abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81052024
Niet zwart pinq! Ik zie groen en bruin en vanalles door elkaar. Moooooi Mooie foto's ook trouwens!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 5 mei 2010 @ 16:01:01 #102
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81052095
dank
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:51:05 #103
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81059050
Oh Pinquit, wat een mooi jongetje heb je daar
pi_81059229
Max is tof!

En Stef! Wiebelt hij zo graag dan? Rienk heeft dat nog niet echt door. Die probeert alleen maar of ie zitten kan

En kijk Willow dan staan Grote meid!

Wolf, wat ben je toch mooi man!

En al die kindjes daarboven zij ook cute
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81059270
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:54 schreef Groofsken het volgende:

[..]

waar is die pyjama dan te koop?
Zeeman, maar 3,99! (bij de pyjamaatjes in folie ingepakt)
Stom Suikertaartje, en hij is nog wel zo leuk! Maar daar zoy ik ook mee zijn teruggegaan hoor. Hij blijft tot nu toe ook mooi na de wasmachine/droger hier

Bevrijdingsdag hier (Wageningen) we wonen bijna hartje centrum, dus genieten mee van alles en konden ook nog even voor een tussenstop en toiletstop fijn naar ons eigen huisje
Met papa bij Kabaal am Gemaal (rock/metal podium)

en wat doe je bij al die harde muziek? Juist, slapen!

Twinkly ,Niels en papavniels kwamen we ook nog tegen, erg leuk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81059466
Leuke hobby Stef

Willow wat ''doen'' die baby's uit het grote babietjestopic in eens zoveel zeg Ik zie zoveel knaps ineens voorbij komen

Max, wat ben jij gegroeid! Hij heeft een smaller koppie gekregen, hij had altijd zo'n bol koppie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81059530
Pinq, mooooi

Poppejan: geniaal hè? Kinderen en overal slapen
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:04:50 #108
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81059585
Leuk ook om je man even te zien Poppejans .
pi_81059686
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:40 schreef innepin het volgende:
Elin in de Efteling Wat is ze alweer grooooot, KVD!

Stef Willow zit ook graag op haar knietjes voor de wasmachine

Max, wow Die donkere ogen met dat blonde haar... Wat een mooie jongen heb je pinq

Mijn baby wordt ook groot:
[ afbeelding ]
Nieuwe hobby!

[ afbeelding ]
Knuffelbeer
Je herkent haar bijna niet meer
Lotte!
Noah!
pi_81061681
lol Lotte's verloofde is een beer met een beer op zijn pak
Stoere Lotte met haar bril

Ko leuk he in bad?! Wat heeft hij toch een leuk koppie! En die bril

<3 Ayla en die reactie van dat andere kindje

Wat heerlijk dat jullie zijn gaan zwemmen Marlinde. Zo heej, je ziet echt helemaal niet aan je lijf dat je een kind gebaard hebt!

Elodie Pingu is super he, ben ik helemaal met je eens!

Thijs leuk jochie Dat petje!

Wow Lente, ik vind het echt onvoorstelbaar hoe hard jij gaat!
Wat een prachtige foto's in de tuin

Stiemie wat heb je toch een mooie meiden Wat lief hoe ze elkaar vasthouden.

<3 Amelie in het pashokje <3

Haha dat statieportret van je jongens Free Ik vind ze steeds meer op elkaar lijken! En Florian is nog harstikke baby hoor!

Wolfje!! Zelluf doen! Knap hoor! Ik ben heel benieuwd wat je maandag van de hapjes vindt. Wat een mooie pyama heeft hij aan.
Wat een mooie foto met je papa. Ik vind Wolf echt ook heel erg op zijn papa lijken, echt een mengelmoesje van jullie twee

Elin in de Efteling Wat een mooie en lieve foto's! Haha in slaap vallen op de paddestoel, meissie toch.

ROFL Stef voor de wasmachine

Ohh Max wat ben je een knapperd Hij heeft een supe rmooie oogkleur.

Wah! Willow aan de wandel! Knap hoor

Wij waren ook in de stad

Wat moet ik hier nou weer van denken

Hmm, best leuk dit

Daarna heeft hij nog een tijdje met mensen om ons heen zitten flirten
Iedere keer als de muziek stopte ging hij miepen

Hierna zijn we even naar het huis van Poppejans geweest want hij had een beetje naast zijn luier geplast Dat was me nog nooit gebeurd.

Ik heb ook nog wat foto's met Poppejans en Wolf erop maar ik weer niet of ik die mag posten?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81061890
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:55 schreef Twinkly het volgende:

Ik heb ook nog wat foto's met Poppejans en Wolf erop maar ik weer niet of ik die mag posten?
Ja hoor! Als ik er niet heel raar met ogen dicht op sta is het best
Die eerste foto, dat hoofd van Niels
pi_81062270
Hihi Wolf die door de herrie heenslaapt

Linda, het ligt wel een beetje aan de foto hoor. Op andere foto's heeft ze nog echt hetzelfde gezichtje

Waahh dat koppie van Niels doek staat je super, twinkly! fijn dat ie een mooi huisje gevonden heeft
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_81063497
Ik ben echt heel blij met de doek, ik vind hem ook zo mooi Leuk he dat Hannah en Willow er ook in hebben gezeten.

Niels: "HAAAAAAAAAAAAAAAIII " Wolf: "Wat mot je indringer "

Wolf: "hmm, misschien valt hij toch wel mee"

"Argh, hij komt in mijn private space"

(Wolf had net een flesje gehad en moest nog uitbuiken )

Ik vond het super leuk om weer te meeten Poppejans!
(Ik vind ook dat ik altijd zo stom op foto's sta, veel te hyper grote glimlach Dus die heb ik lekke rniet gepost )
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 5 mei 2010 @ 21:39:58 #114
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81063716
leuk en poppejans wat een mooie vrouw ben jij (twinkly ook, maar daar had ik al een foto van gezien )
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_81063748
aah leuke foto's, Niels was echt superblij zo grappig dat hij zo enorm reageerde op Wolf! De allereerste keer toen we elkaar zagen reageerden ze amper op elkaar.
Jammer dat Wolf zo halfslapend keek steeds, die 1 na laatste staat ie dan wel weer leuk op
pi_81063850
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:39 schreef pinquit het volgende:
leuk en poppejans wat een mooie vrouw ben jij (twinkly ook, maar daar had ik al een foto van gezien )

Nou bedankt!
Min een kilo of 15-20 (waarmee dan ook die onderkin verdwijnt) vind ik mezelf ook wel weer leuk... maar ik ben weer begonnen met afvalpoging.
  woensdag 5 mei 2010 @ 21:44:57 #117
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81063957
Ach kijk nou .

Jullie zien er allebei lief, leuk en stralend uit .
pi_81066310

Ze is een beetje gegroeid!
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:35:01 #119
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81066436
OH, Willow!! Stáán! En dat jurkje, wat is 'ie leuk!! Innepin, haha, de wasmachine is klaarblijkelijk de bom, dus

Max, woah, wat ben jij een mooie man! Die foto die je later nog hebt bijgepost vind ik echt ENORM gaaf, Pinquit!!

Niels en Wolf, haha, wat geweldig! Poppejans, jij ziet er hardstikke mooi uit, en Twink ook

Vlindur, Stef wiebelt zichzelf zo de kamer door, het ziet er echt niet uit Hij kan vooruit én achteruit en als hij bij je op schoot zit wil hij eigenlijk ook wiebelen, dus dan gooit hij zich ineens heel plots naar achteren en dan krijg je dus een kopstoot

En Stef doet dus enorm leuk kletsen sinds vandaag (echt mensen, het beest is los, hou houdt niet meer op ) en tijdens het filmpjes maken daarvan heb ik ook eindelijk zijn schaterlach kunnen filmen. Kijk nou!

3!
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:36:07 #120
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81066490
Bass-Miss, wat een verschil! En wat een knapperd
3!
pi_81066951
Inca, wat gaaf! Lekker ding is het hoor!

Ik moet nodig weer uploaden, want ik heb ook op film dat Rienk schaterlacht En hij kwebbelt ook, maar nog niet zo hard als Stef! Rienk doet het nog zachtjes

Waauw, Elodie! Wat ben je mooi zeg! En al zo groot

En Wolf en Niels met hun mama's Wat leuk, zo'n speciale meet
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81075665
ahw Niels & stef en Willow haar!!! Ik zie haar haar haar..
en en Gelodie en Groledie (gele elodie en grote elodie ) en en nu mis ik de helft weer

O nee MAX maar ik ben ook wel een beetje op Max sinds de meet
Otje
&
Elin &lt;3
  Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 08:57:16 #123
5428 crew  miss_sly
pi_81075916
Wat een hoop mooie, leuke foto's weer Te veel om allemaal apart te noemen. Wat leuk Elodie weer eens te zien, mooi meisje En Max, wat een mooi mannetje, pinq met schitterende ogen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 6 mei 2010 @ 10:15:34 #124
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81077542
Daar ben ik weer

Welke vinger is het lekkerste, dat is de vraag.
Jammie, links!

Oh nee, rechts is toch beter . Of links, of rechts?

Moet jij daarom lachen mama?

Dan lach ik meeee

Oh, en het voordeel van gaten in je vloer. je kunt 's ochtendsvroeg om 700uur al croquet spelen (schrijf je dat zo?), binnen!
  donderdag 6 mei 2010 @ 10:24:23 #125
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81077779
Handig zo'n vloer En die pyjama die S. aan heeft, heeft Daryl vandaag ook aan.

Leuke man heb je, Poppejans! En leuk om jou en twinkly ook eens te zien op de foto.

En verder weer te veel leuke kids om ze allemaal op te noemen.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')