Klopt ik zat bij vodafone zelf te kijken en die geven je gewoon geen telefoon bij dat abbo.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El, hoe bedoel je?
Volgens mij, als je bij Phonehouse koopt (winkel dan) krijg je standaard 10 euro voor je oude toestel
Wat is een slidetelefoon?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:02 schreef Ml-etje het volgende:
Ing het zijn drie prima basic toestellen hoor.
Alleen die 2220S is een slide telefoon en de rest standaard.
Wil je nog iets speciaals?
Ditquote:Op maandag 3 mei 2010 17:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat is een slidetelefoon?![]()
En nee, als ie maar een beetje gebruiksvriendelijk is.
Meneer I. heeft ook een Nokia en da's ook een prima toestel....alleen niet mijn prijsklasse
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat is een slidetelefoon?![]()
En nee, als ie maar een beetje gebruiksvriendelijk is.
Meneer I. heeft ook een Nokia en da's ook een prima toestel....alleen niet mijn prijsklasse
Dat had ik al niet toen ik opstond vanochtendquote:
Me too dus het was een erg productief dagje.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat had ik al niet toen ik opstond vanochtend
Ik vind van nietquote:
quote:
*gaat nog wat komkommer snijdenquote:
Ik ga de frituurpan maar es uit de berging toveren.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
Check my dragon purr!![]()
[ link | afbeelding ]
Ingel!quote:
Mlelelel!quote:
Tombolalala!quote:
Ja he...quote:Op maandag 3 mei 2010 18:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombolalala!
Wat doen je poezels het goehoed!
Dat is lurrrve.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he...
ik heb denk ik slaapgebrek ofzo, want ik moest net bijna huilen toen ze zo lief lagen te slapen en niet eens opkeken toen ik opstond om koffie te pakken![]()
Misschien ja, maar ik had het niet echt verwacht eigenlijk...quote:
Ik ook niet! Bikkelsquote:Ik had niet gedacht dat ze al zo snel zo vertrouwd bij je zouden zijn. Stoer tweetal.
Dammit knor knorrrquote:
Okee...quote:
quote:
Feli! Ik ben er vandaag weer 3 voorbij gereden. En niet gestopt.quote:
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Feli! Ik ben er vandaag weer 3 voorbij gereden. En niet gestopt.![]()
DRIE ja! * is stoer*
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Feli! Ik ben er vandaag weer 3 voorbij gereden. En niet gestopt.![]()
DRIE ja! * is stoer*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed van je!!!!
Ik ga nu alvast mijn oprechte excuses aanbieden voor de overload aan Draakje en Nelis informatie.
Ik stond net dus ECHT te huilen, want ik kon Draakje optillen om door het voordeurraampje te laten kijken. En ze spinde!![]()
En nu ik hier op de bank zit komt ze de hele tijd kopjes geven aan mn armen en schouders (nog wel een beetje verlegen, ze komt echt heel snel aanrennen, geeft een kopje en rent dan weer weg) En ik ben echt een emotioneel wrak nuAwwwwww Tombo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Spam maar lekker door hoor. Ik ken ze wel, die
![]()
![]()
![]()
momenten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
Check my dragon purr!![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:
Nou, het is redelijk nieuw voor mijquote:Op maandag 3 mei 2010 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awwwwww Tombo.![]()
![]()
Spam maar lekker door hoor. Ik ken ze wel, die
![]()
![]()
![]()
momenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |