Of gewoon ergens andersquote:Op maandag 3 mei 2010 20:57 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik ook hoor, weet alleen nog niet of Luna dan bij der eigen huis is of die van DW
Blijven crashen? We wonen beide nog bij ;t ouderlijk gezag.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:54 schreef Gotrick het volgende:
[..]
We gaan een zwem-meet houden, nu moeten we nog een datum hebben.. locatie hebben we bijna zekers al.
En we moeten nog even kijken of we na het zwemmen crashen bij Luna of DW
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blijven crashen? We wonen beide nog bij ;t ouderlijk gezag.
Ik ook, of hebben jullie strenge ouders?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja en, werk je ze wegquote:Op maandag 3 mei 2010 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Kunnen niet zomaar een stel randdebielen blijven slapen.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik ook, of hebben jullie strenge ouders?
Ach dat geeft toch nietquote:
Nee niet echt, maar ik denk niet dat het een goed idee is als hier zoveel mensen blijven slapenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik ook, of hebben jullie strenge ouders?
Wat noem je veel?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ik denk niet dat het een goed idee is als hier zoveel mensen blijven slapen
Trev en ik zijn toffe gasten, Stoep daar in tegen durf ik geen garantie over te gevenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Kunnen niet zomaar een stel randdebielen blijven slapen.
Datum is nog niet bekend.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach dat geeft toch nietZien ze eindelijk hun verloren schoonzoon
maar uhm even serieus(ja serieus ik ja) Wanneer?
Als jij of DW een grote tuin heeft dan kunnen we met een legertent komenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ik denk niet dat het een goed idee is als hier zoveel mensen blijven slapen
Stoep mag bij mij in bed slapen.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:02 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Trev en ik zijn toffe gasten, Stoep daar in tegen durf ik geen garantie over te geven
Ik heb geen grote tuin.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als jij of DW een grote tuin heeft dan kunnen we met een legertent komenIk ga er vanuit dat het niet vriest
Ja prima, des noods zetten we meerdere tentjes neerquote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als jij of DW een grote tuin heeft dan kunnen we met een legertent komenIk ga er vanuit dat het niet vriest
Dan kan je wel hier komen en als je iets langer wacht zijn mijn ouders ook nog pleitenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik woon naast een ijsbaan, daar kunnen we ook met z;n allen gaan crashen. BBQ erbij.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
We gaan wel op elkaars schouders staanoptisch bedrog
Opgelostquote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan je wel hier komen en als je iets langer wacht zijn mijn ouders ook nog pleiten
We graven een heull diep gat en dan kunnen we 's nachts ook zwemmenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen dan is een anders zwembad wel aan te raden en ook een paar auto's
Als Luna en DW bij mij in de auto gaan vind ik het primaquote:Op maandag 3 mei 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ohja.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
snoepert, kan je ze ook ophalenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:05 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Als Luna en DW bij mij in de auto gaan vind ik het prima
In een mooie auto horen mooie meidenquote:
Der is dan nog wel een plekje over.. iets voor jou?quote:
en anders mag er wel eentje bij mij op schootquote:Op maandag 3 mei 2010 21:08 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Der is dan nog wel een plekje over.. iets voor jou?
Hebbie geen auto/rijbewijs?quote:
We zullen een glimlach naar je werpen als we langscheurenquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:12 schreef Gotrick het volgende:
[..]
We zullen een glimlach naar je werpen als we langscheuren
Dan kunnen wij zeker lachenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik neem camera meeKomt allemaal op joeptjoep
Jammerrrrrquote:Op maandag 3 mei 2010 21:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Luna een tweeling zus heeft
Deze vakantie? u zit zeker nog op school?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Maarruhm hebben we geen vakantie meer tussen deze vakantie en de zomer vakantie?
Nu dan de meivakantie, over ruim een week hemelvaart en dan een week verder Pinksteren, dat is alles wat er nog isquote:Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Maarruhm hebben we geen vakantie meer tussen deze vakantie en de zomer vakantie?
Wel een gewone zus?quote:
Op school nog welquote:Op maandag 3 mei 2010 21:15 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Deze vakantie? u zit zeker nog op school?
Dat klopt! ik ben dan wel 19 maar ik wil niet bij de kansloze jongeren horen dus ben ik nog bezig met schoolquote:Op maandag 3 mei 2010 21:15 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Deze vakantie? u zit zeker nog op school?
Ohja, voortaan moet ik eerst maar eens ff geboorte datums checken alvorens te vragen...quote:Op maandag 3 mei 2010 21:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat klopt! ik ben dan wel 19 maar ik wil niet bij de kansloze jongeren horen dus ben ik nog bezig met school
Ruilen voor mijn kutpuber zusje?quote:
vooral pijnlijk als je op de 2de etage zitquote:Op maandag 3 mei 2010 21:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
je zou maar een schuindak hebbenDan val je steeds
haha kan gebeuren!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:17 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ohja, voortaan moet ik eerst maar eens ff geboorte datums checken alvorens te vragen...![]()
Hey! Ik ben ook 17, zo erg is dat niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe oud is de jouwe, ik heb er hier eentje van 17
17 word ze in September, heb je daar wat aan?quote:
Zal ik haar ruilen met jou?quote:
Hmm... pics?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:19 schreef Gotrick het volgende:
[..]
17 word ze in September, heb je daar wat aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm.. dat valt toch wel mee. Ik ben dan ook geen echte puber, maar zo erg kan dat toch niet zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 21:19 schreef Gotrick het volgende:
[..]
17 word ze in September, heb je daar wat aan?
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm... pics?
Godver... nee je heb gelijk.. ik vraag het ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
Als ik mag slaan dan is het niet erger anders zou ik het niet wetenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hmmm.. dat valt toch wel mee. Ik ben dan ook geen echte puber, maar zo erg kan dat toch niet zijn
Een broertje van 14 is veel erger geloof ik
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm... pics?
HET IS UITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:21 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Godver... nee je heb gelijk.. ik vraag het ook altijd
Neem haar maar mee naar het zwemfeestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eem keuren
![]()
Dat weet ik niet, ik ken je nietquote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hmmm.. dat valt toch wel mee. Ik ben dan ook geen echte puber, maar zo erg kan dat toch niet zijn
Een broertje van 14 is veel erger geloof ik
Hoi Lunaquote:
Hoezo? Jij bent nog steeds mijn enige liefde. Ik houd van jou LUNA!!!!quote:
Nicequote:
jij klinkt net een oudere broerquote:Op maandag 3 mei 2010 21:21 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ken je niet![]()
Maar zo erg als mijn zusje kan vast niet
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent nog steeds mijn enige liefde. Ik houd van jou LUNA!!!!Ik vroeg alleen hoe ze eruit zag omdat ik mensen zoek voor photoshoots. En ik heb jou nooit aangeboden omdat jij te mooi bent! En ik wil je voor mij alleen!
Shitquote:
Ga eens weg. Jij hebt belangrijkere dingen te doenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:23 schreef Gotrick het volgende:
Godver de Fuuu... blijf ik hangen hier op Fok! en krijg geile sms´jes.. ik wil slapen!
is het weer goed tussen ons?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:24 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
is het weer goed tussen ons?
Ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Van wie?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:23 schreef Gotrick het volgende:
Godver de Fuuu... blijf ik hangen hier op Fok! en krijg geile sms´jes.. ik wil slapen!
Slaap zequote:
Omdat ze mijn soulpartner is!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom ben jij nou ongeveer net zo oud als mijn zusje en niet gewoon 2 jaar ouder of zo
Waaromquote:Op maandag 3 mei 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom ben jij nou ongeveer net zo oud als mijn zusje en niet gewoon 2 jaar ouder of zo
let maar is op jij!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijktmaar je maakt toch geen kans
dan vind ik 8 juli 1987 toch een betere dagquote:
Toen werd mijn broer 3.quote:
Ik denk dat 2dequote:Op maandag 3 mei 2010 21:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ok maar gaan we nu zwemmen in de komende 3 week(iets met vakantie). Of wachten we 1-2 maand?
Nou... 29/ 30 mei kan ik niet. 6 juni niet. Dus. Verder weet ik het zo niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ok maar gaan we nu zwemmen in de komende 3 week(iets met vakantie). Of wachten we een 1-2 maand?
ik ben meer voor 9-9-1986quote:Op maandag 3 mei 2010 21:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
dan vind ik 8 juli 1987 toch een betere dag
Ja maar da's 5 jaar daarvoor.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
het weekend van 20 juni kan ik niet(en dan moet NL ook nog voetballen)quote:Op maandag 3 mei 2010 21:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou... 29/ 30 mei kan ik niet. 6 juni niet. Dus. Verder weet ik het zo niet.
Dan kan ik ook niet, dan zit ik in Duitsland.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
het weekend van 20 juni kan ik niet(en dan moet NL ook nog voetballen)
Ik nog meer in the middle of nowhere dan dat ik nu al zitquote:Op maandag 3 mei 2010 21:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan kan ik ook niet, dan zit ik in Duitsland.![]()
Pinksterweekend kan ik niet, 29/30 mei kan ik niet. Verder gaat mijn agenda atm nietquote:Op maandag 3 mei 2010 21:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou... 29/ 30 mei kan ik niet. 6 juni niet. Dus. Verder weet ik het zo niet.
1985 was pas ècht een topjaarquote:Op maandag 3 mei 2010 21:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Godsamme echt wel... Heletijd van die kindjes van 12 bij de AH weg lopen trappenquote:
Gewoon een grotere bek terug gevenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:35 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Godsamme echt wel... Heletijd van die kindjes van 12 bij de AH weg lopen trappenkindjes met scooters en petjes op en enorme grote bek enzo je weet wel
Ja 1,5 jaar ja. Duh.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
en mijn datum zie je niet
Typisch ontkenning weer!
Daar voel je niets vanquote:
Ze gooide een vol blikje cola naar me toe... en toen smeet ik dat blikje terug en ik raakte welquote:
Zo maak je nog eens wat meequote:Op maandag 3 mei 2010 21:37 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ze gooide een vol blikje cola naar me toe... en toen smeet ik dat blikje terug en ik raakte welToen ging ik dreigend praten dat ze maar beter op moesten hoepelen of anders !!!!!! en toen krabbelde ze na 5 min gescheld toch maar weer terug hun holletje in
volgende week weer een nieuw avontuur met dit soort aso volk
Kusjes en knuffelsquote:Op maandag 3 mei 2010 21:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
niet zo kortaf
Ik voel me achteruit gesteld
Dat is ideaalquote:Op maandag 3 mei 2010 21:38 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Haha het leuke is dat ik mag doen wat ik wil van de baas
Hahaha wat een verhaalquote:Op maandag 3 mei 2010 21:37 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ze gooide een vol blikje cola naar me toe... en toen smeet ik dat blikje terug en ik raakte welToen ging ik dreigend praten dat ze maar beter op moesten hoepelen of anders !!!!!! en toen krabbelde ze na 5 min gescheld toch maar weer terug hun holletje in
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
In bikini met een stel fokkers.
Let me think....
Nope
Hoezo niet, DW is ook van de partijquote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Let me think....
Nope
24-05-1991 dan.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
dan is 11-02-1991 al een stuk beter he
en dat in zoeen nette buurt als de albert heijnquote:Op maandag 3 mei 2010 21:37 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Lekker gepoept?quote:
Wil je mij niet zo in het openbaar versierenquote:
Niet? Wij gaan tenminste samen naar de sauna.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Let me think....
Nope
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wil je mij niet zo in het openbaar versieren
Straks slaat Luna je nogIk sla terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Damn, m'n Ninja edit verpestquote:
Hey Marijke!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
Huppel, ik moest nog aan je denken, ik reed weer langs hoogeveenHoe staat het met george?
sorryquote:Op maandag 3 mei 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Damn, m'n Ninja edit verpest![]()
Ik was nog wat vergeten
Maar hooooooooi!
Die wacht bij de garage tot ik geld heb.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
Huppel, ik moest nog aan je denken, ik reed weer langs hoogeveenHoe staat het met george?
privemeetquote:Op maandag 3 mei 2010 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet? Wij gaan tenminste samen naar de sauna.
En ik ben van de straat, ik sla harder jewaidsquote:
ZEG! Niet deluna pesten!quote:
Sorry maar ik moet het dan voor Luna opnemenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik ben van de straat, ik sla harder jewaids
Neelixquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wacht bij de garage tot ik geld heb.
Heb nu ff geen haast met george, kan toch niet rijden nu
[..]
privemeet
BITCHFIGHT! WOOOHOOO!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En dat bij het zwembaden in Bikini
Groot gelijk heb je!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
sorryMaar ik pas hem lekker niet aan
Ha, hoeveel heeft ie eigenlijk al op de teller staan?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neelix![]()
Alles goed met de Sputnik!Ik heb er bijna de eerste 2000 km opzitten
![]()
Doe ik neit.quote:
Waarom mag hard slaan niet?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Sorry maar ik moet het dan voor Luna opnemenHard slaan mag niet
Sexy slaan mag wel
Ik ben underground, je overleeft het niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik ben van de straat, ik sla harder jewaids
Jaquote:Op maandag 3 mei 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wacht bij de garage tot ik geld heb.
Heb nu ff geen haast met george, kan toch niet rijden nu
[..]
privemeet
Ga maar rollebollen ofzo!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe ik neit.
[..]
Waarom mag hard slaan niet?Ik kan toch niet hard slaan nu, teveel gezeik met m;n hand nog
Jou overleeft niemand.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben underground, je overleeft het niet.
Nee, auw.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ga maar rollebollen ofzo!gewoon naast het zwembad
Ik en mezelf en dat is voor velen al niet te doenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben underground, je overleeft het niet.
Slechts 95.800 nogwatquote:Op maandag 3 mei 2010 21:47 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ha, hoeveel heeft ie eigenlijk al op de teller staan?
Dat valt ook wel weer mee.quote:
Ik hoef niet ingesmeerd te wordnequote:Op maandag 3 mei 2010 21:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
owOk ga dan maar naast elkaar zitten te zonnen en dan smeer ik jullie in
Het was maar een grapje van mijn allereerste opmerking, trek het je niet zo aanquote:Op maandag 3 mei 2010 21:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik kan echt niks met zulke opmerkingen
Boeit het je nou wel, of juist helemaal niet
Ik ben al uit elkaar aan ;t vallen ja.quote:
Gaafquote:Op maandag 3 mei 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben al uit elkaar aan ;t vallen ja.
Ik heb gevoelig hoekje in mij. Daar kicken de vrouwtjes opquote:Op maandag 3 mei 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was maar een grapje van mijn allereerste opmerking, trek het je niet zo aanBen je een meisje ofzo?
Dat is niet heel ver meer nee,quote:Op maandag 3 mei 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slechts 95.800 nogwatEn nee, ze is niet rond geweest
![]()
maar dat gebeurd bij mij nog wel
Ehm, nee hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 21:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb gevoelig hoekje in mij. Daar kicken de vrouwtjes op
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb gevoelig hoekje in mij. Daar kicken de vrouwtjes op
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat is niet heel ver meer nee,voor de sputnik dat ie het al zo lang volhoudt!
Het is neit dat ik verbrand ofzoquote:
ugh... Ik ben niet TE gevoelig! gewoon precies goed gevoeligquote:Op maandag 3 mei 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, nee hoor![]()
Je hebt gevoelig en gevoelig he?
![]()
Dan krijg je ruzie met ;r vriendjequote:
in staat van ontbinding?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben al uit elkaar aan ;t vallen ja.
Dat zeg jijquote:Op maandag 3 mei 2010 21:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
ugh... Ik ben niet TE gevoelig! gewoon precies goed gevoelig
Krijg wat.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wil je mij niet zo in het openbaar versieren
Straks slaat Luna je nogIk sla DW nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ruzie maken om voetbalquote:
Al 2 dagen.quote:
Ga ergens anders pestenquote:
Jep.quote:
OMG!quote:
Nog zo eenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jong ajax is ook geen kampioen geworden, jong psv is kampioen namelijk!
Ajaxquote:Op maandag 3 mei 2010 21:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jong ajax is ook geen kampioen geworden, jong psv is kampioen namelijk!
Gelukkig maar.quote:
Dat ben ik dan ook wel weer met je eensquote:
en ik ben ook nog niet klaarquote:
Jep. En ik zit er leuk tussenin.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG!sorry, maar dat is gewoon echt triest
_!
Vooral ook omdat er veel gezegd werd dat ajax kampioen wordtquote:Op maandag 3 mei 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook wel weer met je eensHet is maar net waar je je druk om maakt
Kom op zeg, voetbal.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook wel weer met je eensHet is maar net waar je je druk om maakt
net als **** zeg maar?quote:
quote:
quote:
Dit dus!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kom op zeg, voetbal.Dat hoort toch gezellig te zijn.... neem een voorbeeld aan Twente zeg
Het hoort altijd gezellig te zijn, het is een sport geen levensmissie ofzoquote:Op maandag 3 mei 2010 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kom op zeg, voetbal.Dat hoort toch gezellig te zijn.... neem een voorbeeld aan Twente zeg
Voor sommige dus welquote:Op maandag 3 mei 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het hoort altijd gezellig te zijn, het is een sport geen levensmissie ofzo
Wie?quote:
Wel een sport met heull veull geld!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nouja, dat mag wel. Als je het maar leuk houdtquote:Op maandag 3 mei 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als Wouter mij maar gaat pesten omdat bart niet online is.quote:
RIP aan de nabestaandenquote:
joah. best welquote:
Ja en? Is het dan ineens leuker? Dacht het niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wel een sport met heull veull geld!
AjaxieD.quote:
Natuurlijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik word hier gewoon aan de kant geschoven
mwah het maakt het wel dragelijkerquote:Op maandag 3 mei 2010 22:02 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja en? Is het dan ineens leuker? Dacht het niet.
Schatje tochquote:Op maandag 3 mei 2010 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als Wouter mij maar gaat pesten omdat bart niet online is.
Blokkeren FTWquote:Op maandag 3 mei 2010 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
Ik weet wat je bedoelt en ik zie Feijenoord donderdag ook nog wel met 3-0 winnenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah. best wel
vooral vanwege alle anti-FCT berichtgeving en arrogantie in A'dam
quote:
Ik blokkeer niet.quote:
Nou zeg, en ik dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik ga even een uurtje in een hoekje zitten huilenWellicht tot straks!
![]()
En terecht, moet je maar blij wezen voor Twentequote:Op maandag 3 mei 2010 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doei doeiquote:Op maandag 3 mei 2010 22:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
![]()
ik hoop dat de JC schaal tussen FCT en Feyenoord gaatquote:Op maandag 3 mei 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt en ik zie Feijenoord donderdag ook nog wel met 3-0 winnen
Doe eens neit.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt en ik zie Feijenoord donderdag ook nog wel met 3-0 winnen
Je bent echt wel te gevoeligquote:Op maandag 3 mei 2010 22:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
En terecht, moet je maar blij wezen voor Twente
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan niet, succes met al het gepestquote:
Ja, da's bekend ja. Heel bekend.quote:
zo erg pest ik nou ook weer niet. 't was alleen dat Bart het toen leuk vond dat AZ gewonnen had van FCT. en nu vind ik het leuk dat FCT kampioen isquote:Op maandag 3 mei 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan niet, succes met al het gepestMag je ook niet meer klagen
ikke wel hier in de scquote:Op maandag 3 mei 2010 22:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, da's bekend ja. Heel bekend.
bekend.
Ben jij ook bekend?
Waar klaagt ze dan überhaupt over?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo erg pest ik nou ook weer niet. 't was alleen dat Bart het toen leuk vond dat AZ gewonnen had van FCT. en nu vind ik het leuk dat FCT kampioen is
bekend of berucht?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, da's bekend ja. Heel bekend.
bekend.
Ben jij ook bekend?
Nee.quote:
Ik klaag ook niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan niet, succes met al het gepestMag je ook niet meer klagen
ik begon tegen haar omdat bart zonet nog niet online wasquote:Op maandag 3 mei 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar klaagt ze dan überhaupt over?![]()
Dat verdomde voetbalgezeik steeds.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar klaagt ze dan überhaupt over?![]()
Barts pc is overleden.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik begon tegen haar omdat bart zonet nog niet online was
wie ben jij dan?quote:
Ik ben tegen voetbal.quote:
Think happy placequote:
Die ene, uit Twentequote:
NIET UIT TWENTEquote:Op maandag 3 mei 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ene, uit TwenteJullie hebben op dezelfde kamer geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |