Dit is gedeeltelijk waar. Welk gedeelte niet waar is houden we nog even stilquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alleen het was wel een tijdje de bedoeling dat iedereen dat zou denken eigenlijk. MAar toen was de lol er van af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
Dus.En waarom heb je dat niet eerder verteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach ja. Ik heb zoveel geheimenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waarom heb je dat niet eerder verteld
Oke.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik blijf steeds bij je profiel foto hangen Nanda
dan nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke.Kan ik me niet voorstellen
Maar oke.
Trusten! Ik ga maar eens over naar het nachbagger topicquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen slecht idee, Slaap lekker Maantje![]()
![]()
Ik ga er ook maar eens vandoor, Bis Later Lui![]()
dan zijn het geen geheimen meer he, suffiequote:
kloptquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zijn het geen geheimen meer he, suffie
Ik ga met je meequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
klopt
Gaat u mee nachtbaggeren of zal ik u gezelschap houden hier?
hehe altijd vervelend. Dat had ik gister dus maar vandaag weer fit.quote:
Hm, ik voel me nog gaarder dan gisterquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe altijd vervelend. Dat had ik gister dus maar vandaag weer fit.
Ja nou ik ben op vrijdag, zondag en gisteren (feestdag hier) de hele dag aan het zuipen geweest en lag er pas diep in de nacht in.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe altijd vervelend. Dat had ik gister dus maar vandaag weer fit.
Dat verklaard een hoopquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja nou ik ben op vrijdag, zondag en gisteren (feestdag hier) de hele dag aan het zuipen geweest en lag er pas diep in de nacht in.
Gewoon een nationale feestdag, geen speciale herdenking ofzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoopWat was er voor feestdag dan?
Ik sliep gister om 22:00 al door ongeveer hetzelfde programma alleen dan van donderdag tot en met zondag aan het bier gezeten.
Als je nog weet hoeveel je gedronken hebt zal het wel meevallenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Gewoon een nationale feestdag, geen speciale herdenking ofzo.
Ik heb 3 uurtjes gelapen vannacht en ben nog steeds wat wazig van de 26 biertjes die ik op heb.
Het kunnen er meer zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je nog weet hoeveel je gedronken hebt zal het wel meevallen
hahaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Het kunnen er meer zijn.
Dat weet ik dus niet meer.
Klopt, heb ook water voor mijn neus staan. Een hele tank bronwater overigens (Stil Irish).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha![]()
Lange dag dus voor jou vandaag. Genoeg water drinken helpt bij mij vaak wel iets
Misschien moestie vanmorgen alle flesjes nog opruimenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je nog weet hoeveel je gedronken hebt zal het wel meevallen
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Misschien moestie vanmorgen alle flesjes nog opruimen
Nee de BBQ en het zuipen was bij iemand anders. Weet alleen nog dat ik een taxi naar huis nam en en meer ook niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Misschien moestie vanmorgen alle flesjes nog opruimen
Ik las net op internet wel iets over een uit de hand gelopen orgy. Begint er misschien iets te dagen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee de BBQ en het zuipen was bij iemand anders. Weet alleen nog dat ik een taxi naar huis nam en en meer ook niet.![]()
Uhh neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik las net op internet wel iets over een uit de hand gelopen orgy. Begint er misschien iets te dagen?
Dat zegt mij dan weer niks.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Uhh nee
We hebben wel asociaal hard Masonna gedraaid.
youtube: masonna. lekker hard aan.quote:
giertjequote:
quote:
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:29 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb weer een note verzameld vanochtend...![]()
Jongeh, dat jij nou een punani hebt om je penirt in te proppuh.quote:
wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:29 schreef 8108139dpths het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[..]
Ik heb kut nieuws voor jullie.![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:29 schreef 8108139dpths het volgende:
True. True.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jongeh, dat jij nou een punani hebt om je penirt in te proppuh.
48 uur?quote:
Nee. De laatste note is van een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Wel. Ik heb er ineens 7 na de opmerking van vanochtend... het waren er 6...
Oh. Wat heb ik een paar dagen geleden misdaan dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. De laatste note is van een paar dagen geleden.
quote:
Voor die info moet je betalen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh. Wat heb ik een paar dagen geleden misdaan dan?
Dat mag hij niet zeggen slimmerd, iets met lekken enzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh. Wat heb ik een paar dagen geleden misdaan dan?
quote:
Iets met ijdele hoop...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat mag hij niet zeggen slimmerd, iets met lekken enzo
Schavuit! Duizend bommen en granaten!quote:
Daarmee bedoel ik trouwens je UIquote:
Doe eens wat liever over mijn edele delen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jongeh, dat jij nou een punani hebt om je penirt in te proppuh.
Hoi!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe eens wat liever over mijn edele delen?
HALLO MENEER!quote:
Jij vindt mij toch wel fapbaar hè? Of sopbaar? Of of... whatever...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry, ik sop alleen op Johnny Depp en 15-jarige minderjarige jongetjes.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jij vindt mij toch wel fapbaar hè? Of sopbaar? Of of... whatever...![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry, ik sop alleen op Johnny Depp en 15-jarige minderjarige jongetjes.
Hij mag z'n penirt in jouw prachtige, goddelijke vagina proppen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kusjequote:
15-jarig? Heb ik een concurrent?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry, ik sop alleen op Johnny Depp en 15-jarige minderjarige jongetjes.
Ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij mag z'n penirt in jouw prachtige, goddelijke vagina proppen?
Jij bent 15-jarig.quote:
Ja. Een beetje respect he, voor mijn schaamdelen.quote:
quote:
Ik aanbid ze.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Een beetje respect he, voor mijn schaamdelen.
Begrijp ik je nou goed of niet.quote:
Gelukkig.quote:
Ik denk dat je me goed begrijpt/quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Begrijp ik je nou goed of niet.
De verwarring.
De vragen.
De onzekerheid.
Daar heb ik ook last van...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Begrijp ik je nou goed of niet.
De verwarring.
De vragen.
De onzekerheid.
Hmmm wanneer wil je? Of moet ik mijn fobo vullenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HALLO MENEER!
Wanneer moet ik je keuren?
Dat ben je ook Erwin. Dat ben je ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van...
In het S&G topic noemde ze me nog geil...
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat ben je ook Erwin. Dat ben je ook.
Je bent ook een geile beer, maar ik sop niet op je. Alsof jij wel op mij fapt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van...
In het S&G topic noemde ze me nog geil...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ga je fobo vullen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmmm wanneer wil je? Of moet ik mijn fobo vullen
Hihiquote:
Ik heb ;t toch ook gedaan!quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent ook een geile beer, maar ik sop niet op je. Alsof jij wel op mij fapt.Natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Natuurlijk!Gelukkig. Ik werd al bang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ijk!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen allemaal!Is het hier nog een beetje gezellig?
heeyquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heyquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar jij bent jijquote:
Ik heb die foto;s nogsteedsquote:
Hier altijd!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kersje!quote:
Hey Gier!quote:
Motortjequote:
Bij mij niet. En je mag ook foto;s PM;en jewaids! Dat zei ik gisteren al.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent jijIk ken fok
Je foto's zijn binnen no-time over heel fok verspreid.
Maar ik zal erover nadenken
Nee hoor!quote:
Hmm ok ik zal eens eem kijken vanmiddagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij niet. En je mag ook foto;s PM;en jewaids! Dat zei ik gisteren al.
Oh gets... als ik iets kan doen dan weet je me te vinden he?quote:
Beertjequote:
Klopt ik vind het altijd gezellig, en als jij er bent is het meteen nog gezelliger!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor!Er zijn echt wel momenten waarop ik het minder gezellig vind
Maar dat is dus relatief, want dat is mijn mening
Misschien vind jij het wel altijd gezellig
bevalt prima lekker rustig hou et ook mooi netjes enzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey Gier!
Hier alles goedHeb al vanalles opgeruimd en schoongemaakt vanochtend
Nu alleen nog even stofzuigen en was opruimen en dan ben ik er klaar mee voor vandaag
Hoe bevalt je nieuwe huisje?
I know lieverdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh gets... als ik iets kan doen dan weet je me te vinden he?
En geylquote:
Doenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm ok ik zal eens eem kijken vanmiddag
Pandaquote:
Slijmbal.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt ik vind het altijd gezellig, en als jij er bent is het meteen nog gezelliger!
Hoezo, ben jij ook 15?quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt ik vind het altijd gezellig, en als jij er bent is het meteen nog gezelliger!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Is lief dat je zoiets jokt om me een goed gevoel te geven
![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
you wishJij let ook nooit op als ik zeg hoe oud ik ben
Je bent 3 maanden en 13 dagen ouder dan ikquote:geboortedatum: 11-02-1991
Is het ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
Volgens mij is het nog best koud buiten ook al ziet het er wel lekker uit.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Sorry lief stoepje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
volgens iWeather is het maar 9 graden...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
Volgens mij is het nog best koud buiten ook al ziet het er wel lekker uit.
De vrouw moet altijd jonger zijn dan de manquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Je bent 3 maanden en 13 dagen ouder dan ik
TOO OLD
Machtsverstoringquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
De vrouw moet altijd jonger zijn dan de man![]()
Anders is er een machtsverstoring
mja en het waait ook wel stevigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het ookhet wordt maar iets van max 11/12 graden vandaag, brrrrrr
Sinds ik korte broeken heb gekocht is het regenachtig kut weerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het ookhet wordt maar iets van max 11/12 graden vandaag, brrrrrr
Dat niet alleen, maar met name als je echt jongere mannen hebt die zijn nog geen manquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Helemaal nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Sinds ik korte broeken heb gekocht is het regenachtig kut weerIk denk dat ik de broeken maar verbrand voor het vaderland
Jongetjesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar met name als je echt jongere mannen hebt die zijn nog geen manDus nee, doe mij maar een kerel die ouder is
![]()
Ik ben ook kneedbaarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JongetjesZe zijn nog zo lekker kneedbaar
Ah is dat het, je wilt graag "projectjes"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JongetjesZe zijn nog zo lekker kneedbaar
Dus ik maak geen kans?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar met name als je echt jongere mannen hebt die zijn nog geen manDus nee, doe mij maar een kerel die ouder is
![]()
Dit kan ik overigens ook zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah is dat het, je wilt graag "projectjes"_! Nee, doe mij maar een vent die gewoon leuk en goed van zichzelf is
Ik ben een echte manquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat is veuls te jong!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dus ik maak geen kans?![]()
* 8108139dpths krap 1 maand jonger is...
Eigenlijk niet, dat verveelt zo. Steeds maar ze alles moeten leren. Gelukkig heb ik nu een vent.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah is dat het, je wilt graag "projectjes"_! Nee, doe mij maar een vent die gewoon leuk en goed van zichzelf is
Jij kan alles zijn wat je maar wilt geloof ikquote:
Ik geloof niet dat daar een definitie voor is, maar zelfredzaamheid vind ik persoonlijk erg belangrijk... Dat eeuwige gezeur over "ik kan niet koken","schoonmaken is niet mijn ding, dus doe ik het nooit", vreselijk!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben een echte man![]()
maar dat beweerd waarschijnlijk iedereen
Wanneer ben je een echte man eigenljik?
Als je je koffie zwart drinkt ben je een echte man.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben een echte man![]()
maar dat beweerd waarschijnlijk iedereen
Wanneer ben je een echte man eigenljik?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Als je een kale kop en epic beard hebt...![]()
Nee joh, er zijn zat mannen die geen koffie drinkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je je koffie zwart drinkt ben je een echte man.
Zie m'n profiel, maar ik ben 28quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:43 schreef Giertje het volgende:
hoe oud is iedereen hier eigenlijk
zoals ik ben dan 26 ben wel benieuwd naar de rest
Kan mij geen flikker schelenquote:
Nog 20 dagen, dan ben ik 19quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:43 schreef Giertje het volgende:
hoe oud is iedereen hier eigenlijk
zoals ik ben dan 26 ben wel benieuwd naar de rest
dacht dat je net zo oud was als ikquote:
Dat zijn dan ook geen echte mannen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, er zijn zat mannen die geen koffie drinken![]()
Dat ga ik niet ontkennen. Mensen die maar één ding willen zijn moet je ook niet hebben. Ik verbreed graag mijn horizon door meerdere dingen te willenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij kan alles zijn wat je maar wilt geloof ik
Ik kan wel redelijk koken. Schoonmaken is niet mijn dingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet dat daar een definitie voor is, maar zelfredzaamheid vind ik persoonlijk erg belangrijk... Dat eeuwige gezeur over "ik kan niet koken","schoonmaken is niet mijn ding, dus doe ik het nooit", vreselijk!
Kom je dan nooit in de knoop met jezelf? Als je bijvoorbeeld zowel nazi als jood wilt zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet ontkennen. Mensen die maar één ding willen zijn moet je ook niet hebben. Ik verbreed graag mijn horizon door meerdere dingen te willen
Mannen mogen bij mij alleen de baas in bed spelen.quote:
Dan hebben wij zeker weten een andere definitie van echte mannenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen echte mannen.
Nijn wle natuurlijk, die drinkt fristi!
Nicequote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet ontkennen. Mensen die maar één ding willen zijn moet je ook niet hebben. Ik verbreed graag mijn horizon door meerdere dingen te willen
Of op jezelf wonen en alsnog je moeder schoon laten maken?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet dat daar een definitie voor is, maar zelfredzaamheid vind ik persoonlijk erg belangrijk... Dat eeuwige gezeur over "ik kan niet koken","schoonmaken is niet mijn ding, dus doe ik het nooit", vreselijk!
Ik rook niet!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan hebben wij zeker weten een andere definitie van echte mannenMijn echte man rookt namelijk niet
Ow maar dat kan ik welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mannen mogen bij mij alleen de baas in bed spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik kan wel redelijk koken. Schoonmaken is niet mijn dingMaar ik woon nog thuis en moeders zorgt goed dus ik ben nog een jongetje
![]()
Ik ben 20 btw.
Mijn echte man rookt, drinkt koffie, heeft bodymods en is blond.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan hebben wij zeker weten een andere definitie van echte mannenMijn echte man rookt namelijk niet
dat hoef ik niet te proberenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of op jezelf wonen en alsnog je moeder schoon laten maken?
Hmmm nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kom je dan nooit in de knoop met jezelf? Als je bijvoorbeeld zowel nazi als jood wilt zijn
Dat is het toppunt van triestheid imhoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of op jezelf wonen en alsnog je moeder schoon laten maken?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ow maar dat kan ik welNee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ik woon werk en leef lekker zelfstandigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, maar met 20 en thuiswonen vind ik dat anders dan iemand van midden 20 of ouder die op zichzelf woont maar absoluut niet voor zichzelf zorgt... Als zo'n kerel een moederfiguur zoekt dan gaat ie maar weer fijn thuiswonen
_!
Jep, of het wordt ze aangeboden omdat mamma haar kindje niet los wilt laten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is het toppunt van triestheid imhoGa dan of niet op jezelf wonen of doe dan ook alsof je voor jezelf kan zorgen
Maar ja, dat is mijn mening, blijkbaar denken mannen daar vaak anders over
Heerlijk, van dat soort mannen houd ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik woon werk en leef lekker zelfstandig
oow daar ken ik er wel een van echt te erg gewoon want je bent mammas kleine jongenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep, of het wordt ze aangeboden omdat mamma haar kindje niet los wilt laten.
Ik snap wat je bedoeld ja. En eens.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, maar met 20 en thuiswonen vind ik dat anders dan iemand van midden 20 of ouder die op zichzelf woont maar absoluut niet voor zichzelf zorgt... Als zo'n kerel een moederfiguur zoekt dan gaat ie maar weer fijn thuiswonen
_!
Dat weet ik inderdaad niet, en dat wil ik ook zo houden.quote:
Dan zeg je neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep, of het wordt ze aangeboden omdat mamma haar kindje niet los wilt laten.
maar ik rook welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk, van dat soort mannen houd ik![]()
als ik mijn ma laat opruimen vind ik de helft niet meer terug na afloopquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zeg je neeKomop zeg, je laat je mamma toch niet schoonmaken
Echt, het zijn mijn spullen, mijn huis en mijn troep, daar wil ik geen moeder in gemengd hebben
Me too, zo'n moeder verpest d'r "kleine jongen" voor toekomstige vriendinnen... Echt, zo'n kerel moet je toch niet op sleeptouw willen nemenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow daar ken ik er wel een van echt te erg gewoon want je bent mammas kleine jongen
ik kan daar zo niet tegen
Ik vind het ook vrij vervelend jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow daar ken ik er wel een van echt te erg gewoon want je bent mammas kleine jongen
ik kan daar zo niet tegen
Helaasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar ik rook weldas dan weer een afknapper
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik mijn ma laat opruimen vind ik de helft niet meer terug na afloop
Nee, vooral niet als je een chick hebt die vanalles vergeet mee terug te nemen en je glow in the dark condooms geeft. En vooral je moeder neit vertellen dat je een chick hebt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt, het zijn mijn spullen, mijn huis en mijn troep, daar wil ik geen moeder in gemengd hebben
ik heb vanaf mijn pubertijd al redelijk veel buitenshuis geweest dus ik ben die vrijheid ook gewentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Me too, zo'n moeder verpest d'r "kleine jongen" voor toekomstige vriendinnen... Echt, zo'n kerel moet je toch niet op sleeptouw willen nemen
Soms accepteren ze geen nee hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okayquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik inderdaad niet, en dat wil ik ook zo houden.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, vooral niet als je een chick hebt die vanalles vergeet mee terug te nemen en je glow in the dark condooms geeft. En vooral je moeder neit vertellen dat je een chick hebt.
dat dus. Vandaar dat ze dat niet meer magquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik mijn ma laat opruimen vind ik de helft niet meer terug na afloop
Ach, ik ben wel blij met mamma;s 'kleine' jongen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Me too, zo'n moeder verpest d'r "kleine jongen" voor toekomstige vriendinnen... Echt, zo'n kerel moet je toch niet op sleeptouw willen nemen
Koken is ook leukquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb vanaf mijn pubertijd al redelijk veel buitenshuis geweest dus ik ben die vrijheid ook gewent
plus ik heb enorm veel ervaring in schoonmaken en koken en ik vind het leuk om te doen dus laat me maar gewoon mijn gang gaan
al was ik wel blij dat mijn ma me hielp met in en uitpakken tijdens de verhuizingquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb vanaf mijn pubertijd al redelijk veel buitenshuis geweest dus ik ben die vrijheid ook gewent
plus ik heb enorm veel ervaring in schoonmaken en koken en ik vind het leuk om te doen dus laat me maar gewoon mijn gang gaan
Mijn moeder zou me zo uitlachen dat ze d'r waarschijnlijk in stiktquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Soms accepteren ze geen nee hoorIk verbied ons mam al tijden om mijn kamer op te ruimen en toch gebeurd het zo af en toe. En zo'n verschrikkelijke puinhoop maak ik er nou ook weer niet van.
isset ook soms komt een vriendin van me hier en gaan we samen koken en uitgebreid ookquote:
Dat is niet hetzelfde als dat ze 1 dag per week langskomt om schoon te maken en je was te doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
al was ik wel blij dat mijn ma me hielp met in en uitpakken tijdens de verhuizing
Ja, dat snap ik welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
al was ik wel blij dat mijn ma me hielp met in en uitpakken tijdens de verhuizing
Ook goedemorgen.quote:
Ik heb nu met 3 vriendinnen een "kookclub" opgericht, gaan we eens in de 3 maanden ofzo uitgebreid koken met z'n 4en. Echt tof, dan maak je ook eens ingewikkelde recepten enzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
isset ook soms komt een vriendin van me hier en gaan we samen koken en uitgebreid ook
Ik kook bijna nooit, alleen voor Ez soms, als ik nog bij ;m ben als ;ie aan ;t werk is en pas om 7 uur thuis is..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
isset ook soms komt een vriendin van me hier en gaan we samen koken en uitgebreid ook
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat heerlijk dat er toch nog mannen zoals jij bestaan
[..]
Mijn moeder zou me zo uitlachen dat ze d'r waarschijnlijk in stiktIk woon nu al meer dan 10 jaar uit huis en ik weet nog dat mijn vader een keer gaten voor me moest boren op mijn studentenkamertje (waar het altijd een zwijnenstal was
), die heeft dus alle rotzooi laten liggen, want het was er toch al vies genoeg
Groot gelijk had ie
![]()
Ohh dat is ook leuk jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nu met 3 vriendinnen een "kookclub" opgericht, gaan we eens in de 3 maanden ofzo uitgebreid koken met z'n 4en. Echt tof, dan maak je ook eens ingewikkelde recepten enzo
Oke maar dat is wat anders als iedere dag verantwoordelijk zijn voor het eten van een gezin. Ik vind koken ook leuk maar ik doe het maar af en toe. Oma kookt niet meer voor zichzelf. Niet omdat ze het niet kan maar gewoon omdat ze er geen zin meer in heeft.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als dat ze 1 dag per week langskomt om schoon te maken en je was te doen.
mijn ouwe kamer was echt een zwijnenstalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik welOp een gegeven moment heb je geen overzicht meer met al die dozen overal
Eet oma dan bij jullie mee, of heeft ze tafeltje dekje? En koken voor een heel gezin is inderdaad anders, wat mij betreft is dat makkelijker dan iedere dag voor jezelf te moeten koken. Dan ben je eerder geneigd om te denken, ik heb geen zin dus ik maak wel iets snels ipv dat je gewoon lekker kookt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke maar dat is wat anders als iedere dag verantwoordelijk zijn voor het eten van een gezin. Ik vind koken ook leuk maar ik doe het maar af en toe. Oma kookt niet meer voor zichzelf. Niet omdat ze het niet kan maar gewoon omdat ze er geen zin meer in heeft.
Ik heb nooit kooklessen gehadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:01 schreef Giertje het volgende:
ik heb zelfs kooklessen gehad op school
toen vond ik et echt kut maar nu heb ik er wel baat bij
en ik vind het gewoon fijn om iedere dag te koken
behalve zondag dan isset pizzadag bij mij
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eet oma dan bij jullie mee, of heeft ze tafeltje dekje? En koken voor een heel gezin is inderdaad anders, wat mij betreft is dat makkelijker dan iedere dag voor jezelf te moeten koken. Dan ben je eerder geneigd om te denken, ik heb geen zin dus ik maak wel iets snels ipv dat je gewoon lekker kookt.
Ik een keerquote:
soms is dat echt wel leuk kooklessenquote:
En toch kook je neit.quote:
Ik speelde op m;n 8e al keukenprinsesje. Cakejes bakken enzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
soms is dat echt wel leuk kooklessen
ik heb taarten gemaakt en maaltijden en dat soort dingen
alleen de rotzooi die je dan moet opruimen verschrikkelijk
ik haaaat afwassen
Tafeltje dekjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eet oma dan bij jullie mee, of heeft ze tafeltje dekje? En koken voor een heel gezin is inderdaad anders, wat mij betreft is dat makkelijker dan iedere dag voor jezelf te moeten koken. Dan ben je eerder geneigd om te denken, ik heb geen zin dus ik maak wel iets snels ipv dat je gewoon lekker kookt.
waar leeft ie op dan?quote:
"how to make a spacecake"?quote:
Wat mamma hem geeftquote:
baaah ik kan dat echt niet zoveel bestelvoerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat mamma hem geeft_!
En bestelvoer. En pizza.
Thxquote:
Ja, precies. terwijl op zich aardappels koken helemaal niet veel werk is en ik er ook rustig bij weg ga als alles eenmaal kookt en het "vuur" (kook elektrischquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tafeltje dekje![]()
Ja dat bedoel ik. En als ik een keer iets maak neem ik er ook echt de tijd voor. Iedere dag langs een pannetje aardappelen staan wachten gaat toch vervelen.
doe ik ook zet aardappels op ga dan effe wat anders doen en dan later kijk ik wel weerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, precies. terwijl op zich aardappels koken helemaal niet veel werk is en ik er ook rustig bij weg ga als alles eenmaal kookt en het "vuur" (kook elektrisch) laag staat.
En broodjes gezond.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat mamma hem geeft_!
En bestelvoer. En pizza.
Nee, ik moest voor iedereen(lees: het hele gezin) een heel gerecht koken. Minimaal 3 gangen.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:27 schreef Ezechielk het volgende:
Damn. We zitten hier nu Jungle Book te zingen
Je hebt koken en je hebt koken he. Ik had vroeger een collega helaas is de goede man al overleden. Die ook een keer een 3 gangen diner heeft gekookt omdat zijn vrouw ziek was. Nou ja gekookt. HIj had een blik soep warm gemaakt, een blik knakworsten opgewarmd en een monatoetje in een schaattje gedaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik moest voor iedereen(lees: het hele gezin) een heel gerecht koken. Minimaal 3 gangen.
Wij hebben een klant, bedrijfsnaam King Louie. Waar doet dat je aan denken?quote:
Bij mij was het wel echt koken. Garnalencocktail, spinazie (verse, geen diepvries) met gehakt en uitgelekte yoghurt met abrikoos.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je hebt koken en je hebt koken he. Ik had vroeger een collega helaas is de goede man al overleden. Die ook een keer een 3 gangen diner heeft gekookt omdat zijn vrouw ziek was. Nou ja gekookt. HIj had een blik soep warm gemaakt, een blik knakworsten opgewarmd en een monatoetje in een schaattje gedaan.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je hebt koken en je hebt koken he. Ik had vroeger een collega helaas is de goede man al overleden. Die ook een keer een 3 gangen diner heeft gekookt omdat zijn vrouw ziek was. Nou ja gekookt. HIj had een blik soep warm gemaakt, een blik knakworsten opgewarmd en een monatoetje in een schaattje gedaan.
whahhaa jaa ik snap em welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij hebben een klant, bedrijfsnaam King Louie. Waar doet dat je aan denken?
[..]
Bij mij was het wel echt koken. Garnalencocktail, spinazie (verse, geen diepvries) met gehakt en uitgelekte yoghurt met abrikoos.
En dat in de 1e van de middelbare school
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
Bij mij was het wel echt koken. Garnalencocktail, spinazie (verse, geen diepvries) met gehakt en uitgelekte yoghurt met abrikoos.
En dat in de 1e van de middelbare school
Engine, topicredder.quote:
Ga eens koken.quote:
lol nee zo denderend is mijn inbreng ook weer nietquote:
hihi, inbrengquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol nee zo denderend is mijn inbreng ook weer niet
quote:
Ik zie de grap nietquote:inbreng
` in - breng de -woord (mannelijk) 1 algemeen wat iemand aan geldmiddelen of vermogen inbrengt, figuurlijk bijdrage in ruimere zin; 2 wat erfgenamen bij nalatenschap moeten inbrengen wegens schenkingen die ze van de erflater hebben ontvangen; 3 inleg bij spaarbank of dergelijke instelling
quote:
waarom wat heb ik nou weer gedaanquote:
Die heb ik een tijdje terug gemaakt. Op een eenzame zaterdagavond.quote:
Niet zo flauw!quote:
Goedmaakseks?quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, zeg, ik zit hier niet voor jan toedeledokie te posten
Slijmbal. De enige minderjarige die ik wil is Stoep ja.quote:
slijmjurkquote:
Ja. Doe eens niet.quote:
GAD VER DAMMEquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Nu is het tijd om dit topic vol te blaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |