quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:40 schreef quimby het volgende:
vind je het raar dat de Engelse media niet hun ogen konden geloven, die dachten SHIT we zijn onze jachthonden vergeten![]()
hadden ze toch nog een leuke dag kunnen hebben
Lekker spontaan idd. Haters always gonna hate. Ze doet gewoon haar eigen ding en daar heb ik respect voor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:44 schreef Pharkus het volgende:
Ik vind het wel stoer dat ze haar eigen ding durft te doen, lekker gek en volgens mij is ze best pittig.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:44 schreef Pharkus het volgende:
Ik vind het wel stoer dat ze haar eigen ding durft te doen, lekker gek en volgens mij is ze best pittig.
Dit dus, jullie zijn allemaal jaloers.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:44 schreef Pharkus het volgende:
Ja, daar moet je vooral mee te koop gaan lopen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Verkapt 'kijk mijn vriendin even lekker zijn' topic!
één van die hagenezen vond dat ADO dit seizoen het beste wasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:18 schreef afcajos het volgende:
Ja ik zag het jaOok al die domme Hagenezen
_!
Kutweeaboo.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:16 schreef zatoichi het volgende:
Wat zjin dat toch voor een kutvragen, en waarom komen ze altijd maar weer terug? Journalistiek op amateurniveau.
Waarom zou Twente niet de terecht kampioen zijn?
Vies he?quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:05 schreef JEFFreal het volgende:
ja zag het gister en dan de mening van het konijntje ook
quote:
quote:
quote:weeaboo
1. A person so obsessed with japanese culture that they ignore their own.
2. Someone obsessed beyond healthy levels with anime.
3. People who ruin activities for other people with overzealous references to said anime.
4. People so oblivious to reality they only care about anime.
5. An action worthy of getting one's ass beaten.
1. Inuyasha fans
2. Americans claming to be "Otaku."
Kan op zich wel geil zijn, als het juiste meisje er in zit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:57 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, enig. Een vest met oortjes.
Dat is met alle kleren zo jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:37 schreef moomoo het volgende:
[..]
Kan op zich wel geil zijn, als het juiste meisje er in zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |