Of gewoon ergens andersquote:Op maandag 3 mei 2010 20:57 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik ook hoor, weet alleen nog niet of Luna dan bij der eigen huis is of die van DW
Blijven crashen? We wonen beide nog bij ;t ouderlijk gezag.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:54 schreef Gotrick het volgende:
[..]
We gaan een zwem-meet houden, nu moeten we nog een datum hebben.. locatie hebben we bijna zekers al.
En we moeten nog even kijken of we na het zwemmen crashen bij Luna of DW
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blijven crashen? We wonen beide nog bij ;t ouderlijk gezag.
Ik ook, of hebben jullie strenge ouders?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja en, werk je ze wegquote:Op maandag 3 mei 2010 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Kunnen niet zomaar een stel randdebielen blijven slapen.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik ook, of hebben jullie strenge ouders?
Ach dat geeft toch nietquote:
Nee niet echt, maar ik denk niet dat het een goed idee is als hier zoveel mensen blijven slapenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik ook, of hebben jullie strenge ouders?
Wat noem je veel?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ik denk niet dat het een goed idee is als hier zoveel mensen blijven slapen
Trev en ik zijn toffe gasten, Stoep daar in tegen durf ik geen garantie over te gevenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Kunnen niet zomaar een stel randdebielen blijven slapen.
Datum is nog niet bekend.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach dat geeft toch nietZien ze eindelijk hun verloren schoonzoon
maar uhm even serieus(ja serieus ik ja) Wanneer?
Als jij of DW een grote tuin heeft dan kunnen we met een legertent komenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ik denk niet dat het een goed idee is als hier zoveel mensen blijven slapen
Stoep mag bij mij in bed slapen.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:02 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Trev en ik zijn toffe gasten, Stoep daar in tegen durf ik geen garantie over te geven
Ik heb geen grote tuin.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als jij of DW een grote tuin heeft dan kunnen we met een legertent komenIk ga er vanuit dat het niet vriest
Ja prima, des noods zetten we meerdere tentjes neerquote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als jij of DW een grote tuin heeft dan kunnen we met een legertent komenIk ga er vanuit dat het niet vriest
Dan kan je wel hier komen en als je iets langer wacht zijn mijn ouders ook nog pleitenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik woon naast een ijsbaan, daar kunnen we ook met z;n allen gaan crashen. BBQ erbij.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
We gaan wel op elkaars schouders staanoptisch bedrog
Opgelostquote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan je wel hier komen en als je iets langer wacht zijn mijn ouders ook nog pleiten
We graven een heull diep gat en dan kunnen we 's nachts ook zwemmenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen dan is een anders zwembad wel aan te raden en ook een paar auto's
Als Luna en DW bij mij in de auto gaan vind ik het primaquote:Op maandag 3 mei 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ohja.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
snoepert, kan je ze ook ophalenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:05 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Als Luna en DW bij mij in de auto gaan vind ik het prima
In een mooie auto horen mooie meidenquote:
Der is dan nog wel een plekje over.. iets voor jou?quote:
en anders mag er wel eentje bij mij op schootquote:Op maandag 3 mei 2010 21:08 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Der is dan nog wel een plekje over.. iets voor jou?
Hebbie geen auto/rijbewijs?quote:
We zullen een glimlach naar je werpen als we langscheurenquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:12 schreef Gotrick het volgende:
[..]
We zullen een glimlach naar je werpen als we langscheuren
Dan kunnen wij zeker lachenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik neem camera meeKomt allemaal op joeptjoep
Jammerrrrrquote:Op maandag 3 mei 2010 21:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Luna een tweeling zus heeft
Deze vakantie? u zit zeker nog op school?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Maarruhm hebben we geen vakantie meer tussen deze vakantie en de zomer vakantie?
Nu dan de meivakantie, over ruim een week hemelvaart en dan een week verder Pinksteren, dat is alles wat er nog isquote:Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Maarruhm hebben we geen vakantie meer tussen deze vakantie en de zomer vakantie?
Wel een gewone zus?quote:
Op school nog welquote:Op maandag 3 mei 2010 21:15 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Deze vakantie? u zit zeker nog op school?
Dat klopt! ik ben dan wel 19 maar ik wil niet bij de kansloze jongeren horen dus ben ik nog bezig met schoolquote:Op maandag 3 mei 2010 21:15 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Deze vakantie? u zit zeker nog op school?
Ohja, voortaan moet ik eerst maar eens ff geboorte datums checken alvorens te vragen...quote:Op maandag 3 mei 2010 21:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat klopt! ik ben dan wel 19 maar ik wil niet bij de kansloze jongeren horen dus ben ik nog bezig met school
Ruilen voor mijn kutpuber zusje?quote:
vooral pijnlijk als je op de 2de etage zitquote:Op maandag 3 mei 2010 21:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
je zou maar een schuindak hebbenDan val je steeds
haha kan gebeuren!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:17 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ohja, voortaan moet ik eerst maar eens ff geboorte datums checken alvorens te vragen...![]()
Hey! Ik ben ook 17, zo erg is dat niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe oud is de jouwe, ik heb er hier eentje van 17
17 word ze in September, heb je daar wat aan?quote:
Zal ik haar ruilen met jou?quote:
Hmm... pics?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:19 schreef Gotrick het volgende:
[..]
17 word ze in September, heb je daar wat aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm.. dat valt toch wel mee. Ik ben dan ook geen echte puber, maar zo erg kan dat toch niet zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 21:19 schreef Gotrick het volgende:
[..]
17 word ze in September, heb je daar wat aan?
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm... pics?
Godver... nee je heb gelijk.. ik vraag het ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
Als ik mag slaan dan is het niet erger anders zou ik het niet wetenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hmmm.. dat valt toch wel mee. Ik ben dan ook geen echte puber, maar zo erg kan dat toch niet zijn
Een broertje van 14 is veel erger geloof ik
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm... pics?
HET IS UITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:21 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Godver... nee je heb gelijk.. ik vraag het ook altijd
Neem haar maar mee naar het zwemfeestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eem keuren
![]()
Dat weet ik niet, ik ken je nietquote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hmmm.. dat valt toch wel mee. Ik ben dan ook geen echte puber, maar zo erg kan dat toch niet zijn
Een broertje van 14 is veel erger geloof ik
Hoi Lunaquote:
Hoezo? Jij bent nog steeds mijn enige liefde. Ik houd van jou LUNA!!!!quote:
Nicequote:
jij klinkt net een oudere broerquote:Op maandag 3 mei 2010 21:21 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ken je niet![]()
Maar zo erg als mijn zusje kan vast niet
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent nog steeds mijn enige liefde. Ik houd van jou LUNA!!!!Ik vroeg alleen hoe ze eruit zag omdat ik mensen zoek voor photoshoots. En ik heb jou nooit aangeboden omdat jij te mooi bent! En ik wil je voor mij alleen!
Shitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |