quote:Op maandag 3 mei 2010 19:40 schreef TWP het volgende:
Ik heb gehoord dat 9 op de 10 kinderen sterven bij deze operatie
Alsnog heel erg veel sterkte!

Jammer dat ik een uitverkorenen ben.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:40 schreef TWP het volgende:

quote:

Heeft ze je tas ook al ingepakt?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:04 schreef porsche1 het volgende:
Mijn mama las net dat er op elke afdeling draadloos internet is.Dus, misschien kom ik toch online.

Nee, heb ik gedaan.quote:

wat jij bent ouder dan 14??!!!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, als je onder de 14-15 bent doet het niet zo erg pijn want dan zitten ze losser of minder diep in je keel ofzodus kunnen ze die er makkelijker uithalen. Maar ik ben ouder dus moeten ze die er anders uithalen en dat doet pijn.

quote:Op maandag 3 mei 2010 19:40 schreef TWP het volgende:

Geloof het wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:35 schreef Adelante het volgende:
Is het algehele narcose? Lekker van de wereld?

Je wilt me bang maken he?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:49 schreef ToT het volgende:
Ik zou alleen niet te hard naar het ziekenhuis rennen als ik jou was, want in BNW hebben we het er vaak genoeg over dat dat vaak niet goed afloopt!
Check bijvoorbeeld [Centraal] De medische wereld (Keep it clean) maar!

Ik liep afgelopen week nog mee met een chirurg ter oriëntatie waren de assistenten een gaasje kwijtquote:Op maandag 3 mei 2010 21:49 schreef ToT het volgende:
Ik zou alleen niet te hard naar het ziekenhuis rennen als ik jou was, want in BNW hebben we het er vaak genoeg over dat dat vaak niet goed afloopt!
Check bijvoorbeeld [Centraal] De medische wereld (Keep it clean) maar!

Nee, wel deze:quote:Op maandag 3 mei 2010 21:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je wilt me bang maken he?
[ afbeelding ]
Mag ik die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:

quote:Op maandag 3 mei 2010 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, wel deze:
[ afbeelding ]JE WILT ME BANG MAKEN HE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.

Een gaasje maar? TS mag blij zijn dat er geen schaar in z'n keelholte achterblijft!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:53 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ik liep afgelopen week nog mee met een chirurg ter oriëntatie waren de assistenten een gaasje kwijt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |