abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81140160
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:18 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ben gister uit eten gegaan en ik voel me dus echt totaal niet lekker heb nu inmiddels 4x overgegeven en lig al bijna de hele dag in bed en ik moet morgen gewoon naar mijn werk komen van de teamcoach. Wat anders doen.

Ik zei tegen hem als ik me niet lekker voel dan kom ik gewoon niet, maar ik kijk het wel gewoon aan.
Ja Dion, zo werkt het niet. Je komt gewoon lekker hier heen en dan kijken we wat je kan doen.

Sorry hoor, maar ik werk bij de TNT voor me plezier en niet om het geld, en als ik me niet eens kan ziek melden als ik me écht niet lekker voel. Zoek het dan maar uit.
Hier kan ik echt nijdig om worden.

Ik zal morgen gewoon komen en me van mijn goede kant laten zien maar het klopt niet.
Je teamcoach heeft dus gewoon bereikt wat hij wil... Dat je komt
Waarom kom je in godsnaam opdagen? Je staat gewoon in je recht hoor en hij kan je niks maken.
Noot noot.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:56:48 #77
277849 Bloemhof
Hasselter
pi_81140292
Vandaag hadden we de tijdschriften en een mailing van KPN, verrekte kleine doosjes. Ik had voor een wijk waar normaal maar 2 tassen zijn opeens 4 door die doosjes. Gelukkig morgen weer mijn eigen wijk weer.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_81140338
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:56 schreef Bloemhof het volgende:
Vandaag hadden we de tijdschriften en een mailing van KPN, verrekte kleine doosjes. Ik had voor een wijk waar normaal maar 2 tassen zijn opeens 4 door die doosjes. Gelukkig morgen weer mijn eigen wijk weer.
Oja die doosjes die zaten er bij maar een paar wijken bij, maar dan ook gelijk een megastapel Best irritant als je dat weg moet brengen idd.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:58:36 #79
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81140368
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:53 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Je teamcoach heeft dus gewoon bereikt wat hij wil... Dat je komt
Waarom kom je in godsnaam opdagen? Je staat gewoon in je recht hoor en hij kan je niks maken.
Gewoon opbellen nu dat ik niet kom of morgen vroeg?
Ik krijg altijd zo'n schuldgevoel met ziekmeldingen moet ik echt afleren.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_81140459
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:58 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Gewoon opbellen nu dat ik niet kom of morgen vroeg?
Ik krijg altijd zo'n schuldgevoel met ziekmeldingen moet ik echt afleren.
Gewoon nu!

Wat je altijd tegen je teamcoach kan zeggen is dat mocht je je morgenvroeg goed voelen dat je dan belt, maar dat je nu zeker niet in staat bent om voorlopig te werken aangezien je geen eten binnen kan houden. Natuurlijk bel je niet en slaap je gewoon lekker uit.

Veel werknemers schrikken van de toon van hun teamcoach, maar ziek is ziek, klaar!
Noot noot.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 17:06:35 #81
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81140663
Ik heb mijn oude teamcoach gebeld en die was het er ook niet mee eens. Ik had dus net blijkbaar niet mijn eigen teamcoach aan de lijn. Ze adviseert morgen mijn eigen teamcoach (die is nu op vakantie) te bellen en te zeggen dat ik een andere TC aan de lijn hebt gehad en het er niet mee eens ben en niet kan komen als ik dan nog niet lekker ben.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_81140820
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:00 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Veel werknemers schrikken van de toon van hun teamcoach, maar ziek is ziek, klaar!
Mijn TC zet altijd een zielig toontje op, da's ook erg hoor Dan voel je je ook een soort schuldig dat je ziek bent.
pi_81140886
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:06 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb mijn oude teamcoach gebeld en die was het er ook niet mee eens. Ik had dus net blijkbaar niet mijn eigen teamcoach aan de lijn. Ze adviseert morgen mijn eigen teamcoach (die is nu op vakantie) te bellen en te zeggen dat ik een andere TC aan de lijn hebt gehad en het er niet mee eens ben en niet kan komen als ik dan nog niet lekker ben.
Oh je wist niet dat je een andere teamcoach aan de lijn had?
Raar allemaal hoor, maar het komt waarschijnlijk door een slechte planning omdat het nu vakantie is.
Dat zij niet kunnen plannen, betekent niet dat jij je niet ziek mag melden.

Volgende keer dus meteen zeggen dat je niet komt, want nu moet je nog je wekker zetten morgen en hopen dat je een fatsoenlijke teamcoach aan de lijn krijgt. Komt wel goed!
Noot noot.
pi_81140980
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:10 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Mijn TC zet altijd een zielig toontje op, da's ook erg hoor Dan voel je je ook een soort schuldig dat je ziek bent.
Jij: Hoi, sorry ik ben ziek, volgens mij krijg ik een griepje te pakken, dus ik kan niet komen. Sorry!

TC: Oh, hmmf... Nou ja, dan moet ik helaas wat anders zien te regelen. Heb al zo weinig mensen!

Jij: Ja sorry

TC: Nou ja niets aan te doen dan maar. Doei.

Jij: Doei

Zo ongeveer?
Noot noot.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 17:20:39 #85
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81141249
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:11 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Oh je wist niet dat je een andere teamcoach aan de lijn had?
Raar allemaal hoor, maar het komt waarschijnlijk door een slechte planning omdat het nu vakantie is.
Dat zij niet kunnen plannen, betekent niet dat jij je niet ziek mag melden.

Volgende keer dus meteen zeggen dat je niet komt, want nu moet je nog je wekker zetten morgen en hopen dat je een fatsoenlijke teamcoach aan de lijn krijgt. Komt wel goed!
Wist ik inderdaad niet, heb sinds 2 weken een nieuwe teamcoach. Dus weet niet hoe z'n stem is aan de telefoon.
Ach, morgen ochtend meld ik me gewoon ziek. Komt wel goed. Wel een trieste bedoeling eigenlijk.. dat het op zo'n soort manier moet..
pi_81141440
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:13 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Jij: Hoi, sorry ik ben ziek, volgens mij krijg ik een griepje te pakken, dus ik kan niet komen. Sorry!

TC: Oh, hmmf... Nou ja, dan moet ik helaas wat anders zien te regelen. Heb al zo weinig mensen!

Jij: Ja sorry

TC: Nou ja niets aan te doen dan maar. Doei.

Jij: Doei

Zo ongeveer?
Hahaha ja zoiets ja En dan ook meteen vragen of ik denk de dag erop wel te kunnen werken
pi_81141929
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:20 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Wist ik inderdaad niet, heb sinds 2 weken een nieuwe teamcoach. Dus weet niet hoe z'n stem is aan de telefoon.
Ach, morgen ochtend meld ik me gewoon ziek. Komt wel goed. Wel een trieste bedoeling eigenlijk.. dat het op zo'n soort manier moet..
Idd triest Iig beterschap!
Noot noot.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 18:04:00 #88
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_81142894
Tering veel post vandaag. Een hele lading tijdschriften, ALLE Kampioenen en die suffe KPN-doosjes. De gemiddelde ochtendwijk had 8-9 blauwe bakken, en het was dan ook scenario Maatwerk Druk. Ik was half 7 begonnen, en ben verdorie nu pas thuis! Gelukkig heb ik morgen lekker vrij
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_81143102
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Tering veel post vandaag. Een hele lading tijdschriften, ALLE Kampioenen en die suffe KPN-doosjes. De gemiddelde ochtendwijk had 8-9 blauwe bakken, en het was dan ook scenario Maatwerk Druk. Ik was half 7 begonnen, en ben verdorie nu pas thuis! Gelukkig heb ik morgen lekker vrij
Oeh de Kampioen ook er bij ja? Zuur
Kan het zijn dat die bij ons morgen komt? Ja he?
Noot noot.
pi_81143277
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:10 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wij hadden gisteren voor de oneven huisnummers en vandaag voor de even huisnummers. Als jullie morgen alles tegelijk krijgen is dat vrij pijnlijk
pi_81143381
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:15 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Wij hadden gisteren voor de oneven huisnummers en vandaag voor de even huisnummers. Als jullie morgen alles tegelijk krijgen is dat vrij pijnlijk
Noot noot.
pi_81143469
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:10 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wij hadden gisteren de kampioen voor zowel even als oneven. Vandaag bleek ook druk maar hoefde ik niet te werken, en mijn vaste werkdag is morgen en dan is het vast wel weer rustig!
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_81143521
Morgen wel weer Makro toch?
Noot noot.
pi_81143795
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:22 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens mij niet, de vorige kwam de donderdag voor koninginnedag en is toch 2 weken geldig?
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_81143854
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:18 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:22 schreef Jojoortje het volgende:
Nee
pi_81143907
Wat een baggerzooi vandaag hier. 6 wijken niet voorbereid omdat er geen tijd voor was. Mij hele zaterdagdienst (1 normale kant voorbereiden en 3 grote kanten) is helemaal blijven staan (27 compleet volle blauwe bakken met VOS-post) Morgen de wijken dubbel moeten klaarmaken en dan willen ze dat ik nog een dubbele bloedkant van 3 uur loop. Het dubbele HAH is niet gestapeld en willen ze aan iedereen los meegeven (Bankgirloloterij en C1000). Tig wijken die wel voorbereid waren niet weggebracht. Zelfs met de kerst was het hier niet zo erg. Bij het Vossen stonden de bakken op een gegeven moment zo hoog dat de pakjes er gewoon in gedunkt moesten worden. Wijken die opliepen tot 12 volle blauwe bakken. En het dan maar gek vinden dat bedrijven hun post niet meer bij TNT willen stallen.
Sure we can.
pi_81144004
Oooh ok, ben in de war met al die feestdagen
Nou ja, dan is er nog altijd de Kampioen die mijn dag gaat verpesten morgen
Noot noot.
pi_81144061
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:31 schreef TokenW het volgende:
Wat een baggerzooi vandaag hier. 6 wijken niet voorbereid omdat er geen tijd voor was. Mij hele zaterdagdienst (1 normale kant voorbereiden en 3 grote kanten) is helemaal blijven staan (27 compleet volle blauwe bakken met VOS-post) Morgen de wijken dubbel moeten klaarmaken en dan willen ze dat ik nog een dubbele bloedkant van 3 uur loop. Het dubbele HAH is niet gestapeld en willen ze aan iedereen los meegeven (Bankgirloloterij en C1000). Tig wijken die wel voorbereid waren niet weggebracht. Zelfs met de kerst was het hier niet zo erg. Bij het Vossen stonden de bakken op een gegeven moment zo hoog dat de pakjes er gewoon in gedunkt moesten worden. Wijken die opliepen tot 12 volle blauwe bakken. En het dan maar gek vinden dat bedrijven hun post niet meer bij TNT willen stallen.
Sure we can.
Omg Wat amateuristisch eigenlijk allemaal. Succes alvast morgen!
Noot noot.
pi_81145572
*Heeft niet zo'n zin in morgen*
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_81145718
Wij hebben trouwens maatwerk laag morgen
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')