Ik vind alles leuk en aardig, maar je gaat toch niet serieus beweren dat je 295 km/u op die wegen hebt gereden? Op het filmpje kom je bij die snelheid ook niet in de buurt...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Oksel het volgende:
In zulke auto's voelt het anders aan.. veel sneller, veiliger, stabieler.
Dat zegt dan heel wat over jouw rijkunsten. Of de auto.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:32 schreef Intrepidity het volgende:
160 in een Fiat Bravo 1.6, meer vind ik onverantwoord in Nederland.
Of over de momenten en locaties waar ik rij. Ik doe er slechts woon-werkverkeer mee, dus in de spits. Soms (zoals nu in de meivakantie) kun je het gas wel lekker intrappen omdat het rustig is, maar tijdens een normale spits ga ik uit principe niet harder rijden als ~140.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:43 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dat zegt dan heel wat over jouw rijkunsten. Of de auto.
Onverantwoord, omdat je als het wat drukker is altijd situaties kunt tegenkomen waar je op hoge snelheden onvoldoende reactietijd voor hebt. Ik ben niet zozeer bang voor m'n eigen rijkunsten, die ken ik wel, maar meer voor het tokkievolk wat zich op de weg bevindt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:53 schreef Lightning_NL het volgende:
vind je die snelheden dan onverantwoord, of is het simpelweg niet mogelijk door ander verkeer?
Nee, maar de 180-200 haalden we daar wel, tenminste met die 360. Op dat weggetje. 295 reden we op de snelweg. Binnenkort heeft mijn schoonpa de California thuis staan.. eens kijken wat dat doenquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind alles leuk en aardig, maar je gaat toch niet serieus beweren dat je 295 km/u op die wegen hebt gereden? Op het filmpje kom je bij die snelheid ook niet in de buurt...
Nog afgezien van het feit dat het wegdek oneffen oogt en stuitert bij 200+ mijn auto echt alle kanten op. En nou is zo'n ferrari af-fabriek wat minder hard, maar ook die zal niet meer rustig rijden op dat wegdek met die snelheden.
Op de teller aantikken is op een recht stuk wel even te doen natuurlijk. Vooropgesteld dat je de weg daar kent, maar dat zal ongetwijfeld zo zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:24 schreef Oksel het volgende:
Nee, maar de 180-200 haalden we daar wel, tenminste met die 360. Op dat weggetje.
310 zou mogelijk moeten zijn. Mooie auto trouwens. Een van de weinige Ferrari's die ik mooi vind.quote:295 reden we op de snelweg. Binnenkort heeft mijn schoonpa de California thuis staan.. eens kijken wat dat doen![]()
elke snelheid boven de 100 met een alfa vind ik al te link.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:52 schreef Palomar het volgende:
Haalde laatst met gemak 180 op de GPS met mn Alfa 156, om even te testenHij kan nog wel harder, maar blijf zulk soort snelheden toch altijd een beetje link vinden als je niet van te voren je banden e.d. goed gecheckt hebt (al doe je bij 140 ook weinig als je een klapband krijgt, maar goed...).
En een hele prestatiequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
elke snelheid boven de 100 met een alfa vind ik al te link.
quote:Nicole Yes I had a good trip...and I even didn't crash the Ferrari
230 km/h in the 4th gear on small busy countryside roads...
I love you too, see you tomorrow
245 met een BMW 318i, heel bijzonderquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:38 schreef Turquaz52 het volgende:
245 met mijn BMW net uit de garage![]()
![]()
318i Automaat btw..![]()
Misschien was het 145...quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
Helemaal omdat hij ongeveer 38 jaar oud is..Die BMW dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |