quote:Op maandag 3 mei 2010 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Je kan op AH Plaza ook online kijken naar je loonstrook, daar staat dus ook dus de medewerkerskorting en vakantiegeld bij, wat bigbass dus zei.
Maar ik krijg iedere maand vakantiegeld + heb geen AH Plaza nogquote:
ik iets minder dan 18....quote:Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef UncleSam het volgende:
Niet zoveel personeelskorting dit keer, normaal zit ik wel aan de 75, nu slechts 43.
Standaard mijn ouders + een kennisquote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik iets minder dan 18....
Misschien maar eens iemand zoeken die meer bij de ah koopt en mijn kaartje wil gebruiken.
Ik had wel gewoon 75, zoals altijdquote:Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef UncleSam het volgende:
Niet zoveel personeelskorting dit keer, normaal zit ik wel aan de 75, nu slechts 43.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef Renesite het volgende:
Van welke week tót welke week kregen we salaris deze keer?
Misschien nog andere te verrekenen uren? Heb op mijn loonstrook gekeken, maar ik snap het ook niet.. Ik heb ruim 200 euro meerquote:Op maandag 3 mei 2010 22:48 schreef Renesite het volgende:
Klopt geen snars van![]()
Ben oprecht benieuwd... Ik heb mijn all-in loon berekend +75 maakt nog een groot verschil naar mijn daadwerkelijk uitbetaalde
Kun je op plaza inzienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:55 schreef Froop het volgende:
Tvp. Wordt weer wachten tot zaterdag voor m'n loonstrookje..
Plaza heeft me geblokkeerd, en de selfhelp waarnaar wordt verwezen ontbreekt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |