Twee keer tegen NEC. Thuis in de goffert met 3-4 en uit met 1-2, door twee keer die klote Ruiz in de laatste 5 minuten. NEC had gvd mijn nieuwe favoriete club kampioen kunnen maken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Twente heeft vaak maar met 1 doelpunt verschil gewonnen
hehehe zondag is de liefde voor je weer over tochquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:23 schreef larry91 het volgende:
[..]
Twee keer tegen NEC. Thuis in de goffert met 3-4 en uit met 1-2, door twee keer die klote Ruiz in de laatste 5 minuten. NEC had gvd mijn nieuwe favoriete club kampioen kunnen maken.
Mooie ik sta met 2-0 achter dus net of het me niks boeit houdingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Kunnen jullie serieus echt nog blij zijn met die kut-beker?
Ja vanaf zondag wel weer. Maar donderdag gaat voor het eerste mijn club een prijs pakkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hehehe zondag is de liefde voor je weer over toch
Ik heb ook nog wel m'n twijfels bij een eventuele echte doorbraak in de top van Ruiz. Hij heeft natuurlijk een prachtig seizoen gehad bij Twente. In de competitie was hij doorslaggevend, maar in de Europa League heeft hij niet echt zijn stempel op de wedstrijden kunnen drukken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:06 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik had eerder aangegeven dat er een aantal ajacieden zaten te zieken in het Feyenoord-topic. Dat vond ik reden om mijn eigen 'feestje' te houden in dit topic.
Ruiz gaat ook wel weg, ik moet wel zeggen dat ik bij Ruiz niet echt het idee heb dat hij dit nog een seizoen zou kunnen doen.
En het is altijd leuk om van Feyenoord te winnenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Al met al hebben we een prachtig seizoen gehad en we gaan de beker ook pakken, dus jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Het is inderdaad van meer factoren afhankelijk dan alleen maar de kwaliteiten die je hebt als speler en dus moeilijk in te schatten. Maar het viel allemaal goed voor Twente en Ruiz en zoals je aangaf kon hij europees geen potten breken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel m'n twijfels bij een eventuele echte doorbraak in de top van Ruiz. Hij heeft natuurlijk een prachtig seizoen gehad bij Twente. In de competitie was hij doorslaggevend, maar in de Europa League heeft hij niet echt zijn stempel op de wedstrijden kunnen drukken.
Het is natuurlijk altijd lastig om in te schatten of een speler het daadwerkelijk in zich heeft om het te maken in de absolute top, maar bij Ruiz ben ik toch wel erg sceptisch.
Aan de andere kant was ik er van overtuigd dat Sulejmani wel door zou groeien bij Ajax, dus zoveel zegt dat ook weer niet.
Ik weet niet wat het is maar ik zie Ruiz liever bij een Aston Villa ofzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het is inderdaad van meer factoren afhankelijk dan alleen maar de kwaliteiten die je hebt als speler en dus moeilijk in te schatten. Maar het viel allemaal goed voor Twente en Ruiz en zoals je aangaf kon hij europees geen potten breken.
We gaan het wel zien, bij Vi hoorde ik de naam van Sevilla voorbij komen, is dat 1 van de kandidaten voor hem? Mooie club in ieder geval
Neu, al vanaf het moment dat Gudde ermee in stemde 2 wedstrijden te spelen kon die hele beker al in de aars van Suarez gestoken worden. Opeens van mening veranderen nadat je de eerste wedstrijd verliest is zwak.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooie ik sta met 2-0 achter dus net of het me niks boeit houding
En goed dan kunnen de helemaal niets in Amsterdam liedjes ook stoppen
Ik had ook liever 1 wedstrijd gehad in een kolkende kuip met supporters van beide clubs maar helaas.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Neu, al vanaf het moment dat Gudde ermee in stemde 2 wedstrijden te spelen kon die hele beker al in de aars van Suarez gestoken worden. Opeens van mening veranderen nadat je de eerste wedstrijd verliest is zwak.
Ik zie hem juist eerder naar Spanje gaan maar dat zal wel wat te maken hebben met zijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maar ik zie Ruiz liever bij een Aston Villa ofzo.
Engelse competitie lijkt me meer iets voor hem
Dat dus!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:32 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik zie hem juist eerder naar Spanje gaan maar dat zal wel wat te maken hebben met zijn uiterlijk.
Overigens denk ik dat voor zowel Feyenoord als voor Ajax geldt dat de beker niet echt een grote prijs is maar meer dat ze hem krijgen door van elkaar te winnen.
Sevilla is één van de clubs die vaak voorbij komt inderdaad. Volgens mij sowieso de gehele Spaanse en Engelse subtop. Het zou in zijn geval zeker verstandig zijn om naar een dergelijk club te gaan. Na één uitstekend seizoen bij Twente naar de absolute top gaan zou een beetje een Drenthe-actie zijn. Daarvoor deed hij het best aardig bij een subtopper in België voor zover ik weet, maar dat is toch weer van een ander niveau.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het is inderdaad van meer factoren afhankelijk dan alleen maar de kwaliteiten die je hebt als speler en dus moeilijk in te schatten. Maar het viel allemaal goed voor Twente en Ruiz en zoals je aangaf kon hij europees geen potten breken.
We gaan het wel zien, bij Vi hoorde ik de naam van Sevilla voorbij komen, is dat 1 van de kandidaten voor hem? Mooie club in ieder geval
Een finale hoort 1 wedstrijd te zijn ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had ook liever 1 wedstrijd gehad in een kolkende kuip met supporters van beide clubs maar helaas.
Ik ben zelf een stuk of 8x bij een Feyenoord-Ajax geweest en dat was 1 van de leukste dingen van het seizoen
Ruiz was ook al "top" in Belgie he en Drenthe was echt nog helemaal niksquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sevilla is één van de clubs die vaak voorbij komt inderdaad. Volgens mij sowieso de gehele Spaanse en Engelse subtop. Het zou in zijn geval zeker verstandig zijn om naar een dergelijk club te gaan. Na één uitstekend seizoen bij Twente naar de absolute top gaan zou een beetje een Drenthe-actie zijn. Daarvoor deed hij het best aardig bij een subtopper in België voor zover ik weet, maar dat is toch weer van een ander niveau.
Ja maar welke stad zit er nou op 10k Feyenoord en 10k Ajax supporters te wachten haha.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een finale hoort 1 wedstrijd te zijn ja.Al was die in een ander stadion dan de Kuip gespeeld, een finale splitsen had nooit een optie mogen zijn.
Dat Feyenoord al bij voorbaat niet de 0 ging houden in de ArenA, maakte het laatste beetje plezier in de finale voor mij kapot.
En om die reden is het plezier in die wedstrijden voor mij ook verziekt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar welke stad zit er nou op 10k Feyenoord en 10k Ajax supporters te wachten haha.
Finale zonder supporters mag ook geen optie zijn vind ik
De wegen rondom Enschede waren wel onbereikbaar. De hooligansquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En om die reden is het plezier in die wedstrijden voor mij ook verziekt.
Ik schaam me voor m'n club als ik zie hoe ze in Twente een volksfeest van 70.000 man kunnen vieren zonder enkel incidentje. Bij ons of jullie was de stad al afgebroken voordat de spelersbus terug was.
Ja daarom worden de huldigen nu op dat gare p2 parkeerplaats gedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik schaam me voor m'n club als ik zie hoe ze in Twente een volksfeest van 70.000 man kunnen vieren zonder enkel incidentje. Bij ons of jullie was de stad al afgebroken voordat de spelersbus terug was.
Ik heb psv-ajax in de kuip mee gemaakt en het valt allemaal wel te regelen inderdaad maar iedereen wist van te voren dat er zoiets ging gebeure tochquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:42 schreef Sinnie het volgende:
Ik vind dat er overdreven werd gereageerd. Dat uit-verbod is gebasseerd op wat spreekkoren van beide supportersgroepen. Het is niet zo dat Feyenoord en Ajax-supporters recent nog met elkaar op de vuist zijn gegaan (lees -> binnen of rond het stadion). De Kuip kan je prima de uit-supporters gescheiden houden en in het verleden werden er ook containers gebruikt en zou niet kunnen inzien waarom dat niet weer had gekunt.
Vond alleen dat er een slap excuus werd gebruikt als in maatschappelijke kosten. Als ik zo zag hoeveel politie er bij Ajax - Feyenoord rondliep samen met die incidenten en nog een te bespelen wedstrijd mag en kan ik toch wel aannemen dat we die miljoen wel ontstijgen
Mwoah, dat hoort erbij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:43 schreef Sinnie het volgende:
[..]
De wegen rondom Enschede waren wel onbereikbaar. De hooligans
Bij Twente werd het ook op een parkeerplek gedaan, maar wel een aardig grote.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daarom worden de huldigen nu op dat gare p2 parkeerplaats gedaan
Kan er ook niks gesloopt worden.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het totaal niet zag aankomen. Dat van de 2 finales uberhaupt al niet. Ik ging er vanuit dat het gewoon rond was aangezien de burgemeesters al hadden ingestemd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb psv-ajax in de kuip mee gemaakt en het valt allemaal wel te regelen inderdaad maar iedereen wist van te voren dat er zoiets ging gebeure toch
Idd, ik stond echt met m'n mond open. Het was echt al als 'onbespreekbaar' verklaard.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het totaal niet zag aankomen. Dat van de 2 finales uberhaupt al niet. Ik ging er vanuit dat het gewoon rond was aangezien de burgemeesters al hadden ingestemd.
Ik wist het meteen al maar hoopte op 1 wedstrijdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het totaal niet zag aankomen. Dat van de 2 finales uberhaupt al niet. Ik ging er vanuit dat het gewoon rond was aangezien de burgemeesters al hadden ingestemd.
Ja maar die is echt naast het stadion toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bij Twente werd het ook op een parkeerplek gedaan, maar wel een aardig grote.
Hij is gewoon troosteloosquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:50 schreef Ritmo het volgende:
Ja, naast het stadion ja.
Ik kan me geen voorstelling maken van die P2 parkeerplek.
Neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het seizoen geslaagd als Ajax de beker wint?
Dat het daar zo'n feest is geworden vind ik een verzachtende omstandigheid, het maakt dat ik meer vrede heb met de tweede plek omdat 'hier' in Amsterdam er toch wel weer rellen zouden zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja. En anders eigenlijk ook. Voor volgend seizoen mag de lat dan weer ietsjes hoger.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het seizoen geslaagd als Ajax de beker wint?
Aldus Rik van den Boog.quote:“Het zou prettig zijn als mensen een keer zeggen: natuurlijk zijn ze de grootste en van nature moeten we hier ons tegen afzetten, maar we hebben toch eigenlijk ook heel veel respect voor ze. Het zou mooi zijn als dat eens een keer in Nederland werd geleerd."
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:22 schreef Catch22- het volgende:
achja, laat de rest maar haten. Sneu gedrag.
Oud, en gisteren in persoon ontkracht door Urbyquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
'PSV denkt aan Emanuelson'
3 mei 2010 , met dank aan forumlid Paus Bavaria Jupiler I Nu.nl
PSV ziet in Urby Emanuelson een kandidaat-opvolger voor Balázs Dzsudzsák, zo meldt Nu.nl. "Ik heb wel iets in die richting gehoord,” zegt Emanuelson. "Maar niet van PSV rechtstreeks. Ik kan me niet voorstellen voor een andere club in Nederland dan Ajax te spelen. Maar op dit moment moet ik alle opties open houden. Stel dat PSV als enige club komt dan moet ik er toch over nadenken."
Wederom?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:33 schreef Catch22- het volgende:
zou echt dom zijn. PSV doet het al twee jaar slechter of iig niet beter dan Ajax en het wordt daar volgend seizoen weer niets, terwijl ajax volgend jaar wederom zal knallen.
Was het nog gezellig gisteren?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oud, en gisteren in persoon ontkracht door Urby.
Begint wel structureel te worden zoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:46 schreef Catch22- het volgende:
afgelopen seizoen en dan met name het laatste halfjaar was dikke vette prima. Als er 1 lullig balletje tegen sparta wel was ingegaan dan was het een geweldig seizoen geweest met een gigantisch doelsaldo, nu ben je lullig 2e.
Wat voor verschil 1 goal kan maken he..
Wederom?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:33 schreef Catch22- het volgende:
zou echt dom zijn. PSV doet het al twee jaar slechter of iig niet beter dan Ajax en het wordt daar volgend seizoen weer niets, terwijl ajax volgend jaar wederom zal knallen.
Ja, maar zo moet je er niet naar kijken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:46 schreef Catch22- het volgende:
afgelopen seizoen en dan met name het laatste halfjaar was dikke vette prima. Als er 1 lullig balletje tegen sparta wel was ingegaan dan was het een geweldig seizoen geweest met een gigantisch doelsaldo, nu ben je lullig 2e.
Wat voor verschil 1 goal kan maken he..
Zo kunnen we er Roda,Sparta,Utrecht,NAC ook meteen bij pakkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:19 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar zo moet je er niet naar kijken.
Als Urby niet verkeerd had terug gespeeld naar Stekelenburg dan had Ajax gewonnen in de Kuip en waren jullie kampioen. Ik zie hem dan liever zo
Ja, daarom zei ik al dat je zo niet moeten kijken. Bij Twente zouden ze het net zo goed zo kunnen zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:35 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Zo kunnen we er Roda,Sparta,Utrecht,NAC ook meteen bij pakken
Eens zullen wij kampioenen zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Ach we kunnen allemaal weer aan het begin van het seizoen zeggen dat het dit jaar ons jaar wordt
Waarom lukt het bij jullie telkens weer niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Ach we kunnen allemaal weer aan het begin van het seizoen zeggen dat het dit jaar ons jaar wordt
Iemand die dat wat boeit?quote:
Zal toch welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Eens zullen wij kampioenen zijn
Net alsof jullie de afgelopen 30jaar achter elkaar kampioen zijn gewordenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:57 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Waarom lukt het bij jullie telkens weer niet?
Ja!quote:
Want de Eagles zijn gepromoveerd??quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:07 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Helaas, de man met voetbalverstand (ikzelf) had toch gelijk:
[ afbeelding ]
Ze worden nooit meer kampioen!![]()
Zelfs het tweede elftal niet...
Wat een heerlijk weekend heb ik gehad, het was fantastisch
Begrijp mij niet verkeerd, qua begroting en kwaliteit moet het toch echt beter kunnen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal toch wel
[..]
Net alsof jullie de afgelopen 30jaar achter elkaar kampioen zijn geworden
Veel beter als dit seizoen kan het bijna niet, er was alleen 1 team dat nog constanter gespeeld heeft en dan voornamelijk voor de winterstop.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:12 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Begrijp mij niet verkeerd, qua begroting en kwaliteit moet het toch echt beter kunnen.
Laat die frusti-boer toch gewoon, hij denkt lol te hebben over iets dat hem echt op geen enkel vlak raakt, zo simpel zijn de mensen in die gehuchten nou eenmaal. Je hebt de hele dag geen moer te doen dus ga je het westen maar hatenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want de Eagles zijn gepromoveerd??
Kampioen geworden??
Hebben europees voetbal gehaald??
Je bent ontmaagd?
Waarom was je weekend fantastisch dan?
Volgens mij is het gewoon nog een beetje haat dat hij heeft door de 0-6 afstraffing die de Eagles kregen van Ajax in de halve finale.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat die frusti-boer toch gewoon, hij denkt lol te hebben over iets dat hem echt op geen enkel vlak raakt, zo simpel zijn de mensen in die gehuchten nou eenmaal. Je hebt de hele dag geen moer te doen dus ga je het westen maar haten.
Ik heb voor die 1,5 miljoen heel wat af gelachenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja!
Is 1,5 miljoen per jaar dat je gewoon in een grote donker zwart gat weggooit
Zoooo triest dit weer,ga je varkens voeren,kneusquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:20 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:![]()
Jullie zijn heerlijk op de kast te jagen, vond het heerlijk om te zien, die treurige gezichtjes, by far de hoogste begroting en dan jaar in, jaar uit geen kampioen worden. Genieten geblazen natuurlijk voor een 'simpele boer uit het Oosten'!
En promotie is over een week of 3 een feit!
Ja lachen is uiteindelijk het enige dat je er om kan doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb voor die 1,5 miljoen heel wat af gelachen
Atouba was 2,5 jaar volgens mijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:23 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Zoooo triest dit weer,ga je varkens voeren,kneus![]()
Ontopic:Aissati heeft al aangegeven weg te willen,dus als je daar nog een miljoen voor kan krijgen.Het contract van Atouba hoe lang loopt dat door,een jaar was dat toch?
Dan is bij Aissati weer 2miljoen weggegooid.Van wie lopen de contracten dan af deze zomer?Ik weet alleen van Pantelic en Emanuelson.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Atouba was 2,5 jaar volgens mij
en Aissati moet je een grote stik omheen doen en voor 2 miljoen terugverkopen aan psv ofzo.
Sulejmani,Aissatiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja lachen is uiteindelijk het enige dat je er om kan doen.
Past wel mooi in het rijtje van Sno,Wielaert,Kennedy en ik zal er nog wel een paar vergeten zijn
Urby volgend seizoen maar Ajax wil niet verlegen lijkt het.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:26 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Dan is bij Aissati weer 2miljoen weggegooid.Van wie lopen de contracten dan af deze zomer?Ik weet alleen van Pantelic en Emanuelson.
Laat de investeerders bij Feyenoord maar komen danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:23 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ontopic:Aissati heeft al aangegeven weg te willen,dus als je daar nog een miljoen voor kan krijgen.Het contract van Atouba hoe lang loopt dat door,een jaar was dat toch?
Ze Eduardo deed zelfs met de a1 meequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:33 schreef Joel-Smeets het volgende:
Heb het opgezocht:
George Ogararu, Dennis Rommedahl, Javiér Martina, Zé Eduardo(gehuurd), Kerlon(Gehuurd), Marko Pantelic, Albert Luque.
Eyong Enoh (optie tot 2012)
Godzijdank dat het contract van Luque afloopt,want die heeft een flink salaris,Ogararu kan ook weg.Ze Eduardo heeft toch alleen zijn wedstrijdjes in Jong Ajax gespeeld?
Aissati wil gewoon geen voetballer zijn denk ik en is ook geen speler wat Feyenoord nodig heeft.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:36 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Laat de investeerders bij Feyenoord maar komen dan
De waarheid komt hard aan...maar je went er als Ajacied na 6 jaar ellende wel aan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:23 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
en als Eagles fan ben je gezegend met elk jaar een prijs zekerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:39 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
De waarheid komt hard aan...maar je went er als Ajacied na 6 jaar ellende wel aan.
Ik denk ook echt dat Nec een mooie club voor hem is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:40 schreef larry91 het volgende:
Mag Aisatti weg? Verhuren aan NEC zou ik zeggen
Ja, maar een creatieve middenvelder ook wel. Bruins is niks en Wijnaldum moet het nog maar bewijzenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Aissati wil gewoon geen voetballer zijn denk ik en is ook geen speler wat Feyenoord nodig heeft.
Jullie hebben een bikkel nodig en geen pussy
En ik vond Wijnaldum samen met Fer en Vlaar de beste feyenoorders van afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:44 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar een creatieve middenvelder ook wel. Bruins is niks en Wijnaldum moet het nog maar bewijzen
Aissati zou ik wel toejuichen in ieder geval, beter dan schaken of Auassar
Bijna een halve ster op 'ons' shirt..nog maar 6 landstitels en het is een feit!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en als Eagles fan ben je gezegend met elk jaar een prijs zeker
Wat een achterlijke klapjosti ben je ff serieus hahaha
En wanneer gaat dat gebeuren denk je?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:08 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Bijna een halve ster op 'ons' shirt..nog maar 6 landstitels en het is een feit!
Nooit, nimmer, never, eerst maar eens promoverenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En wanneer gaat dat gebeuren denk je?
Die mag blij zijn met een aanbieding van RKCquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:25 schreef stevenmac26 het volgende:
van afca.nl
Hans Somers gaat vast en zeker niet naar Ajax volgens hem zelf![]()
Neeeee duhuh, net alsof we echt serieus zitten te wachten op een speler die bij Utrecht op de bank zit
Anita is een beetje overdreven om op te noemen denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je prutsvoetballers ziet zoals zoals Kennedy, Wielaert, Rommedahl, Atouba, Oleguer, Gabri, Anita, Pantelic in een Ajax shirt weet je dat de kans er dik in zit dat Ajax je een bod doet
Ach zo heeft iedere club wel missers, maar Pantelic, Anita en Gabri horen zeker niet in het rijtje en Rommedahl meestal ook niet. Misschien doet hij het goed bij de beloftes van PSV samen met van der Meyde dat is ook zon mooie misserquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je prutsvoetballers ziet zoals zoals Kennedy, Wielaert, Rommedahl, Atouba, Oleguer, Gabri, Anita, Pantelic in een Ajax shirt weet je dat de kans er dik in zit dat Ajax je een bod doet
vuurrrrrnoonquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Gabri en Pantelic zijn voor elke eredivisieclub een aanwinst. Rommedahl is een voorbeeldige prof met een prima functie bij Ajax op het moment. Anita is nog erg jong maar de laatste weken een van de felste en constanste spelers van Ajax.
quote:
Olfers? Is het werkelijk waar?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel een leuke opmerking van een psv supporter die week in week uit kan genieten van spelers als Amrarat, v/d Meyde,Olfers,Koevermansen Toivonen
Geloof dat Psv hem een vast contract heeft aangeboden jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Olfers? Is het werkelijk waar?
Leuk voor een middenmotor, maar bij PSV
Zeg..ik heb nog een kaartje over voor de Play-Off wedstrijd tegen Cambuur. Donderdag 19:00 - Deventer. Ga gezellig met me mee?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geloof dat Psv hem een vast contract heeft aangeboden ja
Play-offs degradatie?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:16 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Zeg..ik heb nog een kaartje over voor de Play-Off wedstrijd tegen Cambuur. Donderdag 19:00 - Deventer. Ga gezellig met me mee?
as donderdag?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:16 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Zeg..ik heb nog een kaartje over voor de Play-Off wedstrijd tegen Cambuur. Donderdag 19:00 - Deventer. Ga gezellig met me mee?
Ik zie ook liever een echte back maar als die er niet is en iemand doet het prima op de back positie dan mag hij blijven staan van mij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:19 schreef Robar het volgende:
Maar kom op jongens, dat Anita fel en constant is (constant matig, dus niet goed en niet slecht) wil niet zeggen, dat hij gelijk een meerwaarde is voor Ajax. Of vinden jullie hem wel goed genoeg voor Ajax? Ik zie liever een echte back aangetrokken worden.
Het zou wat zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:20 schreef Sinnie het volgende:
En ik ben in het stadion getuigen van de 3-0 overwinning, zwaar coma zuipen dan
Jammer!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
as donderdag?
Dan zit ik in het home te kijken naar Feyenoord-Ajax
Bedankt voor het aanbod iig
Zeg, sinnietje, leg mij nou eens HAARFIJN wat er niet arrogant en zelfingenomen is aan je post? Zeg maar, precies waar je ons Ajacieden van beschuldigt en waar je zo ENORME hekel aan hebtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:20 schreef Sinnie het volgende:
En ik ben in het stadion getuigen van de 3-0 overwinning, zwaar coma zuipen dan
Hij was een beetje sarcastisch gelukkig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg, sinnietje, leg mij nou eens HAARFIJN wat er niet arrogant en zelfingenomen is aan je post? Zeg maar, precies waar je ons Ajacieden van beschuldigt en waar je zo ENORME hekel aan hebt.
Als wij hier zeggen dat we wel ff winnen is het zum kotsen, maar jouw post is natuurlijk heel anders...
De sarcasme in me post was nog groter dan de afstand van hier tot Tokio. Dat jij daarin faalt is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg, sinnietje, leg mij nou eens HAARFIJN wat er niet arrogant en zelfingenomen is aan je post? Zeg maar, precies waar je ons Ajacieden van beschuldigt en waar je zo ENORME hekel aan hebt.
Als wij hier zeggen dat we wel ff winnen is het zum kotsen, maar jouw post is natuurlijk heel anders...
Ok dat kan, maar andersom is het wel arrogant.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:27 schreef Sinnie het volgende:
Daarbij is er niets arrogants aan een veronderstelling dat we met 3-0 kunnen winnen van Ajax.
Nee hoor. Als jij zou zeggen dat Ajax met 0-3 zou gaan winnen van Feyenoord zou ik je er alleen op wijzen dat dat +- 30 jaar geleden voor het laatst gebeurt is. Waarschijnlijk ook de laatste keer dat wij eens met 3-0 wonnen, maargoedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:38 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ok dat kan, maar andersom is het wel arrogant.
Goede reactie, kan ik waarderen.En idd 0-3 is lang geleden, maar grotere uitslagen zijn ook goed, die zijn dan wel weer wat recenter.Daar heb ik als Ajacied geen moeite meequote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:43 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee hoor. Als jij zou zeggen dat Ajax met 0-3 zou gaan winnen van Feyenoord zou ik je er alleen op wijzen dat dat +- 30 jaar geleden voor het laatst gebeurt is. Waarschijnlijk ook de laatste keer dat wij eens met 3-0 wonnen, maargoed![]()
Arrogantie zit hem meer in de uitspraken van sommige spelers. Ook al is Ajax de beste en grootste club op dit moment het is not-done om dat te zeggen. En daar hikken mensen tegenaan.
Als je rijk bent dan wordt je ook met de nek aan gekeken als je constant maar opschept over de hoeveelheid geld je hebt of hoe groot je huis is. Het IS zo en het is zijn of eigen verdiensten maar het is niet netjes om er openlijk over te praten.
En als je dan reacties krijgt met 'wij vinden het alleen maar leuk' maakt het er natuurlijk niet minder om.
Godverdomme straks ga ik je nog aardig vinden hahaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:43 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee hoor. Als jij zou zeggen dat Ajax met 0-3 zou gaan winnen van Feyenoord zou ik je er alleen op wijzen dat dat +- 30 jaar geleden voor het laatst gebeurt is. Waarschijnlijk ook de laatste keer dat wij eens met 3-0 wonnen, maargoed![]()
Arrogantie zit hem meer in de uitspraken van sommige spelers. Ook al is Ajax de beste en grootste club op dit moment het is not-done om dat te zeggen. En daar hikken mensen tegenaan.
Als je rijk bent dan wordt je ook met de nek aan gekeken als je constant maar opschept over de hoeveelheid geld je hebt of hoe groot je huis is. Het IS zo en het is zijn of eigen verdiensten maar het is niet netjes om er openlijk over te praten.
En als je dan reacties krijgt met 'wij vinden het alleen maar leuk' maakt het er natuurlijk niet minder om.
Ik sluit me hierbij aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godverdomme straks ga ik je nog aardig vinden haha
Ik heb sowieso liever dat we of winnen of dat we verliezen. Een gelijkspel zoals de afgelopen jaren hebben we niks aan. Dan heb ik het niet persee over het feit dat we dan naast de beker grijpen maar dat we liever alles of niets zien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Goede reactie, kan ik waarderen.En idd 0-3 is lang geleden, maar grotere uitslagen zijn ook goed, die zijn dan wel weer wat recenter.Daar heb ik als Ajacied geen moeite mee
Een bloedeloze 0-0 of 1-1 zit ik ook niet echt op te wachtenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:11 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso liever dat we of winnen of dat we verliezen. Een gelijkspel zoals de afgelopen jaren hebben we niks aan. Dan heb ik het niet persee over het feit dat we dan naast de beker grijpen maar dat we liever alles of niets zien.
En als ik wil kan ik best rationele antwoorden geven hoor
Dan maar gewoon 0-4quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een bloedeloze 0-0 of 1-1 zit ik ook niet echt op te wachten
Doe mij maar 1-5 en gun Makaay zijn laatste goal ooit.quote:
Hij heeft z'n pleziertje afgelopen zondag gehad, ik gun zelfs Makaay geen goal tegen Ajaxquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe mij maar 1-5 en gun Makaay zijn laatste goal ooit.
hilarische grap mangquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:16 schreef kowala het volgende:
Ajax wat een bedrijf zegde brandblusdivisie en en de schoonmaakdivisie draaien gewoon goed maar met het voetbal in de eredivisie wil het maar niet lukken
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:46 schreef Plasterk het volgende:
Twente moet Suarez kopen als Ruiz verkocht wordt.
Sinds wanneer kan Twente spelers meer bieden dan bij Ajax?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:56 schreef Plasterk het volgende:
[..]
waarom niet?
Hogerop. hij kan meer verdienen en speel CL.
Sinds wanneer is een sub-topper hogeropquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:56 schreef Plasterk het volgende:
[..]
waarom niet?
Hogerop. hij kan meer verdienen en speel CL.
Ajax moet flink bezuinigen en Twente staat in de + al helemaal met de 11 miljoen die we sowieso al in de CL krijgen. Ik denk overigens niet dat AJAX door de voorrondes komt, tenzij ze het nu eens beter gaan doen tegen kleine clubs. Stukje mentaliteit wat er verandert moet worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan Twente spelers meer bieden dan bij Ajax?
En gaat misschien wel door de voorronde heen komen van de CL?
Om precies te zijn 3 jaar, als je dat afzet tegen de keren dat Twente onder Ajax is geeindigd kom je op een percentage van 2/3%quote:
Twente heeft geloof ik de arrogantie van ons overgenomen Sinniequote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:20 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Om precies te zijn 3 jaar, als je dat afzet tegen de keren dat Twente onder Ajax is geeindigd kom je op een percentage van 2/3%
feiten!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Twente heeft geloof ik de arrogantie van ons overgenomen Sinnie
Met ons bedoel ik de Ajacieden en niet een Rotterdammer trouwens
Gast ga ff lekker in het twente topic trollenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef Plasterk het volgende:
[..]
feiten!!
Jullie schreeuwen altijd dat jullie de beste zijn, dat zijn jullie niet.
29 keer is dat wel zo geblekenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef Plasterk het volgende:
[..]
feiten!!
Jullie schreeuwen altijd dat jullie de beste zijn, dat zijn jullie niet.
Inderdaad, na 1 titel je al gaan gedragen als de club van Nederlandquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
29 keer is dat wel zo gebleken![]()
Overigens is dit gezeur nog erger dan Ajax zelfs, van die provincialen die na een jaartje succes zichzelf boven de rest van Nederland verheven voelen. Kom nog maar eens terug als er een ster boven dat paard staat en dat ze in het buitenland bij 'Fc Twente' niet denken dat het 1 of andere geslachtsziekte is maar een voetbal-club.
Als je knvb-beker en europeze prijzen meetelt zit je op 50 tegen 1quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef Scorpie het volgende:
Twente heeft het natuurlijk leuk gedaan, maar kom nou niet aan met een opmerking dat Twente beter is dan AjaxHet staat 29-1
50-2quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als je knvb-beker en europeze prijzen meetelt zit je op 50 tegen 1
Waar zou hij dit jaar niet heen gaan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:06 schreef HeatWave het volgende:
En de nu toch wel aan het mislukken Affelay, de postbodevoetballer.
Stond een stuk over op vi.nlquote:
Clubliefde bij spelers bijstaat niet money money je moet nog veel lerenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stond een stuk over op vi.nl
Hij wil gratis de deur uitgaan volgend jaar zodat jij meer tekengeld kan vangen bij zijn eventuele nieuwe club.
Echte clubliefde noemen ze dat
haha, twente in de plusquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ajax moet flink bezuinigen en Twente staat in de + al helemaal met de 11 miljoen die we sowieso al in de CL krijgen. Ik denk overigens niet dat AJAX door de voorrondes komt, tenzij ze het nu eens beter gaan doen tegen kleine clubs. Stukje mentaliteit wat er verandert moet worden.
oke oke wie ben jij dan? en hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
haha, twente in de plus
die hebben nog meer schulden dan ajax, halve achterlijke.
trouwens steven heb je nog steeds n stadionverbod ofnie?waarom eigenlijk.
zei je eerder in een topic toen ik vroeg of je bij de wedstrijd was. Was bij Ajax - Sparta geloof ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oke oke wie ben jij dan? en hoe weet jij dat?
Dat gaan ze wel doenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:04 schreef Joel-Smeets het volgende:
Hoe gaat dat donderdag eigenlijk,ik neem aan dat Ajax niet op een podium in de Kuip met de beker een feestje gaat bouwen?
4 mei 2010quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:16 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
En snappen onze vrienden van de KNVB niet dat die Kuip ontploft daar?
Gaat daar dus helemaal mis,als et op het veld gebeurd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
4 mei 2010
Op Nu.nl laat een woordvoerder van de KNVB weten dat de KNVB de beker hoe dan ook op het veld zal uitreiken, ook als Ajax de winnaar is in een Kuip zonder Ajax fans. "Maar we zien er niets in om eventueel de KNVB-beker in de kleedkamer of in de Arena aan Ajax te overhandigen. De Kuip is nu eenmaal de vaste locatie voor de KNVB-bekerfinale. Daar hoort ook de uitreiking van de beker bij. Dat de supporters van Feyenoord de winnaar niet zullen toejuichen en massaal zullen vertrekken, kunnen we ons voorstellen. Maar dat verandert niets aan ons protocol."
Er wordt trouwens gedreigd om de klassieker in de kuip uberhaupt zonder supporters te gaan spelen in de toekomst:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)ssieker-zonder-fans/
Ben nog steeds de lul jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 02:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
zei je eerder in een topic toen ik vroeg of je bij de wedstrijd was. Was bij Ajax - Sparta geloof ik.
Dat wordt simpelweg een historisch moment. De beker in ontvangst nemen voor veel Ajax-supporters is natuurlijk nog veel mooier, maar nu dat niet kan is het ook geweldig om dan maar voor een lege kuip ( de meesten zullen toch wel al weg zijn ) de beker te krijgen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
zullen die feyenoord fans leuk vinden als ajax daar de beker krijgt. dat word lachen
Komt door een aantal idioten die het voor iedereen verpesten...quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Echt ongelofelijk dat we in Nederland geen fatsoenlijke bekerfinale in één wedstrijd kunnen organiseren.
De regelaars in Nederland
Daar zit het probleem idd. Maar waarom kan het in Engeland dan wel, vraag ik me af.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Komt door een aantal idioten die het voor iedereen verpesten...
Ja ok, maar zelfs in Nederland moet er toch een manier zijn om dat soort opgefokte gasten ( want dat zijn het ) keihard aan te pakken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Voetbalwet, en in Nederland is respect gewoon ver te zoeken.
je moet niet alles zomaar klakkeloos geloven wat ome jack in studio voetbal roeptquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Daar zit het probleem idd. Maar waarom kan het in Engeland dan wel, vraag ik me af.
Trollquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:08 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
je moet niet alles zomaar klakkeloos geloven wat ome jack in studio voetbal roept![]()
zeker niet naar de degradatie wedstrijd van Sheffield Wednesday afgelopen zondag live op de BBC gekeken he??? Met je voetbalwet...![]()
![]()
Lezen is een kunst. Ik heb niets over een voetbalwet gezegd, maar idd, door de voetbalwet is het in Engeland al veel beter geworden. Ik zeg niet pefect, ik zeg wel dat het heeft meegeholpen aan een betere situatie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:08 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
je moet niet alles zomaar klakkeloos geloven wat ome jack in studio voetbal roept![]()
zeker niet naar de degradatie wedstrijd van Sheffield Wednesday afgelopen zondag live op de BBC gekeken he??? Met je voetbalwet...![]()
![]()
zo meneer de voetbalprofessor. en waarom ben jij zo zeker van je zaak dat de voetbalwet werkt in engeland? toon mij dat eens aan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Lezen is een kunst. Ik heb niets over een voetbalwet gezegd, maar idd, door de voetbalwet is het in Engeland al veel beter geworden. Ik zeg niet pefect, ik zeg wel dat het heeft meegeholpen aan een betere situatie.
En ik heb al tijden Van Gelder niet gezien, dus a.u.b. zwijg voortaan. Als je iets niet weet, moet je het ook niet zeggen alsof je het weet.
Jij als hagenees ( of iig een den haag supporter of wat er dan ook voor door moet gaan ) een grote mond opzetten tegen mij? Lachwekkend gewoon. Je denkt toch niet echt dat ik nog op jou ga reageren? Groeten en hopelijk word je weer normaal. Je kan het wel, want ik heb je nog niet zo gek lang geleden wel normaal zien posten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:42 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zo meneer de voetbalprofessor. en waarom ben jij zo zeker van je zaak dat de voetbalwet werkt in engeland? toon mij dat eens aan?
en dus niet van dat natte vingerwerk "ja, dat staat in alle kranten" of "op tv zie je nooit meer rellen in engelse stadions"
nee ik wil dat je zwart op wit aantoont dat die wet werkt.
ik vermoed met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat je dat niet kunt en dus gewoon papegaaiengedrag vertoont en je uit je nek lult!
je hebt geen flauw idee man, hoe het er in engeland wekelijks aan toegaat.
dus om je even op je plaats te zetten d.m.v. het quoten van je eigen woorden:
Als je iets niet weet, moet je het ook niet zeggen alsof je het weet
wat je daar ook mee bedoelt
![]()
Ja ok. Dat is wel waar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:01 schreef Happel het volgende:
Ga nou niet elke keer op die gozert in. Bereikt niemand wat mee, alleen hij beleeft er lol aan.
Doet het nog maar 1 seizoen leuk dus nee van mij hoeft hij niet te komen.quote:
Ik zie volgend jaar ook geen andere ploeg die in de buurt kan komen. Volgend jaar 30 landstitels.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:12 schreef Ditbenikk. het volgende:
Als er niemand weggaat (buiten pantelic) zijn wij niet te stoppen
ik weet niet echt hoe goed hij is, hij loopt zich wel kapot in die 10 á 15 minuten en verder hebben we geen goaltjesdief denk want Bodul komt flink tekortquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:11 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Daarom,ik vind Suk er niet klaar voor,zie jij die jongen er 25 inschieten?
Ja en kan linksbackquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:14 schreef Happel het volgende:
Blind speelt toch op dezelfde positie als van Van der Wiel?
Dat roepen we al 7jaar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik zie volgend jaar ook geen andere ploeg die in de buurt kan komen. Volgend jaar 30 landstitels.
Ik denk, ondanks de doelpunten van De Jong en zijn redelijke spel, dat hij volgend jaar niet in de basis zal staan. Volgens mij gaat Lodeiro zich snel in de basis werken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
------------------Steek-----------
Wiel---Vertonghen--Alderweireld-Blind
-------De Zeeuw----Enoh-------De Jong
------Lens-------Suarez-------Emanuelson
Zo dan volgend jaar? Mocht Urby toch vertrekken dan Eriksen of Lodeiro op zijn plek. Verder hebben we met Vermeer een prima opvolger mocht Steek vertrekken. Bij een eventueel vertrek van Suarez proberen El hamdaoui te halen, je koopt dan gewoon doelpunten zeker als hij bij Ajax speelt.
Kan iemand zich hierin vinden of wat vinden jullie?
Dembele??quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik denk, ondanks de doelpunten van De Jong en zijn redelijke spel, dat hij volgend jaar niet in de basis zal staan. Volgens mij gaat Lodeiro zich snel in de basis werken.
Graag zou ik willen dat Dembele komt en dan Sulejmani wellicht op één van de flanken.
Ik ga er namelijk vanuit dat Suarez vertrekt en eventueel ook Pantelic.
En Vurnon Anita staat bij mij in de basis.
Lodeiro twijfel ik ook over. Dan Urby gewoon laten gaan zolang het geen PSV is, en Lodeiro dan op linksbuiten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik denk, ondanks de doelpunten van De Jong en zijn redelijke spel, dat hij volgend jaar niet in de basis zal staan. Volgens mij gaat Lodeiro zich snel in de basis werken.
Graag zou ik willen dat Dembele komt en dan Sulejmani wellicht op één van de flanken.
Ik ga er namelijk vanuit dat Suarez vertrekt en eventueel ook Pantelic.
En Vurnon Anita staat bij mij in de basis.
Hoe weet je nu al of ze blijven?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:17 schreef Ditbenikk. het volgende:
[..]
Ja maar nu blijven ze wel en nu is het een goede groep
geloof me ze blijven alleen pantelic nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:20 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Hoe weet je nu al of ze blijven?
Wie weet is de halve selectie in September weggekocht.
Ja, maar Jol heeft er een geheel van gemaakt. We hebben nog niet echt mooi 'Ajax-voetbal' gezien, maar wel dat het team ook écht als een team speelt. Ze vechten voor elkaar om te winnen.quote:
Ja Dembele. Ik zie niet veel andere spitsen die écht als Ajax-spits zijnde op de nr 9 goed kan fungeren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dembele??
Die hoeft van mij ook niet te komen!
Gewoon 4-4-2 gaan spelen met Suarez(die echt wel blijft) en Mickey
Lodeiro op linksbuiten kan nooit de bedoeling zijn. Dan missen we op links toch iemand die snel is en voor de nodige acties en assists kan zorgen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lodeiro twijfel ik ook over. Dan Urby gewoon laten gaan zolang het geen PSV is, en Lodeiro dan op linksbuiten.
Wat zien jullie nog in Mickey? Hij gaat het nooit maken bij Ajax ben ik bang, Dembele hoeft van mij ook niet.
Ken je ze allemaal?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja Dembele. Ik zie niet veel andere spitsen die écht als Ajax-spits zijnde op de nr 9 goed kan fungeren.
Dembele scoort helemaal niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja Dembele. Ik zie niet veel andere spitsen die écht als Ajax-spits zijnde op de nr 9 goed kan fungeren.
Niemand dacht vorig jaar aan Pantelic,jij wel danquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:26 schreef Ditbenikk. het volgende:
[..]
Ken je ze allemaal?
dacht je vorig jaar ook aan pantelic?:')
Ik ken ze niet allemaal, natuurlijk niet. Wel weet ik dat spelen in de spits bij Ajax bijzondere kwaliteiten vergt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:26 schreef Ditbenikk. het volgende:
[..]
Ken je ze allemaal?
dacht je vorig jaar ook aan pantelic?:')
Nee daarom klopt zijn reactie nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:29 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Niemand dacht vorig jaar aan Pantelic,jij wel dan
Lodeiro hoort ook gewoon op het middenveld thuis.Ik denk dat die best wel eens kan uitgroeien tot een publiekslieveling.Wat hij tot nu toe heeft laten zien in de weinige minuten die hij heeft gemaakt,was niet slecht.Gewoon Blind terughalen deze zomer,en hopen dat er naast Pantelic en misschien Urby niemand vertrekt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Lodeiro op linksbuiten kan nooit de bedoeling zijn. Dan missen we op links toch iemand die snel is en voor de nodige acties en assists kan zorgen.
Lodeiro op '10' lijkt me.
Ik weiger te geloven dat Sulejmani het verleerd zou zijn.
Dost? Nee, ik vind dat je Dembele hier lelijk te kort doet. Een Ajax-spits hoeft er geen 30 tegen de netten te knallen. Als aangever fungeren, als de kapstok van de aanval. Type Kluivert, Pettersonquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dembele scoort helemaal niet.
Dan zie ik echt liever Dost van Heracles komen of dan zelfs nog Matavz
Ja,maar dan zou Suarez wel moeten blijven,heb je tenminste nog een echte afmaker,als je de Jong hier buiten laat.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:32 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dost? Nee, ik vind dat je Dembele hier lelijk te kort doet. Een Ajax-spits hoeft er geen 30 tegen de netten te knallen. Als aangever fungeren, als de kapstok van de aanval. Type Kluivert, Petterson
Bij Ajax hoort geen echte afmaker te spelen in de aanval als je het Ajax-spelletje wilt spelen.
Maar die blijft niet, denk ik. Maar ja, wie ben ik he?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:33 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ja,maar dan zou Suarez wel moeten blijven,heb je tenminste nog een echte afmaker,als je de Jong hier buiten laat.
Tuurlijk Andy, nog 2jaar Psv na zo'n geweldige seizoenquote:Van der Meyde hoopt op langer verblijf bij PSV
Hij speelde nog geen officiële wedstrijd voor PSV, maar als het aan Andy van der Meyde ligt komt het daar volgend seizoen alsnog van. PSV heeft een eenzijdige optie om zijn aflopende contract met twee jaar te verlengen.
Op de vraag of Van der Meyde in Eindhoven wil blijven, zegt zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker in het blad NUsport: "Zeker. Hij heeft het ontzettend naar zijn zin bij PSV. Andy heeft twee maanden gekwakkeld met zijn lichaam, maar is nu helemaal fit. Hij hoopt volgend jaar een goede voorbereiding te draaien, waarin hij laat zien wat hij nog altijd kan."
Van der Meyde werd begin maart vastgelegd nadat Danko Lazovic naar Zenit Sint-Petersburg was vertrokken. Het was de bedoeling dat hij in de slotfase van het seizoen het PSV-shirt zou dragen, maar blessureleed gooide roet in het eten. Twee weken geleden maakte Van der Meyde pas zijn debuut in de hoofdmacht in een oefenwedstrijd tegen VVV-Venlo. Dinsdag vertrok hij met PSV naar Brazilië, waar de ploeg twee oefenduels speelt ter afsluiting van het seizoen.
Jezus,wat een luxeprobleem met Lodeiro en De Jong.Heb je ook nog Eriksen er rondlopen..quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maar die blijft niet, denk ik. Maar ja, wie ben ik he?![]()
Ik denk dat, ALS Suarez toch zou blijven, hij alsnog niet de diepe spits hoeft te zijn. Gewoon lekker aan de zijkant zijn acties maken en naar binnen gaan om te combineren met Lodeiro ( sterk het gevoel dat hij De Jong uit de basis gaat voetballen komend seizoen ) die Suarez dan weer vrij voor het doel zet.
Maar ja, Suarez blijft volgens mij toch niet.
Hij was nog niet helemaal fit, je weet toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk Andy, nog 2jaar Psv na zo'n geweldige seizoen
Ja idd. Coach van Ajax is dan ook geen makkelijke baan. Jol moet volgend jaar veel meer keuzes maken dan dit jaar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:38 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Jezus,wat een luxeprobleem met Lodeiro en De Jong.Heb je ook nog Eriksen er rondlopen..
Dat gaat hem voor de jaarwisseling niet worden ben ik bang voor hemquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hij was nog niet helemaal fit, je weet toch?![]()
Wie weet verrast hij iedereen wel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:45 schreef ClaudeKelly het volgende:
[..]
Dat gaat hem voor de jaarwisseling niet worden ben ik bang voor hem
Scoort ''ie'' de winnende tegen Ajax,doet hij zijn ding met zijn geweer,of wat moest het voorstellen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:46 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wie weet verrast hij iedereen wel.
De winnende tegen Ajax mag hij trouwens laten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:48 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Scoort ''ie'' de winnende tegen Ajax,doet hij zijn ding met zijn geweer,of wat moest het voorstellen?
Die goal zal ik trouwens niet snel vergeten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Destijds tegen Roma deed hij dat voor het eerst en dat moest een boogschieter voorstellen, volgens mij.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De winnende tegen Ajax mag hij trouwens laten.![]()
Destijds tegen Roma deed hij dat voor het eerst en dat moest een boogschieter voorstellen, volgens mij.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Andy had gewoon bij Jong-Ajax moeten blijven en pas deze zomer een club moeten gaan zoeken
De betere tijden.quote:
2012 dacht ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:56 schreef ClaudeKelly het volgende:
[..]
![]()
Nu we het trouwens over topfitte rechtsbuitens hebben.
Hoe zit het met onze grote vriend kennedy ?
Loop dat contract al bijna af
Ik moet bijna weer kotsen als ik de namen Slavia Praag en FC Kopenhagen zie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:58 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Word weer eens tijd voor Champions League, die verdomde voorrondes de laatste jaren
Goddomme ja, zeg dat wel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:58 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Word weer eens tijd voor Champions League, die verdomde voorrondes de laatste jaren
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:08 schreef kowala het volgende:
[..]
Ze mening geven doet hij maar lekker op de tribune!!
Hij doet net of hij het wiel opnieuw heeft uitgevonden! Het is gewoon beter voor hem dat hij ff gaat dimmen!
Naar de tribune, en meteen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:05 schreef kowala het volgende:
[..]
Werk je voor de telegraaf? Volgens mij kom je nog niet zolang bij DH!
Het laatste seizoen in het Zuiderpark is er weinig gebeurd, tijdens de gestaakste wedstrijd teggen vitesse liepen er een paar gasten op het veld maar dat was ook echt alles dat waren geen rellen! En de laatste wedstrijd tegen groningen thuis werd de wedstrijd gestaakt om dat er wat vuurwerk op het veld werd gegooid dus niet omdat er gereld werd!!!!
Met de verhuizing naar het forepark is FC Den Haag definitief gestorven!!!!!!!
Alleen aan dit seizoen heeft Koeman al zijn clubs tegenwoordig te danken. Het is nog steeds lastig om de goal van Inzaghi te kijken...quote:
jij doelt zeker op mijn mening over het ajax van 95....en omdat we toen wel op 1 lijn zaten was dat wel een normaal bericht en omdat ik hier een totaal andere mening heb niet????quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jij als hagenees ( of iig een den haag supporter of wat er dan ook voor door moet gaan ) een grote mond opzetten tegen mij? Lachwekkend gewoon. Je denkt toch niet echt dat ik nog op jou ga reageren? Groeten en hopelijk word je weer normaal. Je kan het wel, want ik heb je nog niet zo gek lang geleden wel normaal zien posten.
Bij voorbaat dank. Geen gebleit. Gewoon fatsoen houden.
En jij zeker wel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:37 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
geeft niet hoor, meeste mensen roepen maar wat in het wilde weg, ben jij geen uitzondering in
Wat schattig die frustraties vanuit Den Haag vandaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:54 schreef kowala het volgende:
De komende 10 jaar zie ik het somber in voor ajax volgend jaar zullen ze al rond de 3e/4e plaats spelen en de komende jaren zullen ook steeds meer sponsors bij ajax afhaken. Waardoor begroting steeds kleiner wordt en ze in europa al helemaal niks meer te zoeken heben!
Hehe,hoezo zullen we om de 3e en 4e plaats spelen?Waarom zullen er sponsors afhaken,Ajax is de grootste club met de meeste naamsbekendheid.Waarom zal de begroting inkrimpen,Suarez zal voor veel geld de deur uitgaan,en volgend jaar zullen er nog wel meer spelers vertrekken,waardoor er gewoon weer geld vrijkomt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:54 schreef kowala het volgende:
De komende 10 jaar zie ik het somber in voor ajax volgend jaar zullen ze al rond de 3e/4e plaats spelen en de komende jaren zullen ook steeds meer sponsors bij ajax afhaken. Waardoor begroting steeds kleiner wordt en ze in europa al helemaal niks meer te zoeken heben!
Dat is gewoon een normale cyclus waar ajax zich in begeeft op een gegeven moment is de koek op! ajax teerd nog steeds op zijn successen behaald in het midden van de jaren 90! Dat niveau zullen ze gewoon niet meer behalen door gebrek aan geld.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:59 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Hehe,hoezo zullen we om de 3e en 4e plaats spelen?Waarom zullen er sponsors afhaken,Ajax is de grootste club met de meeste naamsbekendheid.Waarom zal de begroting inkrimpen,Suarez zal voor veel geld de deur uitgaan,en volgend jaar zullen er nog wel meer spelers vertrekken,waardoor er gewoon weer geld vrijkomt.
Man man!quote:
Dat het ook net Inzaghi moest zijn,maakt het nog 10 keer zo ergquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
Man man!
Net even gekeken, wat was ik na die uitschakeling verdrietig zeg![]()
Ik vond dit nog erger als in 96 de finale!
Misschien?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:35 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Dat zegt misschien meer over de rest van Nederland
No one likes us, we don't care heeft dan ook het alleenrecht bij Ajaxquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tja, de waarheid is hard he voor sommigen...
ook zo genoten van afgelopen weekend? in elk voetbalstadion werd ajax door iedereen uitgekotst.
dat zegt genoeg.
Omdat er 2 trollen uit Ado topic hier de hoolie komen uithangen en alles gewoon netjes verwijderd wordtquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:43 schreef Joel-Smeets het volgende:
Waarom is de helft van wat ik net heb gepost weg?
kan. maar het lijkt mij waarschijnlijker dat als er in 1 weekeinde in een stadion of 7,8 een duidelijke anti-ajax stemming heerst eens bij jezelf te rade gaat hoe dat in hemelsnaam tot stand is gekomen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:35 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Dat zegt misschien meer over de rest van Nederland
zal wel nergens op hebben geslaan en puur provocatief en ordinair zijn geweest?!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:43 schreef Joel-Smeets het volgende:
Qua begroting moeten ze volgend seizoen weer meekunnen om de titel maar ik verwacht het niet ! Een hoop spelers zullen vertrekken in de zomer ajax zal geen vervanger kunnen vinden voor suarezquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:32 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Is het ook,maar je leert er op den duur mee leven.Ik ben allang blij dat de rust weer is teruggekeerd en dat de resultaten van het afgelopen half jaar goed zijn en de wisselvalligheid in het team weg is.Hopelijk gaat Ajax dan volgend jaar eindelijk de vruchten plukken van Jol.
Laten we dat eerst maar afwachten, aardig wat hangt af van de transferperiode.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:45 schreef kowala het volgende:
[..]
Qua begroting moeten ze volgend seizoen weer meekunnen om de titel maar ik verwacht het niet ! Een hoop spelers zullen vertrekken in de zomer ajax zal geen vervanger kunnen vinden voor suarez
Waarom worden onze berichten verwijderd???quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:43 schreef Joel-Smeets het volgende:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:45 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zal wel nergens op hebben geslaan en puur provocatief en ordinair zijn geweest?!
Omdat er op dit forum bepaalde omgangsvormen zijn, die gerespecteerd dienen te worden. Van beide kanten overigens. Dus behandel elkaar gewoon normaal en discussiër normaal zonder elkaar voor van alles en nog wat uit te maken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef kowala het volgende:
[..]
Waarom worden onze berichten verwijderd???
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat er 2 trollen uit Ado topic hier de hoolie komen uithangen en alles gewoon netjes verwijderd wordt
Nee,het waren redelijke inhoudelijke posts.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:45 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zal wel nergens op hebben geslaan en puur provocatief en ordinair zijn geweest?!
Waren gewoon posts waar wat in stond over Jol en de komende jaren,niks ordinair etc.Maarja..quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:51 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Omdat er op dit forum bepaalde omgangsvormen zijn, die gerespecteerd dienen te worden. Van beide kanten overigens. Dus behandel elkaar gewoon normaal en discussiër normaal zonder elkaar voor van alles en nog wat uit te maken.
Daarom ben ik ook zo verbaasd dat ze zijn verwijderdquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:02 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Waren gewoon posts waar wat in stond over Jol en de komende jaren,niks ordinair etc.Maarja..
Die kans van van der Vaart na de 3-2. Ik kan nog steeds niet geloven dat Dida die bal had, ik telde hem al. Jammer dat dat niet meer in de samenvatting zit.quote:
Dus jij wilt de geldschieter van Ajax worden en Pantelic 4 jaar 1 miljoen ofzo geven? OKquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Volgend jaar is er natuurlijk geen fuck over te zeggen, bij Ajax zullen mensen weggaan, dus we hebben geen idee waarmee we het moeten doen. Twente verliest misschien ook spelers, maar dan heb je altijd PSV wel weer...
Nee, Ajax moet echt de selectie zoveel mogelijk bijelkaar houden en als er iemand weggaat alleen goeie vervanging kopen en niet die Dost ofzo...
En ik blijf erbij, gewoon Pantelic erbij houden...
Hij wil 3 jaar, en er moet iets te regelen zijn, 16 goals en 9 assists is meer waard dan wat kennedy, sulejmani en in iets mindere mate Oleguer voor Ajax waard zijn...quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:04 schreef Ditbenikk. het volgende:
[..]
Dus jij wilt de geldschieter van Ajax worden en Pantelic 4 jaar 1 miljoen ofzo geven? OK
verder blijft de selectie zo goed als bij elkaar twente valt uiteen
Klopt, maar we zijn al jaren bezig met mensen teveel betalen, dan kan hij (die WEL iets toevoegt) er ook nog wel bij..quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:54 schreef Ditbenikk. het volgende:
Ja maar niemand wil kennedy kopen of sulejmani (want ajax wil zeker 10+ miljoen terugverdienen)
Ik snap het ook wel, maar ik baal er gewoon van dat ie weggaatquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:58 schreef Robar het volgende:
Ik vind het een prima beleid, boven de 30 jaar steeds met één seizoen verlengen. Zo werken Manchester United en AC Milan volgens mij ook toch? Een "goede" speler als Pantelic hoeft zich toch geen zorgen te maken om een contract van een jaar? Iedereen wil hem toch hebben? Alleen bij een speler met exceptionele kwaliteiten kun je als Ajax nadenken over een meerjarig contract voor iemand van boven de 30.
Zo zullen ze bij Ajax ongetwijfeld ook geredeneerd hebben de laatste jarenquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar we zijn al jaren bezig met mensen teveel betalen, dan kan hij (die WEL iets toevoegt) er ook nog wel bij..
Nou ja, van hem weten we nu wat ie kan iigquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Zo zullen ze bij Ajax ongetwijfeld ook geredeneerd hebben de laatste jaren
Ja maar nu willen ze dat op orde stellen, en jol vind wel een nieuwe spits:)quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar we zijn al jaren bezig met mensen teveel betalen, dan kan hij (die WEL iets toevoegt) er ook nog wel bij..
N kufo weg, Perez stopt, Ruiz zal ook wel aanbiedingen krijgen.. Dat is het lot van de kampioen in NL....quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Leegloop bij Twente begint nu al?
McClaren wil weg
In de Arena of in de Keizersgracht?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, van hem weten we nu wat ie kan iig.
Echt, dan flikkeren ze sulejmani maar in de gracht ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |