Ach, die knul was zo te zien vervelend. Hem erop aanspreken is zeker terecht.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:24 schreef mirved het volgende:
Omdat die neger het verdiende? Er is niets mis mee om zo'n irritant mannetje in elkaar te meppen.
Die neger verdiende een pak slaag hoor daar niet van. Maar als het marokkaantjes waren geweest waren de reacties anders..quote:Op maandag 3 mei 2010 20:28 schreef rutger05 het volgende:
Tja. als je je als een hufter gedraagt, dan heb je kans dat je eens mensen tegenkomt die dat niet pikken. Vaak wel de beste remedie. Verder is er volgens mij geen sprake van racisme, dus ik begrijp de term blanke kaalkopjes niet zo goed in de OP.
-edit-.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:37 schreef Strooper het volgende:
Ziet er uit als de Oosterstraat in Groningen. Kaalkoppies zullen wel uit Winschoten e.o. komen
En blank. En nee het is geen Marokkaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:59 schreef IHVK het volgende:
En degene die het hardst slaat is toch kaal.
Omdat het hier een neger betreft?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat de van Dale online naast het woordje discriminatie het filmpje uit de openingspost moet plaatsen.
Schan-dá-lig.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |