Wat lief!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef huuphuup het volgende:
Ko
wat lijkt ie op je op die laatste foto Oeks! <3
Hihi, ja he? En hij heeft het toneel-talent ook al te pakkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:51 schreef FP128 het volgende:
[..]
met die laatste foto kun je zo in een nieuwe pindakaas
reclame
Ik was eens met David (toen 1,5 ofzo) in het babybad van een vakantieparkzwembad. Hij ging echt na een minuut of 10 bibberen en kreeg blauwe lipjes. Vond ik niet zo geslaagd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:24 schreef Marlinde het volgende:
Lily: Ik vond het inderdaad best koud voor zo'n kleintje, toen ik merkte dat Tessa ietsjes kouder werd zijn we ook snel naar het warme bubbelbad gegaan
Leuk he, die pyama! Ik had hem ook gekocht, maar hij was helaas verkeerd geprint (vosjes op de pijpen plakten aan elkaar) waardoor ik hem toch maar weer heb teruggerbacht...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef Poppejans het volgende:
Lekker rijstebloempap aan het eten knoeien![]()
![]()
Na een tijdje deed hij zelfs zn mond open om het echt op te smikkelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na de pap nog even gek doen in bed voor het slapen gaan
[ afbeelding ]
waar is die pyjama dan te koop?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk he, die pyama! Ik had hem ook gekocht, maar hij was helaas verkeerd geprint (vosjes op de pijpen plakten aan elkaar) waardoor ik hem toch maar weer heb teruggerbacht...![]()
Maar hij staat geweldig!
heeft hij een keus danquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:03 schreef Incantrix het volgende:
maar nu blijkt hij zelf een surrogaat-tv gevonden te hebben. Het beweegt en er komt geluid uit
Haha, moah, met dat wipstoeltje wiebeltt hij zo de hele kamer doorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |