Je had ook met een leguaan op een bankje kunnen zittenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:42 schreef Basboussa het volgende:
Liever niet, struikelend over de reptielenIk wil graag blijven staan als dat mag!
ja, was wel een beetje eentig geweest denk ik.. Alhoewel, met jou en een leguaan op een bankje... Gezelli!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:43 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Je had ook met een leguaan op een bankje kunnen zitten
Ah ok, beyond recognition, maar welja. Als ik goed kijk kan ik 'm onderscheiden.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:03 schreef k_i_m het volgende:
Dat is de "kers" die je daar overal in je ijsdrankjes krijgt. Die komen ze bietsen.
ja maar waar láát ik dat allemaal?! Dan kan je beter een letterbak ophangenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hou van leguanen en zulks..toffe beesten
Een letterbak als achterwand van je terrarium. Geniaalquote:Op maandag 3 mei 2010 20:12 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar waar láát ik dat allemaal?! Dan kan je beter een letterbak ophangen
Minus het broodje mag het wel, zover ik kan vinden.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:16 schreef k_i_m het volgende:
Taart, wil jij eens voor mij in het Heller boek kijken of shoarma mag?.
Nee, helemaal geen zeer. Mijn ouders hebben een grasparkiet, en die ''voel'' je echt zitten (de druk op je hand/vinger) maar deze papegaai was echt ''licht''!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:57 schreef Linda2205 het volgende:
Oh Oxy, tof met de papegaai! Doet dat niet zeer op je arm, die voeten? (klauwen?)
Ja he? Dat dacht ik al. Lekker, ik verheug me er nu al opquote:Op maandag 3 mei 2010 20:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Minus het broodje mag het wel, zover ik kan vinden.
Kebab mag iig wel, shoarma zelf staat er niet in?
nah ik ook. En zo lees ik ook al maanden "het gore baby'tjestopic"quote:Op maandag 3 mei 2010 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik lees steeds 'struikelend over de debielen'
Zal wel aan mij liggen
Ik hoop het. Zie er ook wel een beetje tegenop, zo met m'n schoonouders in 1 appartement.quote:
Ik heb een ernstige haakblokkade.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Efteling
Neem veel haakspullen mee Spuug, dan he je iig iets om je aandacht op te richten
Oh dat schept een bandquote:Op maandag 3 mei 2010 23:06 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb een ernstige haakblokkade.En ik heb al maanden een opdracht van Poppedeine liggen, maar het schiet maar niet op.
Ik schaam me daar dood voor, dat dat nog steeds niet af is.
ik hoop het. Heb hem net al in bed geslingerd, huilde alleen nog maar. Ligt er normaal nooit voor twaalf uur/half 1 inquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ook al?
Ze hebben het altijd over de stilte voor de storm, zou dit een gevalletje de herrie voor het mooie weer zijn?
Effe buienradar sjekken?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Pvoesss het volgende:
Ik twijfel of ik lekker naar drievliet zal gaan..
Ik moet langs de vliet fietsen maar als het gaat regenen en waaien is dat niet zo prettig
Mjah ik zag precies rond Rijswijk/Den haag wat langskomen..quote:
Die laatste kiezen moeten hier ook nog komen. Ik voel nog niets bijzonders, dus dat zal het wel niet zijn, denk ik. Het zal wel die heerlijke 15maandensprong zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:57 schreef freecell het volgende:
[..]
ik hoop het. Heb hem net al in bed geslingerd, huilde alleen nog maar. Ligt er normaal nooit voor twaalf uur/half 1 in
Ook een beetje verhoging, misschien de laatste kiezen?
Voor lurkers is dit erg saai hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:37 schreef Raissa het volgende:
Tjee wat is het hier rustig de laatste dagen zeg, hoef nauwelijks terug te lezen
Anders ik welquote:
Administratie is ook een feest, wanneer je een compleet netjes ingericht programmaatje hebt waarin je alles zo in kan tikken. Maar ik heb dit programmaatje net ontdekt, dus het is nogal stoeien op het moment hoe het werkt en dergelijke. Maar ik wil resultaat zien en wel NU...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:31 schreef freecell het volgende:
GWS: administratie is een feest
helpt het al?![]()
Hier gaat niemand me meer serieus nemen geloof ik
Ik was met hummel in de speeltuin en hing op de kop aan de rekstok (aan mijn knieën) toen er een serieuze moeder langskwam
Zij: knap hoor!
Ik: kan ik het nog ontkennen?
Zij:
DusGaat weer lekker
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:31 schreef freecell het volgende:
GWS: administratie is een feest
helpt het al?![]()
Hier gaat niemand me meer serieus nemen geloof ik
Ik was met hummel in de speeltuin en hing op de kop aan de rekstok (aan mijn knieën) toen er een serieuze moeder langskwam
Zij: knap hoor!
Ik: kan ik het nog ontkennen?
Zij:
DusGaat weer lekker
Heb het idee dat mijn moeder het geweldig vindt, maar niet al de bezochte mensen....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:26 schreef Fannie het volgende:
Wat leuk van je moeder Basboussa, maar ze komt vast niet bij mij op bezoek
![]()
![]()
* Fannie gaat nu asperges schillen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |