quote:Op maandag 3 mei 2010 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Je kan op AH Plaza ook online kijken naar je loonstrook, daar staat dus ook dus de medewerkerskorting en vakantiegeld bij, wat bigbass dus zei.
Maar ik krijg iedere maand vakantiegeld + heb geen AH Plaza nogquote:
ik iets minder dan 18....quote:Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef UncleSam het volgende:
Niet zoveel personeelskorting dit keer, normaal zit ik wel aan de 75, nu slechts 43.
Standaard mijn ouders + een kennisquote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik iets minder dan 18....
Misschien maar eens iemand zoeken die meer bij de ah koopt en mijn kaartje wil gebruiken.
Ik had wel gewoon 75, zoals altijdquote:Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef UncleSam het volgende:
Niet zoveel personeelskorting dit keer, normaal zit ik wel aan de 75, nu slechts 43.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef Renesite het volgende:
Van welke week tót welke week kregen we salaris deze keer?
Misschien nog andere te verrekenen uren? Heb op mijn loonstrook gekeken, maar ik snap het ook niet.. Ik heb ruim 200 euro meerquote:Op maandag 3 mei 2010 22:48 schreef Renesite het volgende:
Klopt geen snars van![]()
Ben oprecht benieuwd... Ik heb mijn all-in loon berekend +75 maakt nog een groot verschil naar mijn daadwerkelijk uitbetaalde
Kun je op plaza inzienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:55 schreef Froop het volgende:
Tvp. Wordt weer wachten tot zaterdag voor m'n loonstrookje..
Plaza heeft me geblokkeerd, en de selfhelp waarnaar wordt verwezen ontbreekt.quote:
Persoonlijk > Mijn salarisstrook, en dan die van de afgelopen periode aanklikkenquote:Onder welk gedeelte van je loonstrookje zou je medewerkerskorting moeten staan dan? Ook de 1e keer dat ik hem (zou moeten) ontvangen namelijk...
BIJDRAGE ZVW (WG) B ,17 ,17quote:Uiteraard, salarisstrook klopt precies naar wat ik opgeschreven heb, geen idee waar die 75 verstopt zitten..
Hm apart, hoelang werk je er al?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:30 schreef Markachuuu het volgende:
@ Diconnected ; Staat er bij mij mooi niet tussen. ;O Morgen maar even aan m'n ASM vragen..
Dan zou ik het maar gewoon aan je SM of ASM vragen, vreemd dat er helemaal niks bijstaat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:59 schreef waterrietje het volgende:
Bij mij dus ook niet, werk er sinds januari en heb de pasjes eind februari met vertraging ontvangen...
Het zou ook nog kunnen dat je het de volgende periode krijgt uitbetaald, omdat je misschien de afgelopen tijd te weinig 'tegoed' zou hebben.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:38 schreef Markachuuu het volgende:
Ik werk er sinds half februari en heb de pasjes eind maart ontvangen.. Nja k moet straxx werken dus dan vraag k t wel even!
Ja je zou dan toch zoiets denken... Maar gewoon idd even navragen bij je SM.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:40 schreef waterrietje het volgende:
Ben wel benieuwd wat je SM erover zegt.
Te weinig tegoed zal bij mij sowieso niet opgaan, wij doen al ons leven lang enkel boodschappen bij de AH, uiteraard tegenwoordig met die pasjes erbij..
Er moeten cijfers in(volgens mij minimaal 2 letters en 2 cijfers) en de minimale lengte zal 9 tekens zijn(dat is die van mij iig en ik denk niet dat ik hem langer heb gemaakt dat absoluut noodzakelijk)quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:13 schreef Kadooosh het volgende:
Hoe werd je gebruikersnaam en wachtwoord ook alweer bepaald bij AH plaza, wachtwoord mag je zelf verzinnen maar moest er een hoofdletter cijfer in etc?
Heb een paar weken geleden geregistreerd maar ben alles vergeten, hoop dat ik niet langs mijn TL moet voor dit.
En je gebruikersnaam?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:46 schreef bigbass het volgende:
[..]
Er moeten cijfers in(volgens mij minimaal 2 letters en 2 cijfers) en de minimale lengte zal 9 tekens zijn(dat is die van mij iig en ik denk niet dat ik hem langer heb gemaakt dat absoluut noodzakelijk)
die is pnl + <eerste letter van je voornaam+ eerste letter van je achternaam> + 3-cijferige code.quote:
Telefoonvergoeding?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:59 schreef RB26DETT het volgende:
Voor de mensen die zich af vragen waar de ¤75,00 vandaan komt;
TELEFOONVERGOEDING 44,47
AH PERSONEELSKORTING 75,00
Zijn er nog veel winkels met Plaza storingen?
PNL= winkelnummer?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:55 schreef bigbass het volgende:
[..]
die is pnl + <eerste letter van je voornaam+ eerste letter van je achternaam> + 3-cijferige code.
Ok en de laatste code is gewoon willekeurig?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:27 schreef UncleSam het volgende:
Nee PNL is gewoon PNL, die drie letters.
daar lijkt het wel op ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:36 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ok en de laatste code is gewoon willekeurig?
Bij ons verkoopt het voor geen meter, dus het zal waarschijnlijk niet lang in het assortiment blijven hier.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:56 schreef AlexC het volgende:
Hé als ik op Plaza niet op de rooster sta maar wel heb gewerkt krijg ik die dag niet uitbetaald toch? want ik had maandag gewerkt, maar op Plaza staat dat ik vrij was. Op Koninginnedag had ik ook gewerkt maar ik betwijfel of dat wel wordt meegenomen. Ik was ziek afgelopen week, maar ik ging weer werken vanaf Koninginnedag, maar er staat dat ik pas vanaf dinsdag kwam werken (op de rooster op Plaza). Mijn TL zei dat hij voor vrijdag niet meer kan veranderen![]()
rare praktijken daar.
Oh, en bij mij is de nieuwe AGF nog niet gedaan![]()
Is 't wat die snoepgroente en -fruit?
het klopt dat ze de week moeten afsluiten en daarna kunnen ze er niks meer aan veranderen. maar als het hun fout is kunnen ze dat oplossen door de uren op bijvoorbeeld deze week erbij te boeken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:56 schreef AlexC het volgende:
Hé als ik op Plaza niet op de rooster sta maar wel heb gewerkt krijg ik die dag niet uitbetaald toch? want ik had maandag gewerkt, maar op Plaza staat dat ik vrij was. Op Koninginnedag had ik ook gewerkt maar ik betwijfel of dat wel wordt meegenomen. Ik was ziek afgelopen week, maar ik ging weer werken vanaf Koninginnedag, maar er staat dat ik pas vanaf dinsdag kwam werken (op de rooster op Plaza). Mijn TL zei dat hij voor vrijdag niet meer kan veranderen![]()
rare praktijken daar.
Oh, en bij mij is de nieuwe AGF nog niet gedaan![]()
Is 't wat die snoepgroente en -fruit?
29e uit mijn hoofd, iig de maandag die daar het dichtst bij zit.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
Warneer krijgen we het loon uitbetaald? ik ga namelijk naar londen met school over een week en dan wil ik wel een leuk bedragje meenemen...
(ik werk in de AH-XL Utrecht, sinds 3 mei)
En als we dan toch bezig zijn, waar kan ik het filiaalnummer vinden voor AH Plaza?
Damn, dat is best wel hard naaiend, ik las ook net datik op de uitbetaaldag ben begonnenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef bigbass het volgende:
[..]
29e uit mijn hoofd, iig de maandag die daar het dichtst bij zit.
Ik heb mijn filiaalnummer gevonden, stond gewoon in mn contract XDquote:Op zondag 9 mei 2010 16:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Damn, dat is best wel hard naaiend, ik las ook net datik op de uitbetaaldag ben begonnenwat voor mij weer.
maargoed, hoe kan ik het filiaalnummer vinden?
Klopt, mits er geen storing is, worden je werktijden automatisch gesynchroniseerd met de Plaza server. Bij ons was er laatst blijkbaar een storing, heel de mijn planning leeg...quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:56 schreef AlexC het volgende:
Hé als ik op Plaza niet op de rooster sta maar wel heb gewerkt krijg ik die dag niet uitbetaald toch?
Bij persoonlijk, en dan kun je links in het menu iets met loonstroken aanklikkenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:28 schreef Renesite het volgende:
Waar kan ik loonstrookje en zo zien op palza?
Staat mogelijk nog niet er in denk ikquote:Op maandag 10 mei 2010 21:31 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Bij persoonlijk, en dan kun je links in het menu iets met loonstroken aanklikken
Is dat zo? Bij mij iig welquote:Op maandag 10 mei 2010 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Staat mogelijk nog niet er in denk ik
Heb pas sinds vandaag plaza... zal zo wel ff kijkenquote:
Hmm, vreemd. lijkt erop dat niet ieder filiaal de mogelijkheid heeft om loonstrookjes in te zien. Is het een franchise filiaal?quote:
Ik heb nog geen salarisstrookje gekregen ten tijde van ah Plaza. Who knows...quote:Op maandag 10 mei 2010 21:52 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. lijkt erop dat niet ieder filiaal de mogelijkheid heeft om loonstrookjes in te zien. Is het een franchise filiaal?
Dat zou niet uit moeten maken, ik kan tot twee jaar terug alles online inzien.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb nog geen salarisstrookje gekregen ten tijde van ah Plaza. Who knows...
Goeie keuze weg bij TNT naar AH :p(veel betere werkgever, me zus werkt bij de TNTquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:36 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, ik werk momenteel bij TNT.. maar niet lang meer, helaas.
Nu wil ik bij de Albert Heijn hier gaan werken / de XL.
Sowieso de zaterdag, alle vakantie's dat ik aanwezig ben en eventueel late middagen tot avonden.
Ik ben 17 jaar en in november word ik 18. Ik wil vooral uren maken. Dus niet op zaterdag maar 4 uur werken. Daar schiet ik niks mee op.
Is dit mogelijk? En wat is de loonschaal voor een 17 jarige?
Ik wil het liefst kassa- en balie werkzaamheden verrichten.
Kuchquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Goeie keuze weg bij TNT naar AH :p(veel betere werkgever, me zus werkt bij de TNT).
Afhankelijk van hoeveel mensen ze hebben kan je wel veel werken lijkt me, hangt natuurlijk ook een beetje af of je een goed werkt.
Denk dat je rond de ¤4 per uur verdient maar als je contract onder de 12 uur zit krijg je al je vakantie uren winstuitkering etc gelijk elke maand uitbetaald waardoor je gauw op ¤6 per uur kan zitten denk ik.
Maruh waarom wil je alleen bij de kassa/counter werken?
Klinkt alsof je lui bent...
Kassa is voor vrouwen.
Mja eerlijk is eerlijk ik vind dat en mijn mede collega's ook :p.quote:
Kan je beter een andere baan zoeken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:52 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga met pijn uit het hart weg bij TNT Post. Heb last van mijn rug en heb morgen mijn 1e fysiotherapie. Had al een in-take gesprek gehad en kreeg toen te horen dat ik beter kan stoppen bij TNT Post.
Ik ben alles behalve lui, ik bezorg ook elke ochtend de krant, heb een drukke opleiding. Heb een lange CV lijst dus werkervaring is er (ook horeca) dus opzich zou ik het ook tof vinden om bij de vlees- of brood afdeling te gaan werken. Maar echt geen vakkenvullen.. daar voel ik me echt te goed voor.
Nee, werken in een supermarkt gaat prima. Maar sjouwen met postbundels, het sorteren en zetten niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:07 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja eerlijk is eerlijk ik vind dat en mijn mede collega's ook :p.
Daarin tegen is het ook gewoon saai werk.
[..]
Kan je beter een andere baan zoeken.
Ik bedoelde het meer vanwege die laatste zin...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nee, werken in een supermarkt gaat prima. Maar sjouwen met postbundels, het sorteren en zetten niet.
Hoezo? Dat is niet arrogant bedoeld. Het is ook in zin van; mijn rug vindt dit niet lekker en ik kan wel meer dan dat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:13 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer vanwege die laatste zin...
Bullcrapquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:07 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja eerlijk is eerlijk ik vind dat en mijn mede collega's ook :p.
Daarin tegen is het ook gewoon saai werk.
Daar heb je ook best veel sjouw en til werk hoor. Niet om je te ontmoedigen, maar het is vrij zwaar..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:52 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga met pijn uit het hart weg bij TNT Post. Heb last van mijn rug en heb morgen mijn 1e fysiotherapie. Had al een in-take gesprek gehad en kreeg toen te horen dat ik beter kan stoppen bij TNT Post.
Ik ben alles behalve lui, ik bezorg ook elke ochtend de krant, heb een drukke opleiding. Heb een lange CV lijst dus werkervaring is er (ook horeca) dus opzich zou ik het ook tof vinden om bij de vlees- of brood afdeling te gaan werken. Maar echt geen vakkenvullen.. daar voel ik me echt te goed voor.
Heb 2 jaar in de horeca gewerkt in de stad hier als kok dus dat is het probleem niet, realiseer het ook wel.. als het maar niet constant is zeg maar. Dat is meer het probleem. Constante belasting van mijn rug.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Daar heb je ook best veel sjouw en til werk hoor. Niet om je te ontmoedigen, maar het is vrij zwaar..
Het is dus wel vrij constant.. Op bakkerij hou je je constant bezig met broden bijbakken, dingen in de oven doen en eruit te halen, dingen voor de volgende dag klaarzetten. Op deli moet er handel worden weggewerkt, kaas worden gevuld, vleeswaren optillen (ongeveer 2-3 kilo per stuk ). Daarnaast kan snijden ook belastend voor je rug zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:57 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Heb 2 jaar in de horeca gewerkt in de stad hier als kok dus dat is het probleem niet, realiseer het ook wel.. als het maar niet constant is zeg maar. Dat is meer het probleem. Constante belasting van mijn rug.
Ah, bedankt voor je informatie! Heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Het is dus wel vrij constant.. Op bakkerij hou je je constant bezig met broden bijbakken, dingen in de oven doen en eruit te halen, dingen voor de volgende dag klaarzetten. Op deli moet er handel worden weggewerkt, kaas worden gevuld, vleeswaren optillen (ongeveer 2-3 kilo per stuk ). Daarnaast kan snijden ook belastend voor je rug zijn.
Ik weet er alles vanaf. Ben vorig jaar geopereerd en mocht toen 6 weken niet werken. Daarna moest ik rustig aan doen met dingen tillen etc. Heb er lang over gedaan om alles weer te doen.
Hmm. Ik wil je niet ontmoedigen ofzo, het is namelijk wel een leuke en gezellige afdeling!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor je informatie! Heb ik wat aan.
Ik ga gewoon solliciteren en zet mijn verhaal neer en evt. een mondelinge toelichting en dan zie ik wel wat er uit komt!
Ja, haha, dan moet ik nu nog die drie cijfers te weten zien te komen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:32 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 't in mn telefoon zitten.
Het is pnl(eerste letter van je voornaam + eerste letter van je achternaam)(3cijfers)
Welke uren snachts dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:16 schreef Dipstaart het volgende:
In ons filiaal wordt al een tijdje 's nachts gewerkt. Zelf heb ik dit ook een tijdje gedaan, maar door verhuizing 3 maanden geleden mee gestopt, omdat ik geen vervoer heb om thuis te komen.
Nu, na 3 maanden.. plannen ze mij zonder overleg ineens toch in twee nachten achter elkaar! Ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen. K krijg niks geregeld (andere collega's regelen mag niet omdat er niet meer over contract uren heen gewerkt mag worden) en wordt dus verplicht om circa 4 à 5 uur lang 's nachts op straat te hangen! Gepraat met de baas en de planner, maar helaas, het is mijn probleem :| (volgens hun dan)
Iemand nog tips?
SM: aangeven 'ik wil best blijven werken bij AH' Vervolgens zelf ook zoeken (van te voren) en aangeven dat je anders wel in een van die filialen wilt werken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:54 schreef MarcovdL het volgende:
Hoe werkt dat precies, als je zelf overplaatsing aanvraagt? Bijvoorbeeld ergens aan de andere kant van het land ivm verhuizing. Gaat dat via je SM, OM of misschien Personeelszaken? En kan dat altijd?
Dat mag toch helemaal niet? Gewerkte uren moeten altijd uitbetaald worden, anders ben je met slavernij bezig.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:16 schreef Timminater het volgende:
Want bij ons word de norm belachelijk hoog gemaakt, en de mensen die dat niet redden krijgen te horen dat ze de overuren niet betaald krijgen omdat ze de norm niet gehaald hebben.
Je meot natuurlijk wel je werk af hebben. Doch: men moet in mijn ogen de kerk een beetje in het midden laten. op bepaalde tijden KAN je niet anders dan je werk niet af hebben. Iets met een plotselinge drukte of zo.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:27 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet? Gewerkte uren moeten altijd uitbetaald worden, anders ben je met slavernij bezig.
Naar mijn idee mag dit dus ook niet. Elk gewerkt kwartier moet uitbetaald worden. Maar als AH het gaat spelen op de vulnorm wil ik graag die vulnorm zwart op wit hebben, want die norm kunnen ze namelijk zo aanpassen.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:27 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet? Gewerkte uren moeten altijd uitbetaald worden, anders ben je met slavernij bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |