abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81881599
Wat een lieve paardjes!
pi_81902760
Leuk taartjesfee!
Mijn rockabilly taart voor een collega van me. Hij is nog niet helemaal netjes hoor! Moet toch nog erg veel oefenen.. merk wel dat ik vaak veel te moeilijk denk
pi_81906565
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 00:01 schreef Franneh het volgende:
Leuk taartjesfee!
Mijn rockabilly taart voor een collega van me. Hij is nog niet helemaal netjes hoor! Moet toch nog erg veel oefenen.. merk wel dat ik vaak veel te moeilijk denk [ afbeelding ]
Erg rockabilly wat een leuke taart!
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:54:37 #129
268410 Sistyria
Bleed like me
pi_81924442
Ow wat een leuk idee!!

Net mn eerste opdrachtje gemaakt

‎"Do I get a bonus if I act like I care?"
pi_81925534
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:54 schreef Sistyria het volgende:
Ow wat een leuk idee!!

[ afbeelding ]
eerste opdracht? gaaaf!!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 30 mei 2010 @ 16:27:55 #131
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_82104754
Foto is niet mooi scherp, maar de taart is wel aardig duidelijk zo :-)

met

en

Was een bestelling voor gisteren. Had er ook nog 12 cupcakes bij gemaakt, maar die waren nothing fancy..gewoon met een dikke toef creme en sprinkels
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_82104796
Wauw, die bovenste!
pi_82105860
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:54 schreef Sistyria het volgende:
Ow wat een leuk idee!!

[ afbeelding ]
wat goed!
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Foto is niet mooi scherp, maar de taart is wel aardig duidelijk zo :-)
[ afbeelding ]

met

[ afbeelding ]

en
[ afbeelding ]

Was een bestelling voor gisteren. Had er ook nog 12 cupcakes bij gemaakt, maar die waren nothing fancy..gewoon met een dikke toef creme en sprinkels
Wat leuk! Vooral die bovenste
pi_82106434
erg leuk weer allemaal!
Be brave. Be kind.
pi_82111889
Als ik cc maak, zijn ze al heel snel 'droog' van binnen. Wat kan ik hier tegen doen?
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
pi_82113102
TF, Wat een mooie taarten heb je afgeleverd de afgelopen tijd.

En Systeria verdient ook een eervolle vermelding. Heel mooi geworden je opdracht. Was de ontvanger er ook blij mee?

Hier staan 3 bruidstaart achtige taarten op het programma voor donderdag. Mijn collega is 25 jaar getrouwd en deelt ter ere daarvan uit op het werk dus ik ben de halve ochtend bezig geweest met roosjes en bloemen maken.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zondag 30 mei 2010 @ 21:06:07 #137
180137 liessa
*geschift*
pi_82116942
@Eigenmijsje: wat voor recept gebruik je? Ik heb zelf dit weekend het recept van Nigella Lawson gebruikt, en die zijn echt geweldig. Ik had ze gevuld door een gat te maken met een appelboor, dan is het allerbinnenste dus eruit.
Het recept staat hier: http://www.nigella.com/recipe/recipe_detail.aspx?rid=226
liessaslunch.blogspot.com
pi_82118223
Het 'standaard' cupcake-recept dat je overal vindt zeg maar.
Bedankt voor de tip, ga die eens proberen!
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
pi_82186120
Ik hou van taarten, wat mooi zeg!
pi_82247862
Taartjesfee, wat een geweldige creaties zeg! Super mooi geworden Gelijk een vraag, voor jou of voor anderen die kunnen helpen:

Ik zou op 13 juni een workshop gaan volgen, maar nu is ivm afmeldingen niet zeker of deze doorgaat. En nu moet ik op 17 juni m'n eerste stapel op bestelling maken, dus dat is niet zo handig... Dus mijn vraag: is zo'n stapel (drielaags) ook te doen als ik gewoon in m'n eigen keukentje ga oefenen met behulp van alle online tips? Of is een workshop toch echt wel een must? Dan moet ik nog even gaan zoeken of heel hard duimen dat de workshop doorgaat
A balanced diet is a cookie in each hand
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:13:12 #141
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_82248343
Ik heb een stapel gedaan zonder workshop en dit kwam er uit:

Denk dus dat het jou ook wel moet lukken zonder workshop
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_82251648
Mooie taart Lips! Stond hij ook goed stevig? De taart moet namelijk ook nog een stuk vervoerd worden per auto, en ik wil zeker weten dat het goed gaat En wat heb je gebruikt om te stapelen? Ik heb nu van die houten stokjes besteld bij DLT.
pi_82252122
Ik denk dat het met jouw ervaring ook wel moet lukken hoor Taartje! Een vriendin van me heeft ook een keer zo'n workshop gevolgd en gaf aan dat ze daar geen dingen heeft geleerd die ze zelf niet had kunnen bedenken. Ze had trouwens wel de tip om van die chocoladestokjes te gebruiken ipv houten stokjes zodat mensen ze gewoon kunnen eten.

Succes en als je iets nodig hebt dan laat maar weten
pi_82252812
Misschien moet ik daar dan toch maar op gokken! Scheelt me natuurlijk wel een hoop workshopkosten. Ga ik deze week gewoon goed oefenen (en wat mensen blij maken met taart ) zodat ik zeker van m'n zaak ben als het in opdracht moet
pi_82254635
Wow wat een leuke taart lips!
Het kroontje is ook erg leuk, hoe blijft hij zo mooi recht?
Ik ben bloemetjes gaan oefenen van icing, maar het lijkt eerder op een koeien vlaai dan een bloem
pi_82256911
Taartje, Als je de taart nog moet vervoeren zou ik ze in losse dozen meenemen en ter plekke opbouwen.

Je kunt heel makkelijk aan degene die de taart meeneemt laten zien hoe dat moet. Ik heb mijn 2 laags stapel een poosje terug ook zo vervoerd en omdat hij gestapeld niet bij mijn vriendin in de koelkast paste heb ik hem om te laten zien hoe het werkte toen ook ter plekke op en afgebouwd.

Ik heb net de taarten voor mijn collega afgemaakt en dit is het resultaat:

Zoek de verschillen :

En nog één:

En dan morgen gewoon weer verder aan de volgende opdracht. Een Hello Kitty taart voor de verjaardag van het vriendinnetje van mijn dochter zaterdag.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_82257343
Leuke taarten komen hier weer voorbij zeg!
Heb het de laatste tijd veel te druk om taarten te bakken (en mijn mix is over de datum )

Op Discovery heb je tegenwoordig de serie Cake Boss, erg leuk om te zien wat voor creaties zij daar maken. Alleen die eigenaar vind ik irritant, maar goed. Kijkt iemand er naar?
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_82257743
Ja heb de afleveringen op mijn pc.. ik vind Buddy juist wel grappig. En wat een taarten maken ze daar.. vooral de brandweer taart waar rook uit kwam en de taart met vuurwerk vond ik echt super.
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:22:22 #149
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_82258758
Ik had gestud met lange nekken, van die chocoladekoekjes
Hij was wel stevig maar je moet natuurlijk extreem voorzichtig autorijden. Je zou ter extra versteviging 1 lange stok door alle taarten kunnen doen.
Nadeel van ter plaatse stapelen vind ik dat je niks meer kan wegmoffelen of je moet al je spullen mee gaan nemen. Achteraf stapelen gaat ook niet als je, zoals ik, een randje roosjes hebt.

@Franneh: het kroontje is fondant met tylose die ik om een glas heen (met bakpapier) heb laten drogen.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:32:35 #150
268410 Sistyria
Bleed like me
pi_82259500
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:55 schreef Nanook24 het volgende:
TF, Wat een mooie taarten heb je afgeleverd de afgelopen tijd.

En Systeria verdient ook een eervolle vermelding. Heel mooi geworden je opdracht. Was de ontvanger er ook blij mee?

Hier staan 3 bruidstaart achtige taarten op het programma voor donderdag. Mijn collega is 25 jaar getrouwd en deelt ter ere daarvan uit op het werk dus ik ben de halve ochtend bezig geweest met roosjes en bloemen maken.

Thnx

Ja hij was echt superblij ermee!

Vandaag was biscuit mislukt, ingestort
Heb niks anders gedaan dan anders... De tweede is wel beter gelukt maar toch ook niet zoals het zou moeten.

Morgen ga ik hem bekleden!
‎"Do I get a bonus if I act like I care?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')