SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toevoegingen/opmerkingen welkom!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:15 schreef Beijtje het volgende:
Ik hou van een combi van oud en modern...Ik hou eigenlijk van alles: strak, modern, landelijk, kitsch, retro, noem maar op...
Hebben jullie ook voorbeelden? Als in plaatjes en of als je wil foto's?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een jaren 70-rechthoekig-blok-beton-huis.
ik hou heel erg van de jaren 30 huizenbouwstijl, maar dat is hier gewoon niet haalbaar.
ik heb nu een soort allegaartje.
Foto's zullen volgen als mijn huis helemaal is zoals het moet zijn straksquote:Op maandag 3 mei 2010 22:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie ook voorbeelden? Als in plaatjes en of als je wil foto's?
Laten zien wat je wilt en hoe je dat (deels) hebt bereikt enz.
het eerste dat me te binnen schiet is de voordeur.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie ook voorbeelden? Als in plaatjes en of als je wil foto's?
Laten zien wat je wilt en hoe je dat (deels) hebt bereikt enz.
Zinken dakgoten even off topic, waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef aegor102 het volgende:
En hoever trek je de stijl door, b.v wij hebben een jaren dertig huis met een aanbouw eraan uit 1978.
Wij hebben ervoor gekozen om bepaalde zaken in de aanbouw niet helemaal in de jaren 30 stijl te doen, zoals hoge plinten, architraven enz.
Buiten hebben we hier wel weer meer in de jaren 30 gedaan b.v zinken dakgoten, oversteken en in plaats van een recht boeiboord met aluminium houten boeiboorden met een sierrandje en zo'n rond zinkrandje bovenop.
Dit om meer een eenheid te krijgen met het originele huis uit 1932.
Grappig, want dat deden ze lang voor de jaren '30 al.....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:27 schreef Ml-etje het volgende:
Tik jaren 30 in op google en dan krijg je dit
[ afbeelding ]
Een goede loodgieter kan die je zo voor je maken (even zoeken op lood- en zinkwerken)quote:Zinken dakgoten even off topic, waar heb je die vandaan?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:18 schreef error_404 het volgende:
[..]
Grappig, want dat deden ze lang voor de jaren '30 al.....
[..]
Een goede loodgieter kan die je zo voor je maken (even zoeken op lood- en zinkwerken)
Ik heb ze besteld via mijn aannemer die ze van een zinkwerker heeft, is wel maatwerk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:18 schreef error_404 het volgende:
Een goede loodgieter kan die je zo voor je maken (even zoeken op lood- en zinkwerken)
Heb je een foto van die boeiborden?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:35 schreef aegor102 het volgende:
[..]
Ik heb ze besteld via mijn aannemer die ze van een zinkwerker heeft, is wel maatwerk.
Waar hou je van? Modern of ouderwets of?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:42 schreef Merlijn het volgende:
TVP, ik mag hopelijk binnenkort ook mijn eigen huis inrichten. Maar als man ben ik in zijn geheel niet voorzien van enig voorstellingsvermogen voor interieurcombinaties![]()
Deze even in de gaten houden....
Hallo bleiblei, zal morgen even een paar foto's van maken en in mijn topic posten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je een foto van die boeiborden?
Wij hebben hier op de aanbouw een boeibord waar ik niet echt tevreden mee ben.
De aannemer heeft die gemaakt van 2 losse platen en de schilder heeft niet even de kier tussen die platen dicht gesmeerd. Kortom, als ik er een nieuwe op zet is een sierrandje wellicht een optie
.
Hier eigenlijk hetzelfdequote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
wij hebben een 13 in een dozijn huis.... ook zo een jaren 60 vierkante box....
stijl: geen, gewoon recht toe recht aan... meubels wel wat robuust, daar hou ik wel van, het lompere werk.... ze zeggen ook altijd dat ik zelf lomp ben...
Dakkapel 1932/33 met origineel boeiboord , nieuwe aanbouw en een stukje dakgoot. we hebben de boeiboorden overal gelijk gemaakt aan het boeiboord van de oude dakkapel, dakgoten zijn ook overal zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je een foto van die boeiborden?
Wij hebben hier op de aanbouw een boeibord waar ik niet echt tevreden mee ben.
De aannemer heeft die gemaakt van 2 losse platen en de schilder heeft niet even de kier tussen die platen dicht gesmeerd. Kortom, als ik er een nieuwe op zet is een sierrandje wellicht een optie
.
subtiele kick voor een potentieel leuk topicquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar hou je van? Modern of ouderwets of?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
subtiele kick voor een potentieel leuk topic
[ afbeelding ]
Tja, beetje lastig te omschrijven denk ik.
Dit spreekt mij bijvoorbeeld wel aan, en ik ga ook voor een dergelijke indeling.
Loopt die " mag ik even bij je binnen kijken' reeks trouwens nog? ook altijd leuk om bij mensen binnen te kijken hoe zij de inrichting hebben gedaan.
ik vind dit best leuk, maar dan wel bij een ander.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:51 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik vind alles wel leuk, ik gruwel alleen van een strak interieur (bv zwart en wit hoogglanzend) ik vind het veel leuker om met verschillende dingen te combineren.
Ik vind dit echt![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |