Niks mis met een ODOL...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:25 schreef de_boswachter het volgende:
Die mensen zijn zo chagrijnig omdat hun ODOL aan het werken is. TS zal wel een plassertje van 3 cm hebben.
TS is maagd
TS is latent
TS is homo
TS is anaal gefixeerd
TS heeft male boobs
TS draagt skinny jeans
Scherp wel, zo 's ochtends vroeg.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:25 schreef de_boswachter het volgende:
Die mensen zijn zo chagrijnig omdat hun ODOL aan het werken is. TS zal wel een plassertje van 3 cm hebben.
TS is maagd
TS is latent
TS is homo
TS is anaal gefixeerd
TS heeft male boobs
TS draagt skinny jeans
Wil je mij likken?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:25 schreef de_boswachter het volgende:
TS is maagd
TS is latent
TS is homo
TS is anaal gefixeerd
TS heeft male boobs
TS draagt skinny jeans
Vooral de eerste minuten na het wakker worden terwijl je nog niet genoeg slaap hebt gehad zijn slopendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:39 schreef FCZwolleZuid het volgende:
De ochtend is het meest waardeloze dagdeel
Om vervolgens te gaan fokken...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:11 schreef ManianMan het volgende:
Ik heb weer eens een half uur moeten fietsen vanmorgen
Ik werkte ooit bij een callcenter, dat was echt erg daar. Om 11 uur 's ochtends hield ik het echt niet meer uit en viel ik in slaap op mijn stoel somsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vooral de eerste minuten na het wakker worden terwijl je nog niet genoeg slaap hebt gehad zijn slopend.
Verder gaat het wel met genoeg koffie.
Dan haal ik de uren van mijn stage nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Om vervolgens te gaan fokken...
Had je beter thuis kunnen blijven
Een gok: "Medion"?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik werkte ooit bij een callcenter, dat was echt erg daar. Om 11 uur 's ochtends hield ik het echt niet meer uit en viel ik in slaap op mijn stoel soms![]()
Heb ooit echt een keer 3 kwartier geslapen zonder dat iemand het doorhad
Nee, een of ander lokaal bedrijf van niksquote:
Tja, ik doe dat gelukkig als bijbaantje (ADSL helpdesk). Als het rustig is en internetten verboden val je daar wel van in slaap ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik werkte ooit bij een callcenter, dat was echt erg daar. Om 11 uur 's ochtends hield ik het echt niet meer uit en viel ik in slaap op mijn stoel soms![]()
Heb ooit echt een keer 3 kwartier geslapen zonder dat iemand het doorhad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |