Nee, dat is nou het grote misverstand.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er is dus een integratie ontstaan in de gemeenschap en dat is dus het hoogste wat je kan bereiken. als je je als kliekjes blijft afzonderen gaat dat, denk ik, averechts werken. anders had je nu nog steeds demonstraties van de zwarte gemeenschap gehad in de vs, of feministische bijeenkomsten die het nieuws halen etc etc etc.
Maar DAT bedoel ik dus! Dat kun je WEL stoppen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er word overal drek over "soorten" mensen gegooid dat ga je nooit stoppen, dat ligt in de aard van de mens
maar dat is niet met dank aan de mensen die dat niet wilde afschaffen, dat is mede door de mensen die het WEL wilde afschaffen.... de zgn openminded people. want daar is er geen apartheid meer maar nog wel heftige discriminatie dus zelfde situatie als in nederland met de homosexuelequote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:23 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Maar DAT bedoel ik dus! Dat kun je WEL stoppen!
Ik weiger me erbij neer te leggen dat het "nu eenmaal zo is". Je MOET blijven vechten!
Als mensen zich in Zuid Afrika erbij neer hadden gelegd dat apartheid er nu eenmaal bij hoort was het er nu nog geweest. Juist door te vechten en te protesteren zijn er dingen bereikt.
En dus eigenlijk toch aan de norm moet voldoen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:07 schreef wonderer het volgende:
Je mag alleen maar afwijken van de norm als mensen het niet aan je kunnen zien
Mhm.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dus eigenlijk toch aan de norm moet voldoen.
Dit is echt zo'n goede samenvatting van wat ik bedoel hè....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:07 schreef wonderer het volgende:
Je mag alleen maar afwijken van de norm als mensen het niet aan je kunnen zien
Thanksquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n goede samenvatting van wat ik bedoel hè....
Ik ga me er ook gewoon steeds potteuzer van gedragen merk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Thanks![]()
Moet er wel bijzeggen dat ik weet wat je bedoelde, en ik deel je sentimenten daaromtrent ook volledig. Dat hele "ik heb niks tegen homo's als ze zich maar niet homo gedragen" komt me zo de strot uit
Fuck yeah!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ga me er ook gewoon steeds potteuzer van gedragen merk ik.
Dat ik denk "fuck it, ik ga nou ook gewoon gympen en een sweater dragen..."
Nee, ik draag zelden een trui (ik heb er ook maar eentje). Maar dat wist ik nietquote:
Niet exclusief!quote:
ook in bed?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* TheGirlNextDoor draagt ALTIJD All Stars
Ja, en ook als ik ga trainen of een wedstrijd hebquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ook in bed?
adidas, dc, etnies en k'swiss
dan heb je iig je B-diplomaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en ook als ik ga trainen of een wedstrijd heb
ik weet... flauwquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:31 schreef lezzer het volgende:
Ik had vannacht toch weer wat gedroomd...Ah, komt dicht bij de realiteit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, komt dicht bij de realiteit dus
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, komt dicht bij de realiteit dus
ze kijkt tvquote:
heb haar kont net bij live4you gezien gemaakt van chocoladequote:Op zondag 16 mei 2010 17:41 schreef Brittie het volgende:
Ik moet toch even kwijt dat Lady Gaga een hele mooie kont heeft. Haar hoofd hebben we het maar niet over... maar damn, die kont! ^^
Wat heerlijk oppervlakkigquote:Op zondag 16 mei 2010 17:41 schreef Brittie het volgende:
Ik moet toch even kwijt dat Lady Gaga een hele mooie kont heeft. Haar hoofd hebben we het maar niet over... maar damn, die kont! ^^
Niks mis mee toch?quote:
Ik had eigenlijke en button o.i.d. op willen doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:28 schreef Tha_Erik het volgende:
17 mei, Dag tegen homofobie.
Nooit geweten.
Tot 1990 nog!? Damnquote:De datum van 17 mei is ingegeven door het feit dat op die dag in 1990 de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) homoseksualiteit officieel schrapte van de internationaal gehanteerde lijst van ziekten, de International Classification of Diseases. Tot dan toe stond homoseksualiteit op die lijst als psychische aandoening te boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |