quote:Op maandag 3 mei 2010 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je een beetje handig? Want klustechnischafstandtotIngetjematig gezien zit je redelijk in de buurt
Ah muurtje? Mag je aan de voorkant van het huis als je de ramen heel laatquote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ja, maar uit veiligheidsoverweging mag er dan niemand in de buurt komen. Ik heb nogal de neiging om mensen te vermoorden tijdens het klussen.
Het is tombo, die vindt alles goed.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow Gawd als je maar niet zo één wordt die alles goed vind.
Ben ik gewend; meneer I. is ook nogal een luidruchtige klussert (in OUD zouden ze zich rotlachen nuquote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ja, maar uit veiligheidsoverweging mag er dan niemand in de buurt komen. Ik heb nogal de neiging om mensen te vermoorden tijdens het klussen.
Nee hoor, Tombo kan getuigen dat JJH een echt mens is.quote:
Of die elkaar krabbelenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
Ow gawd mensen die elkaar respecteren via hyves (euh partners, zelfde huis enzow).
Ja me too ik fok! niet voor niks als Mr klustquote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben ik gewend; meneer I. is ook nogal een luidruchtige klussert (in OUD zouden ze zich rotlachen nu) als het niet wil en mijn vader, die onze badkamert gaat doen, spant de kroon
Jep, dies echt....en als je spullen komt brengen krijg je koffiequote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, Tombo kan getuigen dat JJH een echt mens is.![]()
En Ing, En Greys. En Loveless. En nog veeel meer mensen.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, Tombo kan getuigen dat JJH een echt mens is.![]()
En Ing, En Greys. En Loveless. En nog veeel meer mensen.
quote:
*gaat journaal in de gaten houden*quote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"liefie ik hou zoveeeeeeeeeeeeeeel van jou, kusjeknufjekroel je aapje"
Oh nee, dat niet !quote:Op maandag 3 mei 2010 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow Gawd als je maar niet zo één wordt die alles goed vind.
mmmmm, dat denk ik niet hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je hebt moeders die in de kraamtijd ineens omslaan, en die ook erg van zichzelf staan te kijken dan
Ik doelde niet op vuil, maar op je baby afgeven
Kun jij een beetje klussen?quote:
O nee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |