Hoezo? Dat is niet arrogant bedoeld. Het is ook in zin van; mijn rug vindt dit niet lekker en ik kan wel meer dan dat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:13 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer vanwege die laatste zin...
Bullcrapquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:07 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja eerlijk is eerlijk ik vind dat en mijn mede collega's ook :p.
Daarin tegen is het ook gewoon saai werk.
Daar heb je ook best veel sjouw en til werk hoor. Niet om je te ontmoedigen, maar het is vrij zwaar..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:52 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga met pijn uit het hart weg bij TNT Post. Heb last van mijn rug en heb morgen mijn 1e fysiotherapie. Had al een in-take gesprek gehad en kreeg toen te horen dat ik beter kan stoppen bij TNT Post.
Ik ben alles behalve lui, ik bezorg ook elke ochtend de krant, heb een drukke opleiding. Heb een lange CV lijst dus werkervaring is er (ook horeca) dus opzich zou ik het ook tof vinden om bij de vlees- of brood afdeling te gaan werken. Maar echt geen vakkenvullen.. daar voel ik me echt te goed voor.
Heb 2 jaar in de horeca gewerkt in de stad hier als kok dus dat is het probleem niet, realiseer het ook wel.. als het maar niet constant is zeg maar. Dat is meer het probleem. Constante belasting van mijn rug.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Daar heb je ook best veel sjouw en til werk hoor. Niet om je te ontmoedigen, maar het is vrij zwaar..
Het is dus wel vrij constant.. Op bakkerij hou je je constant bezig met broden bijbakken, dingen in de oven doen en eruit te halen, dingen voor de volgende dag klaarzetten. Op deli moet er handel worden weggewerkt, kaas worden gevuld, vleeswaren optillen (ongeveer 2-3 kilo per stuk ). Daarnaast kan snijden ook belastend voor je rug zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:57 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Heb 2 jaar in de horeca gewerkt in de stad hier als kok dus dat is het probleem niet, realiseer het ook wel.. als het maar niet constant is zeg maar. Dat is meer het probleem. Constante belasting van mijn rug.
Ah, bedankt voor je informatie! Heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Het is dus wel vrij constant.. Op bakkerij hou je je constant bezig met broden bijbakken, dingen in de oven doen en eruit te halen, dingen voor de volgende dag klaarzetten. Op deli moet er handel worden weggewerkt, kaas worden gevuld, vleeswaren optillen (ongeveer 2-3 kilo per stuk ). Daarnaast kan snijden ook belastend voor je rug zijn.
Ik weet er alles vanaf. Ben vorig jaar geopereerd en mocht toen 6 weken niet werken. Daarna moest ik rustig aan doen met dingen tillen etc. Heb er lang over gedaan om alles weer te doen.
Hmm. Ik wil je niet ontmoedigen ofzo, het is namelijk wel een leuke en gezellige afdeling!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor je informatie! Heb ik wat aan.
Ik ga gewoon solliciteren en zet mijn verhaal neer en evt. een mondelinge toelichting en dan zie ik wel wat er uit komt!
Ja, haha, dan moet ik nu nog die drie cijfers te weten zien te komen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:32 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 't in mn telefoon zitten.
Het is pnl(eerste letter van je voornaam + eerste letter van je achternaam)(3cijfers)
Welke uren snachts dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:16 schreef Dipstaart het volgende:
In ons filiaal wordt al een tijdje 's nachts gewerkt. Zelf heb ik dit ook een tijdje gedaan, maar door verhuizing 3 maanden geleden mee gestopt, omdat ik geen vervoer heb om thuis te komen.
Nu, na 3 maanden.. plannen ze mij zonder overleg ineens toch in twee nachten achter elkaar! Ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen. K krijg niks geregeld (andere collega's regelen mag niet omdat er niet meer over contract uren heen gewerkt mag worden) en wordt dus verplicht om circa 4 à 5 uur lang 's nachts op straat te hangen! Gepraat met de baas en de planner, maar helaas, het is mijn probleem :| (volgens hun dan)
Iemand nog tips?
SM: aangeven 'ik wil best blijven werken bij AH' Vervolgens zelf ook zoeken (van te voren) en aangeven dat je anders wel in een van die filialen wilt werken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:54 schreef MarcovdL het volgende:
Hoe werkt dat precies, als je zelf overplaatsing aanvraagt? Bijvoorbeeld ergens aan de andere kant van het land ivm verhuizing. Gaat dat via je SM, OM of misschien Personeelszaken? En kan dat altijd?
Dat mag toch helemaal niet? Gewerkte uren moeten altijd uitbetaald worden, anders ben je met slavernij bezig.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:16 schreef Timminater het volgende:
Want bij ons word de norm belachelijk hoog gemaakt, en de mensen die dat niet redden krijgen te horen dat ze de overuren niet betaald krijgen omdat ze de norm niet gehaald hebben.
Je meot natuurlijk wel je werk af hebben. Doch: men moet in mijn ogen de kerk een beetje in het midden laten. op bepaalde tijden KAN je niet anders dan je werk niet af hebben. Iets met een plotselinge drukte of zo.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:27 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet? Gewerkte uren moeten altijd uitbetaald worden, anders ben je met slavernij bezig.
Naar mijn idee mag dit dus ook niet. Elk gewerkt kwartier moet uitbetaald worden. Maar als AH het gaat spelen op de vulnorm wil ik graag die vulnorm zwart op wit hebben, want die norm kunnen ze namelijk zo aanpassen.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:27 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet? Gewerkte uren moeten altijd uitbetaald worden, anders ben je met slavernij bezig.
Ja... dat had ik dus ook... Scriptje geschreven die alle mogelijkheden afliep... Het scriptje probeerde in te loggen met "pnlrk001" en mijn wachtwoord, dan "pnlrk002" en mijn wachtwoord... Ongeveer 1 poging per 1,5seconde. Bleek 513 te zijn... script heeft best lang aangestaanquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:18 schreef Phrits het volgende:
[..]
Ja, haha, dan moet ik nu nog die drie cijfers te weten zien te komen.
Er zijn maar 1000 mogelijkheden.
Lachen is dat!quote:Op zondag 16 mei 2010 12:24 schreef Brammie1 het volgende:
Moest gisteren werken, staat om 23:52 (8 minuten voor sluitingstijd) opeens de winkel stampvol met Lady Gaga gangersgelukkig ff de beveiliging kunnen seinen dat ze niemand meer binnen moesten laten. Sta je daar met nog 1 medewerker, en allebei ongeveer 20 man in de rij voor je kassa.
Altijd zo, om 23.45 is er dan even niemand, maar om 23.55 boem vol. En dan mensen zeuren dat ze naar binnen willen. Hallo wij moeten ook naar huis.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:24 schreef Brammie1 het volgende:
Moest gisteren werken, staat om 23:52 (8 minuten voor sluitingstijd) opeens de winkel stampvol met Lady Gaga gangersgelukkig ff de beveiliging kunnen seinen dat ze niemand meer binnen moesten laten. Sta je daar met nog 1 medewerker, en allebei ongeveer 20 man in de rij voor je kassa.
Ik weet wel wat het is maar ik ga het nog niet zeggen. iig weer zo'n afspinsel van voorgaande jarenquote:Op zondag 16 mei 2010 01:18 schreef sander89 het volgende:
Iemand die wil verkappen wat voor actie het gaat worden met het WK?
Want die dingen zijn tijden van te voren vast, toen ik nog bij de AH werkte keek ik wel is in die map met aankomende actie weken.
Dan moet je daar even heen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:39 schreef Robbinski13 het volgende:
[..]
Bij ons niet, alleen onze SM... (zegt ze)
Mijn sm verwijst me telkens naar een helpdesk, welke ik nergens, maar dan ook nergens kan vinden.quote:
3 euro iets zonder all in. Met all in 4,50 ofzo?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:36 schreef j95 het volgende:
Heeft iemand enig idee wat een 15 jarige bij de AH zou verdienen?
Enig advies over hoe ik zoiets moet doen dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 12:36 schreef Robbinski13 het volgende:
[..]
Ja... dat had ik dus ook... Scriptje geschreven die alle mogelijkheden afliep... Het scriptje probeerde in te loggen met "pnlrk001" en mijn wachtwoord, dan "pnlrk002" en mijn wachtwoord... Ongeveer 1 poging per 1,5seconde. Bleek 513 te zijn... script heeft best lang aangestaan
4,04 euro per uur.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:05 schreef monsterd. het volgende:
[..]
3 euro iets zonder all in. Met all in 4,50 ofzo?
3,02 dacht ik, ten minste, als het gelijk is aan het salaris met 14 jaar (mijn broertje is net bij ons filiaal begonnen) all-in zooi is 36%, dus dat komt er nog bij.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:05 schreef monsterd. het volgende:
[..]
3 euro iets zonder all in. Met all in 4,50 ofzo?
nee! shoo!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Crientj het volgende:
Mag ik mij hier als Ah2Go medewerkster ook melden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aight.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Crientj het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef bigbass het volgende:
[..]
nee! shoo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
3,04 en er komt 33% bij voor all - innquote:Op maandag 17 mei 2010 17:41 schreef bigbass het volgende:
[..]
3,02 dacht ik, ten minste, als het gelijk is aan het salaris met 14 jaar (mijn broertje is net bij ons filiaal begonnen) all-in zooi is 36%, dus dat komt er nog bij.
Sinds 2009 bestaan vul"normen" niet meer.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:34 schreef Timminater het volgende:
[..]
Naar mijn idee mag dit dus ook niet. Elk gewerkt kwartier moet uitbetaald worden. Maar als AH het gaat spelen op de vulnorm wil ik graag die vulnorm zwart op wit hebben, want die norm kunnen ze namelijk zo aanpassen.
Op die manier is het wel erg goedkoop je winkel in orde krijgen. Dat het 1x gebeurd omdat iemand niet doorwerkt, ok. Maar bij ons is het structureel met al het personeel, om gewoon maar minder uren te gebruiken.
Dus nogmaals, zijn die vulnormen van AH ergens te vinden ?
Nou bij ons willen ze nog al eens beetje pissed worden als we onze 'norm' niet halenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:12 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Sinds 2009 bestaan vul"normen" niet meer.
Ik werk ook bij To Goquote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Crientj het volgende:
Of je het nu via de camera bekijkt of zonder camera, veel verschil maakt dat toch niet uit?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:31 schreef Pindabroodje het volgende:
Beste collega's,
Ik heb even een vraag aan jullie of het acceptabel is wat mijn teamleider doet;
Hij controleert of ik mijn werk wel goed doe via de camera's, zo heeft hij mij 10 minuten lang bespiedt en had dan kritiek op de wijze waarop ik mijn werk deed (dat kan sneller!). Mijn vraag aan jullie is dus, mag dit? En zo nee, wat kan ik daar aan doen?
True, maar ik voel me wel enigszins aangetast in mijn privacy.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:06 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Of je het nu via de camera bekijkt of zonder camera, veel verschil maakt dat toch niet uit?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:09 schreef Pindabroodje het volgende:
[..]
True, maar ik voel me wel enigszins aangetast in mijn privacy.
Je weet dat die camera's er hangen en toch werk je er.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:09 schreef Pindabroodje het volgende:
[..]
True, maar ik voel me wel enigszins aangetast in mijn privacy.
Sure..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef j95 het volgende:
Even een vraagje:
Voor een werkstuk heb ik een loonstrook nodig, ik werk zelf niet.
Dus doe ik in dat werkstuk alsof ik aangenomen ben bij de AH en ik daar dus ga werken.
Nu wil ik daar graag een loonstrook bij invoegen, ik dacht misschien heeft iemand hier een loonstrook die hij wel met mij wil delen. Natuurlijk hoef ik niet jou persoonlijke gegevens te weten, dat kan je dan ook weghalen. Het gaat erom dat het eruitziet als een loonstrook van de AH.
Hopelijk kan iemand helpen!
Wanneer krijgen we weer loonquote:Forbidden
The resource you have requested is secured by the Access Server.
Yes... die krijg ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:33 schreef UncleSam het volgende:
Krijg je ook deze melding:
[..]
Wanneer krijgen we weer loon.
31equote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:33 schreef UncleSam het volgende:
Krijg je ook deze melding:
[..]
Wanneer krijgen we weer loon.
Waarom zijn de laatste 2 weken de pizzabroodjes 's middags om 2 uur al uitverkocht bij de AH-to-go op het zernike.quote:
Alleen TVT uren moet je er bij rekenen, dan zijn bij mijn weten de uren die je boven je contract werkt namelijk. Check verder even of het over de goede weken gaat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:14 schreef Phrits het volgende:
Ik heb een all-in loon en heb vorige week mijn eerste loonstrookje gekregen.
Hierop staat dat ik 32,50 uur heb gewerkt in de periode van 29-03 tot 26-04, terwijl ik eigenlijk 48,5 uur heb gewerkt. Ik heb ook een contract van 48 uur per periode en denk dus dat dit niet klopt.
Er staat nog wel wat over BCD, TOESLAGUREN, ADV-UREN en VAKANTIE-UREN, moet ik deze bij de 32,50 uur rekenen die op het loonstrookje staat of is het echt een fout van AH?
Geen ideequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:15 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Waarom zijn de laatste 2 weken de pizzabroodjes 's middags om 2 uur al uitverkocht bij de AH-to-go op het zernike.![]()
Ik heb dan bij de post 'AFREKENEN TVT UREN' 4,00 uren staan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:34 schreef bigbass het volgende:
[..]
Alleen TVT uren moet je er bij rekenen, dan zijn bij mijn weten de uren die je boven je contract werkt namelijk. Check verder even of het over de goede weken gaat.
toeslaguren zijn wat je ectra krijgt op zon- en feestdagen. TVT uren zijn uren die je gewoon hebt gewerkt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:41 schreef Phrits het volgende:
[..]
Ik heb dan bij de post 'AFREKENEN TVT UREN' 4,00 uren staan.
Bij 'TOESLAGUREN' staan nog eens 11,50 uren, die moet ik er dus niet bij tellen?
Hoe zit het met zon- en feestdagen op het loonstrookje?
De weken kloppen gewoon.
Oke, dan kom ik dus nog op 12 uur te weinig uit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:47 schreef bigbass het volgende:
[..]
toeslaguren zijn wat je ectra krijgt op zon- en feestdagen. TVT uren zijn uren die je gewoon hebt gewerkt.
Bij mij is de som van de gewerkte uren en de toeslag-uren altijd gelijk aan mijn contract-uren per periode.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef Phrits het volgende:
[..]
Oke, dan kom ik dus nog op 12 uur te weinig uit.
Nog even nagaan of die toeslaguren wel kloppen.
Dankjewel!
Met all-in loon ziet je loonstrook er al sowieso er vreemd uit. Je kunt als het goed is op plaza wat meer uitleg erover bekijken. zag laatste en linkje ergens ervanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:02 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Bij mij is de som van de gewerkte uren en de toeslag-uren altijd gelijk aan mijn contract-uren per periode.
TVT-uren krijg ik eens per half jaar uitbetaald en deze komen er apart bij te staan (extra money dus).
Als ik bij jou zo kijk is de som van je gewerkte uren + toeslag-uren + TVT-uren gelijk aan 48 uur. Op zich wel een beetje vreemd trouwens want werk je <12 uur per week heb je helemaal geen recht op toeslag-uren. Ziet er uit alsof ze creatief bezig zijn geweest om zo hun budget aan uren p/w niet te overschrijden, maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben
Vraag gewoon aan je baas/teamleider/planner die kunnen dat zo voor je nakijken / uitleg geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |