Wanneer?quote:
Ja. En ik hou van koeien.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is hoi iedereen of zoiets te moeilijk?
Dat is zwaar irritant, vooral dat iedereen er ook nog eens persoonlijk op denkt te moeten reagerenquote:Op maandag 3 mei 2010 17:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is hoi iedereen of zoiets te moeilijk?
quote:
Jij niet dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
HAHA TS HOUDTDT VAN DIERENSEX EINSZ!!1!11!!1!1!!!1!!!!!![]()
____!!
Nee. Ik eet de koe en dat is lekker.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
____!!
woeio,ik wist dat typen als een halfe mongool hip was... maar dit is ...quote:Op maandag 3 mei 2010 18:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
____!!
Eenquote:Op maandag 3 mei 2010 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is zwaar irritant, vooral dat iedereen er ook nog eens persoonlijk op denkt te moeten reageren
quote:
i know... dit was een uitzondering....quote:Op maandag 3 mei 2010 18:00 schreef amvrosios het volgende:
[..]
woeio,ik wist dat typen als een halfe mongool hip was... maar dit is ...
best eng...
het is je vergeven danquote:Op maandag 3 mei 2010 18:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
i know... dit was een uitzondering....
Exactly my thoughts...quote:Op maandag 3 mei 2010 18:03 schreef DeLuna het volgende:
Kabinet steunt Griekenland![]()
![]()
Daar gaat ons geld
Mijn geld niet,ik heb niksquote:Op maandag 3 mei 2010 18:03 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Daar gaat ons geld
Niks meer kopen en verdienen, krijgen ze ook niks meer dat zou het kabinet lerenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:03 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Daar gaat ons geld
matige conspiracy is matigquote:Op maandag 3 mei 2010 18:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks meer kopen en verdienen, krijgen ze ook niks meer dat zou het kabinet leren
wat is het verschil? wij betalen toch welquote:Op maandag 3 mei 2010 18:06 schreef DeLuna het volgende:
En waar halen ze dat geld weg? Uit het ontwikkelingsgeldpotje? Of is dit het geld uit de bezuinigingen?
Wat het verschil is? Nou, ze willen bezuinigen in het Onderwijs..... maar gaat dat geld nu naar Griekenland ofwat? Ik heb toch liever dat mijn geld naar het onderwijs gaat dan naar Griekenland eerlijk gezegd.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:07 schreef amvrosios het volgende:
[..]
wat is het verschil? wij betalen toch wel
Ga er maar wel vanuit dat Griekenland het weer terug moet dokken en houw ook rekening mee met dan ze ook in de euro zittenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat het verschil is? Nou, ze willen bezuinigen in het Onderwijs..... maar gaat dat geld nu naar Griekenland ofwat? Ik heb toch liever dat mijn geld naar het onderwijs gaat dan naar Griekenland eerlijk gezegd.
indirect maakt zelfs dat geen donder uit,want als het niet naar griekeland gaat dan stort de hele EU in,en dan pleuren ze de scholen ook wel dicht.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat het verschil is? Nou, ze willen bezuinigen in het Onderwijs..... maar gaat dat geld nu naar Griekenland ofwat? Ik heb toch liever dat mijn geld naar het onderwijs gaat dan naar Griekenland eerlijk gezegd.
Ja maar we moeten bezuinigen! Waar komt dit geld dan in godsnaam vandaan? Als ze dat er nou eens bij vertelden....quote:Op maandag 3 mei 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga er maar wel vanuit dat Griekenland het weer terug moet dokken en houw ook rekening mee met dan ze ook in de euro zitten
potjes zoals ontwikkelingshulpquote:Op maandag 3 mei 2010 18:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar we moeten bezuinigen! Waar komt dit geld dan in godsnaam vandaan? Als ze dat er nou eens bij vertelden....
Ah, mooi dat ze het dan daar uit halen.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
potjes zoals ontwikkelingshulpen je kan het ook opvragen wil je het zo graag weten
hele koe?quote:
ik word er hoe langer hoe vrolijker vanquote:
Hier wel, én droog.quote:
Waarom?!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:48 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik word er hoe langer hoe vrolijker van
waarom dan ?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:48 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik word er hoe langer hoe vrolijker van
omdat ik me fijn voel bij dit weer... ik was echt lam en naar en chagerijnig en depri enzo een paar dagen terug met dat zonnige weerquote:
Meestal is het andersomquote:Op maandag 3 mei 2010 18:51 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
omdat ik me fijn voel bij dit weer... ik was echt lam en naar en chagerijnig en depri enzo een paar dagen terug met dat zonnige weer
das logischequote:Op maandag 3 mei 2010 18:43 schreef AskMe het volgende:
[..]
Klopt man, Druk druk druk, heb bijna examens en moet het dit jaar halen.
ja ik weer het maar ik ben heel vaak andersquote:
Alvast succes met je zomerdepressie danquote:Op maandag 3 mei 2010 18:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ja ik weer het maar ik ben heel vaak anders
Kom hier, ik heb hoofdpijn.quote:
Mijn kaak doet ook pijn.quote:
Veel gapen.quote:
Ik doe niet zoveel andere dingen in bed hoor. Ja, lezen en laptoppen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol
Misschien in bed maar slapen en niks anders doen![]()
Nee.quote:
Jaaaaaaaaaaa zeg!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.Maar ik kan je niet pijpen hoor.
Sorry.quote:
volgende keer kiezen op elkaar houdenquote:
En daar straft God mij nu zó mee?!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry.Je bent gewoon te groot geschapen
c0nd0r heeft toch heul geen schapen?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry.Je bent gewoon te groot geschapen
Nee.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:14 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
volgende keer kiezen op elkaar houden
Blijkbaar.quote:
Heul wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:15 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
c0nd0r heeft toch heul geen schapen?
Ik kan er ook niks aan doenquote:
c0n, sla God even?quote:
*bitchslapquote:
Ja maar niet zóóóó grootquote:Op maandag 3 mei 2010 19:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Regel ik weer eens wat voor je is het weer niet goed
2 schapen minder mocht welquote:Op maandag 3 mei 2010 19:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Regel ik weer eens wat voor je is het weer niet goed
Mijn kaak doet gelijk geen pijn meer.quote:
Ik ben ook een schaap.quote:
dan heeft ie ook niet een heule kuddequote:
Sorry ik bedoelde: 'genoeg voor een hele kudde!'quote:Op maandag 3 mei 2010 19:24 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
dan heeft ie ook niet een heule kudde
dus stiekem had jij heul geen schapenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde: 'genoeg voor een hele kudde!'
Dat wel:quote:Op maandag 3 mei 2010 19:29 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
dus stiekem had jij heul geen schapen
quote:
ik word hier te oud voorquote:
Jij mag ook.quote:
Lekker likken!quote:
* zuigzuigquote:
Heb je daar geen slaaf voor?quote:
ik wil ook!quote:
Jij wast graag af?quote:
Koopn!quote:
geldloosquote:
Het kost 1,60.quote:
Mag ik meedoen?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef Neelix het volgende:
* Neelix gaat zich even uitleven op Guitar Hero
tot later!
Alleen als jij ;t bent.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Stiekem hou je wel van onafhankelijke zelfafwassende mannen
ik heb nog nieteens 1 centquote:
Damn.quote:
Afwasmachine is wel handiger.quote:
ja, daar heb jij aan gelikt!quote:
ook niet voor een kleine?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
I know
En het ergste is dat ik het geld er ook wel voor heb maar de plek niet
Ik heb er nog 9 in de vriezer liggenquote:
Je mag mij ook wel inhuren voor de afwasquote:Op maandag 3 mei 2010 19:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
I know
En het ergste is dat ik het geld er ook wel voor heb maar de plek niet
Voor 1,60 allemaal?! Woh dan ga ik nu nog naar de winkel!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er nog 9 in de vriezer liggen
hihihiihquote:Op maandag 3 mei 2010 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel inhuren voor de afwasen meer
![]()
![]()
Lolquote:Op maandag 3 mei 2010 20:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat is de kleinste? Denk dat ik me dan weer ga frustreren dat de helft er niet in past
Ik had er nog 1.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Voor 1,60 allemaal?! Woh dan ga ik nu nog naar de winkel!
60 per uur.quote:
10 ijsjes voor 1,60quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
is het normaal dat mn hand steeds meer pijn gaat doen ?
wanneer houdt het tintelen op?
going crazy here
...quote:
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
going crazy here
ik snap je grap nietquote:
Ze zeggen dat het eerst erger moet worden voordat het beter kan wordenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
going crazy here
Ah joh plaatsen is een eitje!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga niet eerder op me zelf als ik zo'n ding kan kopen en plaatsen
Blifjt het tintelen?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
going crazy here
Wanneer kan ik beginnen?quote:
Ik kan ook niks anders voor je betekenen?quote:
Vertelquote:Op maandag 3 mei 2010 20:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat pakt alleen vrij lastig in en uit, weet ik uit ervaring
Of naast je bed.quote:
Uuuuhm.. Even denken! Er was iets..quote:Op maandag 3 mei 2010 20:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan ook niks anders voor je betekenen?
ook zo brak?quote:
WTFquote:Op maandag 3 mei 2010 20:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat pakt alleen vrij lastig in en uit, weet ik uit ervaring
Duitserquote:
nee we hebben vandaag onze vriend herdacht die gisternacht zelfmoord heeft gepleegdquote:
Hoe was ;t bij je vrienden? Gaat het al wat beter?quote:
Ik heb geen last van m;n kaak meerquote:
Hey Nederlanderquote:
mja we hebben veel gepraat over hoe hij was en meer van dat soort zakenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe was ;t bij je vrienden? Gaat het al wat beter?
Zou wel leuk zijn als ;t kan. Ondanks dat de reden niet leuk is.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja we hebben veel gepraat over hoe hij was en meer van dat soort zaken
er word gekeken of de familie het wenselijk vind dat we een rouwadvertentie plaatsen
en ook of we bij de begrafenis mogen zijn
mja echt wel en zo kunnen wij ook afscheid nemen van hemquote:Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ;t kan. Ondanks dat de reden niet leuk is.
Ja gaat lekker zijn gangetjequote:
Zekers, vrijdag eerst naar A'dam geweest en toen hier nog een dorp in, zaterdag avond naar de film en zondag gebowld en gekartquote:Op maandag 3 mei 2010 20:22 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja gaat lekker zijn gangetje![]()
Nog wat leuks gedaan afgelopen vrijdag/weekend ?
Oh nice, lekker aan de gang geweest dusquote:Op maandag 3 mei 2010 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zekers, vrijdag eerst naar A'dam geweest en toen hier nog een dorp in, zaterdag avond naar de film en zondag gebowld en gekart
zekers, jij dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:24 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Oh nice, lekker aan de gang geweest dus
Dat is sowieso fijn om te kunnen doen. Ik weet eralles van.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja echt wel en zo kunnen wij ook afscheid nemen van hem
Moest werkenquote:
Wat voor een auto heb je nu dan? wel jammer dat je moest werkenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:28 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Moest werkenen zaterdag vroeg mijn auto ophalen.. kortom niks tofs gedaan.
Wel fftjes touren in mijn nieuwe auto en wat gerelaxt thuis.
Een mooie autoquote:Op maandag 3 mei 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een auto heb je nu dan? wel jammer dat je moest werken
Ja zekers jammer Een Rover 45 uit 2001.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een auto heb je nu dan? wel jammer dat je moest werken
Hij is nog veel mooier dan op die foto, ik stond ook bijna met me bek open toen ik em in het echt zagquote:
Die is wel nicequote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja zekers jammer Een Rover 45 uit 2001.
http://img682.imageshack.us/img682/7554/waggie.jpg
Wanneer kom je ;m showen?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:31 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hij is nog veel mooier dan op die foto, ik stond ook bijna met me bek open toen ik em in het echt zag
mja zo raar weet jequote:Op maandag 3 mei 2010 20:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is sowieso fijn om te kunnen doen. Ik weet eralles van.
Wie is wie?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja zo raar weet je
ik verwacht em gewoon ieder moment weer tegen te komen
[ link | afbeelding ]
ik ben de rechterquote:
Der zou een zwem-meet komen, powered by Lunaquote:
Binnen kort maar eens een datum prikken hequote:Op maandag 3 mei 2010 20:36 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Der zou een zwem-meet komen, powered by Luna
Ik noemde haar maar even op, simpelweg omdat zij het meeste zwemt hierquote:Op maandag 3 mei 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Binnen kort maar eens een datum prikken heen niet alleen door maantje
![]()
Ligt niet op de routequote:
Nee ik wil niet alles regelenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Binnen kort maar eens een datum prikken heen niet alleen door maantje
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:36 schreef amvrosios het volgende:
[..]
en waarom krijg je daar geen 48 uur voor,en voor tubgirl wel
Dat blijft ook wel. Dat heb ik ook nog, 4 jaar later.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja zo raar weet je
ik verwacht em gewoon ieder moment weer tegen te komen
[ link | afbeelding ]
Dan doe(n) ik (en Trev?) het welquote:
Moet eerst zwemkleding hebben he.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:36 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Der zou een zwem-meet komen, powered by Luna
We moeten wel in Joure gaan.quote:
Eerst een datumquote:
Waar de Fuuu ligt dat heel?quote:
Tussen Sneek en Heerenveen.quote:
Moet je wel komenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat maakt het uit waar het is als ik er bij ben
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waardaarom ook een datum wanneer ik kan en geld heb
![]()
Ja en ze ehbben er klote sauna dingenquote:
Wie woont er in de buurt van dat gehucht?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
en waar gaan we dan na het zwemmen heen?
Luna.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
en waar gaan we dan na het zwemmen heen?
Luna en ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:46 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Wie woont er in de buurt van dat gehucht?
Ja okequote:Op maandag 3 mei 2010 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja en ze ehbben er klote sauna dingen
Zowel Maantje al DW, dus 2 van de 4 die zeker gaan zwemmenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:46 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Wie woont er in de buurt van dat gehucht?
Dus jullie ookquote:Op maandag 3 mei 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zowel Maantje al DW, dus 2 van de 4 die zeker gaan zwemmen
En bubbelbadenquote:
Klinkt bijna als een dubbledate.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zowel Maantje al DW, dus 2 van de 4 die zeker gaan zwemmen
Is wel het makkelijkst denk ik.quote:
Jawel. Dan ga ik wel in boxer & bhquote:
hoezo jij kan best wel naked zwemmenquote:
En duikplanken.quote:
Jep.quote:
In ;t openbaar? Dus niet.quote:
Ik denk dat ik wel weet wie jij gaat kiezen.quote:
1.60 tot 3 meter volgens mij.quote:
Kunnen jullie niet even bij elkaar gaan wonen ofzoquote:Op maandag 3 mei 2010 20:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wie jij gaat kiezen.
Het loopt zeg maar af. Aan het begin is het een soort strand, maar aan het eind kan ik niet meer staanquote:
Bij jou niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus als ik een privé zwembad heb dan wel?
DW natuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 20:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wie jij gaat kiezen.
whehehe ik zwem liever niet in het openbaarquote:
quote:
Mooi, want ik ben er eentje gewent en de rest waar ik dan in kom valt zwaar tegenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het loopt zeg maar af. Aan het begin is het een soort strand, maar aan het eind kan ik niet meer staan
Aan ;t eind golft ;t niet meer zoquote:Op maandag 3 mei 2010 20:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het loopt zeg maar af. Aan het begin is het een soort strand, maar aan het eind kan ik niet meer staan
En ik groet u.quote:
Ik heb samen met ;m onder een roze dekentje gelegen.quote:
We gaan een zwem-meet houden, nu moeten we nog een datum hebben.. locatie hebben we bijna zekers al.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Iemand een samenvatting waar we het over hebben?
Waarom niet?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik zwem liever niet in het openbaar
Ga je ook mee zwemmen in Joure?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Iemand een samenvatting waar we het over hebben?
Dat zou je geheim houden weet je nog.. straks lekken de fotos ook nog uitquote:Op maandag 3 mei 2010 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb samen met ;m onder een roze dekentje gelegen.
Ik vind bij Luna. Sowieso makkelijker voor de mensen die met de trein moeten.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:54 schreef Gotrick het volgende:
[..]
We gaan een zwem-meet houden, nu moeten we nog een datum hebben.. locatie hebben we bijna zekers al.
En we moeten nog even kijken of we na het zwemmen crashen bij Luna of DW
Welke?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat zou je geheim houden weet je nog.. straks lekken de fotos ook nog uit
Ik eindig die dag sowieso bij Lunaquote:Op maandag 3 mei 2010 20:54 schreef Gotrick het volgende:
[..]
We gaan een zwem-meet houden, nu moeten we nog een datum hebben.. locatie hebben we bijna zekers al.
En we moeten nog even kijken of we na het zwemmen crashen bij Luna of DW
Hehehehe, dacht ik ook aanquote:Op maandag 3 mei 2010 20:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Weet ik niet! Wanneer is het dan? en waar is 'joure'? frankrijk?
Weet je dat wel zekerquote:Op maandag 3 mei 2010 20:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik eindig die dag sowieso bij Luna![]()
Joure? Friesland jongequote:Op maandag 3 mei 2010 20:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Weet ik niet! Wanneer is het dan? en waar is 'joure'? frankrijk?
Sorryquote:Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat zou je geheim houden weet je nog.. straks lekken de fotos ook nog uit
Ik ook hoor, weet alleen nog niet of Luna dan bij der eigen huis is of die van DWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |