Wanneer?quote:
Ja. En ik hou van koeien.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is hoi iedereen of zoiets te moeilijk?
Dat is zwaar irritant, vooral dat iedereen er ook nog eens persoonlijk op denkt te moeten reagerenquote:Op maandag 3 mei 2010 17:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is hoi iedereen of zoiets te moeilijk?
quote:
Jij niet dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
HAHA TS HOUDTDT VAN DIERENSEX EINSZ!!1!11!!1!1!!!1!!!!!![]()
____!!
Nee. Ik eet de koe en dat is lekker.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
____!!
woeio,ik wist dat typen als een halfe mongool hip was... maar dit is ...quote:Op maandag 3 mei 2010 18:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
____!!
Eenquote:Op maandag 3 mei 2010 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is zwaar irritant, vooral dat iedereen er ook nog eens persoonlijk op denkt te moeten reageren
quote:
i know... dit was een uitzondering....quote:Op maandag 3 mei 2010 18:00 schreef amvrosios het volgende:
[..]
woeio,ik wist dat typen als een halfe mongool hip was... maar dit is ...
best eng...
het is je vergeven danquote:Op maandag 3 mei 2010 18:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
i know... dit was een uitzondering....
Exactly my thoughts...quote:Op maandag 3 mei 2010 18:03 schreef DeLuna het volgende:
Kabinet steunt Griekenland![]()
![]()
Daar gaat ons geld
Mijn geld niet,ik heb niksquote:Op maandag 3 mei 2010 18:03 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Daar gaat ons geld
Niks meer kopen en verdienen, krijgen ze ook niks meer dat zou het kabinet lerenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:03 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Daar gaat ons geld
matige conspiracy is matigquote:Op maandag 3 mei 2010 18:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks meer kopen en verdienen, krijgen ze ook niks meer dat zou het kabinet leren
wat is het verschil? wij betalen toch welquote:Op maandag 3 mei 2010 18:06 schreef DeLuna het volgende:
En waar halen ze dat geld weg? Uit het ontwikkelingsgeldpotje? Of is dit het geld uit de bezuinigingen?
Wat het verschil is? Nou, ze willen bezuinigen in het Onderwijs..... maar gaat dat geld nu naar Griekenland ofwat? Ik heb toch liever dat mijn geld naar het onderwijs gaat dan naar Griekenland eerlijk gezegd.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:07 schreef amvrosios het volgende:
[..]
wat is het verschil? wij betalen toch wel
Ga er maar wel vanuit dat Griekenland het weer terug moet dokken en houw ook rekening mee met dan ze ook in de euro zittenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat het verschil is? Nou, ze willen bezuinigen in het Onderwijs..... maar gaat dat geld nu naar Griekenland ofwat? Ik heb toch liever dat mijn geld naar het onderwijs gaat dan naar Griekenland eerlijk gezegd.
indirect maakt zelfs dat geen donder uit,want als het niet naar griekeland gaat dan stort de hele EU in,en dan pleuren ze de scholen ook wel dicht.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat het verschil is? Nou, ze willen bezuinigen in het Onderwijs..... maar gaat dat geld nu naar Griekenland ofwat? Ik heb toch liever dat mijn geld naar het onderwijs gaat dan naar Griekenland eerlijk gezegd.
Ja maar we moeten bezuinigen! Waar komt dit geld dan in godsnaam vandaan? Als ze dat er nou eens bij vertelden....quote:Op maandag 3 mei 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga er maar wel vanuit dat Griekenland het weer terug moet dokken en houw ook rekening mee met dan ze ook in de euro zitten
potjes zoals ontwikkelingshulpquote:Op maandag 3 mei 2010 18:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar we moeten bezuinigen! Waar komt dit geld dan in godsnaam vandaan? Als ze dat er nou eens bij vertelden....
Ah, mooi dat ze het dan daar uit halen.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
potjes zoals ontwikkelingshulpen je kan het ook opvragen wil je het zo graag weten
hele koe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |