quote:Op maandag 3 mei 2010 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Je kan op AH Plaza ook online kijken naar je loonstrook, daar staat dus ook dus de medewerkerskorting en vakantiegeld bij, wat bigbass dus zei.
Maar ik krijg iedere maand vakantiegeld + heb geen AH Plaza nogquote:
ik iets minder dan 18....quote:Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef UncleSam het volgende:
Niet zoveel personeelskorting dit keer, normaal zit ik wel aan de 75, nu slechts 43.
Standaard mijn ouders + een kennisquote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik iets minder dan 18....
Misschien maar eens iemand zoeken die meer bij de ah koopt en mijn kaartje wil gebruiken.
Ik had wel gewoon 75, zoals altijdquote:Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef UncleSam het volgende:
Niet zoveel personeelskorting dit keer, normaal zit ik wel aan de 75, nu slechts 43.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef Renesite het volgende:
Van welke week tót welke week kregen we salaris deze keer?
Misschien nog andere te verrekenen uren? Heb op mijn loonstrook gekeken, maar ik snap het ook niet.. Ik heb ruim 200 euro meerquote:Op maandag 3 mei 2010 22:48 schreef Renesite het volgende:
Klopt geen snars van![]()
Ben oprecht benieuwd... Ik heb mijn all-in loon berekend +75 maakt nog een groot verschil naar mijn daadwerkelijk uitbetaalde
Kun je op plaza inzienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:55 schreef Froop het volgende:
Tvp. Wordt weer wachten tot zaterdag voor m'n loonstrookje..
Plaza heeft me geblokkeerd, en de selfhelp waarnaar wordt verwezen ontbreekt.quote:
Persoonlijk > Mijn salarisstrook, en dan die van de afgelopen periode aanklikkenquote:Onder welk gedeelte van je loonstrookje zou je medewerkerskorting moeten staan dan? Ook de 1e keer dat ik hem (zou moeten) ontvangen namelijk...
BIJDRAGE ZVW (WG) B ,17 ,17quote:Uiteraard, salarisstrook klopt precies naar wat ik opgeschreven heb, geen idee waar die 75 verstopt zitten..
Hm apart, hoelang werk je er al?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:30 schreef Markachuuu het volgende:
@ Diconnected ; Staat er bij mij mooi niet tussen. ;O Morgen maar even aan m'n ASM vragen..
Dan zou ik het maar gewoon aan je SM of ASM vragen, vreemd dat er helemaal niks bijstaat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:59 schreef waterrietje het volgende:
Bij mij dus ook niet, werk er sinds januari en heb de pasjes eind februari met vertraging ontvangen...
Het zou ook nog kunnen dat je het de volgende periode krijgt uitbetaald, omdat je misschien de afgelopen tijd te weinig 'tegoed' zou hebben.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:38 schreef Markachuuu het volgende:
Ik werk er sinds half februari en heb de pasjes eind maart ontvangen.. Nja k moet straxx werken dus dan vraag k t wel even!
Ja je zou dan toch zoiets denken... Maar gewoon idd even navragen bij je SM.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:40 schreef waterrietje het volgende:
Ben wel benieuwd wat je SM erover zegt.
Te weinig tegoed zal bij mij sowieso niet opgaan, wij doen al ons leven lang enkel boodschappen bij de AH, uiteraard tegenwoordig met die pasjes erbij..
Er moeten cijfers in(volgens mij minimaal 2 letters en 2 cijfers) en de minimale lengte zal 9 tekens zijn(dat is die van mij iig en ik denk niet dat ik hem langer heb gemaakt dat absoluut noodzakelijk)quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:13 schreef Kadooosh het volgende:
Hoe werd je gebruikersnaam en wachtwoord ook alweer bepaald bij AH plaza, wachtwoord mag je zelf verzinnen maar moest er een hoofdletter cijfer in etc?
Heb een paar weken geleden geregistreerd maar ben alles vergeten, hoop dat ik niet langs mijn TL moet voor dit.
En je gebruikersnaam?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:46 schreef bigbass het volgende:
[..]
Er moeten cijfers in(volgens mij minimaal 2 letters en 2 cijfers) en de minimale lengte zal 9 tekens zijn(dat is die van mij iig en ik denk niet dat ik hem langer heb gemaakt dat absoluut noodzakelijk)
die is pnl + <eerste letter van je voornaam+ eerste letter van je achternaam> + 3-cijferige code.quote:
Telefoonvergoeding?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:59 schreef RB26DETT het volgende:
Voor de mensen die zich af vragen waar de ¤75,00 vandaan komt;
TELEFOONVERGOEDING 44,47
AH PERSONEELSKORTING 75,00
Zijn er nog veel winkels met Plaza storingen?
PNL= winkelnummer?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:55 schreef bigbass het volgende:
[..]
die is pnl + <eerste letter van je voornaam+ eerste letter van je achternaam> + 3-cijferige code.
Ok en de laatste code is gewoon willekeurig?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:27 schreef UncleSam het volgende:
Nee PNL is gewoon PNL, die drie letters.
daar lijkt het wel op ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:36 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ok en de laatste code is gewoon willekeurig?
Bij ons verkoopt het voor geen meter, dus het zal waarschijnlijk niet lang in het assortiment blijven hier.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:56 schreef AlexC het volgende:
Hé als ik op Plaza niet op de rooster sta maar wel heb gewerkt krijg ik die dag niet uitbetaald toch? want ik had maandag gewerkt, maar op Plaza staat dat ik vrij was. Op Koninginnedag had ik ook gewerkt maar ik betwijfel of dat wel wordt meegenomen. Ik was ziek afgelopen week, maar ik ging weer werken vanaf Koninginnedag, maar er staat dat ik pas vanaf dinsdag kwam werken (op de rooster op Plaza). Mijn TL zei dat hij voor vrijdag niet meer kan veranderen![]()
rare praktijken daar.
Oh, en bij mij is de nieuwe AGF nog niet gedaan![]()
Is 't wat die snoepgroente en -fruit?
het klopt dat ze de week moeten afsluiten en daarna kunnen ze er niks meer aan veranderen. maar als het hun fout is kunnen ze dat oplossen door de uren op bijvoorbeeld deze week erbij te boeken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:56 schreef AlexC het volgende:
Hé als ik op Plaza niet op de rooster sta maar wel heb gewerkt krijg ik die dag niet uitbetaald toch? want ik had maandag gewerkt, maar op Plaza staat dat ik vrij was. Op Koninginnedag had ik ook gewerkt maar ik betwijfel of dat wel wordt meegenomen. Ik was ziek afgelopen week, maar ik ging weer werken vanaf Koninginnedag, maar er staat dat ik pas vanaf dinsdag kwam werken (op de rooster op Plaza). Mijn TL zei dat hij voor vrijdag niet meer kan veranderen![]()
rare praktijken daar.
Oh, en bij mij is de nieuwe AGF nog niet gedaan![]()
Is 't wat die snoepgroente en -fruit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |