben ik van mening dat je alleen mensen toe zou moeten laten die ook iets toevoegen aan het land en niet direct de hand ophouden. Wat krijg je dan? PVV wil sociale zekerheid voor immigranten beperken want dan komen er minder buitenlanders. Ik zou de sociale zekerheid voor immigranten de eerste jaren willen beperken omdat ik vind dat je eerst iets op moet bouwen.
Dus ja op de vraag of sociale zekerheid voor immigranten beperkt moet worden komt dat overeen met de PVV maar ik zal er nooit op stemmen omdat de PVV het doet uit een soort van haat richting buitenlanders.
Dat soort factoren zijn natuurlijk niet in te bakken en dat geeft ook niet maar dan moeten we ook niet doen alsof de Stemwijzer het antwoord heeft voor iedere kiezer.
Wat is onafhankelijk?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:05 schreef jpjedi het volgende:
Kieskompas is onafhankelijk en puur op basis van partijprogramma`s.
Live is het echt één groot feestquote:Op zondag 9 mei 2010 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hou niet echt van Dance maar dit nummer is wel erg goedEn dan vooral met het geluid vol aan
Wij maken standpunten tov immigratie de leidraad voor of een partij links of rechts is. Doodknuffelen is links, doodknuppelen is rechts. Echter, de PVV is op economische standpunt juist links en conservatief. Die zien weinig in een open markt omdat juist hun kiezers daar het minst profijt van hebben. Dus tja als je in die hoek zit dan is de uitkomst zo gek nog niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:04 schreef Sickert het volgende:
Stemwijzer!
Pvv op 1 SP op 2 en Pvda op 3 TON op 4 en op 5 de VVD
nee dat maakt het stemmen erg makkelijk
Klopt, in 2007 op Rock Werchter Live gezienquote:Op zondag 9 mei 2010 17:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Live is het echt één groot feestGa je mee in juli als ze int Westerpark spelen?
50,- incl.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt, in 2007 op Rock Werchter Live gezienHoeveel kost 't?
Net fiets schoon gemaakt en gisteren al 90 gefietst, dus daar had ik geen zin in, dus ben maar gaan hardlopen, kleine 12km in minder dan 1:20. Niet slecht gezien hoe relatief eenvoudig het ging. Wilde gewoon lang lopen en niet een snelheidsrecord zetten.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:55 schreef FJD het volgende:
Ga fietsen dan gek! Net terug van een rondje Rotte40km want ik moet nog wat werken vanavond
Wel vol vlammen, zal vanavond de track eens uploaden
Niet de Giro in Leiden?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:14 schreef ursel het volgende:
Morgen lekker op de fiets naar valkenburg.
Eens kijken wat die cauberg nou echt is.
zonder dwalen is het maar 95 heen en terug, maar zal met 140 eindigen.
ik zit in weert. Beetje ter weg.quote:
Ik had dus precies wat jij ook zegtquote:Op zondag 9 mei 2010 21:09 schreef FJD het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-de-Stemwijzer.dhtml![]()
Test is overigens ook echt volstrekt waardeloos. Welke mongool verzint het dat je in een stelling twee vragen stelt? Autobezit moet goedkoper, gebruik duurder. Daarom moet er kilometerheffing komen. Wat moet ik nou kiezen? Ik ben het eens met het eerste deel maar absoluut oneens met het tweede deel vanwege de invulling die de overheid daaraan denkt te gaan geven.
Daarnaast kom ik bij de eerste 15 vragen al 4x een vraag over betalen naar inkomen tegen![]()
Dat wordt erna weer gecorrigeerd gelukkig.
1. Trots op Nederland
2. VVD
3. PVV
4. CDA
5. D66
Verrassend dat D66 zo laag komt eigenlijk. Gevoelsmatig had ik daar veel meer overeenkomsten mee. Afstand tot het CDA is ook aanzienlijk.
Kieskompas heeft hetzelfde euvel een beetje;
"Iedereen mag zeggen wat hij wil, ook als dit leidt tot discriminatie."
Ben ik het wel mee eens zolang de mogelijkheid bestaat om deze personen te vervolgen als de wet dat toestaat.
"Ouderen die vinden dat hun leven voltooid is mogen met prof. hulp een einde aan hun leven maken".
Ben ik het niet mee eens tenzij het om uitzichtloos lijden gaat. Wat kies je dan
"Uitgeprocedeerde asielzoekers dienen ongeacht hun omstandigheden worden uitgezet"
Dan ga je er maar vanuit dat het geen politieke vluchtelingen zijn oid. Anders heb ik zojuist toch een hele verkeerde "helemaal mee eens" geplaatst
Kom uiteindelijk het dichtst bij de VVD uit, daarna TON, CDA & D66. Eigenlijk zit ik wel een beetje in no-mans-land maar ach.
had morgen vrijgenomen om te komen kijken maar werk dwingt me om dat toch te skippen.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:35 schreef Sickert het volgende:
@ Giro
Ze komen hier heel dicht langs, zet de tv wel aan
Huh?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb al teruggelezenVerrassend genoeg ging het weer veel over voetbal en zag ik weer een verwensing naar een Ajacied van Keltie
Aanhoudend slecht boekhouden moet een ban in de EU opleveren! 3 strikes out politiek!quote:Op maandag 10 mei 2010 07:35 schreef FJD het volgende:
Voor je het weet heb je weer een ban Keltie
Blauwe lucht, goede temperatuur en ik zit tot 21:00 in de vd Valk
Tiefus zegDe EU spreekt een reddingsplan af van 750 miljard en wij zitten erin voor 26 miljard. Maar ze gaan er vanuit dat dit niet gebruikt gaat worden omdat de landen hebben beloofd dat ze haast gaan maken met bezuinigingen....oh ja en dit pakket staat nog los van de 110 miljard die al naar Griekenland gaat...wat een ontiegelijke rasmongolen zeg..CDA verdwijnt iig vd de shortlist.
Mogguh
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 06:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Zet alle naaiacties van De Zeeuw in 1 seizoen achter elkaar en je hebt een uitzending die langer duurt dan Lord of the rings. Volgend seizoen moet iemand eens z'n been breken, heeft'ie echt wat om te janken.
Ow dat.. Dat is geen verwensing, dat is de waarheid.quote:
Wacht even, ga jij hier nu lopen beweren dat er alleen maar waarheden in de bijbel staanquote:Op maandag 10 mei 2010 09:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow dat.. Dat is geen verwensing, dat is de waarheid.
Eigenlijk zou het als bijlage bij de Bijbel meegeleverd moeten worden..
Nee, God is een vrouw.. Die is veel te tegenstrijdig voor een man.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wacht even, ga jij hier nu lopen beweren dat er alleen maar waarheden in de bijbel staan
God bestaat niet...quote:Op maandag 10 mei 2010 11:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, God is een vrouw.. Die is veel te tegenstrijdig voor een man.
Wat doen jullie met mijn wereld, eerst is God een vrouw en nu bestaat ze niet meerquote:
Blaas jezelf opquote:Op maandag 10 mei 2010 11:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat doen jullie met mijn wereld, eerst is God een vrouw en nu bestaat ze niet meer![]()
Wat moet ik nu toch doen, alles deed ik voor God. Mijn leven is voorbij
Sinterklaas ook niet btw... Elfjes en kabouters wel!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat doen jullie met mijn wereld, eerst is God een vrouw en nu bestaat ze niet meer![]()
Wat moet ik nu toch doen, alles deed ik voor God. Mijn leven is voorbij
Klopt ja, die maken bij maanlicht van die peperdure digitale kabeltjesquote:Op maandag 10 mei 2010 11:52 schreef RudyCarell het volgende:
Elfjes en kabouters wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |