Ach, die knul was zo te zien vervelend. Hem erop aanspreken is zeker terecht.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:24 schreef mirved het volgende:
Omdat die neger het verdiende? Er is niets mis mee om zo'n irritant mannetje in elkaar te meppen.
Die neger verdiende een pak slaag hoor daar niet van. Maar als het marokkaantjes waren geweest waren de reacties anders..quote:Op maandag 3 mei 2010 20:28 schreef rutger05 het volgende:
Tja. als je je als een hufter gedraagt, dan heb je kans dat je eens mensen tegenkomt die dat niet pikken. Vaak wel de beste remedie. Verder is er volgens mij geen sprake van racisme, dus ik begrijp de term blanke kaalkopjes niet zo goed in de OP.
-edit-.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:37 schreef Strooper het volgende:
Ziet er uit als de Oosterstraat in Groningen. Kaalkoppies zullen wel uit Winschoten e.o. komen
En blank. En nee het is geen Marokkaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:59 schreef IHVK het volgende:
En degene die het hardst slaat is toch kaal.
Omdat het hier een neger betreft?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat de van Dale online naast het woordje discriminatie het filmpje uit de openingspost moet plaatsen.
Schan-dá-lig.²
Vind je dat? Ben ik absoluut niet met je eens, ik vind het irrelevant. Blank of zwart hoort geen rol te spelen. Maar die néger krijgt daar toch een goede stel nasty ketsen.quote:
Jij begint over discriminatie?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je dat? Ben ik absoluut niet met je eens, ik vind het irrelevant. Blank of zwart hoort geen rol te spelen. Maar die néger krijgt daar toch een goede stel nasty ketsen.²
Inderdaad heel laf en schofterig van die lui dat ze hem met z'n allen even gingen aftuigen. Maar wat is die kerel dom om steeds de confrontatie weer te zoeken. Diverse keren zijn er mensen die er tussen springen en hem proberen weg te halen bij die lui, maar hij blijft zelf ook maar doorgaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef IHVK het volgende:
Met zo een grote groep tegen 1 man. En dan helemaal schoppen en slaan. Laf hoor.![]()
Ja hij gedroeg zich verkeerd, overmeester hem dan en hou hem even vast tot er een agent ofzo komt.
Een irritante blanke die zich zo gedraagt krijgt ook klappen van dat stelletje klapjosti's.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je dat? Ben ik absoluut niet met je eens, ik vind het irrelevant. Blank of zwart hoort geen rol te spelen. Maar die néger krijgt daar toch een goede stel nasty ketsen.²
Daar hebben die kaalkopjes zich schuldig aangemaakt. Ik niet. Ik zit hier vredig Voetbal International te kijken, een tikkeletje verontwaardigd als je ziet dat boy néger wordt opgepakt terwijl die blanke kaalkopjes juist moeten brommen.quote:
Het verschil met turken en/of marokkanen is dat ze meestal zelf vinden dat iemand lastig is en dan met een groepje vervelend gaan doen ook al doe je helemaal niets.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:58 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Inderdaad, we weten allemaal dat de reacties heel anders zouden zijn als het een groepje Marokkanen was geweest.
Hulde! Hebben de relschopper terecht een lesje geleerd. Berbers tuig!! Straatterroristen!! Schandalig!
Je wilt geen zatte neger zo op straat hebben. Waarschijnlijk blijft het voor hem bij een nachtje ontnuchteren in de cel, wat imo ook terecht is als er geen andere hulp voor hem is (lees: vrienden die hem naar huis brengen).quote:Op maandag 3 mei 2010 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar hebben die kaalkopjes zich schuldig aangemaakt. Ik niet. Ik zit hier vredig Voetbal International te kijken, een tikkeletje verontwaardigd als je ziet dat boy néger wordt opgepakt terwijl die blanke kaalkopjes juist moeten brommen.²
Hoe noem jij groepjes Marokkanen die blankje omaatjes pakken?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat de van Dale online naast het woordje discriminatie het filmpje uit de openingspost moet plaatsen.
Schan-dá-lig.²
Schan-dá-lig! Echt, dat mag niet kunnen.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:47 schreef bijdehand het volgende:
Hoe noem jij groepjes Marokkanen die blankje omaatjes pakken?
Is dat dan geen discriminatie? Of is dat alleen van licht naar donker?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Schan-dá-lig! Echt, dat mag niet kunnen.²
De dader staan nog rustig te praten met de agenten.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
De blanken zijn al lang weg, die zijn moeilijk op te pakken.
Waarom niet dan? Volgens mij werkt dat gewoon 2 kanten op.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:54 schreef bijdehand het volgende:
Is dat dan geen discriminatie? Of is dat alleen van licht naar donker?
Hm. Zo wordt er vaak niet naar gekeken hoor. Alleen blanken kunnen discrimineren.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Volgens mij werkt dat gewoon 2 kanten op.²
Wellicht is het afhankelijk van de locatie. Je bent eerder geneigd discriminatie te roepen als een blanke in Ghana door een stel verse négers wordt geslapt. Als dat hier zou gebeuren zou je eerst de beweegredenen moeten weten van de verre van edelmoedige daders.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm. Zo wordt er vaak niet naar gekeken hoor. Alleen blanken kunnen discrimineren.
Helaas zien we dus niet wat er in de tussentijd gebeurt en hebben we ook geen ooggetuigenverslag. Geizen het gedrag van de neger lijkt het mij aannemelijk dat hij weer op iemand afliep om de fittie weer even op te pakken en werd hij toen gepakt. Of wilden de agenten hem meenemen voor medische hulp (want overal bloed) en ging hij toen tegen hen door het lint.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:01 schreef Izaag het volgende:
[..]
De dader staan nog rustig te praten met de agenten.
Even daarvoor heeft de Marokkaans uitziende security gozer, die overigens adequaat optrad tijdens de mishandeling door de Tokkies en hun opgeschoren speedwijven, de agenten nog bijpraat wat er zoal gebeurde.
Maar de politie arresteert alleen het slachtoffer, de neger dus.
Die kerel had veel te veel gebruikt. Kan je beter van de straat halen anders is het 10 minuten later weer raak met die knul. Er staat nergens dat hij een boete of veroordeling krijgt. Al zou een kleine openbare dronkenschap boete nog wel terecht zijn. Aangezien hij aardig wat politie weet bezig te houden met zijn gedrag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:27 schreef Picchia het volgende:
De politie weet natuurlijk ook niet wat er gebeurt is, dus dat is (misschien) een foutje aan hun kant. Eigenlijk lijkt het wel alsof er een stukje film ontbreekt, van voordat hij ingerekend wordt.
Hij verdiende natuurlijk wel een paar tikken. Als er iets irritant is zijn het wel lui die blikjes het publiek in schieten. En toen begon hij nog flink te doen tegen dat meisje die hem aansprak. 1 op 1 tegen een meisje durft hij wel. Tja, dan vraag je er gewoon om.
Zo duw je niet iemand die een lastpak is die je weg wilt hebben. Hij wil hem onverwachts vloeren zodat ze daarna lekker met zijn allen tegen zijn hoofd kunnen schoppen. Gelukkig blijft hij overeind. Degenen die het meest agressief zijn zijn degenen die gewoon langs kwamen lopen en geen last van hem hadden.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:34 schreef Adames het volgende:
Verder natuurlijk wel belachelijk laf. Die eerste duw kan ik prima begrijpen, maar daarna dat trappen ..
Klopt. Een aantal van dat white trash volk had zomaar met een gevalletje 'zinloos geweld' de krant kunnen halen als alles net even net anders was gegaan. En misschien was de neger dan wel met zijn hoofd op de stoeprand gevallen met fatale afloop (zie taxichauffeur laatst) of had er eentje een fatale schop tegen zijn hoofd gegeven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zo duw je niet iemand die een lastpak is die je weg wilt hebben. Hij wil hem onverwachts vloeren zodat ze daarna lekker met zijn allen tegen zijn hoofd kunnen schoppen. Gelukkig blijft hij overeind. Degenen die het meest agressief zijn zijn degenen die gewoon langs kwamen lopen en geen last van hem hadden.
Ik zit er op zich niet mee dat hij klappen krijgt, dat kan best als je je zo gedraagt. Maar degenen die hem klappen geven zijn daar gewoon op uit, als ze hem niet tegenkwamen hadden ze iemand anders wel klappen gegeven.
Zo zie ik het niet. Hij krijgt klappen omdat ie enkele keren die meisjes duwt en een tik wil geven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zit er op zich niet mee dat hij klappen krijgt, dat kan best als je je zo gedraagt. Maar degenen die hem klappen geven zijn daar gewoon op uit, als ze hem niet tegenkwamen hadden ze iemand anders wel klappen gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |