Hey, het is dat of Nick.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vroeger vroegen mensen altijd of ik Floortje heette. Of noemden ze me atlijd zo. Dus ik heb er een trauma aan.Kut schieganger.
Bots weer dicht.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vroeger vroegen mensen altijd of ik Floortje heette. Of noemden ze me atlijd zo. Dus ik heb er een trauma aan.Kut schieganger.
een koe.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:44 schreef Schieganger het volgende:
Guess who's gonna take the blame for MY BIG MOUTH
AND MY BIG NAAAAAME
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:45 schreef Schieganger het volgende:
AND ONLY THEN YOU REALIZE
WITH WHO'SE LIFE YOU HAVE BEEN MESSIN!
Keiahrd meerocken!
Examenbundel ftw.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben lekker bezig, ik leer dingen die ik niet hoef te weten.
Beter dat dan helemaal niets leren.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben lekker bezig, ik leer dingen die ik niet hoef te weten.
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH GRAPJE toch niet. Nouja beetje maar niet zoveel als ik had gedacht.
Het potentiaalverschil tussen twee punten in een elektrisch circuit?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe omschrijf je spanning in één zin? Stroom = transport van geladen deeltjes. Maar wat is de spanning dan?
quote:
KAKquote:Op maandag 3 mei 2010 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik word chagrijnig van de TT.
Waauwquote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
EN IK SNAP HET.Ik snap energie.
![]()
![]()
Stof uit de vierde klas maar toch.
Ban aanvragen, ben je iig van FOK! af.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:51 schreef Ravenous- het volgende:
Kan iemand mijn internet afsluiten zodat ik eindelijk eens een boek open doe?
En dat moet je leren omdat?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
En aardverbindingen. Die snapte ik ook nooit.
Echte katten drinken rum.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:10 schreef Hyman het volgende:
Gatverdedarrie, dat voer je je kat nog niet eens.
deze post maakt mij duidelijk dat jij goed bent in informatie verwerken!quote:
wel als je er niets aan gedaan hebt het afgelopen jaarquote:Op maandag 3 mei 2010 20:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Natuurkunde is helemaal niet zo moeilijk.
Ze kan ook heel goed andere dingen verwerken hoor!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
deze post maakt mij duidelijk dat jij goed bent in informatie verwerken!![]()
Ik heb vandaag een oud examen gemaakt, ik ging dood.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Natuurkunde is helemaal niet zo moeilijk.
Leuk hequote:Op maandag 3 mei 2010 20:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een oud examen gemaakt, ik ging dood.
Ik heb allemaal supergoede cijfers gehaald voor natuurkunde dit jaar. Geen idee hoe maar dat maakt mij niet uit.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:28 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wel als je er niets aan gedaan hebt het afgelopen jaar
ik nietquote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb allemaal supergoede cijfers gehaald voor natuurkunde dit jaar. Geen idee hoe maar dat maakt mij niet uit.
Thanks!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
deze post maakt mij duidelijk dat jij goed bent in informatie verwerken!![]()
Havo of vwoquote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb allemaal supergoede cijfers gehaald voor natuurkunde dit jaar. Geen idee hoe maar dat maakt mij niet uit.
Wrong.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:44 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Gymnasium is latijn voor 'je reinste tijdverspilling'.
600 regels stampen yay.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:42 schreef tubacloud het volgende:
gelukkig hebben we ook nog tekstverklaring
Ik ben er echt blij mee hoor (hoewel nu even niet). Duits, NL, Frans, Engels. Alles was 1000x makkelijker omdat onze Grieks/Latijn lerares fucking goed uit kon leggen.quote:
γυμνάσιον Grieks voor een school waar jongemannen zowel fysiek als psychologisch onderwijs krijgenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:44 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Gymnasium is latijn voor 'je reinste tijdverspilling'.
ik heb nog nooit voor engels geleerdquote:Op maandag 3 mei 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben er echt blij mee hoor (hoewel nu even niet). Duits, NL, Frans, Engels. Alles was 1000x makkelijker omdat onze Grieks/Latijn lerares fucking goed uit kon leggen.
wij moesten ook een toneelstuk opvoeren voor KCVquote:Op maandag 3 mei 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb ooit nog een mooi toneelstukje gemaakt voor KCV over Achilles en Patroklos, dat ze homo waren. Gingen we over Prada enzo praten terwijl we in een laken gekleed op een picknickbankje zaten.
Ik wel voor Frans. Duits altijd alleen maar woordjes leren en grammatica 1x snel doorkijken. Enneh. Engels meestal ook woordjes/zinnen leren, stond daar vet hoog voor maar ik had mijn mondeling verklootquote:Op maandag 3 mei 2010 20:48 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik heb nog nooit voor engels geleerden ik heb altijd een 7 gestaan. ligt er denk ik ook een beetje aan hoe je opgroeit met dat soort talen.
frans heb ik ook nooit veel voor gedaan.
Twee jaar latijn en één jaar grieks voor ik er achter kwam dat het compleet overbodig was.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben er echt blij mee hoor (hoewel nu even niet). Duits, NL, Frans, Engels. Alles was 1000x makkelijker omdat onze Grieks/Latijn lerares fucking goed uit kon leggen.
Maar wel Rome met het vliegtuig ipv Praag en 17 uur in de bus.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:49 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wij moesten ook een toneelstuk opvoeren voor KCVramp der rampen, waarom?
kutKCV
meh, wij moesten met de bus naar Rome, was overigens wel de leukste tijd die ik op school heb meegemaakt, ofja, met schoolquote:Op maandag 3 mei 2010 20:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar wel Rome met het vliegtuig ipv Praag en 17 uur in de bus.
Wij gingen zwemmen in Ostia.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:51 schreef tubacloud het volgende:
[..]
meh, wij moesten met de bus naar Rome, was overigens wel de leukste tijd die ik op school heb meegemaakt, ofja, met school
Terugweg was iets van 20 uur bij ons.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar wel Rome met het vliegtuig ipv Praag en 17 uur in de bus.
Wij gingen speciaal naar Ostia om te zwemmen. En die dingen waren dicht dus we gingen over het hek klimmen en omkleden in hele gore wc's. Maar het was wel fuckign tof. En voetballen op het strand enzo.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:53 schreef tubacloud het volgende:
wij gingen ook naar Ostia, naar die oude stad, alleen we gingen niet naar zee, en we waren er zo dichtbij
de spaanse trappen waren wel echt leuk 's avonds
was bij ons ook zo, waren er 2 leuke zweedse meisjes, gaat de rest zitten kuttenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wij gingen speciaal naar Ostia om te zwemmen. En die dingen waren dicht dus we gingen over het hek klimmen en omkleden in hele gore wc's. Maar het was wel fuckign tof. En voetballen op het strand enzo.In oktober.
En VWO zat daar te koukleumen in Praag.
![]()
Spaanse Trappen waren supertof inderdaad. Al die Nederlanders.Alleen onze klas was stom want een vriendin en ik wilde gewoon contact maken met al die mensen en beetje samen tof doen, maar rest van de klas (14 mensne totaal
) waren echt zo sociaal gestoord ofzo. Beetje jammer, waren superleuke mensen met wie wij zaten te praten.
En dan kwam de politie en zag je ineens 10 verkopers de Spaanse Trappen afrennen en verspreiden.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:59 schreef tubacloud het volgende:
[..]
was bij ons ook zo, waren er 2 leuke zweedse meisjes, gaat de rest zitten kuttenkomen er een paar duitsers aan waarmee we gewoon aan het praten waren, ging de rest lopen roepen: ALLE DUITSERS ZIJN HOMO!
![]()
![]()
![]()
bang voor buitenlanders, oid.
ik moet zeggen dat we wel heeeeerlijk weer hadden
en we zaten vlakbij Termini, dat was ook wel chill
die verkopers bij de spaanse trappen trouwenseerst verkochten ze alleen maar lampjes enzo, en toen ze doorkregen dat we bier dronken waren ze zakken vol met bier gaan halen
iddquote:Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En dan kwam de politie en zag je ineens 10 verkopers de Spaanse Trappen afrennen en verspreiden.
Niet van mijquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet van mijMaar hij zei ergens dat hij Pascal heette
Oh.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet van mijMaar hij zei ergens dat hij Pascal heette
ik had trouwens mijn hand gebroken in florence door iemand op zijn schouder te slaanquote:Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En dan kwam de politie en zag je ineens 10 verkopers de Spaanse Trappen afrennen en verspreiden.
Die heet Marcquote:Op maandag 3 mei 2010 21:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh.
Ja, omdat je laatst je broertje wilde aanmelden...
http://www.vvvdenbosch.nl(...)ningstijden-winkels/quote:Op maandag 3 mei 2010 21:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Is er hier iemand die weet of woensdag de winkels in Den Bosch open zijn?
http://www.koopzondagen.net/quote:Op maandag 3 mei 2010 21:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Is er hier iemand die weet of woensdag de winkels in Den Bosch open zijn?
Je moet hem daar ook niet in rammen knaap.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:47 schreef mstr het volgende:
Vriendin heeft scheurtje in der middenvoetsbeentje.
Dan ben ik bang dat het dicht is.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar staat het niet op, heb ik al op gekeken.
Joh.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je moet hem daar ook niet in rammen knaap.
Noh!quote:
Helmondquote:Op maandag 3 mei 2010 21:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat Helmond ook open is, maar dat ook niet op die site staat.
Oh.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat Helmond ook open is, maar dat ook niet op die site staat.
quote:
Maar toen was het geen officiële feestdag en dat is dit jaar wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:54 schreef tubacloud het volgende:
van het bevrijdingsfestival 2 jaar terug kan ik me herinneren dat de winkels gewoon open waren
Sowieso zijn de supermarkten open.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar toen was het geen officiële feestdag en dat is dit jaar wel.
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar toen was het geen officiële feestdag en dat is dit jaar wel.
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga niet winkelen in supermarkten.
quote:5 mei
Volgens de Winkeltijdenwet is Bevrijdingsdag geen officiële feestdag. Dat betekent dat je als ondernemer niet verplicht bent om je personeel vrij te geven of je winkel te sluiten. Om de vijf jaar, in de zogenaamde lustrumjaren is Bevrijdingsdag wel een nationale feestdag. Dat is dit jaar, in 2010, het geval.
Ja, duh, ik snap wel wat daar staat hoor. Het punt is dus alleen dat het dit jaar WEL een officiële feestdag is en je als ondernemer wel je werkgevers vrij kan geven, wat dan ook vaker gebeurd op de dag dat het een officiële feestdag is. Daarom staat het aangeplakt of een stad open is of niet dit jaar.quote:
Dat bedoel ik juist. JUIST als geen aanvalquote:Op maandag 3 mei 2010 22:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, duh, ik snap wel wat daar staat hoor. Het punt is dus alleen dat het dit jaar WEL een officiële feestdag is en je als ondernemer wel je werkgevers vrij kan geven, wat dan ook vaker gebeurd op de dag dat het een officiële feestdag is. Daarom staat het aangeplakt of een stad open is of niet dit jaar.
Oh. Maar Stevie is er niet en die zit in DB op school.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist. JUIST als geen aanval! Het is JUIST moeilijke materie aangezien men zich er niet automatisch aan houdt.
Het gaat ook niet om de AH aap.quote:
werknemers van de AH worden gevraagd op vrijwillige basis te werken, als er niet genoeg werknemers zijn die zich beschikbaar stellen, gaat de winkel niet openquote:
En ik koos er voor om donderdag ook niet te wekren. Bevrijdingsfestivalsquote:Op maandag 3 mei 2010 22:08 schreef tubacloud het volgende:
[..]
werknemers van de AH worden gevraagd op vrijwillige basis te werken, als er niet genoeg werknemers zijn die zich beschikbaar stellen, gaat de winkel niet open![]()
krijg je wel 200 % uitbetaald. ik koos om niet te werken, want bevrijdingsfestivals
Ik heb de hele week vrijjjjjjquote:Op maandag 3 mei 2010 22:08 schreef tubacloud het volgende:
[..]
werknemers van de AH worden gevraagd op vrijwillige basis te werken, als er niet genoeg werknemers zijn die zich beschikbaar stellen, gaat de winkel niet open![]()
krijg je wel 200 % uitbetaald. ik koos om niet te werken, want bevrijdingsfestivals
Subtiel.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:11 schreef mstr het volgende:
Maan, jou heb ik gewoon niet op msn als vaste SC'er!
ik heb in juni 2 weken vrijquote:
Erg subtielquote:Op maandag 3 mei 2010 22:11 schreef mstr het volgende:
Supermarkt, geen winkel. Parkietje.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een winkel hoor, varken.
SAY IT TO HER BRO!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Supermarkt, geen winkel. Parkietje.
Inderdaad, wij kunnen het weten.quote:
Voor+achternaam+geboortejaarzonder19@hotmail.comquote:Op maandag 3 mei 2010 22:11 schreef mstr het volgende:
Parkietjequote:Op maandag 3 mei 2010 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Supermarkt, geen winkel. Parkietje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Hmmquote:Op maandag 3 mei 2010 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Voor+achternaam+geboortejaarzonder19@hotmail.com
Jaaa maar dan heb je wel héél de vaste clan van de SC in je MSN, niet waar?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
De echte elite jewaids.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaa maar dan heb je wel héél de vaste clan van de SC in je MSN, niet waar?
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
RaadseltjeHoe oud was ik ookal weer?
DeLunaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 3 mei 2010 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij kan het puzzeltje al in elkaar zetten
Kon ik al.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij kan het puzzeltje al in elkaar zetten
Kijk eens verder dan je neus lang is.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:24 schreef tubacloud het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierigverkapt niemand-weet-mijn-achternaam post
Alleen echte die-hards, eckte bazen, kunnen dat.quote:
De echte puzzelfreaks.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen echte die-hards, eckte bazen, kunnen dat.
Duh
Zo moeilijk is het niet, Pascal.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:24 schreef tubacloud het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierigverkapt niemand-weet-mijn-achternaam post
Nee weet ik niet. Anders nog iets?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet jij of woensdag de winkels in Den Bosch open zijn?
OMG OMG OMG OMG NOEZquote:Op maandag 3 mei 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
Registrar:
Dienst Publiek en Communicatie
Buitenhof 34
2513AH 'S-GRAVENHAGE
Netherlands
Kankâhcommunicatie.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
Registrar:
Buitenhof 34
2513AH 'S-GRAVENHAGE
Netherlands
AHquote:Op maandag 3 mei 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
Registrar:
Buitenhof 34
2513AH 'S-GRAVENHAGE
Netherlands
Ik word lid. Op z'n minst.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:28 schreef Schieganger het volgende:
Kan ik de 'Bond vóór vloeken' starten?
Ik moef morgen vroeg op maar lig ook nog te msnen enzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Lig ik een keer vroeg in bed omdat ik fatsoenlijk wil kunnen leren, kan ik niet sllapen omdat er een jongen door mijn hoofd spookt. :/
Relax man rook een jointje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil kunnen ontspannen verdomme. x(
Voor één keer dan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
zei iemand jointje?
Dat hebben we allemaal te danken aan jou.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:43 schreef tliciouz het volgende:
De zon schijnt, wauw.
Nou Mark tochquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal te danken aan jou.
quote:
Lieeeeeeeeevvvquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:52 schreef mstr het volgende:
Dan een bosje bloemen halen en langs 't vrouwtje
Ze moet nu gewoon rusten neem ik aan?quote:
Ze zit nu in 't gips tot onder haar knie. Vanmiddag gaat dat er weer af en dan krijgt ze een gipsvoetje voor een week.quote:
Hmm. Da's minderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze zit nu in 't gips tot onder haar knie. Vanmiddag gaat dat er weer af en dan krijgt ze een gipsvoetje voor een week.
Ahw bloemetjesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze zit nu in 't gips tot onder haar knie. Vanmiddag gaat dat er weer af en dan krijgt ze een gipsvoetje voor een week.
Ik ben zo m'n lieve kanten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahw bloemetjes, maar je kan haar tenminste nog neuken!
Heel subtielquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering: hooikoortsmedicijnen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:00 schreef Renesite het volgende:
Tof. Keelpijn > snotterneus. Who wants some!!
Ik gooi er zo ook eentje in. maar dit is gewoon een ouderwetse verkoudheidquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering: hooikoortsmedicijnen.
Mark en ik. Wij zijn zo lekker spontaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wie anders had deze opmerking kunnen maken
En anders gewoon ibuprofen 800 mg in d'r drinken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is nog vervelender, want daar kan je niks aan doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik gooi er zo ook eentje in. maar dit is gewoon een ouderwetse verkoudheid!
Touché.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mark en ik. Wij zijn zo lekker spontaan.
Een 3 dubbele hot coldrex will do the trickquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:01 schreef MarkM het volgende:
[..]
En anders gewoon ibuprofen 800 mg in d'r drinken.
Maar geen rozen halen, dat is zo afgezaagd. Maar aangezien je hooikoorts hebt lijkt het me ook niet zo verstandig om leuke lentebloemen te halenquote:
Dus rozen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar geen rozen halen, dat is zo afgezaagd. Maar aangezien je hooikoorts hebt lijkt het me ook niet zo verstandig om leuke lentebloemen te halen
Oké.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een 3 dubbele hot coldrex will do the trick!
Coldrex:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:01 schreef MarkM het volgende:
[..]
En anders gewoon ibuprofen 800 mg in d'r drinken.
quote:
Maar ik vind tulpen lilluk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]Doe dan tulpen, die zijn niet zo erg voor de hooikoorts dan narcissen ofzo.
quote:
Wtf.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Niet altijd.
Ik heb 200 rozen lopen schoonmaken.
zonder dat die bloemist het deed was het 40ct p/stuk
met was het 1.20 p/stuk
Dus was ik de lul.
Klopt. Zelfs op de markt *bsssst* kloar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Wtf.
Hier hebben ze een apparaat waarmee ze het doen.
Daarmee halen ze de bladeren en doorns aan de onderkant eraf.
Ja klopt, maar daar vragen ze extra geld voor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Wtf.
Hier hebben ze een apparaat waarmee ze het doen.
Daarmee halen ze de bladeren en doorns aan de onderkant eraf.
Vorige keer deed ze er 10 tegelijk in, dus 200 stuks is zo gedaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar vragen ze extra geld voor.
Heb je meestal geen last van als je er 5 koopt.
Geniaalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs op de markt *bsssst* kloar.
Of geraniums!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:07 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou serieus boos worden als ik rozen zou krijgen zo afgezaagd en saaiik wil tulpjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |