abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81016819
Sinds we in het forepark zitten vind ik het geen hol meer aan ik ben er 1x keer geweest tegen feyenoord het was echt een dooie boel ik zag allemaal kindjes met oma's rondlopen. Den Haag blijft mijn club maar mij zien in dat kut k*nker stadion nooit meer terug wat een aanfluiting zeg!!!!
pi_81017268
Het Zuiderpark !! was leuker en gezelliger vond ik ook. Hing ook een veel betere sfeer rond en in het stadion.
pi_81018742
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:24 schreef kowala het volgende:
Sinds we in het forepark zitten vind ik het geen hol meer aan ik ben er 1x keer geweest tegen feyenoord het was echt een dooie boel ik zag allemaal kindjes met oma's rondlopen. Den Haag blijft mijn club maar mij zien in dat kut k*nker stadion nooit meer terug wat een aanfluiting zeg!!!!
Ik vind wel dat je een beetje overdrijft. Sorry! Wat verwacht je dan? In Zuiderpark was het ook niet altijd sfeervol . Bij lange na niet zelfs!!!
Zonder wrijving geen glans
pi_81019097
quote:
Door dat gerel in het Zuiderpark durfde de kindjes en oma's niet.
Heb het prima naar me zin in het Forepark, natuurlijk andere sfeer dan in het Zuiderpark maar voor mij niet persé slechter.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:32:40 #155
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_81019918
vind het ook bij lange na niet als in het Zuiderpark, zal het ook nooit worden.... vind het maar een kut stadion, toch vind ik het qua sfeer niet heel verkeerd hoor!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_81020299
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef Charie het volgende:

[..]

Door dat gerel in het Zuiderpark durfde de kindjes en oma's niet.
Heb het prima naar me zin in het Forepark, natuurlijk andere sfeer dan in het Zuiderpark maar voor mij niet persé slechter.
De laatste 10 tot 15 jaar hebben zich geen noemenswaardig incidenten voorgedaan in het Zuiderpark dus dat is gewoon lulkoek. Ik denk dat het eerder te maken heeft dat ze bij ADO zoveel kaarten weggeven aan scholen en verenigingen. Sowieso het stadion verplaatsen buiten de stad heeft Den Haag kwa sfeer geen goed gedaan er lopen nu zoveel dagjes mensen rond. Ze hadden beter het Stadion kunnen bouwen in de Binckhorst.
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:43:03 #157
69066 cohen
immer 2.
pi_81054953
De sfeer is heel anders. Het Zuiderpark ademde sfeer en geschiedenis. Het stadion op zich was verpauperd. Nu is het modern en is er niks van historie te voelen. Maar het zit wel goed gevuld! EN dat kon je van het Zuiderpark niet zeggen...Lege tribunes achter de goal enzo
wie zaait zal oogsten.....
pi_81055018
quote:
voledig mee eens! het is echt verschrikkelijk, niveautje willem 2, roda dat soort clubs....voor mij ook een reden om geen seizoenskaart meer te nemen sinds de verhuizing.

enige echte toffe wedstrijd waar de sfeer nog wel lekker ouderwets was, was feyenoord uit.
verder kun je beter je geld sparen en lekker voor eredivisie live kruipen ofzo. maar in het stadion is er idd geen kut meer aan.
pi_81055028
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:40 schreef kowala het volgende:

[..]

De laatste 10 tot 15 jaar hebben zich geen noemenswaardig incidenten voorgedaan in het Zuiderpark dus dat is gewoon lulkoek. Ik denk dat het eerder te maken heeft dat ze bij ADO zoveel kaarten weggeven aan scholen en verenigingen. Sowieso het stadion verplaatsen buiten de stad heeft Den Haag kwa sfeer geen goed gedaan er lopen nu zoveel dagjes mensen rond. Ze hadden beter het Stadion kunnen bouwen in de Binckhorst.
Nou, in het laatste seizoen was er aardig wat gebeurd, bestorming veld tegen Vitesse..
Had liever gehad dat het huidige stadion gewoon in het Zuiderpark stond maargoed daar heeft men niet voor gekozen.
pi_81057368
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:45 schreef Charie het volgende:

[..]

Nou, in het laatste seizoen was er aardig wat gebeurd, bestorming veld tegen Vitesse..
Had liever gehad dat het huidige stadion gewoon in het Zuiderpark stond maargoed daar heeft men niet voor gekozen.

Werk je voor de telegraaf? Volgens mij kom je nog niet zolang bij DH!

Het laatste seizoen in het Zuiderpark is er weinig gebeurd, tijdens de gestaakste wedstrijd teggen vitesse liepen er een paar gasten op het veld maar dat was ook echt alles dat waren geen rellen! En de laatste wedstrijd tegen groningen thuis werd de wedstrijd gestaakt om dat er wat vuurwerk op het veld werd gegooid dus niet omdat er gereld werd!!!!

Met de verhuizing naar het forepark is FC Den Haag definitief gestorven!!!!!!!
pi_81058765
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:05 schreef kowala het volgende:

[..]

Het laatste seizoen in het Zuiderpark is er weinig gebeurd, tijdens de gestaakste wedstrijd teggen vitesse liepen er een paar gasten op het veld maar dat was ook echt alles dat waren geen rellen! En de laatste wedstrijd tegen groningen thuis werd de wedstrijd gestaakt om dat er wat vuurwerk op het veld werd gegooid dus niet omdat er gereld werd!!!!

!__
Je doet maar, meteen duidelijk bij welke groepering jij hoort. Als je als club wou groeien moest dit wel. Blijf vooral thuis net als al die andere mensen waarvan 90% op onrust uit was en die niet tegen verandering kunnen.

Ik heb het trouwens niet over de sfeer, natuurlijk is het anders en was er historie. Maar met het oogpunt op de toekomst moest dit.

woensdag 5 mei 2010 @ 19:45:03 #162
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_81058809
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:45 schreef Charie het volgende:

[..]

Ik kan me ook in geen 10 jaar herinneren dat er ook maar iets is gebeurd dat men zich onveilig zou moeten voelen.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_81058906
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:45 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Ik kan me ook in geen 10 jaar herinneren dat er ook maar iets is gebeurd dat men zich onveilig zou moeten voelen.
Ik persoonlijk ook niet, maar genoeg mensen die ik ken hadden er geen zin meer als het op die manier moest gaan.
pi_81059179
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:05 schreef kowala het volgende:

[..]

Alsof vuurwerk minder erg is dan rellen, lekker een beetje je eigen supporters verwonden dat is pas schandalig!
pi_81059692
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:43 schreef Charie het volgende:

[..]

!__
Je doet maar, meteen duidelijk bij welke groepering jij hoort. Als je als club wou groeien moest dit wel. Blijf vooral thuis net als al die andere mensen waarvan 90% op onrust uit was en die niet tegen verandering kunnen.

Ik heb het trouwens niet over de sfeer, natuurlijk is het anders en was er historie. Maar met het oogpunt op de toekomst moest dit.

Jij bent zeker zo een gozertje die in 94/95 met een ajaxshirtje rondliep en nu in een keer de DH supporter loopt uit te hangen! Zelfs toen DH eerstedivisie speelde had ik nog een seizoenskaart zat je daar met max 3000 man toen zag ik al die gloryhunters nog niet rondlopen!!

Pas toen we weer eredivisie gingen spelen zaten er weer gemiddeld zo'n 6000 betalende supporters! En de reden dat er weinig supporters naar het Zuiderpark kwamen waren niet de rellen maar de absurde prijzen bij DH en geen vrije kaartenverkoop aan de kassa!!

Nu in het forepark zitten er nog steeds zo'n 5000 a 6000 betalende supporters de overige 4000 man zit daar met een gratis kaartje Fit 4 Free krijgt al bijna 500 kaarten om uit te delen en op de ere zitten allemaal gasten op uitnodiging als ik wil kan ik elke thuiswedstrijd gratis (contacten) bezoeken!

[ Bericht 0% gewijzigd door kowala op 05-05-2010 20:13:00 ]
pi_81059866
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:07 schreef kowala het volgende:

[..]

Je bent zeker zo gozertje die in 94/95 met een ajaxshirtje rondliep en nu in een keer de DH supporter loopt uit te hangen! Zelfs toen DH eerstedivisie speelde had ik nog een seizoenskaart zat je daar met max 3000 man toen zag ik al die gloryhunters nog niet rondlopen!!

Pas toen we weer eredivisie gingen spelen zat er weer gemiddeld zo'n 6000 betalende supporters! En de reden dat er weinig supporters naar het Zuiderpark kwamen waren de absurde prijzen bij DH en geen vrije kaartenverkoop aan de kassa!!

Nu in het forepark zitten er nog steeds zo'n 5000 a 6000 betalende supporters de overige 4000 man zit daar met een gratis kaartje Fit 4 Free krijgt al bijna 500 kaarten om uit te delen en op de ere zitten allemaal gasten op uitnodiging als ik wil kan ik elke thuiswedstrijd gratis (contacten) bezoeken!
Moet ik dit serieus nemen? Ik ben trots op me club en blijf gaan. Of ze in de Eredivisie speelde of in de kelder van de Eerste Divisie. Forepark of Zuiderpark. En of ze nou ADO Den Haag of FC Den Haag heten. Clubliefde zit in je hart, niet in de naam!

Je mag denken wat je wilt maar ik stop deze discussie hier
pi_81060402
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:11 schreef Charie het volgende:

[..]

Moet ik dit serieus nemen? Ik ben trots op me club en blijf gaan. Of ze in de Eredivisie speelde of in de kelder van de Eerste Divisie. Forepark of Zuiderpark. En of ze nou ADO Den Haag of FC Den Haag heten. Clubliefde zit in je hart, niet in de naam!

Je mag denken wat je wilt maar ik stop deze discussie hier
Nu wilt meneertje de discussie beeindigen omdat je weet dat je uit nek lult! Je hebt het steeds over rellen en over wegblijvende supporters in het zuiderpark!

Wat ik je duidelijk wil maken is dat die zogenaamde groei van bezoekende supporters gewoon kunstmatig is en dat we qua betalende supporters nog steeds op het niveau zitten van het Zuiderpark. Deze extra "supporters" (4000 man) komt enkel omdat het gratis is en gratis betekend voor DH geen inkomsten enkel opvulling van lege plaatsen er zijn bij DH gewoon structurele financiële problemen en met gratis kaarten uitdelen bereik je uiteindelijk niks want het levert niks op!!

De overgang naar het nieuwe stadion heeft DH nog niks extra's gebracht en we zijn al weer 3 jaar verder en we waren nog bijna falliet gegaan in het 1ste jaar in het nieuwe stadion dankzij de exploitatie kosten van het nieuwe stadion

[b]Zorg eerst dat je de feiten kent voordat je hier onzin komt verkondigen!!!!
[/b]

[ Bericht 1% gewijzigd door kowala op 05-05-2010 20:30:43 ]
pi_81060696
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:24 schreef kowala het volgende:

[..]

Nu wilt meneertje de discussie beeindigen omdat je weet dat je uit nek lult! Je hebt het steeds over rellen en over wegblijvende supporters in het zuiderpark!

Wat ik je duidelijk wil maken is dat die zogenaamde groei van bezoekende supporters gewoon kunstmatig is en dat we qua betalende supporters nog steeds op het niveau zitten van het Zuiderpark. Deze extra "supporters" (4000 man) komt enkel omdat het gratis is en gratis betekend voor DH geen inkomsten enkel opvulling van lege plaatsen er zijn bij DH gewoon structurele financiële problemen en met gratis kaarten uitdelen bereik je uiteindelijk niks want het levert niks op!!

De overgang naar het nieuwe stadion heeft DH nog niks extra's gebracht en we zijn al weer 3 jaar verder en we waren nog bijna falliet gegaan in het 1ste jaar in het nieuwe stadion dankzij de exploitatie kosten van het nieuwe stadion

[b]Zorg eerst dat je de feiten kent voordat je hier onzin komt verkondigen!!!!
[/b]
Wat lul jij allemaal? Ik heb het nooit over het bezoekersaantal gehad. Alleen dat ik het prima naar me zin heb in het nieuwe stadion, ookal is het anders. En ja ik ben het met je eens over de kunstmatige bezoekers maar ik heb hier nergens iets over de bezoekersaantallen lopen verkondigen..
En de rellen... ik vind het niet normaal dat supporters het veld bestormen...

Ik ken genoeg feiten je moet alleen niet de confrontatie opzoeken..
Heb het alleen gehad over jou reactie dat je alleen oma's en kinderen ziet. Logisch gevolg toch wanneer ze veel verenigingen uitnodigen? Ik ken alleen veel mensen die er geen trek meer in hadden na de veldbestorming.

[ Bericht 4% gewijzigd door Charie op 05-05-2010 20:38:15 ]
pi_81063389
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:32 schreef Charie het volgende:

[..]

Wat lul jij allemaal? Ik heb het nooit over het bezoekersaantal gehad. Alleen dat ik het prima naar me zin heb in het nieuwe stadion, ookal is het anders. En ja ik ben het met je eens over de kunstmatige bezoekers maar ik heb hier nergens iets over de bezoekersaantallen lopen verkondigen..
En de rellen... ik vind het niet normaal dat supporters het veld bestormen...

Ik ken genoeg feiten je moet alleen niet de confrontatie opzoeken..
Heb het alleen gehad over jou reactie dat je alleen oma's en kinderen ziet. Logisch gevolg toch wanneer ze veel verenigingen uitnodigen? Ik ken alleen veel mensen die er geen trek meer in hadden na de veldbestorming.
hoe kun je in godesnaam uit je strot krijgen dat je het naar je zin hebt in het nieuwe stadion????

echt benieuwd wat jij er nou zo leuk aan vindt tov het zuiderpark.

de ligging is zwaar kut
de kosten zijn hoog
wegkomen na een wedstrijd is helemaal verkankerd
de sfeer is bout
het stadion is niet eens mooi voor de liefhebbers van nieuwe moderne stadions

begrijp echt geen reet van mensen die beweren dat ze het naar hun zin hebben in het nieuwe stadion
pi_81063581
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:33 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

hoe kun je in godesnaam uit je strot krijgen dat je het naar je zin hebt in het nieuwe stadion????

de ligging is zwaar kut
de kosten zijn hoog
de sfeer is bout

begrijp echt geen reet van mensen die beweren dat ze het naar hun zin hebben in het nieuwe stadion
Dit zijn gasten die pas de laatste 5 jaar meelopen bij DH die begrijpen er geen hol van.
pi_81068757
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:33 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

de ligging is zwaar kut
de kosten zijn hoog
de sfeer is bout

Nja, sommige dingen zijn wel waar maar we hebben een leuk clubje mensen bij ons zitten dus ja ik heb het naar me zin.
pi_81068856
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:37 schreef kowala het volgende:

[..]

Dit zijn gasten die pas de laatste 5 jaar meelopen bij DH die begrijpen er geen hol van.
Ja joh.
En al was het zo wat dan nog? Wat vrienden van mij zijn dat.. die mogen geen mening hebben?
pi_81068952
Maargoed ik verlaat dit topic, ga een beetje mezelf tien keer lopen verdedigen. En dan kom je vast weer dan ik ervoor wegren omdat ik bullshit lul.

Je hebt helemaal gelijk vriend
pi_81069087
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:28 schreef Charie het volgende:
Maargoed ik verlaat dit topic, ga een beetje mezelf tien keer lopen verdedigen. En dan kom je vast weer dan ik ervoor wegren omdat ik bullshit lul.

Je hebt helemaal gelijk vriend
Je moet het niet persoonlijk nemen het is een forum
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:27:18 #175
69066 cohen
immer 2.
pi_81108783
Jongens, wat een gedoe!
Jullie hebben allebei gelijk. De sfeer is kut, maar wat doen we eraan?
En ik kan me voorstellen dat oma's en kleine kinderen het eng vinden als mensen het veld bestormen en als vuurwerk op het veld gegooid wordt. En nee, dat is geen rellen.
verder nog nieuws van t front? nieuwe aankopen? nieuwe verkopen??
wie zaait zal oogsten.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')