Nope, is de engine van Tatsunoko vs Capcom op de Wii o.a.quote:
Ditquote:Op maandag 10 mei 2010 14:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Snap trouwens het gezeik op de SF4 engine niet, ziet er fantastisch uit en speelt gewoon zoals de oude 2d SF.
Ditquote:Op maandag 10 mei 2010 14:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Snap trouwens het gezeik op de SF4 engine niet fantastisch, ziet er fantastisch niet uit en speelt gewoon zoals de oude 2d SF.
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het de SF IV engine was, nog even nagezocht en kwam er achter dat ik niet gelijk had, daarom nog ff snel aangepastquote:Op maandag 10 mei 2010 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee....
http://en.wikipedia.org/wiki/MT_Framework
Jij ninja-editter !
Okay dan zeg ik dat de character models echt verneukeratief zijn en dat het art-work op zichzelf wel erg cool is.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zelfs je chocobo is het er niet mee eens.
Ik ben na een playthrough op realistic well uitgekeken op SC, Deniable Ops is ook nog wel aardig en je hebt multiplayer. Het co-op multiplayer vind ik in ieder geval erg leuk, maar na alle levels 2 keer gespeeld te hebben wordt het allemaal erg eentonig.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:02 schreef speknek het volgende:
Raar eigenlijk dat Alan Wake nu een lagere score op metacritic heeft dan Splinter Cell, terwijl ik er eigenlijk meer naar uitkeek. Toch voor SC gaan?
Beetje raar om alleen op de reviewscore af te gaan. Het twee redelijk verschillende games, dus kies gewoon het genre wat bij je past: Horror of Stealthquote:Op maandag 10 mei 2010 16:02 schreef speknek het volgende:
Raar eigenlijk dat Alan Wake nu een lagere score op metacritic heeft dan Splinter Cell, terwijl ik er eigenlijk meer naar uitkeek. Toch voor SC gaan?
Zelfs Roy wist dat nog sneller!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:16 schreef kepler het volgende:
Alan Wake is maar 2.5 GB groot
http://www.eurogamer.net/(...)game-data-blog-entry
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
EA
http://gameinformer.com/b(...)for-online-play.aspx
Zie het probleem echt niet, als je het spel koopt is er niks aan de handquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:EA
http://gameinformer.com/b(...)for-online-play.aspx
Met steven seagal is die tofferquote:
Die doet t niet AQquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met steven seagal is die toffer![]()
[ afbeelding ]
na de 697ste keer is ie niet echt leuk meer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met steven seagal is die toffer![]()
[ afbeelding ]
Waar zijn je wii games danquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:26 schreef speknek het volgende:
[..]
na de 697ste keer is ie niet echt leuk meer.
Maar dan nog steeds leuker als die van True Crimequote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:26 schreef speknek het volgende:
[..]
na de 697ste keer is ie niet echt leuk meer.
Het is gewoon dezelfdequote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds leuker als die van True Crime
quote:
ERG HE!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:05 schreef bierjoost het volgende:
Ook voor mensen die hun Xbox gemod hebben betekent dit dus, dat ze ¤ 10,- moeten betalen om de game online te kunnen spelen.
Nou boehoe.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:05 schreef bierjoost het volgende:
Ook voor mensen die hun Xbox gemod hebben betekent dit dus, dat ze ¤ 10,- moeten betalen om de game online te kunnen spelen.
Ook voor mensen die een game tweedehands kopen en daarom lopen mensen te miepen. Ik vind het op zich nog niet zo'n slecht idee eigenlijk aangezien de game zelf er niet duurder door wordt. 2e handsgames zouden juist goedkoper moeten worden omdat je niet meer een volledige game kooptquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:05 schreef bierjoost het volgende:
Yeah maar het is wel apart toch? Je koopt een game in principe legaal, gewoon 2e hands in een winkel, niets op tegen, en dan betaal je ook netjes voor je xbox live gold zodat je online kunt gamen, maar dan moet je ook nog eens apart gaan betalen om met je game online te gaan!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ook voor mensen die een game tweedehands kopen en daarom lopen mensen te miepen. Ik vind het op zich nog niet zo'n slecht idee eigenlijk aangezien de game zelf er niet duurder door wordt. 2e handsgames zouden juist goedkoper moeten worden omdat je niet meer een volledige game koopt
Nee, want daar kreeg je gratis DLC als je je game nieuw kocht, nu gaat het over een belangrijke spelmodus, Mass Effect 2 is zonder Cerberus DLC nog steeds een volledige game, FIFA 11 zonder online-gedeelte niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:34 schreef speknek het volgende:
Dat is gewoon hetzelfde systeem als het Cerberus Network.
Yeah daar is het ze ook om te doen, om toch nog geld te halen uit 2e hands verkopen of illegale shit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:58 schreef bierjoost het volgende:
Wat ik ermee bedoelde te zeggen over gemodde consoles is dus dat het daar ook nog extra inkomsten uit haalt.
Daarnaast kunnen ze het altijd nog gooien op een experencie of iets dergelijks. Een film in de bioscoop kan je ook niet tweedehands kopen, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |