abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2010 @ 20:19:35 #1
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_80981467
http://www.dumpert.nl/med(...)ttie_vanaf_1_33.html

Wtf? Natuurlijk is die neger irritant, maar waarom arresteert de politie de blanke kaalkopjes niet die met zijn tienen een neger mishandelen?
  maandag 3 mei 2010 @ 20:20:45 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_80981529
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_80981592
Hoax
pi_80981617
Wat een vraag! Misschien omdat het blanken zijn en hij een neger??
Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 400 biljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?
  maandag 3 mei 2010 @ 20:24:24 #5
167595 mirved
Infobesitas
pi_80981719
Omdat die neger het verdiende? Er is niets mis mee om zo'n irritant mannetje in elkaar te meppen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_80981835
Het hoeft niet per sé arresteren te zijn, het kan ook zijn dat die neger (laat ik het beestje ook maar gewoon bij zijn huidskleur noemen) in bescherming nemen.

1 persoon past makkelijker in een busje dan 10. Stel dat ze er van die 10 er 5 meenemen, dan zijn er nog 5 over die door kunnen gaan met het gevecht, en dan is het nog steeds 5 tegen 1.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:27:16 #7
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_80981867
Dumpert, goede bron.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_80981870
Heb het filmpje even goed bekeken. Die neger is wel dom dat hij het elke keer uitlokt. Maar ik vind het diep triest dat die blanke gozers met z'n alle op hem inslaan. En dan vinden zij het altijd raar dat marokkanen met een groepje gaan? Ik zie nu juist precies het omgekeerde.
Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 400 biljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?
pi_80981903
Linkdump
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:24 schreef mirved het volgende:
Omdat die neger het verdiende? Er is niets mis mee om zo'n irritant mannetje in elkaar te meppen.
Ach, die knul was zo te zien vervelend. Hem erop aanspreken is zeker terecht.
Als er gevochten wordt, is hetéén tegen één. Dit is toch treurig, een hele groep die op hem in staat te hakken. Altijd zo laf.
Maar je ziet het vaak genoeg voorbij komen. Als er iemand ruzie heeft met een ander, komen opeens vrienden van één de ander van de zijkant slaan of trappen.
pi_80981960
Tja. als je je als een hufter gedraagt, dan heb je kans dat je eens mensen tegenkomt die dat niet pikken. Vaak wel de beste remedie. Verder is er volgens mij geen sprake van racisme, dus ik begrijp de term blanke kaalkopjes niet zo goed in de OP.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:28:59 #11
167595 mirved
Infobesitas
pi_80981962
Eigen schuld dikke bult.
pi_80982358
Ziet er uit als de Oosterstraat in Groningen. Kaalkoppies zullen wel uit Winschoten e.o. komen
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:40:17 #13
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_80982497
Het is volgens mij niet echt racisme, maar evengoed is het wel een groepje dat inslaat op een dronkaard.

Net zo triest natuurlijk.
pi_80982568
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:28 schreef rutger05 het volgende:
Tja. als je je als een hufter gedraagt, dan heb je kans dat je eens mensen tegenkomt die dat niet pikken. Vaak wel de beste remedie. Verder is er volgens mij geen sprake van racisme, dus ik begrijp de term blanke kaalkopjes niet zo goed in de OP.
Die neger verdiende een pak slaag hoor daar niet van. Maar als het marokkaantjes waren geweest waren de reacties anders..
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  maandag 3 mei 2010 @ 20:55:21 #15
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80983310
Ik denk dat de van Dale online naast het woordje discriminatie het filmpje uit de openingspost moet plaatsen.

Schan-dá-lig.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_80983327
Met zo een grote groep tegen 1 man. En dan helemaal schoppen en slaan. Laf hoor.

Ja hij gedroeg zich verkeerd, overmeester hem dan en hou hem even vast tot er een agent ofzo komt.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:58:40 #17
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_80983474
Inderdaad, we weten allemaal dat de reacties heel anders zouden zijn als het een groepje Marokkanen was geweest.

Hulde! Hebben de relschopper terecht een lesje geleerd. Berbers tuig!! Straatterroristen!! Schandalig!
pi_80983484
Overigens zie je duidelijk dat de man niet begint met slaan.
pi_80983526
En degene die het hardst slaat is toch kaal.
pi_80983551
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:37 schreef Strooper het volgende:
Ziet er uit als de Oosterstraat in Groningen. Kaalkoppies zullen wel uit Winschoten e.o. komen
-edit-. Ohnee, toch groningen.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:00:51 #21
13462 BansheeBoy
pi_80983587
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:59 schreef IHVK het volgende:
En degene die het hardst slaat is toch kaal.
En blank. En nee het is geen Marokkaan.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:25:51 #22
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80984685
Wat een smerig volk die tokkies. Had die neger getackeld en doorgelopen als hij zo irritant was. Of genegeerd.

Laffe actie om met z'n allen op die gozer in te hakken
  maandag 3 mei 2010 @ 21:26:25 #23
167595 mirved
Infobesitas
pi_80984697
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat de van Dale online naast het woordje discriminatie het filmpje uit de openingspost moet plaatsen.

Schan-dá-lig.

²
Omdat het hier een neger betreft? Als het een blanke was geweest hadden ze precies hetzelfde gedaan. Maar blijf maar lekker in je eigen wereldje leven. De boze blanken gunnen andere niets en je kan nergens iets aan doen het is allemaal racisme/discriminatie

Beter plaatsen ze dit filmpje bij een artikel over waarom mensen zo'n grote afkeer hebben tegenover allochtonen.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:29:18 #24
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_80984815
Die neger heeft wel een hoog incasseringsvermogen. Knap dat ie nog steeds door gaat.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_80985030
Neger zal onder invloed zijn geweest van drugs/alcohol. Beter dat ze hem meenemen en laten ontnuchteren in een cel dan in die toestand op straat laten lopen.

Verder natuurlijk wel belachelijk laf. Die eerste duw kan ik prima begrijpen, maar daarna dat trappen ..
  maandag 3 mei 2010 @ 21:35:20 #26
13462 BansheeBoy
pi_80985076
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:26 schreef mirved het volgende:
Omdat het hier een neger betreft?
Vind je dat? Ben ik absoluut niet met je eens, ik vind het irrelevant. Blank of zwart hoort geen rol te spelen. Maar die néger krijgt daar toch een goede stel nasty ketsen.

²
  maandag 3 mei 2010 @ 21:36:03 #27
167595 mirved
Infobesitas
pi_80985106
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vind je dat? Ben ik absoluut niet met je eens, ik vind het irrelevant. Blank of zwart hoort geen rol te spelen. Maar die néger krijgt daar toch een goede stel nasty ketsen.

²
Jij begint over discriminatie?
  maandag 3 mei 2010 @ 21:38:07 #28
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_80985196
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef IHVK het volgende:
Met zo een grote groep tegen 1 man. En dan helemaal schoppen en slaan. Laf hoor.

Ja hij gedroeg zich verkeerd, overmeester hem dan en hou hem even vast tot er een agent ofzo komt.
Inderdaad heel laf en schofterig van die lui dat ze hem met z'n allen even gingen aftuigen. Maar wat is die kerel dom om steeds de confrontatie weer te zoeken. Diverse keren zijn er mensen die er tussen springen en hem proberen weg te halen bij die lui, maar hij blijft zelf ook maar doorgaan.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_80985239
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Een irritante blanke die zich zo gedraagt krijgt ook klappen van dat stelletje klapjosti's.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:40:36 #30
13462 BansheeBoy
pi_80985310
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:36 schreef mirved het volgende:

[..]

Jij begint over discriminatie?
Daar hebben die kaalkopjes zich schuldig aangemaakt. Ik niet. Ik zit hier vredig Voetbal International te kijken, een tikkeletje verontwaardigd als je ziet dat boy néger wordt opgepakt terwijl die blanke kaalkopjes juist moeten brommen.

²
  maandag 3 mei 2010 @ 21:42:19 #31
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_80985390
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:58 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Inderdaad, we weten allemaal dat de reacties heel anders zouden zijn als het een groepje Marokkanen was geweest.

Hulde! Hebben de relschopper terecht een lesje geleerd. Berbers tuig!! Straatterroristen!! Schandalig!
Het verschil met turken en/of marokkanen is dat ze meestal zelf vinden dat iemand lastig is en dan met een groepje vervelend gaan doen ook al doe je helemaal niets.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_80985406
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daar hebben die kaalkopjes zich schuldig aangemaakt. Ik niet. Ik zit hier vredig Voetbal International te kijken, een tikkeletje verontwaardigd als je ziet dat boy néger wordt opgepakt terwijl die blanke kaalkopjes juist moeten brommen.

²
Je wilt geen zatte neger zo op straat hebben. Waarschijnlijk blijft het voor hem bij een nachtje ontnuchteren in de cel, wat imo ook terecht is als er geen andere hulp voor hem is (lees: vrienden die hem naar huis brengen).

De blanken zijn al lang weg, die zijn moeilijk op te pakken.
pi_80985614
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:

Schan-dá-lig.

²
Hoe noem jij groepjes Marokkanen die blankje omaatjes pakken?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 3 mei 2010 @ 21:49:09 #34
13462 BansheeBoy
pi_80985685
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:47 schreef bijdehand het volgende:
Hoe noem jij groepjes Marokkanen die blankje omaatjes pakken?
Schan-dá-lig! Echt, dat mag niet kunnen.

²
pi_80985968
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Schan-dá-lig! Echt, dat mag niet kunnen.

²
Is dat dan geen discriminatie? Of is dat alleen van licht naar donker?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 3 mei 2010 @ 22:01:13 #36
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_80986362
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:42 schreef Adames het volgende:

[..]

De blanken zijn al lang weg, die zijn moeilijk op te pakken.
De dader staan nog rustig te praten met de agenten.

Even daarvoor heeft de Marokkaans uitziende security gozer, die overigens adequaat optrad tijdens de mishandeling door de Tokkies en hun opgeschoren speedwijven, de agenten nog bijpraat wat er zoal gebeurde.

Maar de politie arresteert alleen het slachtoffer, de neger dus.
  maandag 3 mei 2010 @ 22:29:05 #37
13462 BansheeBoy
pi_80987978
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:54 schreef bijdehand het volgende:
Is dat dan geen discriminatie? Of is dat alleen van licht naar donker?
Waarom niet dan? Volgens mij werkt dat gewoon 2 kanten op.

²
pi_80988172
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom niet dan? Volgens mij werkt dat gewoon 2 kanten op.

²
Hm. Zo wordt er vaak niet naar gekeken hoor. Alleen blanken kunnen discrimineren.
  maandag 3 mei 2010 @ 23:04:41 #39
13462 BansheeBoy
pi_80989838
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hm. Zo wordt er vaak niet naar gekeken hoor. Alleen blanken kunnen discrimineren.
Wellicht is het afhankelijk van de locatie. Je bent eerder geneigd discriminatie te roepen als een blanke in Ghana door een stel verse négers wordt geslapt. Als dat hier zou gebeuren zou je eerst de beweegredenen moeten weten van de verre van edelmoedige daders.

²
  dinsdag 4 mei 2010 @ 08:06:04 #40
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_80995990
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:01 schreef Izaag het volgende:

[..]

De dader staan nog rustig te praten met de agenten.

Even daarvoor heeft de Marokkaans uitziende security gozer, die overigens adequaat optrad tijdens de mishandeling door de Tokkies en hun opgeschoren speedwijven, de agenten nog bijpraat wat er zoal gebeurde.

Maar de politie arresteert alleen het slachtoffer, de neger dus.
Helaas zien we dus niet wat er in de tussentijd gebeurt en hebben we ook geen ooggetuigenverslag. Geizen het gedrag van de neger lijkt het mij aannemelijk dat hij weer op iemand afliep om de fittie weer even op te pakken en werd hij toen gepakt. Of wilden de agenten hem meenemen voor medische hulp (want overal bloed) en ging hij toen tegen hen door het lint.
pi_80996201
De politie weet natuurlijk ook niet wat er gebeurt is, dus dat is (misschien) een foutje aan hun kant. Eigenlijk lijkt het wel alsof er een stukje film ontbreekt, van voordat hij ingerekend wordt.

Hij verdiende natuurlijk wel een paar tikken. Als er iets irritant is zijn het wel lui die blikjes het publiek in schieten. En toen begon hij nog flink te doen tegen dat meisje die hem aansprak. 1 op 1 tegen een meisje durft hij wel. Tja, dan vraag je er gewoon om.

[ Bericht 5% gewijzigd door Picchia op 04-05-2010 08:32:48 ]
pi_80996331
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 08:27 schreef Picchia het volgende:
De politie weet natuurlijk ook niet wat er gebeurt is, dus dat is (misschien) een foutje aan hun kant. Eigenlijk lijkt het wel alsof er een stukje film ontbreekt, van voordat hij ingerekend wordt.

Hij verdiende natuurlijk wel een paar tikken. Als er iets irritant is zijn het wel lui die blikjes het publiek in schieten. En toen begon hij nog flink te doen tegen dat meisje die hem aansprak. 1 op 1 tegen een meisje durft hij wel. Tja, dan vraag je er gewoon om.
Die kerel had veel te veel gebruikt. Kan je beter van de straat halen anders is het 10 minuten later weer raak met die knul. Er staat nergens dat hij een boete of veroordeling krijgt. Al zou een kleine openbare dronkenschap boete nog wel terecht zijn. Aangezien hij aardig wat politie weet bezig te houden met zijn gedrag.
pi_80996695
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:34 schreef Adames het volgende:

Verder natuurlijk wel belachelijk laf. Die eerste duw kan ik prima begrijpen, maar daarna dat trappen ..
Zo duw je niet iemand die een lastpak is die je weg wilt hebben. Hij wil hem onverwachts vloeren zodat ze daarna lekker met zijn allen tegen zijn hoofd kunnen schoppen. Gelukkig blijft hij overeind. Degenen die het meest agressief zijn zijn degenen die gewoon langs kwamen lopen en geen last van hem hadden.

Ik zit er op zich niet mee dat hij klappen krijgt, dat kan best als je je zo gedraagt. Maar degenen die hem klappen geven zijn daar gewoon op uit, als ze hem niet tegenkwamen hadden ze iemand anders wel klappen gegeven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:46:52 #44
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_80999245
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zo duw je niet iemand die een lastpak is die je weg wilt hebben. Hij wil hem onverwachts vloeren zodat ze daarna lekker met zijn allen tegen zijn hoofd kunnen schoppen. Gelukkig blijft hij overeind. Degenen die het meest agressief zijn zijn degenen die gewoon langs kwamen lopen en geen last van hem hadden.

Ik zit er op zich niet mee dat hij klappen krijgt, dat kan best als je je zo gedraagt. Maar degenen die hem klappen geven zijn daar gewoon op uit, als ze hem niet tegenkwamen hadden ze iemand anders wel klappen gegeven.
Klopt. Een aantal van dat white trash volk had zomaar met een gevalletje 'zinloos geweld' de krant kunnen halen als alles net even net anders was gegaan. En misschien was de neger dan wel met zijn hoofd op de stoeprand gevallen met fatale afloop (zie taxichauffeur laatst) of had er eentje een fatale schop tegen zijn hoofd gegeven.

Bah
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:18:25 #45
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_81000369
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Zo zie ik het niet. Hij krijgt klappen omdat ie enkele keren die meisjes duwt en een tik wil geven.
Ja, die wijven geven hem ook enkele tikken ( ) en die duw was laf.
Voor de rest: spijtige zaak dat er op een feest gevochten wordt, altijd.

"Meneer, we hebben alles op film, wilt u het zien?"
Jusqu'ici tout va bien
  Moderator dinsdag 4 mei 2010 @ 12:14:10 #46
8781 crew  Frutsel
pi_81002482
Videodump doen we niet en daarbij klopt de titel ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')