Met de Benz kom ik daar niet, en zowel; niet met die snelheden; dat kost voorbumpers op dat baggerwegdek.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:58 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik zal wel opletten op een Benz de volgende keren op de A20. Kom daar ook regelmatig een zwarte Audi A5 tegen die ook wel van doorrijden houdt.
Jammer, dan pak ik toch iedere dag 2 camera's, wat er net 1 teveel is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Begin vanaf Crooswijk; één portaal voor het tunnneltje voor afrit Centrum, daarna uiteraard bij de splitsing naar de 13 en daar tot net na het viaduct bij Spaanse Polder/Zestienhoven, en als je rechtdoor richting Schiedam gaat staat de laatste net voor afrit Spaanse polder.R'dam West.
Andere kant op op dezelfde plaatsen, maar dan andersom uiteraard.. Je kunt ze gewoon zien natuurlijk op de tegenstelde baan... als je ze daar ziet hangen hangen ze aan jouw kant ook
Inderdaad, en als het nog niet echt 'file' is, wordt er op de RECHTER rijbaan gewoon 50-60 gereden, OP DE TELLER. Ik irriteer me daar altijd zo kapot aan, dat ik vanaf het begin al probeer zo hard mogelijk iedereen voorbij te planken en dan op het laatste moment naar rechts te zwiepen om de afslag te pakken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's afrit Centrum, volgens google streetview hangt daar idd niks, ik denk dat dat te maken heeft met de afstand tussen het begin van de TC en de afrit, die zal niet lang geneg zijn voor een fatsoenlijke meting..
Leuk weetje idd![]()
Het is overigens bijna godsonmogelijk om daar echt hard te rijden; iedereen rijdt daar 75, ik háát dat stuk Ring![]()
Op de motor kun je tussen TC lussen doorrijden
Gewoon effe in je spiegels kijken als je er onderdoor rijdt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar staan de camera's voor de TC eigenlijk allemaal op het hele traject?
Nu ligt er toch wel een nieuw stukje asfalt tussen Capelle en Nieuwerkerk. Is goed te doen vind ik. Andere kant is slechterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met de Benz kom ik daar niet, en zowel; niet met die snelheden; dat kost voorbumpers op dat baggerwegdek.
Meestal rijd ik daar op de motor; die heeft nergens last van
Ik doelde op dat stukkie parallelweg langs de gebroeders van Vliet, de snelweg is prima te doen iddquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:14 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Nu ligt er toch wel een nieuw stukje asfalt tussen Capelle en Nieuwerkerk. Is goed te doen vind ik. Andere kant is slechter![]()
Trouwens de oprit bij Capelle is ook goed te doen als je geen verkeer voor je hebt.
Dit topic heeft meer pics van snelheidsmeters nodig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:19 schreef Oksel het volgende:
295 in de Ferrari van mijn schoonpa, 220 in mijn BMW 118d. Eergisteren nog. Had een Suziki Swift sport die me bij kon houden.
Inderdaad dat stukje is bagger voor je voorbumperquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doelde op dat stukkie parallelweg langs de gebroeders van Vliet, de snelweg is prima te doen idd
Hm. Heb geen foto's. Wel filmpje, dat ik meerij met m'n schoonpa in de nieuwe Ferrari California:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:40 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dit topic heeft meer pics van snelheidsmeters nodig.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hm. Heb geen foto's. Wel filmpje, dat ik meerij met m'n schoonpa in de nieuwe Ferrari California:
(Ja, hij's Duits)
En een filmpje van de Ferrari waarin ik de 295 deed:
Eerste is standaard, 2e (de 360 spider) heeft een sportuitlaat, en is luider dan elke andere wegauto..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef invine het volgende:
[..]
Ze klinken wel lekker, maar wat zijn dat voor kleine (lees gevaarlijke) wegen?
Dan heb je een groot hart....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:10 schreef Oksel het volgende:
Oh, is Duitsland. Daar heb je nog achteraf landweggetjes die verlaten zijn.
Dat je veel aandurft.quote:
Dat hangt mede af van de snelheid die je mee kan nemen uit de bocht en of je ideale schakelmomenten hebt gepakt (om over de tijd tussen verzetswissels niet te spreken) of niet...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:16 schreef JJH het volgende:
Hoeveel zou een Porsche 997 Carrera2 doen aan het eind van het rechte stuk?
In zulke auto's voelt het anders aan.. veel sneller, veiliger, stabieler. Met mijn eigen BMW doe ik zulke dingen echt niet.quote:
Ik weet het... Maar je bent net zo hard dood in die dingen als in je BMW maar ik begrijp je punt. Ook remmen die dingen op zo'n hoge snelheid veel beterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
In zulke auto's voelt het anders aan.. veel sneller, veiliger, stabieler. Met mijn eigen BMW doe ik zulke dingen echt niet.
Met dat soort auto's is het probleem eerder dat jij niet dood bent, maar iemand anders die je tegenkomt wel..quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:10 schreef jackson het volgende:
Ik weet het... Maar je bent net zo hard dood in die dingen als in je BMW maar ik begrijp je punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |