Dit is gedeeltelijk waar. Welk gedeelte niet waar is houden we nog even stilquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alleen het was wel een tijdje de bedoeling dat iedereen dat zou denken eigenlijk. MAar toen was de lol er van af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
Dus.En waarom heb je dat niet eerder verteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach ja. Ik heb zoveel geheimenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waarom heb je dat niet eerder verteld
Oke.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik blijf steeds bij je profiel foto hangen Nanda
dan nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke.Kan ik me niet voorstellen
Maar oke.
Trusten! Ik ga maar eens over naar het nachbagger topicquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen slecht idee, Slaap lekker Maantje![]()
![]()
Ik ga er ook maar eens vandoor, Bis Later Lui![]()
dan zijn het geen geheimen meer he, suffiequote:
kloptquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zijn het geen geheimen meer he, suffie
Ik ga met je meequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
klopt
Gaat u mee nachtbaggeren of zal ik u gezelschap houden hier?
hehe altijd vervelend. Dat had ik gister dus maar vandaag weer fit.quote:
Hm, ik voel me nog gaarder dan gisterquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe altijd vervelend. Dat had ik gister dus maar vandaag weer fit.
Ja nou ik ben op vrijdag, zondag en gisteren (feestdag hier) de hele dag aan het zuipen geweest en lag er pas diep in de nacht in.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe altijd vervelend. Dat had ik gister dus maar vandaag weer fit.
Dat verklaard een hoopquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja nou ik ben op vrijdag, zondag en gisteren (feestdag hier) de hele dag aan het zuipen geweest en lag er pas diep in de nacht in.
Gewoon een nationale feestdag, geen speciale herdenking ofzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoopWat was er voor feestdag dan?
Ik sliep gister om 22:00 al door ongeveer hetzelfde programma alleen dan van donderdag tot en met zondag aan het bier gezeten.
Als je nog weet hoeveel je gedronken hebt zal het wel meevallenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Gewoon een nationale feestdag, geen speciale herdenking ofzo.
Ik heb 3 uurtjes gelapen vannacht en ben nog steeds wat wazig van de 26 biertjes die ik op heb.
Het kunnen er meer zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je nog weet hoeveel je gedronken hebt zal het wel meevallen
hahaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Het kunnen er meer zijn.
Dat weet ik dus niet meer.
Klopt, heb ook water voor mijn neus staan. Een hele tank bronwater overigens (Stil Irish).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha![]()
Lange dag dus voor jou vandaag. Genoeg water drinken helpt bij mij vaak wel iets
Misschien moestie vanmorgen alle flesjes nog opruimenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je nog weet hoeveel je gedronken hebt zal het wel meevallen
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Misschien moestie vanmorgen alle flesjes nog opruimen
Nee de BBQ en het zuipen was bij iemand anders. Weet alleen nog dat ik een taxi naar huis nam en en meer ook niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Misschien moestie vanmorgen alle flesjes nog opruimen
Ik las net op internet wel iets over een uit de hand gelopen orgy. Begint er misschien iets te dagen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee de BBQ en het zuipen was bij iemand anders. Weet alleen nog dat ik een taxi naar huis nam en en meer ook niet.![]()
Uhh neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik las net op internet wel iets over een uit de hand gelopen orgy. Begint er misschien iets te dagen?
Dat zegt mij dan weer niks.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Uhh nee
We hebben wel asociaal hard Masonna gedraaid.
youtube: masonna. lekker hard aan.quote:
giertjequote:
quote:
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:29 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb weer een note verzameld vanochtend...![]()
Jongeh, dat jij nou een punani hebt om je penirt in te proppuh.quote:
wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:29 schreef 8108139dpths het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[..]
Ik heb kut nieuws voor jullie.![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:29 schreef 8108139dpths het volgende:
True. True.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jongeh, dat jij nou een punani hebt om je penirt in te proppuh.
48 uur?quote:
Nee. De laatste note is van een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Wel. Ik heb er ineens 7 na de opmerking van vanochtend... het waren er 6...
Oh. Wat heb ik een paar dagen geleden misdaan dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. De laatste note is van een paar dagen geleden.
quote:
Voor die info moet je betalen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh. Wat heb ik een paar dagen geleden misdaan dan?
Dat mag hij niet zeggen slimmerd, iets met lekken enzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh. Wat heb ik een paar dagen geleden misdaan dan?
quote:
Iets met ijdele hoop...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat mag hij niet zeggen slimmerd, iets met lekken enzo
Schavuit! Duizend bommen en granaten!quote:
Daarmee bedoel ik trouwens je UIquote:
Doe eens wat liever over mijn edele delen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jongeh, dat jij nou een punani hebt om je penirt in te proppuh.
Hoi!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe eens wat liever over mijn edele delen?
HALLO MENEER!quote:
Jij vindt mij toch wel fapbaar hè? Of sopbaar? Of of... whatever...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry, ik sop alleen op Johnny Depp en 15-jarige minderjarige jongetjes.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jij vindt mij toch wel fapbaar hè? Of sopbaar? Of of... whatever...![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry, ik sop alleen op Johnny Depp en 15-jarige minderjarige jongetjes.
Hij mag z'n penirt in jouw prachtige, goddelijke vagina proppen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kusjequote:
15-jarig? Heb ik een concurrent?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry, ik sop alleen op Johnny Depp en 15-jarige minderjarige jongetjes.
Ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij mag z'n penirt in jouw prachtige, goddelijke vagina proppen?
Jij bent 15-jarig.quote:
Ja. Een beetje respect he, voor mijn schaamdelen.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |