Kan als je daar behoefte aan hebt idd maar ik doe dat zelf nooitquote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:12 schreef Taartje het volgende:
Mooie uitleg heb je gemaakt Taartjesfee!
Mag ik nog een tip toevoegen? Wanneer je voor het in drieeen snijden in een rechte lijn drie sateprikkers in de te snijden lagen prikt, heb je én een duidelijk zichtbare verdeling bij het snijden, én je legt de lagen na het vullen precies zo terug als ze lagen. Is wel handig ivm eventuele deukjes of niet helemaal rond zijn.
Ja het was echt ontzettend dun maar dan kwam er weer een scheur in en dan kon ik weer opnieuw beginnen. Frustrerend! Ik ga binnenkort wel weer een nieuwe taart maken want ik vond het leuk om te doen. En aangezien al die keukenprinsessen die wekelijks appeltaarten, carrot cakes en god weet wat niet allemaal meer bakken, ingezakte biscuits hadden en de mijne gewoon perfect was heb ik er misschien wel talent voor!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo dun als papier? Dat doe ik alleen als ik bijvoorbeeld vlinders maak van gumpaste of rozenblaadjes ofzo.
Marsepein om mee te bekleden laat ik liever wat dikker. Dan schijnen de lagen er niet doorheen namelijk
Ik heb daar een workshop gehad en ook al een keer besteld. Is wel betrouwbaar hoor, bestelling is alleen niet zo snel als via de leukstetaarten..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar... ik kan nergens contactgegevens vinden, alleen een 06? Dat zorgt er wel voor dat ik huiverig ben om te bestellen
dank je wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Af laten koelen, dan kruimt hij minder
Onder andere de fondant brokkelt/scheurt af als zij het naar beneden doet etc.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg trek van dit topic.
En ik heb het 'zo moet het niet'-filmpje uit de OP bekeken, maar ik snap niet wat er niet goed aan is?.
Heej leuk! Dat boek heb ik ook, ik wilde de bbq-taart voor vaderdag gaan proberen.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Zo.. Nu ik eindelijk weer een oven tot mijn beschikking heb, kan ik weer bakken.
Ik wil me graag wat verder verdiepen in de wereld van cupcakes en taarten..
Gister heb ik voor mijn verjaardag dit boek gekregen, zover als ik kon zien is het erg duidelijk en helder..
Goed om mee te beginnen dus ..
[ afbeelding ]
Die heb ik ook gezien... Hij is idd erg leuk!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zag trouwens een hele leuke taartdoos bij de Xenos voor 14,99! Misschien een tip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |