Die is weg. Ff rondje lopen ofzo.quote:
hahaha die zag ik ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
"TATAAAAARSAUS OKTO OKTO! DE LUCHT HEEFT EEN BABY GEKREGEN!"
Operatie misluktquote:
quote:
Geef alle stommerds een note.quote:
Edwinusss.quote:
Ja.quote:
Morgen. Ik dacht dat het al woensdag was.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:57 schreef Adelante het volgende:
Jeuh, operatie geslaagdWanneer mag je naar huis?
Ja, lekker zoeen vinger van de zuster in mijn kont.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:08 schreef justmattie het volgende:
Je begint het al lekker te vinden lijkt het wel
Hoe is dat nou om geen sterretje meer te hebben?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, lekker zoeen vinger van de zuster in mijn kont.
quote:
quote:
Hoezo gaat het niet zo goed met iemand naast je op de afdeling?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]![]()
Ja, ik leef nog steeds en ik kijk der untergang.
Wel hoor, maar ik wou jullie teleurstellen dat ik nog leef.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:47 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Hoezo gaat het niet zo goed met iemand naast je op de afdeling?
Pas maar op dat kan ook jouw lot zijn
Vanavond wel seks hebben met die jankbabe naast je hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wel hoor, maar ik wou jullie teleurstellen dat ik nog leef.
Alsof je lul tot daar komtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:58 schreef porsche1 het volgende:
Ze kan me wel heel goed pijpen nu, mijn lul kan verder in haar keel nu omdat de amandelen eruit zijn.
30cm.quote:
Nee, eerst wel. Maar vanochtend zeiden ze dat ik een andere kamer kreeg.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
He maar je zit toch gewoon op de kinderafdeling of niet?
Kuuuuuut.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
maar op de kinderkamers hebben ze meestal spelcomputers
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
ja en een terminaal kut kind kan je wel dus je had geheid de hele dag kunnen spelen
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
ja en een terminaal kut kind kan je wel dus je had geheid de hele dag kunnen spelen
Er is nog hoop hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
Maar topic kan wel dicht ja.
Hij leeft nog dus
Misschien sterf ik nog.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
Maar topic kan wel dicht ja.
Hij leeft nog dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |